Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга) від ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-04-011957-a
План UA-P-2024-03-04-016083-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.04.2024 09:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
181 737 621 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 817 376.21 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2024 17:37 до 12.03.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2024 17:37
до 09.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2024 17:37
до 09.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.03.2024 08:04
до 04.04.2024 09:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2024 09:10
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2024 09:10
до 19.04.2024 09:18
Період уточнень
з 04.03.2024 17:37 до 09.03.2024 00:00
Період оскарження
з 04.03.2024 17:37 до 09.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.03.2024 08:04 до 04.04.2024 09:10
Період кваліфікації
з 12.03.2024 08:04 до 04.04.2024 09:10
Основні параметри
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
181 737 621 грн.
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Назва предмета закупівлі
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Очікувана вартість
181 737 621 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1817376,21
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
900 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Код ДК 021:2015
45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3).
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
179 738 234.31 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2024 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пустовіт Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380472337742
Замовник
ЄДРПОУ
38715770
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ARCHITECTURE AND MUNICIPAL BUILDING OF THE CHERKAS CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ARCHITECTURE AND MUNICIPAL BUILDING OF THE CHERKAS CITY COUNCIL
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Період вимог/скарг з 04.04.2024 9:10 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2024 09:10
Довідка НАЗК
04.04.2024 09:10
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
12.03.2024 08:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2024 17:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2024 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно вимоги п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації Учасник має підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для будівництва полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна І черга, а саме: • автомобiлі бортові, вантажопідйомністю не менше 5 т; • автомобiлі самоскиди, вантажопідйомністю не менше 7 т; • автогрейдер середнього типу, потужністю не менше 99 кВт; • кран на автомобiльному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т; • кран вантажопідйомністю не менше 25 т; • коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 13 т; • коток дорожнiй самохідний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 18 т; • бульдозер, потужнiстю не менше 59 кВт; • бульдозер, потужнiстю не менше 96 кВт; • скрепер, місткістю ковша не менше 7,0 м3; • трактор потужнiстю не менше 79 кВт; • екскаватор одноковшовий, мiсткiстю ковша не менше 0,25 м3; • екскаватор одноковшовий на гусеничному ходу, мiсткiстю ковша не менше 0,65 м3; • електростанцiя пересувна, потужнiстю не менше 10 кВт; • компресор пересувний, продуктивністю не менше 2,2 м3/хв; На виконання вимоги пункту 5.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації - для підтвердження законних підстав користування Учасником надано договір оренди спецтехніки з екіпажем № 22/11-23 від 22.11.2023 року. При цьому згідно п. 1.11 розділу І тендерної документації «Законні підстави користування - вживаються у значенні, як сукупність речових прав, що встановлюють можливість добування корисних властивостей речі, що є об’єктом таких прав, в інтересах власника або іншої особи, згідно цільового призначення речі, та яке виникає на підставі набуття права власності на річ, або на підставі договору найму (оренди) чи лізингу. Для речей, щодо набуття права користування на які передбачається державна реєстрація, або нотаріальне посвідчення, правовстановлюючим документом є відповідний документ, що у встановленому чинним законодавством порядку засвідчує таку державну реєстрацію або нотаріальне посвідчення відповідного факту. У випадку якщо згідно правовстановлюючого документу передача майна у користування учаснику засвідчується складенням сторонами відповідних підтверджуючих документів, копії таких документів повинні бути надані у складі пропозиції. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, в тому числі марку, модель та реєстраційний номер для транспортних засобів та технологічних транспортних засобів. Строк дії правочину, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк виконання робіт, який визначений цією документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним майном не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, та шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що всупереч вимогам тендерної документації згідно пункту 6.1. договору оренди спецтехніки з екіпажем № 22/11-23 від 22.11.2023 року - строк дії такого договору до 01.09.2025 року. А строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2025 року. Для усунення невідповідностей пункту 1.11. розділу «Загальні положення» та пунктів 5.1., 5.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації Учаснику необхідно надати копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом довідки у довільній формі та залучення яких учасником до виконання робіт згідно предмету закупівлі передбачається згідно п. 5.1. цього Розділу, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. 2. Згідно п.1.1. розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: - інформації у вигляді довідки (чи іншого документу), виданої(-ого) Державною податковою службою України або територіальним органом або державною податковою інспекцією, про наявність відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - інформації у вигляді довідки(-ок) сформованої (-них) не раніше дати публікації цієї закупівлі, виданої(-их) банками та/або іншими фінансовими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідка(и) надаються з усіх банків та інших фінансових установ, вказаних у довідці(ах) чи іншому документі, виданому Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність відкритих рахунків. Проте всупереч вимогам тендерної документації Учасником не надано інформації у вигляді довідки (чи іншого документу), виданої(-ого) Державною податковою службою України або територіальним органом або державною податковою інспекцією, про наявність відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Для усунення невідповідностей пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації Учаснику необхідно надати: - інформації у вигляді довідки (чи іншого документу), виданої(-ого) Державною податковою службою України або територіальним органом або державною податковою інспекцією, про наявність відкритих рахунків в банках та інших фінансових установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - інформації у вигляді довідки(-ок) сформованої (-них) не раніше дати публікації цієї закупівлі, виданої(-их) банками та/або іншими фінансовими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідка(и) надаються з усіх банків та інших фінансових установ, вказаних у довідці(ах) чи іншому документі, виданому Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність відкритих рахунків. 3. Згідно вимоги п.1.5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п. 1.4. цього розділу) підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступних документів: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; Проте всупереч вимогам тендерної документації Учасником не надано статуту. Для усунення невідповідностей п.1.5 розділу ІІІ тендерної документації учаснику необхідно надати копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи 4. Згідно пункту 5.3. розділу І тендерної документації - Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 надає у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також листи-підтвердження від виробників про наявність або можливість виготовлення товару (обладнання, устаткування) вартість яких враховано у складі договірної ціни, з посиланням на нього в реєстрі локалізованих товарів. Проте всупереч вимогі п.5.3. розділу І тендерної документації - Учасником не надано документів та інформації передбаченої тендерною документації для перевірки та встановлення ступінь локалізації виробництва щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником та вартість яких враховано у складі договірної ціни, зокрема • Насос Pedrollo 4SR 6/17 F-PD 3HP Pedrollo • Насос MNP402-20 • Дренажний насос WILO TMW32/8-10m Для усунення невідповідностей п. 5.3. розділу І тендерної документації учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також листи-підтвердження від виробників про наявність або можливість виготовлення товару (обладнання, устаткування) вартість яких враховано у складі договірної ціни, з посиланням на нього в реєстрі локалізованих товарів. 5. Згідно п. 6.1.1.5. розділу ІІІ тендерної документації - При формуванні договірної ціни учасник процедури закупівлі обов’язково враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. На виконання вимог замовника Учасником правильно зроблено розрахунок додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за такими показниками, як строк будівництва, вид будівництва та розмір прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Але, разом з тим, також застосовано понижуючий коефіцієнт до розрахованої суми у розмірі – 0,02. При цьому Учасником не обгрунтований розмір та необхідність його застосування. Тому, необхідно надати обгрунтування щодо розміру такого понижуючого коефіцієнту та чи дійсно такий понижуючий коефіцієнт визначений Учасник виходячи із структури робіт та вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі. Тож, Учаснику необхідно надати повний розрахунок розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами із обгрунтуванням застосування понижуючого коефіцієнту до розрахованої суми у розмірі – 0,02. При цьому змістом такого обгрунтування мають бути надані вичерпні та однозначні пояснення законності застосування такого понижуючого коефіцієнту. 6. Згідно п. 5.10 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» - Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Проте за результатами розгляду договірної ціни Учасника було виявлено аномальні ціни матеріалів та устаткування: № пп Найменування матеріалів, обладнання Од. вим. Кількість Ціна в інвестор. д-ції без ПДВ Ціна в тенд. д-ції без ПДВ Різниця в ціні за од. вим. Всього різниця у вартості без ПДВ, грн. 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Кабель вогнетривкий перерізом 2х1,5 мм кв. FLAME-X 950 (N) HXH FE180/E30 м 25 24,57 34560 34535,43 +863385,75 2 Кабель напругою 1000в перерiзом 4.70мм2 ВВГ 1000 м 0,867 1069166,67 1580,5 -1067586,17 -925597,20 3 Установка компресорна газоутилізаційна УКГ-2,5/4. Потужність двигуна 22кВТ, номінальна теплова потужність установки - 2,5МВт, максимальна теплова потужність установки - 4МВт, шт 1 18925200,00 1892520,00 -17032680,00 -17032680,00 Тож, для усунення невідповідностей Учаснику необхідно викласти договірну ціну в новій редакції, де вартість «Кабель вогнетривкий перерізом 2х1,5 мм кв. FLAME-X 950 (N) HXH FE180/E30» понизити до ціни, щоб не перевищувати середню ціну в регіоні. А для позицій «Кабель напругою 1000в перерiзом 4.70мм2 ВВГ» та «Установка компресорна газоутилізаційна УКГ-2,5/4. Потужність двигуна 22кВТ, номінальна теплова потужність установки - 2,5МВт, максимальна теплова потужність установки - 4МВт,» надати обґрунтування визначеної ціни матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції Учасника. При цьому змістом такого обгрунтування мають бути надані вичерпні та однозначні пояснення розміру вартості вищезазначених матеріалу та устаткування, а також гарантування їх улаштування при виконання робіт на об’єкті без збільшення їх вартості. 7. Згідно п. 6.1.1.6 розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 5.21 - 5.25 Настанови - у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) враховуються кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період, якщо таке планується. Строки будівництва, що визначені тендерною та проектною документаціями враховують, в тому числі зимовий період. Тож, для усунення невідповідностей Учаснику необхідно викласти договірну ціну в новій редакції, де включити до договірної ціни кошти на подорожчання будівельних робіт, які виконуються у зимовий період, визначавши їх калькуляційним методом на підставі об’ємів будівельних робіт, виконання яких планується у зимовий період, та розрахунків додаткових витрат, перелічених в абзаці четвертому пункту 5.21 Настанови. При цьому розрахований розмір коштів на покриття подорожчання будівельних робіт, які виконуються у зимовий період не повинен перевищувати кошторисного ліміту у розмірі - 520 239,00 грн.;
Створено
02.04.2024 11:18
Надати до
03.04.2024 11:18
Договір
UA-2024-03-04-011957-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2
179 738 234.31 грн.
149 781 861.93 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2024
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Номенклатура
Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.04.2024 09:18
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
181 737 621 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2024 08:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380472337742
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
181 737 621 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2024 08:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380472337742
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності