Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від Комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-05-001215-a
План UA-P-2024-03-05-000575-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 11.05.2024 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 110 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
51 100 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2024 09:25 до 29.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2024 09:25
до 26.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2024 09:25
до 26.04.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.04.2024 01:01
-
Період уточнень
з 05.03.2024 09:25 до 26.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.03.2024 09:25 до 26.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2024 01:01
Основні параметри
Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, детальна інфрмація відповідно до документації
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 110 000 грн.
Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
5 110 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
51100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
51 100
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
29 200
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Дворецька,108
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
4 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2024 18:11
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Вернюк
Електронна пошта
Телефон
+0362265581
Замовник
ЄДРПОУ
02000180
Повна назва
Комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради
Поштовий індекс
33010
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. Дворецька, 108
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування ( аутсорсинг) (код 55320000-9 - Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 16:56
-
06.05.2024 09:39
-
29.04.2024 01:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 09:25
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 09:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до ч.2 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку. Реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями/стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України, а також містити такі інші умови:.. назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою). Учасником надана банківська гарантія № G0324/4324 від 12.03.2024, однак дана гарантія не містить : назву банку бенефіціара - його назву та адресу Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями банківську гарантію із зазначенням інформації щодо назви банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC) або номер телекса (зазначається за потребою). 2. Відповідно до додатку №1 пропозиція Учасника повинна містити довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Відповідно до довідки, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі № 10.ТП від 24.04.2024 р. виробничі приміщення Учасника вказані за адресою вул. Дворецька, 108. Проте Учасником надана декларація №0079 відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, де зазначено: «…Орендовані приміщення буфету ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» розташовані на цокольному поверсі дев’ятиповерхової будівлі Лікарні швидкої допомоги за адресою: 79059, Львівська обл. м. Львів, вул. Миколайчука, 9. Стіни цегляні, перекриття залізобетонне, освітлення електричне, опалення центральне водяне, ступень вогнестійкості II. Площа приміщень буфету складає - 192 м2. Буфет відноситься до підприємства торгівлі та харчування. Максимальна кількість відвідувачів - 56 чол,, персоналу - 4 чол….». Тобто, дана декларація підтверджує наявність в Учасника орендованого приміщення в м.Львів. Однак Учасником не вказано інформації про дане приміщення в довідці № 10.ТП від 24.04.2024 р. та не надано документи надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку №10.ТП від 24.04.2024 р. із вказівкою про наявність орендованого приміщення в м.Львів та надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 3. Відповідно до додатку №3 тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на ім'я Учасника з відміткою про реєстрацію в будь-якому управлінні Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Учасник надав в складі тендерної пропозиції декларацію №0079 відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Відповідно до п. 8 даної декларації: «…Орендовані приміщення буфету ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» розташовані на цокольному поверсі дев’ятиповерхової будівлі Лікарні швидкої допомоги за адресою: 79059, Львівська обл. м. Львів, вул. Миколайчука, 9. Стіни цегляні, перекриття залізобетонне, освітлення електричне, опалення центральне водяне, ступень вогнестійкості II. Площа приміщень буфету складає - 192 м2. Буфет відноситься до підприємства торгівлі та харчування. Максимальна кількість відвідувачів - 56 чол,, персоналу - 4 чол. … наявність та стан утримання території - зона відповідальності орендодавця, поруч з тим: територія відсутня..» Однак відповідно до довідки, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі № 10.ТП від 24.04.2024 р. виробничі приміщення Учасника вказані за адресою вул. Дворецька, 108, м. Рівне, також надано договір оренди потужностей за адресою вул. Дворецька, 108, м. Рівне, довідку №36.1.ТП від 24.04.2024 р., де Учасник повідомляє, гарантує та підтверджує, що має зареєстровані належним чином виробничі потужності, для яких не вимагається отримання експлуатаційного дозволу відповідно частини першої статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та які розташовані за адресою: вул. Дворецька, 108, м. Рівне, яким присвоєно особистий реєстраційний номер r-UA-17-18-3173, а також рішення про державну реєстрацію потужностей вул. Дворецька, 108, м. Рівне. Тобто, з огляду на надані документи Учасником будуть використатись приміщення вул. Дворецька, 108, м. Рівне. Жодних документів у складі тендерної пропозиції про орендовані Учасником приміщення буфету в м. Львів, вул. Миколайчука, 9, а тим більше про їх використання під час надання послуг Учасником не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на ім'я Учасника за адресою вул. Дворецька, 108, м. Рівне.
Створено
10.05.2024 23:20
Надати до
11.05.2024 23:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+0362265581
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2024 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Рівненський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+0362265581
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності