Закупівля Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ від Одеський національний медичний університет.
Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ
Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ
Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження
Код ДК 021:2015
79711000-1 -
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Валіховський, 2; вул. Софіївська, 2; вул. Пастера, 11; вул. Мечнікова, 2/1; пров. Валіховський, 3а; вул. Пастера, 2 б; вул. Малиновського, 37; пр. Валіховський, 3; вул. Пастера, 9Е; вул. Мечнікова, 32; вул. Малиновського, 63; вул. Пішонівська (Ковалевського), 1; вул. Ольгіївська,13 ;вул.Княжеська, 1; вул. Пастера, 2а; вул. Мечнікова, 2б; вул. Ольгіївська, 4.
Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ
Код ДК 021:2015
79711000-1 -
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Валіховський, 2; вул. Софіївська, 2; вул. Пастера, 11; вул. Мечнікова, 2/1; пров. Валіховський, 3а; вул. Пастера, 2 б; вул. Малиновського, 37; пр. Валіховський, 3; вул. Пастера, 9Е; вул. Мечнікова, 32; вул. Малиновського, 63; вул. Пішонівська (Ковалевського), 1; вул. Ольгіївська,13 ;вул.Княжеська, 1; вул. Пастера, 2а; вул. Мечнікова, 2б; вул. Ольгіївська, 4.
79711000-1 -
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. Валіховський, 2; вул. Софіївська, 2; вул. Пастера, 11; вул. Мечнікова, 2/1; пров. Валіховський, 3а; вул. Пастера, 2 б; вул. Малиновського, 37; пр. Валіховський, 3; вул. Пастера, 9Е; вул. Мечнікова, 32; вул. Малиновського, 63; вул. Пішонівська (Ковалевського), 1; вул. Ольгіївська,13 ;вул.Княжеська, 1; вул. Пастера, 2а; вул. Мечнікова, 2б; вул. Ольгіївська, 4.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Лот № 1
Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 15:16
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.04.2024 13:31
Надати до
04.04.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У наданій учасником формі «Цінова пропозиція» допущено розходження між вартістю послуги за 1 місяць, грн без ПДВ та загальною вартістю послуги, грн без ПДВ.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається завантаженням файлу (ів) з Реєстром наданих документів та нумерацією сторінок, а саме файл(и) відсканований(і) з Оригіналів документів: 3. підписаної уповноваженою особою учасника Цінової пропозиції, складеної у відповідності до форми Додатку 3»
Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації: «цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій»
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен виправити розходження між вартістю послуги за 1 місяць, грн без ПДВ та загальною вартістю послуги, грн без ПДВ.
Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ
Тендер:
UA-2024-03-05-010513-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-03-05-010513-a.c1
Дата:
08.03.2024 15:14
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 ( Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ)»
Відповідно до пп. 3 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен при організації охорони об’єктів ОНМедУ організувати взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області. На підтвердження надати гарантійний лист та сканкопії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо)».
Тендер
UA-2024-03-05-010513-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, як суб’єкт охоронної діяльності має власний пульт централізованого спостереження, працівників відповідної кваліфікації та досвідом згідно вимогам Ліцензійних умов, транспорт реагування та службовий автотранспорт.
Таким чином, як Виконавець, не маємо обов’язку організовувати взаємодію охорони об’єктів з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI:
1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком.
Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації. Згідно статті 2 Закону України "Про Національну поліцію" від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:
1) забезпечення публічної безпеки і порядку;
2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
3) протидії злочинності;
4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення 5 вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Замовником штучно створюється перешкоди, що жодним чином не узгоджується з нормами чинного законодавства, у тому числі цивільного та господарського, чим створюється "наполягання" Замовника на безпосереднє укладання угоди, спільного протоколу, меморандуму, листа зобов’язання з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Наявність чи відсутність взаємодії (угоди, спільного протоколу, меморандуму, листа зобов’язання з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області, жодним чином не впливає на якість надання послуг, а створює лише штучні перешкоди та дискримінує учасників, що мають/чи не мають даного документу.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Відповідно до пп. 4 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен мати цілодобову чергову службу у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів. На підтвердження надати гарантійний лист».
Тендер
UA-2024-03-05-010513-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності цілодобової чергової служби у м. Одесі ,до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-1 Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а одже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Одеса.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявної там
цілодобової чергової служби у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Відповідно до пп. 7 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Наявність у Учасника пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса. На підтвердження Учасник повинен надати: гарантійний лист Учасника, з зазначенням адреси розташування ПЦС та копію завірену Учасником документів права власності на приміщення (адресу) де знаходиться ПЦС або договору оренди з додатками та/або невід’ємними частинами, в разі наявності».
Тендер
UA-2024-03-05-010513-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності у Учасника пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Одеса.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса , оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.
Відповідно до пп. 11 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен організовувати щомісячне технічне обслуговування системи охоронної сигналізації (кнопка термінового виклику), системи охоронної сигналізації (дистанційна охорона приміщень) та системи відеоспостереження. Для підтвердження надати довідку в довільній формі».
Тендер
UA-2024-03-05-010513-a
16 стаття
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
За даною процедурою Відкриті торги з особливостями предметом закупівлі є Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ за ДК 79710000-4 Охоронні послуги Єдиного закупівельного словника, (далі – Закупівля). Замовник просить надати довідку про те, що Учасник повинен організувати щомісячне технічне обслуговування системи відеоспостереження. Але код ДК послуг відеоспостереження за предметом закупівлі є інший, а саме ДК 021:2015:51310000-8.
Отже, Замовник не має права встановлювати дану дискримінаційну вимогу щодо організації щомісячного технічного обслуговування системи відеоспостереження.