Показати схожі тендери

Закупівля Овес від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-28-011446-a
План UA-P-2024-02-28-013371-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.04.2024 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
440 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2024 17:41 до 08.03.2024 00:01
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2024 17:41
до 05.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2024 17:41
до 05.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2024 14:37
до 21.03.2024 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2024 11:46
до 27.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2024 15:41
до 04.04.2024 10:48
Період уточнень
з 28.02.2024 17:41 до 05.03.2024 00:00
Період оскарження
з 28.02.2024 17:41 до 05.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2024 14:37 до 21.03.2024 15:41
Період кваліфікації
з 11.03.2024 14:37 до 21.03.2024 15:41
Основні параметри
Овес
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
440 000 грн.
Овес
Назва предмета закупівлі
Овес
Очікувана вартість
440 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2024 14:02
Закінчення аукціону
11.03.2024 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Овес
Код ДК 021:2015
03211600-9 - Овес
Кількість
44 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.09.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СЕВАСТЬЯН АРТЕМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
299 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ
Пропозиція:
285 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
286 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Деревенко Богдан Трохимович"
Пропозиція:
347 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2024 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.02.2024 17:43
Оголошення про проведення закупівлі
28.02.2024 17:41
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Станіслав Черненко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Овес
Період вимог/скарг з 14.03.2024 11:46 по 19.03.2024 9:39
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2024 11:47
Довідка НАЗК
14.03.2024 11:46
-
11.03.2024 14:37
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.03.2024 9:46 по 25.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.03.2024 09:46
-
19.03.2024 09:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 17:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 17:41
Період вимог/скарг з 21.03.2024 15:41 по 27.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2024 15:42
Довідка НАЗК
21.03.2024 15:41
-
19.03.2024 11:56
Витяг з ЄДР
19.03.2024 11:56
Витяг з ЄДР
19.03.2024 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 17:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 17:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП Руденко Миколи Івановича: - учасником на надана Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними; - учасником не надана довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців; - учасником не надана довідка про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП Руденко Миколі Івановичу потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними, відповідно до підпункту «в)» пункту 1.1. Розділу ІІІ Документації; - довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців, відповідно до абзацу 2 пункту 1 Розділу 1 Додатку № 1 до Документації; - довідку про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується учасником, відповідають (або є краще) характеристикам зазначеним у Додатку № 3 до Документації, відповідно до абзацу 2 пункту 6 Розділу 1 Додатку № 1 до Документації.
Створено
20.03.2024 11:21
Надати до
21.03.2024 11:21
Договір
UA-2024-02-28-011446-a-b2
Підписаний і діє
Номер
308
286 000 грн.
286 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.04.2024
Строк дії договору з
03.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
44 000 (кілограми)
Овес
Номенклатура
Овес
Кількість
44 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
6.5
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
20 вересня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
04.04.2024 10:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
440 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
440 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2024 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності