Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
06.03.2024 було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Картриджів до багатофункціональних пристроїв та принтерів (відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-06-010706-a).
Згідно із пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою, учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛОЗЕРСЬКОГО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА, яка підлягає розгляду замовником.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛОЗЕРСЬКОГО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА щодо її відповідності вимогам тендерної документації замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно пункту 3 розділу VII Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації на закупівлю Картриджів до багатофункціональних пристроїв та принтерів (відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання), затвердженої рішенням Уповноваженої особи (протокол від 06.03.2024 року № 27) (далі – Тендерна документація) на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів) замовником вимагалися листи-відгуки від контрагентів підписані керівником, які повинні містити наступні дані: предмет закупівлі, стан виконання аналогічного договору, зазначення номеру, дати, суми договору.
Учасником процедури закупівлі ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ БІЛОЗЕРСЬКИМ ОЛЕГОМ МИКОЛАЙОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції була подана копія договору № 17 від 14.03.2023 купівлі-продажу картриджів укладеного між фізичною особою-підприємцем Білозерським Олегом Миколайовичем та Запорізькою обласною радою, але не був наданий лист-відгук від Запорізької обласної ради щодо стану виконання даного договору.
Враховуючи вищезазначене у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛОЗЕРСЬКОГО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА відсутній лист-відгук від Запорізької обласної ради щодо стану виконання договору № 17 від 14.03.2023 купівлі-продажу картриджів укладеного між фізичною особою-підприємцем Білозерським Олегом Миколайовичем та Запорізькою обласною радою.
ВИМОГА:
Учаснику процедури закупівлі ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ-ПІДПРИЄМЦЮ БІЛОЗЕРСЬКОМУ ОЛЕГУ МИКОЛАЙОВИЧУ виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: листа-відгуку від Запорізької обласної ради щодо стану виконання договору № 17 від 14.03.2023 купівлі-продажу картриджів укладеного між фізичною особою-підприємцем Білозерським Олегом Миколайовичем та Запорізькою обласною радою.