Показати схожі тендери

Закупівля Картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-06-010706-a
План UA-P-2024-03-06-012974-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.03.2024 11:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
209.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2024 15:38 до 14.03.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2024 15:38
до 11.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2024 15:38
до 11.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.03.2024 13:27
до 20.03.2024 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2024 14:24
до 26.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.03.2024 14:24
до 28.03.2024 11:12
Період уточнень
з 06.03.2024 15:38 до 11.03.2024 00:00
Період оскарження
з 06.03.2024 15:38 до 11.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.03.2024 13:27 до 20.03.2024 14:24
Період кваліфікації
з 15.03.2024 13:27 до 20.03.2024 14:24
Основні параметри
Картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів
Закупівля здійснюється без поділу на лоти
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 920 грн.
Картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів
Назва предмета закупівлі
Картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів
Очікувана вартість
20 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
209,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.03.2024 13:04
Закінчення аукціону
15.03.2024 13:27
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 3 (штуки)
Картридж 92А/ЕР-22
Опис предмета закупівлі
Картридж 92А/ЕР-22
Код ДК 021:2015
30237310-5 - Шрифтові картриджі для принтерів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
15.04.2024 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Картридж Canon 712/725
Опис предмета закупівлі
Картридж Canon 712/725
Код ДК 021:2015
30237310-5 - Шрифтові картриджі для принтерів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
15.04.2024 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Картридж HP 12A (Q2612A)
Опис предмета закупівлі
Картридж HP 12A (Q2612A)
Код ДК 021:2015
30237310-5 - Шрифтові картриджі для принтерів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
15.04.2024 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Картридж D111S
Опис предмета закупівлі
Картридж D111S
Код ДК 021:2015
30237310-5 - Шрифтові картриджі для принтерів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
15.04.2024 00:00
Позиція : №5 6 (штуки)
Картридж HP 106А
Опис предмета закупівлі
Картридж HP 106А
Код ДК 021:2015
30237310-5 - Шрифтові картриджі для принтерів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Дата постачання по
15.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
12 490.27 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
18 870 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.03.2024 13:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.03.2024 15:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бончук
Електронна пошта
Телефон
+380522320811
Сайт:
http://kr.consumer.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40342220
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Тараса Карпи, буд. 84
Кваліфікація
Лот № 1 Картриджі до багатофункціональних пристроїв та принтерів
Період вимог/скарг з 20.03.2024 14:24 по 26.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.03.2024 14:24
Довідка НАЗК
20.03.2024 14:22
-
15.03.2024 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 15:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 15:38
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.03.2024 13:27
Надати до
19.03.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 06.03.2024 було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Картриджів до багатофункціональних пристроїв та принтерів (відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-06-010706-a). Згідно із пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою, учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛОЗЕРСЬКОГО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА, яка підлягає розгляду замовником. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛОЗЕРСЬКОГО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА щодо її відповідності вимогам тендерної документації замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно пункту 3 розділу VII Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації на закупівлю Картриджів до багатофункціональних пристроїв та принтерів (відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання), затвердженої рішенням Уповноваженої особи (протокол від 06.03.2024 року № 27) (далі – Тендерна документація) на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів) замовником вимагалися листи-відгуки від контрагентів підписані керівником, які повинні містити наступні дані: предмет закупівлі, стан виконання аналогічного договору, зазначення номеру, дати, суми договору. Учасником процедури закупівлі ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ БІЛОЗЕРСЬКИМ ОЛЕГОМ МИКОЛАЙОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції була подана копія договору № 17 від 14.03.2023 купівлі-продажу картриджів укладеного між фізичною особою-підприємцем Білозерським Олегом Миколайовичем та Запорізькою обласною радою, але не був наданий лист-відгук від Запорізької обласної ради щодо стану виконання даного договору. Враховуючи вищезазначене у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛОЗЕРСЬКОГО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА відсутній лист-відгук від Запорізької обласної ради щодо стану виконання договору № 17 від 14.03.2023 купівлі-продажу картриджів укладеного між фізичною особою-підприємцем Білозерським Олегом Миколайовичем та Запорізькою обласною радою. ВИМОГА: Учаснику процедури закупівлі ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ-ПІДПРИЄМЦЮ БІЛОЗЕРСЬКОМУ ОЛЕГУ МИКОЛАЙОВИЧУ виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: листа-відгуку від Запорізької обласної ради щодо стану виконання договору № 17 від 14.03.2023 купівлі-продажу картриджів укладеного між фізичною особою-підприємцем Білозерським Олегом Миколайовичем та Запорізькою обласною радою.
Створено
19.03.2024 11:22
Надати до
20.03.2024 11:22
Договір
UA-2024-03-06-010706-a-a1
Підписаний і діє
Номер
70/2024
12 490.27 грн.
12 490.27 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.03.2024
Строк дії договору з
28.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 (штуки)
Картридж 92А/ЕР-22
Номенклатура
Картридж 92А/ЕР-22
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
15 квітня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Картридж Canon 712/725
Номенклатура
Картридж Canon 712/725
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
15 квітня 2024 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Картридж HP 12A (Q2612A)
Номенклатура
Картридж HP 12A (Q2612A)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
15 квітня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Картридж D111S
Номенклатура
Картридж D111S
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
15 квітня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Картридж HP 106А
Номенклатура
Картридж HP 106А
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
15 квітня 2024 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 920 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2024 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522320811
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 920 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2024 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522320811
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності