Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-07-007578-a
План UA-P-2024-03-07-009521-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 31.03.2024 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
934 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 673.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2024 14:07 до 15.03.2024 14:12
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2024 14:07
до 12.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.03.2024 14:07
до 12.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.03.2024 14:15
до 25.03.2024 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2024 22:42
до 31.03.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 25.03.2024 16:40
-
Період уточнень
з 07.03.2024 14:07 до 12.03.2024 00:00
Період оскарження
з 07.03.2024 14:07 до 12.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.03.2024 14:15 до 25.03.2024 16:40
Період кваліфікації
з 15.03.2024 14:15 до 25.03.2024 16:40
Основні параметри
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
934 650 грн.
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Назва предмета закупівлі
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
934 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4673,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Код ДК 021:2015
70220000-9 - Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01000, Україна, Київська область, територія Київської області, (відповідно до заявки Замовника)
Дата постачання по
31.12.2024 14:12
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК
Пропозиція:
934 650 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2024 14:09
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігнатов Андрій Олегович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380677409541
Замовник
ЄДРПОУ
04052784
Назва (англійською мовою)
Executive Committee of the Mariupol City Council
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Executive Committee of the Mariupol City Council
Поштовий індекс
87500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
пр. Миру, 70
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Період вимог/скарг з 20.03.2024 22:42 по 25.03.2024 16:37
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.03.2024 22:42
Довідка НАЗК
20.03.2024 22:42
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
15.03.2024 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2024 14:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2024 14:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, за кодом ДК 021:2015 - 70220000-9 - Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості, у кількості 1 послуг, очікувана вартість 934 650,00 грн з ПДВ, (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-007578-a), «ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено «…Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)…». Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне що файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК, як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
19.03.2024 11:46
Надати до
20.03.2024 11:46
Період вимог/скарг з 25.03.2024 16:40 по 31.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.03.2024 16:40
-
Повідомлення про рішення
25.03.2024 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2024 14:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2024 14:07
Торги не відбулися
Очікувана вартість
934 650 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2024 14:12
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380677409541
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
934 650 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2024 14:12
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380677409541
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності