Показати схожі тендери

Закупівля Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний) від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-29-003327-a
План UA-P-2024-02-22-003908-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 29.04.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 680 676.65 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
126 806 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.02.2024 11:31 до 11.03.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 29.02.2024 11:31
до 08.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.02.2024 11:31
до 08.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.03.2024 14:12
до 23.04.2024 17:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2024 10:04
до 29.04.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 23.04.2024 17:30
-
Період уточнень
з 29.02.2024 11:31 до 08.03.2024 00:00
Період оскарження
з 29.02.2024 11:31 до 08.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.03.2024 14:12 до 23.04.2024 17:30
Період кваліфікації
з 12.03.2024 14:12 до 23.04.2024 17:30
Основні параметри
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
12 680 676.65 грн.
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний)
Назва предмета закупівлі
Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний)
Очікувана вартість
12 680 676.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
126806,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
380 420
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2024 13:49
Закінчення аукціону
12.03.2024 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Екскаватор колісний (43261100-1)
Код ДК 021:2015
43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, в сумі, що складає 5 % від ціни Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу.
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Констракшн Машинері"
Пропозиція:
12 670 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
12 139 166.67 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2024 13:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.02.2024 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
29.02.2024 11:31
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плеса Тетяна Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380444612227
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Кваліфікація
Лот № 1 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний)
Період вимог/скарг з 27.03.2024 10:04 по 02.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (код ЄДРПОУ 32849408) відхиляється у зв’язку з тим, що на вимогу пункту 1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» №152-11/03/2023 від 11 березня 2024р. (файл - Додаток_1_технічні вимоги.pdf.p7s), що не відповідає вимогам, встановленим замовником у Додатку І до тендерної документації, а саме: - у п. 1.8 учасником запропоновано «Об’єм оливи в гідравлічній системі, не менше (л) - 135», проте замовником вимагалося - «Об’єм оливи в гідравлічній системі, не менше (л) - 180». Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (код ЄДРПОУ 32849408) відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) п.44 Особливостей.
Документи кваліфікації
27.03.2024 10:04
-
12.03.2024 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.02.2024 11:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.02.2024 11:31
Період вимог/скарг з 23.04.2024 17:30 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ "Констракшн Машинері" (код ЄДРПОУ 32828388) відхиляється у зв’язку з тим, що: 1. На вимогу підпункту 3.5.1 пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо ступеня локалізації виробництва товару» № CML09-08/07/2023R від 08 березня 2024 року в якому зазначена інформація, а саме: назва виробника - JCB «JCB HEAVY PRODUCTS LTD» (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна). Однак, на вимогу пункту 1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» № CML01-08/07/2023R від 08 березня 2024 року (файл –01. ТХ.pdf) в якому по пункту 1.3 виробником екскаватора колісного зазначено: JCB HEAVY PRODUCTS LTD. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 3.5.1 пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації відомості, що надаються у складі тендерної пропозиції про виробника запропонованого учасником товару, повинні відповідати інформації з Переліку про виробника запропонованого товару (далі – Перелік). Також, на вимогу підпункту 3.5.2 пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі пропозиції не надано скановану копію сертифікату відповідності системи управління якістю (далі - Сертифікат відповідності) у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості), замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, але учасник не виправив виявлені невідповідності. 2. Згідно підпункту 3.5.1 пункту 3.5 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації інформацію про ступінь та наявність запропонованого учасником товару у Переліку замовник додатково перевіряє самостійно. Ступінь локалізації виробництва запропонованого товару повинен перевищувати або дорівнювати відсотку, який визначений підпунктом 1 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на відповідний рік. Так, Замовником при перевірці наявності запропонованого учасником товару в Переліку за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?productVendor=32828388&text=%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9+JCB+JS145+W , що було зазначене учасником в «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо ступеня локалізації виробництва товару» № CML09-08/07/2023R від 08 березня 2024 року встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу містяться наступні відомості, а саме: Екскаватор колісний JCB JS145 W 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка Cерійний номер виробу/партії товару: не використовується ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 UA-EDR ID: 33f165e0bfd540029efb7e78403a3905 Рівень локалізації 20.57% Дата додавання 11.03.2024 Разом з тим, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2024&text=%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9+JCB+JS145W відсутня інформація щодо Екскаватора колісного JCB JS145W виробника JCB HEAVY PRODUCTS LTD. Таким чином, учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Також, відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. Перелік формується щороку за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "Констракшн Машинері" (код ЄДРПОУ 32828388) відхиляється у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1 (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та відповідності до абзацу третього підпункту 1 (зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей) п.44 Особливостей.
Документи кваліфікації
23.04.2024 17:30
-
27.03.2024 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.02.2024 11:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.02.2024 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист (файл - “09. Гарантійний лист щодо ступінь локалізації виробництва.pdf”) про наявність запропонованого учасником товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва із зазначенням виробника запропонованого учасником товару, а саме: ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», що не відповідає інформації про виробника, зазначеній у п.1.3. Технічних вимог і якісних характеристик (файл – “01 ТХ.pdf”) - JCB HEAVY PRODUCTS LTD. 1.2. Учасником не надано: скановану копію сертифікату відповідності системи управління якістю (далі - Сертифікат відповідності) у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується учасником у п.1.3. Технічних вимог і якісних характеристик (файл – “01 ТХ.pdf”). 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності 2.1. Підпункт 3.5.1 пункт 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: Довідку в довільній формі про наявність запропонованого учасником товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі – Перелік), який формує та веде Уповноважений орган (Мінекономіки) із зазначенням відсотка ступеня локалізації виробництва запропонованого товару. При цьому, відомості, що надаються у складі тендерної пропозиції про виробника запропонованого учасником товару, повинні відповідати інформації з Переліку про виробника запропонованого товару. Інформацію про ступінь та наявність запропонованого учасником товару у Переліку замовник додатково перевіряє самостійно. Ступінь локалізації виробництва запропонованого товару повинен перевищувати або дорівнювати відсотку, який визначений підпунктом 1 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на відповідний рік. 2.2. Підпункт 3.5.2 пункт 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 3.5.2. Скановану копію сертифікату відповідності системи управління якістю (далі - Сертифікат відповідності) у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1. Надати довідку про наявність запропонованого учасником товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган (Мінекономіки) із зазначенням відсотка ступеня локалізації виробництва запропонованого товару відповідно до вимог підпункту 3.5.1 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації 3.2. Надати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується учасником виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності відповідно до вимог підпункту 3.5.2 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації
Створено
03.04.2024 17:07
Надати до
04.04.2024 17:07
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-23-000061
Дата створення проекту
23.04.2024 10:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2024 13:47
Дата публікації висновку про результати
08.05.2024 16:50
Дата завершення усунення порушень
14.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2024-02-29-003327-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
23.04.2024 13:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.02.2024 № 24/ТО/050, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 29.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Згідно з інформацією, оприлюдненою Замовником 23.04.2024 в електронній системі закупівель, торги відмінено через відсутність пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.05.2024 00:00
Дата публікації
08.05.2024 16:50
Документи висновку
08.05.2024 16:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний) (код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-003327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 09:41
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 09:42
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 25.04.2024
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 25.04.2024 по предмету закупівлі «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний)» номер оголошення UA-2024-02-29-003327-a повідомляємо таке: 1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом використання декількох із методів визначення очікуваної вартості, передбачених вказаними вище документами, - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом ринкових консультацій; - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом дослідження аналогічного досвіду. Метод ринкових консультацій – це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Повідомляємо, що очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП", ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", ТОВ "ТК СПЕЦЗАПЧАСТЬ", ТОВ "ЮРОМАШ", ТОВ "КиївСпецТех". При плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, яка в повному обсязі повинна забезпечувати виробничі та технологічні процеси виробничої діяльності підприємства, з урахуванням пропозицій на подібну техніку на ринку України. Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз». Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації. 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме доповнено пунктом 4-1, яким зобов’язано суб’єктів господарювання державного сектору економіки забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Повідомляємо, що АТ «Укртрансгаз» не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки з огляду на таке. Згідно з частиною другою статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів. Одночасно: • АТ «Укртрансгаз» не діє на основі лише державної власності (активи Товариства становить також майно, що належить Товариству на праві власності); • у статутному капіталі Товариства державна частка відсутня (відповідно до пункту 5.2 Статуту Акціонерного товариства «Укртрансгаз», затвердженого Рішенням акціонера АТ «Укртрансгаз» від 16.12.2020 № 431, статутний капітал Товариства поділено на прості іменні акції, 100% вартість яких сплачена повністю. Статутний капітал сформовано засновником та єдиним акціонером Товариства - Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України»); • внаслідок відсутності державної частки у статутному капіталі Товариства, відсутнє право вирішального впливу держави на його господарську діяльність. Враховуючи, що Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у АТ «Укртрансгаз» відсутній.
Рішеня
29.04.2024 16:29
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 680 676.65 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2024 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612227
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
12 680 676.65 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2024 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
380444612227
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності