Показати схожі тендери
Закупівля Буряк столовий ранній, буряк столовий пізній, морква столова рання, морква столова пізня, капуста рання, капуста середня, капуста «Пекінська», капуста цвітна, цибуля ріпчаста рання, цибуля ріпчаста пізня, цибуля зелена, огірки ґрунтові ранні, огірки ґрунтові, помідора ґрунтова рання, помідора ґрунтова, редиска червона рання, редиска «Дайкон», часник, кабачки ґрунтові ранні, кабачки ґрунтові пізні, перець овочевий, баклажани, яблука, черешня, полуниця, персик, слива, виноград, лимон, банани, апельсин, мандарин від КЗ Дунаєвецький психоневрологічний інтернат.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-28-007662-a
План UA-P-2024-02-28-008059-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.04.2024 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 881 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 815 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2024 14:42 до 07.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2024 14:42
до 04.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2024 14:42
до 04.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2024 13:06
до 08.04.2024 12:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2024 16:54
до 14.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2024 12:36
до 23.04.2024 14:52
Період уточнень
з 28.02.2024 14:42 до 04.03.2024 00:00
Період оскарження
з 28.02.2024 14:42 до 04.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2024 13:06 до 08.04.2024 12:36
Період кваліфікації
з 07.03.2024 13:06 до 08.04.2024 12:36
Основні параметри
Буряк столовий ранній, буряк столовий пізній, морква столова рання, морква столова пізня, капуста рання, капуста середня, капуста «Пекінська», капуста цвітна, цибуля ріпчаста рання, цибуля ріпчаста пізня, цибуля зелена, огірки ґрунтові ранні, огірки ґрунтові, помідора ґрунтова рання, помідора ґрунтова, редиска червона рання, редиска «Дайкон», часник, кабачки ґрунтові ранні, кабачки ґрунтові пізні, перець овочевий, баклажани, яблука, черешня, полуниця, персик, слива, виноград, лимон, банани, апельсин, мандарин
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 881 500 грн.
Буряк столовий ранній, буряк столовий пізній, морква столова рання, морква столова пізня, капуста рання, капуста середня, капуста «Пекінська», капуста цвітна, цибуля ріпчаста рання, цибуля ріпчаста пізня, цибуля зелена, огірки ґрунтові ранні, огірки ґрунтові, помідора ґрунтова рання, помідора ґрунтова, редиска червона рання, редиска «Дайкон», часник, кабачки ґрунтові ранні, кабачки ґрунтові пізні, перець овочевий, баклажани, яблука, черешня, полуниця, персик, слива, виноград, лимон, банани, апельсин, мандарин
Назва предмета закупівлі
Буряк столовий ранній, буряк столовий пізній, морква столова рання, морква столова пізня, капуста рання, капуста середня, капуста «Пекінська», капуста цвітна, цибуля ріпчаста рання, цибуля ріпчаста пізня, цибуля зелена, огірки ґрунтові ранні, огірки ґрунтові, помідора ґрунтова рання, помідора ґрунтова, редиска червона рання, редиска «Дайкон», часник, кабачки ґрунтові ранні, кабачки ґрунтові пізні, перець овочевий, баклажани, яблука, черешня, полуниця, персик, слива, виноград, лимон, банани, апельсин, мандарин
Очікувана вартість
1 881 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18815,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.03.2024 12:43
Закінчення аукціону
07.03.2024 13:06
Позиція : №1 2 000 (кілограми)
Буряк столовий ранній
Опис предмета закупівлі
Буряк столовий ранній
Код ДК 021:2015
03221111-7 - Буряк
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №2 6 200 (кілограми)
Буряк столовий пізній
Опис предмета закупівлі
Буряк столовий пізній
Код ДК 021:2015
03221111-7 - Буряк
Кількість
6 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №3 1 600 (кілограми)
Морква столова рання
Опис предмета закупівлі
Морква столова рання
Код ДК 021:2015
03221112-4 - Морква
Кількість
1 600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №4 4 600 (кілограми)
Морква столова пізня
Опис предмета закупівлі
Морква столова пізня
Код ДК 021:2015
03221112-4 - Морква
Кількість
4 600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №5 2 800 (кілограми)
Капуста рання
Опис предмета закупівлі
Капуста рання
Код ДК 021:2015
03221410-3 - Капуста качанна
Кількість
2 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №6 4 450 (кілограми)
Капуста середня
Опис предмета закупівлі
Капуста середня
Код ДК 021:2015
03221410-3 - Капуста качанна
Кількість
4 450
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №7 1 500 (кілограми)
Капуста «Пекінська»
Опис предмета закупівлі
Капуста «Пекінська»
Код ДК 021:2015
03221400-0 - Капустяні овочі
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №8 500 (кілограми)
Капуста цвітна
Опис предмета закупівлі
Капуста цвітна
Код ДК 021:2015
03221420-6 - Капуста цвітна
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №9 1 000 (кілограми)
Цибуля ріпчаста рання
Опис предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста рання
Код ДК 021:2015
03221113-1 - Цибуля
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №10 4 700 (кілограми)
Цибуля ріпчаста пізня
Опис предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста пізня
Код ДК 021:2015
03221113-1 - Цибуля
Кількість
4 700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №11 200 (кілограми)
Цибуля зелена
Опис предмета закупівлі
Цибуля зелена
Код ДК 021:2015
03221113-1 - Цибуля
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №12 700 (кілограми)
Огірки ґрунтові ранні
Опис предмета закупівлі
Огірки ґрунтові ранні
Код ДК 021:2015
03221270-9 - Огірки
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №13 2 500 (кілограми)
Огірки ґрунтові
Опис предмета закупівлі
Огірки ґрунтові
Код ДК 021:2015
03221270-9 - Огірки
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №14 700 (кілограми)
Помідора ґрунтова рання
Опис предмета закупівлі
Помідора ґрунтова рання
Код ДК 021:2015
03221240-0 - Помідори
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №15 2 000 (кілограми)
Помідора ґрунтова
Опис предмета закупівлі
Помідора ґрунтова
Код ДК 021:2015
03221240-0 - Помідори
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №16 350 (кілограми)
Редиска червона рання
Опис предмета закупівлі
Редиска червона рання
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
350
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №17 200 (кілограми)
Редиска «Дайкон»
Опис предмета закупівлі
Редиска «Дайкон»
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №18 300 (кілограми)
Часник
Опис предмета закупівлі
Часник
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №19 500 (кілограми)
Кабачки ґрунтові ранні
Опис предмета закупівлі
Кабачки ґрунтові ранні
Код ДК 021:2015
03221250-3 - Кабачки
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №20 1 100 (кілограми)
Кабачки ґрунтові пізні
Опис предмета закупівлі
Кабачки ґрунтові пізні
Код ДК 021:2015
03221250-3 - Кабачки
Кількість
1 100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №21 1 300 (кілограми)
Перець овочевий
Опис предмета закупівлі
Перець овочевий
Код ДК 021:2015
03221230-7 - Перець овочевий
Кількість
1 300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №22 650 (кілограми)
Баклажани
Опис предмета закупівлі
Баклажани
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
650
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №23 6 500 (кілограми)
Яблука
Опис предмета закупівлі
Яблука
Код ДК 021:2015
03222321-9 - Яблука
Кількість
6 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №24 400 (кілограми)
Черешня
Опис предмета закупівлі
Черешня
Код ДК 021:2015
03222333-6 - Вишні та черешні
Кількість
400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №25 450 (кілограми)
Полуниця
Опис предмета закупівлі
Полуниця
Код ДК 021:2015
03222313-0 - Полуниця
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №26 500 (кілограми)
Персик
Опис предмета закупівлі
Персик
Код ДК 021:2015
03222332-9 - Персики
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №27 300 (кілограми)
Слива
Опис предмета закупівлі
Слива
Код ДК 021:2015
03222334-3 - Сливи
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №28 500 (кілограми)
Виноград
Опис предмета закупівлі
Виноград
Код ДК 021:2015
03222340-8 - Виноград
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №29 600 (кілограми)
Лимон
Опис предмета закупівлі
Лимон
Код ДК 021:2015
03222210-8 - Лимони
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №30 1 500 (кілограми)
Банани
Опис предмета закупівлі
Банани
Код ДК 021:2015
03222111-4 - Банани
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №31 1 500 (кілограми)
Апельсин
Опис предмета закупівлі
Апельсин
Код ДК 021:2015
03222220-1 - Апельсини
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Позиція : №32 1 800 (кілограми)
Мандарин
Опис предмета закупівлі
Мандарин
Код ДК 021:2015
03222240-7 - Мандарини
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 14:47
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЧЕПЕНКО ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
1 783 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна
Пропозиція:
1 725 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.03.2024 12:43
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вишемирська Тетяна Броніславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385831644
Факс
+380385831536
Замовник
ЄДРПОУ
03190455
Повна назва
КЗ Дунаєвецький психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
32400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Дунаївці
Адреса
вул.Київська,1А
Кваліфікація
Лот № 1 Буряк столовий ранній, буряк столовий пізній, морква столова рання, морква столова пізня, капуста рання, капуста середня, капуста «Пекінська», капуста цвітна, цибуля ріпчаста рання, цибуля ріпчаста пізня, цибуля зелена, огірки ґрунтові ранні, огірки ґрунтові, помідора ґрунтова рання, помідора ґрунтова, редиска червона рання, редиска «Дайкон», часник, кабачки ґрунтові ранні, кабачки ґрунтові пізні, перець овочевий, баклажани, яблука, черешня, полуниця, персик, слива, виноград, лимон, банани, апельсин, мандарин
Період вимог/скарг з 14.03.2024 16:54 по 19.03.2024 14:55
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2024 16:54
Довідка НАЗК
14.03.2024 16:54
-
Повідомлення про рішення
07.03.2024 13:06
Витяг з ЄДР
07.03.2024 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 14:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1.4. Додатку 1 ТД учасник повинен надати копію чинного договору про надання послуг з дезинфекційних заходів (дезинфекція, дезинсекція та дератизація) щодо складського приміщення учасника, яке вказано у інформації про наявну матеріально-технічну базу, та копії актів надання послуг (виконання робіт) за попередні 6 місяці з дати подання пропозиції, що підтверджують проведення кожного відповідного місяця дезинфекційних заходів щодо складського приміщення. Учасник у складі пропозиції надав Договір про надання послуг № 303 від 06 липня 2023 року. Відповідно до п. 3.2. Договору « Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом приймання-передачі наданих послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного надання послуг.» Також, учасником наданий Акт надання послуг № 29 від 24 січня 2024 року згідно якого послуги з дератизації приміщень були надані у жовтні 2023 року. Згідно наданого учасником Акту надання послуг № 32 від 24 січня 2024 року- дератизація приміщень ( за листопад 2023 року). Актом надання послуг № 35 від 24 січня 2024 року були надані послуги з дератизації приміщень за грудень 2023 року. Акт надання послуг №33 від 24 січня 2024 року – дезінфекція приміщень ( за грудень 2023 року). Акт надання послуг № 30 від 24 січня 2024 року – дезінфекція приміщень (за листопад 2023 року). Акт надання послуг № 27 від 24 січня 2024 року – дезінфекція приміщень (жовтень 2023 року). Акт надання послуг № 28 від 24 січня 2024 року – дезінсекція приміщення ( за жовтень 2023 року). Акт надання послуг № 31 від 24 січня 2024 року – дезінсекція приміщення ( за листопад 2023 року). Акт надання послуг № 34 від 24 січня 2024 року – дезінсекція приміщення ( за грудень 2023 року). Як вбачається з наданих актів, усі вони підписані сторонами одним днем 24 січня 2024 року, хоча надані послуги були у жовтні, листопаді та грудні 2023 року. Оскільки, відповідно до п. 3.2. Договору Акт приймання-передачі наданих послуг підписується повноважними представниками Сторін протягом 3 ( трьох) робочих днів після фактично наданих послуг, учасник повинен привести у відповідність Договору Акти наданих послуг з вищезазначених дезинфекційних заходів (дезинфекція, дезинсекція та ддератизація) щодо складського приміщення учасника. 2. Відповідно до п. 11.1. Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019. Учасник у складі пропоизції надав Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) на відповідність ДСТУ ISO22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» № UA.FS.220209.01/3-23. Однак, у складі пропозиції відсутня скан-копія чинного сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019. Учасник повинен надати скан-копію чинного сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019. 3. Відповідно до п. 1.8. Додатку 1 ТД учасник повинен надати копію довідки про санітарну обробку автомобіля за попередні 2 місяці з дати подання пропозиції. У складі пропозиції Учасника, відсутня копію довідки про санітарну обробку автомобіля за попередні 2 місяці з дати подання пропозиції. Учасник повинен надати копію довідки про санітарну обробку автомобіля за попередні 2 місяці з дати подання пропозиції. 4. Відповідно до п. 2.7. Додатку 1 ТД учасник повинен надати оригінал або завірену копію довідки або листа про підтвердження проходження сертифікаційного аудиту щодо системи управління згідно вимог ДСТУ ISO 5001:2018; ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ДСТУ ISO 45001:2019 щодо зберігання, транспортування та постачання продуктів харчування автомобільним транспортом Учасника. Дана довідка або лист повинна бути видана органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування. Учасник не надав у складі пропозиції оригінал або завірену копію довідки або листа про підтвердження проходження сертифікаційного аудиту щодо системи управління згідно вимог ДСТУ ISO 5001:2018; ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ДСТУ ISO 45001:2019 щодо зберігання, транспортування та постачання продуктів харчування автомобільним транспортом Учасника та оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування, який видав даний лист або довідку. Учасник повинен надати оригінал або завірену копію довідки або листа про підтвердження проходження сертифікаційного аудиту щодо системи управління згідно вимог ДСТУ ISO 5001:2018; ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ДСТУ ISO 45001:2019 щодо зберігання, транспортування та постачання продуктів харчування автомобільним транспортом Учасника. Дана довідка або лист повинна бути видана органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, та наадати оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. п. 1.1.4. Додатку 1 ТД 2. п. 11.1. Додатку 2 ТД 3. п. 1.8. Додатку 1 ТД 4. п. 2.7. Додатку 1 ТД
Створено
08.03.2024 16:21
Надати до
09.03.2024 16:21
Період вимог/скарг з 19.03.2024 15:24 по 25.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна (2785617845) на підставі абзацу 3 підпункту 3, абзацу 5 пп. 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
19.03.2024 15:24
-
19.03.2024 15:03
Витяг з ЄДР
19.03.2024 15:03
Витяг з ЄДР
19.03.2024 14:58
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 14:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 14:42
Період вимог/скарг з 08.04.2024 12:36 по 14.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2024 12:36
Довідка НАЗК
08.04.2024 12:36
-
19.03.2024 15:30
Витяг з ЄДР
19.03.2024 15:30
Витяг з ЄДР
19.03.2024 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 14:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 2.7. Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати оригінал або завірену копію довідки або листа про підтвердження проходження сертифікаційного аудиту щодо системи управління згідно вимог ДСТУ ISO 5001:2018; ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ДСТУ ISO 45001:2019 щодо зберігання, транспортування та постачання продуктів харчування автомобільним транспортом Учасника. Дана довідка або лист повинна бути видана органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування. Учасник у складі пропозиції надав оригінал листа про підтвердження проходження сертифікаційного аудиту щодо системи управління згідно вимог ДСТУ ISO 5001:2018; ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ДСТУ ISO 45001:2019 щодо зберігання, транспортування та постачання продуктів харчування автомобільним транспортом Учасника. Однак, тендерна пропозиція Учасника не містить оригіналу або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу з калібрування, який видав даний лист. Учасник повинен надати оригінал або завірену копію чинного атестату про акредитацію органу із калібрування. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. п. 2.7. Додатку 1 ТД
Створено
21.03.2024 9:03
Надати до
22.03.2024 9:03
Угоди
UA-2024-02-28-007662-a-a2
Підписаний і діє
Номер
38
1 783 500 грн.
1 783 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2024
Строк дії договору з
22.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 000 (кілограми)
Буряк столовий ранній
Номенклатура
Буряк столовий ранній
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
6 200 (кілограми)
Буряк столовий пізній
Номенклатура
Буряк столовий пізній
Кількість
6 200
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 600 (кілограми)
Морква столова рання
Номенклатура
Морква столова рання
Кількість
1 600
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 600 (кілограми)
Морква столова пізня
Номенклатура
Морква столова пізня
Кількість
4 600
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 800 (кілограми)
Капуста рання
Номенклатура
Капуста рання
Кількість
2 800
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 450 (кілограми)
Капуста середня
Номенклатура
Капуста середня
Кількість
4 450
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Капуста «Пекінська»
Номенклатура
Капуста «Пекінська»
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (кілограми)
Капуста цвітна
Номенклатура
Капуста цвітна
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 000 (кілограми)
Цибуля ріпчаста рання
Номенклатура
Цибуля ріпчаста рання
Кількість
1 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 700 (кілограми)
Цибуля ріпчаста пізня
Номенклатура
Цибуля ріпчаста пізня
Кількість
4 700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (кілограми)
Цибуля зелена
Номенклатура
Цибуля зелена
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
700 (кілограми)
Огірки ґрунтові ранні
Номенклатура
Огірки ґрунтові ранні
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 500 (кілограми)
Огірки ґрунтові
Номенклатура
Огірки ґрунтові
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
700 (кілограми)
Помідора ґрунтова рання
Номенклатура
Помідора ґрунтова рання
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 000 (кілограми)
Помідора ґрунтова
Номенклатура
Помідора ґрунтова
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
350 (кілограми)
Редиска червона рання
Номенклатура
Редиска червона рання
Кількість
350
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (кілограми)
Редиска «Дайкон»
Номенклатура
Редиска «Дайкон»
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
300 (кілограми)
Часник
Номенклатура
Часник
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (кілограми)
Кабачки ґрунтові ранні
Номенклатура
Кабачки ґрунтові ранні
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 100 (кілограми)
Кабачки ґрунтові пізні
Номенклатура
Кабачки ґрунтові пізні
Кількість
1 100
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 300 (кілограми)
Перець овочевий
Номенклатура
Перець овочевий
Кількість
1 300
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
650 (кілограми)
Баклажани
Номенклатура
Баклажани
Кількість
650
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
6 500 (кілограми)
Яблука
Номенклатура
Яблука
Кількість
6 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
400 (кілограми)
Черешня
Номенклатура
Черешня
Кількість
400
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
450 (кілограми)
Полуниця
Номенклатура
Полуниця
Кількість
450
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (кілограми)
Персик
Номенклатура
Персик
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
300 (кілограми)
Слива
Номенклатура
Слива
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (кілограми)
Виноград
Номенклатура
Виноград
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
600 (кілограми)
Лимон
Номенклатура
Лимон
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Банани
Номенклатура
Банани
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Апельсин
Номенклатура
Апельсин
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 800 (кілограми)
Мандарин
Номенклатура
Мандарин
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.04.2024 14:49
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-22-000084
Дата створення проекту
22.04.2024 16:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.04.2024 17:30
Дата публікації висновку про результати
07.05.2024 17:34
Дата завершення усунення порушень
22.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 № 31-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2024-02-28-007662-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
22.04.2024 17:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального закладу Дунаєвецького психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2024 № 19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.03.2024, тендерні пропозиції: фізичної особи-підприємця Сімєнкова Ірина Вікторівна (далі – ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна) та фізичної особи-підприємця Чепенко Діана Олександрівна (далі – ФОП Чепенко Діана Олександрівна), звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 19.03.2024, роз’яснення Замовника на звернення від 19.03.2024, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна, документи, завантажені учасником ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника від 19.03.2024 № 31, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна, документи, завантажені учасником Чепенко Діана Олександрівна через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, скарга до процедури від 21.03.2024 за номером ID: UA-2024-02-28-007662-a.b2, рішення органу оскарження від 02.04.2024 № 5901-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 08.04.2024 № 38, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.04.2024, договір про постачання товару від 22.04.2024 № 38 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 30.04.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1). Згідно Додатку №1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі надають в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі має надати довідку згідно Форми (таблиця 1 та 2). У таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке необхідне для поставки товару (транспортний засіб, тощо). Крім того, пунктом 1.3. визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), ЯКИМ (И) ПЛАНУЄТЬСЯ ПОСТАЧАННЯ товару згідно предмету закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі» умови поставки товарів: спеціальним автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначених товарів з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Транспортування здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». Відповідно до абзацу 2 пункту 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05 березня 2024 року № 7 (файл «2. Довідка мтб.pdf»), у якій учасник підтвердив наявність 1-го спеціалізованого транспортного засобу, який буде залучено до поставки товару, а саме транспортний засіб, марка OPEL модель MOVANO, реєстраційний номер ВХ9901СТ, тип – спеціалізований вантажний спеціалізований фургон ізотермічний-В. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чепенко Діана Олександрівна міститься ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano (файл «2.6. Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб.pdf»), яким Учасник планує здійснювати постачання товару згідно предмету закупівлі. Аналізом даного документу визначено, що ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano з терміном дії до: 22.02.2024 р. Відповідно до пп. 4.1.1. розділу ІV тендерної документації та даних електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 07 березня 2024 00:00. Відповідно до даних електронної системи закупівель ФОП Чепенко Діана Олександрівна подала свою тендерну пропозицію 06 березня 2024 року. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції зазначений ветеринарно-санітарний паспорт є нечинним. При цьому, пунктом 1.3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі. Таким чином, учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна у складі тендерної пропозиції надано нечинний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, чим не підтверджено можливість здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку №2 та пункту 1.3 Додатку №1 до тендерної документації. Отже, надавши недійсний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб, учасник ФОП Чепенко Діана Олександрівна не виконав вимогу тендерної документації, яка передбачена п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації з урахуванням вимог пункту 6 Додатку №2. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Чепенко Діана Олександрівна як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість згідно рішення уповноваженої особи від 08.04.2024 № 38 визначив учасника ФОП Чепенко Діана Олександрівна переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
07.05.2024 00:00
Дата публікації
07.05.2024 17:34
Документи висновку
07.05.2024 17:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-007662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів): Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі надають в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі має надати довідку згідно Форми (таблиця 1 та 2). У таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке необхідне для поставки товару (транспортний засіб, тощо). Крім того, пунктом 1.3. визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05 березня 2024 року № 7 (файл «2. Довідка мтб.pdf») у якій учасник підтвердив наявність 1-го спеціалізованого транспортного засобу, який буде залучено до поставки товару, а саме транспортний засіб, марка OPEL модель MOVANO, реєстраційний номер ВХ9901СТ, тип – спеціалізований вантажний спеціалізований фургон ізотермічний-В. Відповідно до абзацу 2 пункту 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чепенко Діана Олександрівна міститься ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano (файл «2.6. Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб.pdf»), яким Учасник планує здійснювати постачання товару згідно предмету закупівлі. Аналізом даного документу визначено, що ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano з терміном дії до: 22.02.2024 р. Відповідно до пп. 4.1.1. розділу ІV тендерної документації та даних електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 07 березня 2024 00:00. Відповідно до даних електронної системи закупівель ФОП Чепенко Діана Олександрівна подала свою тендерну пропозицію 06 березня 2024 року. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції зазначений ветеринарно-санітарний паспорт є нечинним. При цьому, пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі. Таким чином, учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна у складі тендерної пропозиції надано нечинний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, та враховуючи положення абзацу 2 пункту 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 Учасник не може здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі використовуючи залучений транспортних засіб. Отже, надавши недійсний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб, учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна не виконано вимогу тендерної документації, яка передбачена п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. В зв’язку з вищевикладеним прошу надати обґрунтоване пояснення: на підставі яких наданих учасником документів, замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника ФОП Чепенко Діана Олександрівна кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:31
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 16:32
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до п. 3.1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації (далі – ТД), Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1). Згідно п. 1.3. Додатку 1 до ТД, учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі. На виконання даної вимоги, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Ветеринарно – санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, реєстраційний номер ВХ 9901 СТ (файл – «2.6. Ветеринарно-санітарний паспорт»), також даний транспортний засіб учасник планує залучати до постачання товару згідно файлу «2. Довідка мтб». Замовник наголошує, що умовами ТД не було жодних вимог, які б стосувались чинності ветеринарно – санітарного паспорту. Відповідно, вимагати надання «чинного» ветеринарно-санітарного паспорту Замовник немає права, оскільки умовами ТД цього визначено не було. Відповідно до п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Трактуючи положення даного пункту – рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника повинен в обов’язковому порядку містити посилання на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації. Враховуючи той факт, що умовами тендерної документації не було передбачено надання саме «чинного» ветеринарно-санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі у Замовника відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції та учасник виконав вимогу, передбачену п. 1.3. Додатку 1 до ТД.
Рішеня
30.04.2024 15:46
Замовник
Документи повідомлення
30.04.2024 15:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 881 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2024 00:00
Замовник:
КЗ Дунаєвецький психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380385831644
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 881 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2024 00:00
Замовник:
КЗ Дунаєвецький психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380385831644
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності