Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) від Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-04-009900-a
План UA-P-2024-03-04-013644-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 22.04.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
724 811 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 248.11 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2024 16:00 до 12.03.2024 16:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2024 16:00
до 09.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2024 16:00
до 09.03.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.03.2024 13:24
-
Період уточнень
з 04.03.2024 16:00 до 09.03.2024 00:00
Період оскарження
з 04.03.2024 16:00 до 09.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2024 13:24
Основні параметри
Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
724 811 грн.
Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
724 811 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7248,11
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.03.2024 12:55
Закінчення аукціону
13.03.2024 13:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Миколи Руденка, 67
Дата постачання по
31.12.2024 16:05
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
04.03.2024 16:00
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гуменюк М.М.
Пропозиція:
577 890 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗАКАСОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
610 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ДІМ"
Пропозиція:
577 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.03.2024 12:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
22.04.2024 00:03
У зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме дотримання строків пункту 37 Особливостей в закупівлі, постала необхідність відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2024-03-04-009900-a - Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пунктом 50 Особливостей. ВИРІШИВ: 1. Відмінити тендер UA-2024-03-04-009900-a - Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) з підстави, що передбачена згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог пункту 50 Особливостей.
11.04.2024 16:11
-
11.04.2024 16:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дорофєєв Сергій Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dorofeev Sergey Volodimirovich
Електронна пошта
Телефон
+380632530399
Факс
+380563739218
Сайт:
https://det-dnipro.dp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32616520
Назва (англійською мовою)
Municipal Company "Dnipro elektrotransport"
Повна назва
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Company "Dnipro elektrotransport"
Поштовий індекс
49038
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
Проспект Дмитра Яворницького, 119а
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.03.2024 14:02
Повідомлення про рішення
13.03.2024 13:24
Витяг з ЄДР
13.03.2024 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2024 16:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2024 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ГУМЕНЮК М.М. (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-03-04-009900-a - Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до пункту 6.4 пункту 6 розділу 4 ТД «Вразі поставки товару (надання послуг, виконання робіт) неналежної якості термін усунення Учасником становить 3 (три) робочі дні з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист).» Учасником не надано відповідного гарантійного листа. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 розділу 5 «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.». Учасником не надано відповідного гарантійного листа. Відповідно до пункту 8.1. розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасником не надано відповідної інформації. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП ГУМЕНЮК М.М. повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: гарантійний лист про достовірність, гарантійний лист усунення неналежної якості, інформацію у довільній формі щодо субпідрядника/співвиконавця. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП ГУМЕНЮК М.М. UA-2024-03-04-009900-a - Проведення навчання працівників КП "Дніпровський електротранспорт" ДМР (код ДК Поточний ремонт покрівлі їдальні (літера И-2) в Депо №3 за адресою вул. Миколи Руденка, 67 в м. Дніпрі (код ДК 021:2015 – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
Створено
22.03.2024 18:20
Надати до
23.03.2024 18:20
Торги відмінено
Очікувана вартість
724 811 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2024 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380632530399
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
724 811 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2024 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380632530399
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності