Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із прибирання приміщень від ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-04-012724-a
План UA-P-2024-03-04-013903-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.03.2024 13:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
173 367.44 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
866.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2024 21:30 до 12.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2024 21:30
до 09.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2024 21:30
до 09.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.03.2024 15:58
до 18.03.2024 21:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.03.2024 21:11
до 24.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.03.2024 21:11
до 27.03.2024 13:23
Період уточнень
з 04.03.2024 21:30 до 09.03.2024 00:00
Період оскарження
з 04.03.2024 21:30 до 09.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.03.2024 15:58 до 18.03.2024 21:11
Період кваліфікації
з 12.03.2024 15:58 до 18.03.2024 21:11
Основні параметри
Послуги із прибирання приміщень
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
173 367.44 грн.
Послуги із прибирання приміщень
Назва предмета закупівлі
Послуги із прибирання приміщень
Очікувана вартість
173 367.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
866,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2024 14:53
Закінчення аукціону
12.03.2024 15:58
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 80 (Одиниця)
Прибирання приміщень за адресою №1 – вул. Басейна 1/2 літера А (198,7 м2)
Опис предмета закупівлі
Прибирання приміщень за адресою №1 – вул. Басейна 1/2 літера А (198,7 м2)
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
80
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 40 (Одиниця)
Прибирання приміщень за адресою №2 – бул. Т. Шевченка 3 (90,5 м2)
Опис предмета закупівлі
Прибирання приміщень за адресою №2 – бул. Т. Шевченка 3 (90,5 м2)
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
40
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Виконавця на підставі Акту приймання – передачі протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Уборка КОМ
Пропозиція:
108 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІТ КЛІН"
Пропозиція:
130 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВА КОПІЙКА»
Пропозиція:
81 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАСІЛІТІ СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ"
Пропозиція:
112 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МЕЛЬНИК ЛАРИСА БОРИСІВНА"
Пропозиція:
65 132 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сингай Ганна Михайлівна
Пропозиція:
65 998.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Музичук Марія Олександрівна"
Пропозиція:
82 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕНІКОМ"
Пропозиція:
111 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Головерда Олександр Анатолійович"
Пропозиція:
83 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2024 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2024 21:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слизько Михайло Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380444040112
Замовник
ЄДРПОУ
37441694
Назва (англійською мовою)
Department of Social and Veterans Policy of the executive body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
Department of Social and Veterans Policy of the executive body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Поштовий індекс
03165
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Любомира Гузара, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із прибирання приміщень
Період вимог/скарг з 18.03.2024 21:11 по 24.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.03.2024 21:11
Довідка НАЗК
18.03.2024 21:11
-
18.03.2024 21:10
documentType.award.awardNotice
12.03.2024 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2024 21:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2024 21:27
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
12.03.2024 15:58
Надати до
14.03.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: тендерною документацією передбачено, що учасник  повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, а саме: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. У складі пропозиції учасника відсутня вищезазначена довідка 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ відповідно до вимог тендерної документації  2.1. Перелік виявлених невідповідностей: тендерною документацією передбачено кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати копію аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідні документи (акт наданих послуг), які підтверджують його виконання, а також лист-відгук. На підтвердження кваліфікаційного критерію учасником надано копію аналогічного за предметом закупівлі договору, акти наданих послуг, а також лист-відгук. Проте надані учасником акти наданих послуг, не підтверджує повне виконання договору. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 тендерної документації 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документальне підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог тендерної документації
Створено
15.03.2024 13:01
Надати до
16.03.2024 13:01
Договір
UA-2024-03-04-012724-a-b1
Підписаний і діє
Номер
32
65 132 грн.
65 132 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
80 (Одиниця)
Прибирання приміщень за адресою №1 – вул. Басейна 1/2 літера А (198,7 м2)
Номенклатура
Прибирання приміщень за адресою №1 – вул. Басейна 1/2 літера А (198,7 м2)
Кількість
80
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
40 (Одиниця)
Прибирання приміщень за адресою №2 – бул. Т. Шевченка 3 (90,5 м2)
Номенклатура
Прибирання приміщень за адресою №2 – бул. Т. Шевченка 3 (90,5 м2)
Кількість
40
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
27.03.2024 13:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
173 367.44 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444040112
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
173 367.44 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444040112
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності