Показати схожі тендери
Закупівля «Канцелярські вироби» (Папка-швидкозшивач А-4 ДК 021:2015 30191100-5 Архівне устаткування, Папір офісний А-4 ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, Файли А-4 ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Скріпки канцелярські, 28 мм ДК 021:2015 30197220-4 Канцелярські скріпки, Скоби для степлера 10/5 ДК 021:2015 30197110-0 Скоби, Клей-олівець ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, Коректор-ручка ДК 021:2015 30192930-9 Ручки-коректори) ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-05-009585-a
План UA-P-2024-02-29-001720-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 29.04.2024 17:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
912 255.92 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 561.28 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2024 14:48 до 13.03.2024 23:59
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2024 14:48
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2024 14:48
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.03.2024 16:08
до 18.04.2024 12:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.03.2024 13:11
до 24.04.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.04.2024 12:29
-
Період уточнень
з 05.03.2024 14:48 до 10.03.2024 00:00
Період оскарження
з 05.03.2024 14:48 до 10.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.03.2024 16:08 до 18.04.2024 12:29
Період кваліфікації
з 14.03.2024 16:08 до 18.04.2024 12:29
Основні параметри
«Канцелярські вироби» (Папка-швидкозшивач А-4 ДК 021:2015 30191100-5 Архівне устаткування, Папір офісний А-4 ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, Файли А-4 ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Скріпки канцелярські, 28 мм ДК 021:2015 30197220-4 Канцелярські скріпки, Скоби для степлера 10/5 ДК 021:2015 30197110-0 Скоби, Клей-олівець ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, Коректор-ручка ДК 021:2015 30192930-9 Ручки-коректори) ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
912 255.92 грн.
«Канцелярські вироби» (Папка-швидкозшивач А-4 ДК 021:2015 30191100-5 Архівне устаткування, Папір офісний А-4 ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, Файли А-4 ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Скріпки канцелярські, 28 мм ДК 021:2015 30197220-4 Канцелярські скріпки, Скоби для степлера 10/5 ДК 021:2015 30197110-0 Скоби, Клей-олівець ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, Коректор-ручка ДК 021:2015 30192930-9 Ручки-коректори) ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
«Канцелярські вироби» (Папка-швидкозшивач А-4 ДК 021:2015 30191100-5 Архівне устаткування, Папір офісний А-4 ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, Файли А-4 ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Скріпки канцелярські, 28 мм ДК 021:2015 30197220-4 Канцелярські скріпки, Скоби для степлера 10/5 ДК 021:2015 30197110-0 Скоби, Клей-олівець ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, Коректор-ручка ДК 021:2015 30192930-9 Ручки-коректори) ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
912 255.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4561,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.03.2024 15:45
Закінчення аукціону
14.03.2024 16:08
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 5 220 (штуки)
Папка-швидкозшивач А-4
Опис предмета закупівлі
Папка-швидкозшивач А-4
Код ДК 021:2015
30191100-5 - Архівне устаткування
Кількість
5 220
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Позиція : №2 3 995 (пачка)
Папір офісний А-4
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А-4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
3 995
Одиниця виміру
пачка
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Позиція : №3 348 (паковання)
Файли А-4
Опис предмета закупівлі
Файли А-4
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
348
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Позиція : №4 870 (паковання)
Скріпки канцелярські, 28 мм
Опис предмета закупівлі
Скріпки канцелярські, 28 мм
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
870
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Позиція : №5 696 (паковання)
Скоби для степлера 10/5
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера 10/5
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
696
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Позиція : №6 696 (штуки)
Клей-олівець
Опис предмета закупівлі
Клей-олівець
Код ДК 021:2015
30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Кількість
696
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Позиція : №7 696 (штуки)
Коректор-ручка
Опис предмета закупівлі
Коректор-ручка
Код ДК 021:2015
30192930-9 - Ручки-коректори
Кількість
696
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дислокація структурних підрозділів Замовника
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Пропозиція:
798 127.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
799 137.24 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.03.2024 15:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2024 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380938544454
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 «Канцелярські вироби» (Папка-швидкозшивач А-4 ДК 021:2015 30191100-5 Архівне устаткування, Папір офісний А-4 ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку, Файли А-4 ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Скріпки канцелярські, 28 мм ДК 021:2015 30197220-4 Канцелярські скріпки, Скоби для степлера 10/5 ДК 021:2015 30197110-0 Скоби, Клей-олівець ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя, Коректор-ручка ДК 021:2015 30192930-9 Ручки-коректори) ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 15.03.2024 13:11 по 21.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.03.2024 13:11
Довідка НАЗК
15.03.2024 13:11
-
14.03.2024 16:08
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 18.04.2024 12:27 по 24.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 14:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 14:48
Період вимог/скарг з 18.04.2024 12:29 по 24.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 14:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 14:48
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
912 255.92 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2024 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380938544454
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
912 255.92 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2024 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380938544454
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності