Показати схожі тендери

Закупівля Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-03-08-004885-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2024 17:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
247 782 080 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
369 824 грн. (0,15 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2024 18:00 до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.03.2024 12:57
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2024 16:57
до 02.04.2024 18:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2024 15:39
до 05.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2024 18:43
до 16.04.2024 17:57
Період уточнень
з 08.03.2024 12:57 до 14.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2024 16:57 до 02.04.2024 18:43
Період кваліфікації
з 21.03.2024 16:57 до 02.04.2024 18:43
Основні параметри
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки – Україна Лот 1: 50 тис. к-тів Лот 2: 44 тис. к-тів Лот 3: 40 тис. к-тів
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
92 456 000 грн.
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
92 456 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
462280,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
924 560
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2024 14:08
Закінчення аукціону
21.03.2024 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
50 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
Пропозиція:
81 027 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
Пропозиція:
92 454 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
92 454 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
Пропозиція:
92 112 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
92 055 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
89 949 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
80 861 020 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
Пропозиція:
90 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРМТЕКС"
Пропозиція:
92 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Пропозиція:
91 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
81 037 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
Пропозиція:
92 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТУСМО"
Пропозиція:
91 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІН-МОДА"
Пропозиція:
87 498 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
90 099 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"
Пропозиція:
92 456 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2024 14:08
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
81 361 280 грн.
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
81 361 280 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
406806,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
813 612.8
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2024 14:47
Закінчення аукціону
21.03.2024 16:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
44 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
Пропозиція:
68 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
Пропозиція:
81 359 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
81 359 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
81 361 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
Пропозиція:
81 058 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
81 008 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
79 155 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
70 180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
Пропозиція:
80 079 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРМТЕКС"
Пропозиція:
81 312 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Пропозиція:
80 520 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
67 793 193 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
Пропозиція:
81 180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТУСМО"
Пропозиція:
80 124 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІН-МОДА"
Пропозиція:
76 998 240 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
78 936 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС"
Пропозиція:
67 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2024 14:47
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
73 964 800 грн.
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
73 964 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
369824,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
739 648
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2024 15:04
Закінчення аукціону
21.03.2024 16:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
40 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.08.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"
Пропозиція:
56 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
Пропозиція:
73 963 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
73 963 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
73 964 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
Пропозиція:
73 689 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
71 760 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
71 959 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
63 780 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
Пропозиція:
72 799 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРМТЕКС"
Пропозиція:
73 920 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР"
Пропозиція:
63 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Пропозиція:
73 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
Пропозиція:
56 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
Пропозиція:
73 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТУСМО"
Пропозиція:
72 840 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
72 079 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"
Пропозиція:
73 964 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2024 15:04
Документи закупівлі
14.03.2024 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706, +380685500133
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 25.03.2024 15:39 по 28.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Лот № 2 Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 26.03.2024 17:12 по 29.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
у складі прпозиції Учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних відповідно до п.11 Додатку №1 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Створено
25.03.2024 14:58
Надати до
26.03.2024 14:58
Лот № 3 Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 26.03.2024 17:13 по 29.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У складі пропозиції Учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних відповідно до п.11 Додатку №1 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. У складі пропозиції Учасника відсутня ліцензія або документ дозвільного характеру на провадження певного виду діяльності або довідка/лист в довільній формі з відповідним роз'ясненням, якщо діяльність не підлягає ліцензуванню, відповідно до п.1 Додатку №1 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати копію ліцензії або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. У разі, якщо господарська діяльність пов’язана з предметом закупівлі НЕ ПІДЛЯГАЄ ліцензуванню, сертифікації та ін. - НАДАТИ ДОВІДКУ/ЛИСТ в довільній формі з відповідними роз’ясненнями. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. 3. У складі пропозиції Учасника надана довідка про наявність виконання аналогічного договору БЕЗ зазначення кількості поставлених одиниць товару. Для усунення невідповідностей потрібно надати довідку про наявність виконання аналогічного договору. У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток).
Створено
25.03.2024 15:14
Надати до
26.03.2024 15:14
Період вимог/скарг з 01.04.2024 14:53 по 04.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасника в період подачі пропозиції (14.03.2024-21.03.2024) не був наданий лист-згода на обробку персональних даних відповідно до п.11 Додатку №1 до Оголошення. Вказаний лист був самостійно завантажений Учасником 26.03.2024 року. Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин З МОМЕНТУ РОЗМІЩЕННЯ державним замовником в електронній системі закупівель ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення таких невідповідностей. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
28.03.2024 9:43
Надати до
29.03.2024 9:43
Період вимог/скарг з 02.04.2024 18:43 по 05.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2024-03-08-004885-a-b1
Підписаний і діє
Номер
126/04-24-РМ
80 859 000 грн.
67 382 500 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2024
Строк дії договору з
11.04.2024
по
30.09.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
50 000 (комплект)
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
50 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 617.18
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
UA-2024-03-08-004885-a-a2
Підписаний і діє
Номер
125/04-24-РМ
67 792 560 грн.
56 493 800 грн.
З ПДВ
Підписано
12.04.2024
Строк дії договору з
12.04.2024
по
30.09.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
44 000 (комплект)
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
44 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 540.74
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
UA-2024-03-08-004885-a-b3
Підписаний і діє
Номер
127/04-24-РМ
63 780 000 грн.
53 150 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2024
Строк дії договору з
11.04.2024
по
30.09.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
40 000 (комплект)
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
40 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 594.5
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-10-000026
Дата створення проекту
10.04.2024 09:58
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
10.04.2024 12:46
Дата публікації висновку про результати
03.05.2024 14:29
Дата завершення усунення порушень
09.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-03-08-004885-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2024 00:00
Документи рішення
10.04.2024 12:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його (-їх) оприлюднення, внесення змін до договору(-ів), дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначних статтею 5 Закону. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (далі – ДОТ) від 08.03.2024, запити до процедури, вимогу про усунення порушень, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» (далі – ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС») (Лоти 1, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМІНКО НОРД» (далі ТОВ «ФАРМІНКО НОРД») (Лот 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС») (Лот 3), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протоколи від 25.03.2024 №25.03.24-5, від 26.03.2024 №26.03.24-18, від 26.03.2024 №26.03.24-19, від 01.04.2024 №01.04.24-1, від 02.04.2024 №02.04.24-8, повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 11.04.2024 № № 126/04-24-РМ (Лоти 1) на загальну суму 80 859 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір 126/04-24-РМ), державний контракт (договір) про закупівлю від 12.04.2024 № 125/04-24-РМ (Лот 2) на суму 67 792 560,00 грн з ПДВ (далі – Договір 125/04-24-РМ), державний контракт (договір) про закупівлю від 11.04.2024 127/04-24-РМ (далі – Договір 127/04-24-РМ), пояснення ДОТ, надані 19.04.2024, 22.04.2024, 25.04.2024 та 30.04.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону, розгляду пропозицій ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» (лоти 1,3), ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» (лот 2,3), ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» (лот 3), своєчасності укладання договору(-ів) та його(-їх) оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.05.2024 00:00
Дата публікації
03.05.2024 14:29
Документи висновку
03.05.2024 14:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.04.2024 17:17
Орган перевірки
20.04.2024 00:00
Документи повідомлення
16.04.2024 17:18
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.04.2024 17:15
Орган перевірки
23.04.2024 00:00
Документи повідомлення
17.04.2024 17:16
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. Щодо визначення очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом від 18.02.2020 року №275 та Наказу питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», із застосуванням методу порівняння ринкових цін, а саме інформації в електронній системі Prozorro. Додатки: 1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»; 2. Протокол робочої групи №03.03.24-1 від 03.03.2024 року. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
19.04.2024 14:27
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7» за лотом № 1, яка становить 1 617,18 грн. за од. позаяк ідентичний товар за лотом № 3 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 1 594,50 грн за од., що на 22,68 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2024 14:57
Орган перевірки
26.04.2024 00:00
Документи повідомлення
22.04.2024 14:57
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення виконання договору. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
22.04.2024 18:24
Замовник
Документи повідомлення
22.04.2024 18:24
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), з наступник питань. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 09:40
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 09:41
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)
1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7» за лотом № 1, яка становить 1 617,18 грн. за од. позаяк ідентичний товар за лотом № 3 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 1 594,50 грн за од., що на 22,68 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
25.04.2024 18:33
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)
1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7» за лотом № 1, яка становить 1 617,18 грн. за од. позаяк ідентичний товар за лотом № 3 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 1 594,50 грн за од., що на 22,68 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
25.04.2024 18:36
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2024 18:39
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), позаяк державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» не надано відповідь на поставлені питання 25.04.2024: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.04.2024 10:41
Орган перевірки
02.05.2024 00:00
Документи повідомлення
26.04.2024 10:42
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання. Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
30.04.2024 18:14
Замовник
Документи повідомлення
30.04.2024 18:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
247 782 080 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
247 782 080 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності