Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі від Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-03-08-006224-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.04.2024 15:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
162 005 725.94 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
810 028.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2024 00:00 до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.03.2024 15:04
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2024 00:01
до 22.03.2024 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.03.2024 15:02
до 27.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.03.2024 15:02
до 05.04.2024 15:21
Період уточнень
з 08.03.2024 15:04 до 14.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2024 00:01 до 22.03.2024 15:02
Період кваліфікації
з 20.03.2024 00:01 до 22.03.2024 15:02
Основні параметри
Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 620 057.26
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Код ДК 021:2015
45211000-9 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.06.2025 03:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору.
Документи закупівлі
12.03.2024 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.03.2024 15:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Качук
Електронна пошта
Телефон
+380978633447
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14323014
Повна назва
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
Пропозиція:
162 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.03.2024 15:02 по 27.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.03.2024 15:02
-
22.03.2024 14:58
Звіт про оцінку
Договір
UA-2024-03-08-006224-a-b1
Підписаний і діє
Номер
184
162 000 000 грн.
162 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.04.2024
Строк дії договору з
05.04.2024
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Номенклатура
Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
1 червня 2025 р.
Документи договору
05.04.2024 15:21
-
05.04.2024 15:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-15-000063
Дата створення проекту
15.04.2024 16:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.04.2024 18:02
Дата публікації висновку про результати
09.05.2024 14:21
Дата завершення усунення порушень
24.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
07.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.04.2024 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-03-08-006224-a 08.03.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.04.2024 00:00
Документи рішення
15.04.2024 18:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.corruptionBidSecurity
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2023 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 № 23 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій від 20.03.2024, протокол розкриття від 20.03.2024, пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» (код ЄДРПОУ 35557259) (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 22.03.2024 № 44, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.03.2024, договір від 03.04.2024 № 184, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.04.2024. Переможцем спрощеної закупівля обрано пропозицію єдиного учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», з остаточною пропозицією 162 000 000,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить умови, які не відповідають вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей № 1275 з огляду на наступне. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275, установлено що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів, зокрема, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Так, відповідно до частини 6 статті 14 Закону № 922-VIII, установлено, що замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону. Згідно з абзацом 3 частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII, розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт. Натомість, умовами Оголошення Замовником передбачено надання забезпечення пропозиції учасників у розмірі 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (1 620 057,26 гривень), що перевищує установлені законом межі, чим, відповідно, порушено вимоги частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII. Крім того, моніторингом установлено невідповідність пропозиції Переможця вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог Додатку 3 до Оголошення, Замовником установлено, що підтвердженням ціни пропозиції є розрахунок (кошторис) ціни пропозиції за предметом закупівлі, складений Учасником з урахуванням умов Додатку 3, крім того для перевірки запропонованої Учасником вартості об’єкта будівництва та на відповідність вимогам «Настанови з визначення вартості будівництва» такий Учасник повинен завантажити файл у складі своєї пропозиції формат котрого буде сумісний з програмним комплексом «АВК», а саме в форматі «.bdcu». Однак, у складі пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» завантажено розрахунки у іншому аніж «.bdcu» форматі, а саме у форматі «.imd» (файл «2863.imd»), чим, відповідно, не дотримано вимоги Додатку 3 до Оголошення. Разом з тим, відповідно до пункту 14 Оголошення, зазначено, що пропозиції подаються учасниками шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, проєкт договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 7 до оголошення). Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Додаток 7 до Оголошення (файл «Додаток № 7 - проєкт договору.pdf»), відповідно до пункту 2.7. якого Замовником установлено, що до складу ціни Договору включаються кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, які використовуються за погодженням із Замовником та призначені для відшкодування збільшення вартості трудових, матеріально-технічних ресурсів, що може бути спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом встановленого Договором строку будівництва об’єкта. Відповідно до пункту 1.2. Розділу І Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281, установлено, що договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Враховуючи викладене, у складі своєї пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» завантажено Договірну ціну (файл «Договірна ціна.pdf»), до якої Переможцем не враховано (не включено) кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, чим, відповідно, не дотримано вимоги Додатку № 7 до Оголошення. Слід також зазначити, що зазначене вище спричинило укладення між сторонами договору від 03.04.2024 № 184 вартістю 162 000 000,00 гривень, умови якого, зокрема Договірна ціна, не відповідають визначеним у Оголошенні вимогам Замовника. Разом з тим, відповідно до частини 4 Закону № 922-VIII передбачено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено файл «Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf» (що є додатком 3 до Додатку 7 до Оголошення), відповідно до якого зазначено, зокрема: учасник надає договірну ціну, (у тому числі локальні кошториси в форматі pdf) зміст якої повинен відповідати змісту оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі такого учасника. Відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію. При цьому, пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, передбачено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Однак, у ході моніторингу установлено, що учасником спрощеної закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», не надано (не завантажено) до електронної системи закупівель локальні кошториси в форматі pdf, чим, відповідно, не дотримано вимоги Додатку 3 до Проєкту договору (Додаток 7 до Оголошення). Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII установлено, що замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Проте, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а, натомість, уклав з ним договір на суму 162 000 000,00 гривень, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами здійсненого моніторингу закупівлі установлено порушення вимог частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» установлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.05.2024 00:00
Дата публікації
09.05.2024 14:21
Документи висновку
09.05.2024 14:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі, замовником якої є Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-006224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору не пізніше дня укладення договору про закупівлю. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.04.2024 16:54
Орган перевірки
25.04.2024 00:00
Документи повідомлення
19.04.2024 16:55
-
Відповідь
Про надання відповіді на звернення
У відповідь на отриманий 19 квітня 2024 року запит від Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-006224-a) через електронну систему закупівель надається відповідь з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» пункту 12 Оголошення, в частині надання забезпечення виконання договору не пізніше дня укладення договору про закупівлю. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» документів, передбачених вимогами Форми ІІІ Додатку № 2 до Оголошення. Наказом командувача Національної гвардії України від 19.05.2022 року №136 «Про визначення замовників капітального будівництва об’єктів Національної гвардії України» Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником будівництва по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро». Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” (зі змінами), проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва. Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень. Разом з тим, Законом України “Про Державний бюджет України на 2024 рік” від 09 листопада 2023 року № 3460-IX та наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.12.2023 року №1041 «Про внесення змін до Переліку житлових об’єктів, будівництво (придбання) яких передбачається фінансувати у 2023 році за рахунок коштів державного бюджету за програмою 1003090 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України» по загальному фонду за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету № 1003090 передбачено відповідні видатки, частину яких згідно повноважень головного розпорядника коштів спрямовано на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро». Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 28.06.2023 року №0107-23Е (копія додається) до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Центральна база) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 “Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану Центральна база керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 “Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України” визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, доводяться до Центральної бази на підставі розпоряджень, наказів та листів. Пунктом 8 Особливостей Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Під час здійснення оборонних закупівель державні замовники визначають предмет закупівлі відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, з урахуванням цих особливостей. У зв’язку з тим, що постановою КМУ № 1275 відсутні граничні межі сум закупівель та немає офіційних роз’яснень Уповноваженого органу щодо застосування закупівель оборонними замовниками, замовник самостійно, залежно від специфіки та нагальності закупівлі, вирішує, яку вибрати процедуру закупівлі.
Рішеня
24.04.2024 17:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
162 005 725.94 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2024 00:00
Замовник:
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380978633447
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
162 005 725.94 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2024 00:00
Замовник:
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380978633447
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності