Показати схожі тендери

Закупівля 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-05-013173-a
План UA-P-2024-03-05-014433-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2024 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 085 107 054 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 425 535.27 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2024 16:46 до 25.03.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2024 16:46
до 22.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2024 16:46
до 22.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2024 15:18
до 05.04.2024 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.04.2024 14:50
до 11.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.04.2024 14:50
до 16.04.2024 14:38
Період уточнень
з 05.03.2024 16:46 до 22.03.2024 00:00
Період оскарження
з 05.03.2024 16:46 до 22.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2024 15:18 до 05.04.2024 14:50
Період кваліфікації
з 26.03.2024 15:18 до 05.04.2024 14:50
Основні параметри
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км)
Головна мета Служби відновлення на час воєнного стану - проводити процедури закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх етапах. Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників. Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату. Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг. Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг. Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання. Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років. Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації: - ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном, - ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом, - очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю. Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення. Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень. Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 085 107 054 грн.
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км)
Назва предмета закупівлі
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км)
Очікувана вартість
1 085 107 054 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5425535,27
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 702 141.08
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2024 14:49
Закінчення аукціону
26.03.2024 15:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10029, Україна, Житомирська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км, _____
Дата постачання по
31.03.2027 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (з урахуванням змін) відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в (УПВ)), форми КБ-3.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»
Пропозиція:
596 805 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
759 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
760 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2024 14:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2024 15:02
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.03.2024 14:54
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.03.2024 13:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.03.2024 14:04
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
07.03.2024 14:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.03.2024 16:45
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
05.03.2024 16:44
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Удовиченко Петро
Електронна пошта
Телефон
380673826701
Замовник
ЄДРПОУ
03451526
Назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN ZHYTOMYR OBLAST
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Повна назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN ZHYTOMYR OBLAST
Поштовий індекс
10029
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вулиця Покровська, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км)
Період вимог/скарг з 05.04.2024 14:50 по 11.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.04.2024 14:50
Довідка НАЗК
05.04.2024 14:47
-
documentType.award.awardNotice
26.03.2024 15:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 16:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): - в п. 1 гр. 5 на комбіновані дорожні машини (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожеледних матеріалів не вірно вказано зазначення приналежності згідно вимог ТД; - в п. 3 гр. 5 на сніговий плуг RASCO MOSOR PK не вірно вказано зазначення приналежності згідно вимог ТД; - п. 3 гр. 6 на щітки дорожні НО-86 (інв. картка обліку № 000000022 від 29.01.2021) не вірно вказано дати інвентарних карток згідно наданих підтверджуючих документів в складі тендерної пропозиції; - п. 9 гр. 2 на MAN/19.414 FLT та DAF/XF 405.460 не надано документів, підтверджуючих приналежність. 1.1. Договір оренди автотранспортного засобу з спецобладнанням № 10 від 01 травня 2023 р. надано не в повному обсязі, відповідно до пп. 2.1., 2,2 не надано акт прийому-передачі. 1.2. В договорі про оренду дорожньо-експлуатаційного обладнання № 15-03-24 від 15 березня 2024 року вказано про передачу для використання в господарській діяльності дорожньо-експлуатаційного обладнання, а саме RASCO MOSOR PK в кількості 10 шт. Не надано підтвердження на 9 шт., бо відповідно до акту прийому-передачі від 15 березня 2024 року передано в кількості 1 шт. 1.3. Свідоцтво про реєстрацію великовантажного транспортного засобу ВО 001295 від 26 червня 2019 на самохідну маркувальну машину «Hofmann» Н18-1 не завірено власником ТОВ «ПРОМ-ІНДЕКС» відповідно до умов ТД. 2. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг: - в пп. 67-70 гр. 6 не вірно вказаний номер договору згідно наданих документів на підтвердження наявності техніки, а саме: договору про надання послуг № 12-03/1 від 12.03.2024 р. 3. В довідці щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - в п. 603 гр. 7 не вірно вказано обсяг робіт згідно наданих підтверджуючих документів, а саме: акту кб 2-в № 17а від 31.03.2022 р. до договору № 24/1-02 від 23.03.2022р. ; - в п. 1218 гр. 8 не вірно вказано номер пункту, де наданий відповідний обсяг згідно наданого підтверджуючого документу, а саме: акту кб-2в № 2 від 06.05.2021 р. до договору № 181/1-02 від 24.11.2020 р.; - в п. 1219 гр. 8 не вірно вказано номер пункту, де наданий відповідний обсяг згідно наданого підтверджуючого документу, а саме: акту кб-2в № 2 від 06.05.2021 р. до договору № 181/1-02 від 24.11.2020 р.; - в акті кб-2в № 9а від 08.11.2022р. до договору № 24/1-02 від 23.03.2022 р. відсутня печатка Замовника; - в акті кб-2в № 2а від 03.12.2021 р. до договору № 182/1-02 від 24.11.2020 р. відсутня печатка Генпідрядника (підрядника); - в акті кб-2в № 7(3,2/6,091) від 14.06.2021 р. до договору № 21091 від 24.03.2021 р. відсутній підпис Субпідрядника; - в акті кб-2в № 18 від 29.12.2021 р. до договору № 181/1-02 від 24.11.2020 р. відсутня печатка Генпідрядника (підрядника); - на актах кб-2в № 1 (3,6/9,091) від 09.09.2021 р., № 1(3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 3 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 4 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 5 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 6 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 7 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 8 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 9 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 14 (3,13/12,091) від 28.12.2021 р., № 1 (3,4/9,091) від 01.09.2022 р. до договору № 21091 від 24.03.2021 р. відсутня печатка Субпідрядника; - в графі 4 по договору № 88 від 06.05.2022 не вірно вказана сума договору; - в актах №89/1 та № 89/2 від 16.08.2022 до договору № 11 від 23.06.2022 р. відсутня печатка Замовника; - в акті від 30.08.2022 на суму 44 402,90 грн. до договору № 66 від 15.03.2022 р. відсутня печатка Замовника; - в графі 3 не вірно вказано номер договору: № 182/01-02 від 24.11.2020 замість 182/1-02 від 24.11.2020; - в графі 3 не вірно вказано номер договору: № 181/01-02 від 24.11.2020 замість 181/1-02 від 24.11.2020; - в додатковій угоді № 1 до договору № 24/1-02 від 23.03.22 р. відсутня печатка Виконавця; - в гр. 6 п. 6, п.7 не вірно зазначено найменування робіт відповідно до кб-2в № 89/1 від 16.08.2022 (договір № 11 від 23.06.22); - в гр. 7 п. 160 не вірно вказано обсяг робіт згідно кб-2в № 6 від 26.08.2021 (договір № 181/1-02 від 24.11.2020); - в гр. 8 п. 307 не вірно вказано номер акту №2 (3,3/9,091) по договору № 21091 від 24.03.21; - в гр. 8 в. п. 544, п. 561 по договору № 154 від 28.06.2023 не вірно вказано номер пункту, де наданий відповідний обсяг. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. пункт 1 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних: оренди (лізингу), суборенди та ін. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договір(и), укладений(і) з власником, який(і) підтверджує право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг). Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання учасником тендерної пропозиції для участі у торгах». 2. пункт 4 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою з документальним підтвердженням згідно форми Таблиці 3.»; пункт 1 Додатку № 3 до тендерної документації: «У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Табл. 3 на вказаних працівників не заповнює графу 4, 5, а в графі 6 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)». 3. пункт 5 Додатку № 3 до тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 4: Таблиця 4 Інформація щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт*/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт. де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору *Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору; - копії акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) aбo інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(-ами). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт в обсязі не менше ніж зазначено в Таблиці 5». ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей»; на MAN/19.414 FLT та DAF/XF 405.460, зазначені п. 9 Довідки про наявність техніки, надати документи, підтверджуючих приналежність техніки, згідно вимог п. 1 Додатку № 3 до ТД; на виконання вимог п. 1 Додатку № 3 до ТД, з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей» надати договір оренди автотранспортного засобу з спецобладнанням № 10 від 01 травня 2023 р. в повному обсязі, відповідно до пп. 2.1., 2,2, а саме з актом прийому-передачі. відповідно до вимог п. 1 Додатку № 3 до ТД, з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей» надати підтвердження на 9 одиниць дорожньо-експлуатаційного обладнання, а саме RASCO MOSOR PK, вказаного в довідці про наявність техніки; відповідно до вимог п. 1 Додатку № 3 до ТД, з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей» надати свідоцтво про реєстрацію великовантажного транспортного засобу ВО 001295 від 26 червня 2019 на самохідну маркувальну машину «Hofmann» Н18-1, завірене власником ТОВ «ПРОМ-ІНДЕКС» відповідно до умов ТД. 2. Надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників які будуть залучені до виконання робіт з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей». 3. На виконання вимог п. 5 Додатку № 3 до ТД, з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей», надати оновлену інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документи з врахуванням невідповідностей, зазначених в пункті I «Перелік виявлених невідповідностей».
Створено
04.04.2024 14:32
Надати до
05.04.2024 14:32
Договір
UA-2024-03-05-013173-a-a1
Підписаний і діє
Номер
48
596 805 000 грн.
497 337 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.04.2024
по
31.03.2027
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.04.2024 14:36
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 085 107 054 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2024 09:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Контактний телефон:
380673826701
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 085 107 054 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2024 09:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
Контактний телефон:
380673826701
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності