Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора» від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-06-002233-a
План UA-P-2024-03-06-002788-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 03.05.2024 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 742 536.88 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
157 425.37 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2024 10:20 до 20.03.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2024 10:20
до 17.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2024 10:20
до 17.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2024 12:53
до 29.04.2024 17:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2024 11:27
до 05.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.04.2024 17:35
-
Період уточнень
з 06.03.2024 10:20 до 17.03.2024 00:00
Період оскарження
з 06.03.2024 10:20 до 17.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2024 12:53 до 29.04.2024 17:35
Період кваліфікації
з 21.03.2024 12:53 до 29.04.2024 17:35
Основні параметри
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
15 742 536.88 грн.
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
Очікувана вартість
15 742 536.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
157425,37
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
472 276.11
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2024 12:24
Закінчення аукціону
21.03.2024 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків Д та Е Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення М 42.1-37641918-789:2024 , протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
Пропозиція:
15 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
Пропозиція:
15 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
14 926 704 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2024 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.03.2024 10:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носуленко Ганна Павлівна
Електронна пошта
Телефон
380956832837
Замовник
ЄДРПОУ
25829550
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. М. Грушевського, 49
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
Період вимог/скарг з 01.04.2024 11:27 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
01.04.2024 11:27
-
21.03.2024 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 10:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці про Учасника від 19.03.24 №02 зазначено неповну інформацію щодо Учасника, а саме неповне найменування Учасника (п.1. Довідки). 2. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.03.24 №03 зазначено про наявність машини поливально-мийної МДКЗ 10-06 та машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ-53605 МДКЗ-20-07 (2 шт) (пункти 3 та 4 Довідки). Учасником у даній довідці міститься інформація, що дана техніка підтверджується оборотно-сальдовою відомістю від 15.06.2023 року і додатково надано цей документ. Проте, під час опрацювання оборотно-сальдової відомості від 15.03.2023 виявлено відсутність у переліку машини поливально-мийної МДКЗ 10-06 та однієї машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ-53605 МДКЗ-20-07, а також невідповідність у найменуванні техніки, зазначеної у довідці. 3. У довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 19.03.2024 №04 не зазначено код ЄДРПОУ Замовника. 4. Сума актів наданих послуг, наданих на підтвердження виконання аналогічного договору, не відповідає сумі виконання договору, зазначеній у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 19.03.2024 №04. 5. У складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість, в якому зазначено найменування Учасника, що не відповідає інформації, зазначеній у реєстрі платників податку на додану вартість. При цьому, згідно наданого витягу «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». 6. Відсутні виписка (витяг) або копія з протоколу зборів засновників (учасників) про призначення керівника учасника та копія наказу про призначення керівника учасника – відповідно до положень статуту учасника або інші документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 до тендерної документації. 2. Пункт 1.1. частини 3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Пункт 2.1. частини 3 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Пункт 3.2. частини 3 Додатку 3 до тендерної документації. 5. Пункт 3.1. Додатку 5 до тендерної документації. 6. Пункт 3.4. Додатку 5 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про Учасника, складену відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації. 2. У зв’язку з виявленою невідповідністю у документах Учасника в частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі техніки, зазначеної у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.03.24 №03, з метою виключення можливої недостовірної інформації у тендерній пропозиції Учасника, просимо надати документи, зокрема, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність машини поливально-мийної МДКЗ 10-06 та машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ-53605 МДКЗ-20-07 (1 шт), а також усунути невідповідність у найменуванні техніки, зазначеної у довідці. 3. Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору згідно вимог пункту 2.1. частини 3 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Надати документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (акти виконаних робіт/наданих послуг тощо), що підтвердять суму виконання договору, зазначену у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 5. Надати чинний витяг з реєстру платників податку на додану вартість, що буде містити актуальну інформацію про Учасника. 6. Надати виписку (витяг) або копію з протоколу зборів засновників (учасників) про призначення керівника учасника та копію наказу про призначення керівника учасника – відповідно до положень статуту учасника або інші документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів.
Створено
29.03.2024 15:30
Надати до
30.03.2024 15:30
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2024 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 10:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.03.24 №03/07 невірно заповнено стовпчик №5 довідки (Зазначення приналежності). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1. частини 3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно вимог пункту 1.1. частини 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
04.04.2024 14:55
Надати до
05.04.2024 14:55
Період вимог/скарг з 26.04.2024 15:02 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС". Рішення про це оприлюднити на веб-порталі уповноваженого органу.
Документи кваліфікації
26.04.2024 15:02
-
19.04.2024 14:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 10:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 10:20
Період вимог/скарг з 29.04.2024 17:35 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем
Документи кваліфікації
29.04.2024 17:36
Довідка НАЗК
29.04.2024 17:35
-
26.04.2024 15:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-06-002233-a-b1
Очікує підписання
15 300 000 грн.
15 300 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
Номенклатура
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 2: «Малоярославець 1 – Чадир-Лунга», «Серпневе 1 – Басараб’яска», «Лісне – Сеіць», «Старокозаче – Тудора»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
15 742 536.88 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2024 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Контактний телефон:
380956832837
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
15 742 536.88 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2024 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Контактний телефон:
380956832837
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності