Закупівля Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники) від Полтавська обласна рада.
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
на виконання Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки, затвердженої рішенням сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 22.12.2023 № 741 «Про затвердження Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки»
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Покупцем здійснюється за фактично отриманий Товар відповідно до видаткової накладної та рахунку, протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання видаткової накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Лот № 1
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 13:46
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Звернення:
За тендером : Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Тема:
Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Зміст:
1. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 393 000,00 грн. всього за 70 годинників заявленої комплектації (5 600 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники від 2 500 грн.
2. Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру не менш 42 мм (для чоловічих) та не менш 36мм (для жіночих)
3. Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметру корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
4. Надати обґрунтування вимоги механізму саме механізму Ronda (а не інших, більш якісних швейцарських), хоча заявлена очікувана вартість закупівлі це цілком дозволяє
5. Пояснити на якій підставі Замовник вимагає «гільоширований циферблат» та посилається на модель «клейнод» K 114-513, навіть, розміщуючи світлину даної моделі у тендерній документації, коли у цієї моделі гільоширований циферблат відсутній. Що також підтверджується документально, світлиною K 114-513, де чітко видно, що даний циферблат немає нічого спільного з гільошированим
6. Пояснити на якій підставі Замовник вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)» та посилається на моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, навіть, розміщуючи світлини даних моделей у тендерній документації, коли у обох моделей вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)» відсутні. Що також підтверджується документально, світлинами K 114-513 та К 138-523, де чітко видно матеріал, який нічого немає спільного з цільним шматом шкіри природньої структури
7. Надати роз’яснення щодо визначення ременів «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати
8. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами. Яка публічна позиція Голови Полтавської обласної ради Олександра Біленького та депутатів Полтавської обласної ради з зазначеного приводу?
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України
Дата оприлюднення звернення:
03.03.2024 22:17
Відповідь
на питання до закупівлі товару «Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі Код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)»
UA-2024-02-28-006356-a
Шановний Учасник!
У відповідь на Ваші питання повідомляємо наступне.
В Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) на вимогу частини 4 статті 23 Закону опис предмета закупівлі містить вираз "або еквівалент" та перелік технічних характеристик, яким має відповідати запропонований еквівалент механізму годинника.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару в закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, маркетплейси, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники з подібними технічними та якісними характеристиками вже закуповувалися для використання в якості подарунків та нагород і добре себе зарекомендували. Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (підходять як для маленької так і для великої руки).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища.
Стосовно поставлених питань повідомляємо наступне.
1. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 393 000,00 грн. всього за 70 годинників заявленої комплектації (5 600 грн. за одиницю), при середній ціні на ринку на еквівалентні годинники від 2 500 грн.
Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Розмір очікуваної вартості було розраховано на основі результатів попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку щодо надання продукції, призначеної для відзначення, нагородження, годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники) шляхом направлення запитів та отримання інформації щодо цін від суб’єктів господарювання відповідно до вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
2. Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру не менш 42 мм (для чоловічих) та не менш 36 мм (для жіночих).
Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками чоловічих годинників.
3. Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметру корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка.
4. Надати обґрунтування вимоги механізму саме механізму Ronda (а не інших, більш якісних швейцарських), хоча заявлена очікувана вартість закупівлі це цілком дозволяє.
Відповідь: У тендерній документації дану марку механізму годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
5. Пояснити на якій підставі Замовник вимагає «гільоширований циферблат» та посилається на модель «клейнод» K 114-513, навіть, розміщуючи світлину даної моделі у тендерній документації, коли у цієї моделі гільоширований циферблат відсутній. Що також підтверджується документально, світлиною K 114-513, де чітко видно, що даний циферблат немає нічого спільного з гільошированим.
Відповідь: На годинниках, які заплановані до закупівлі Полтавською обласною радою, циферблат має містити елементи гільйошування.
6. Пояснити на якій підставі Замовник вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)» та посилається на моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, навіть, розміщуючи світлини даних моделей у тендерній документації, коли у обох моделей вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)» відсутні. Що також підтверджується документально, світлинами K 114-513 та К 138-523, де чітко видно матеріал, який нічого немає спільного з цільним шматом шкіри природньої структури.
Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
7. Надати роз’яснення щодо визначення ременів «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати.
Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
8. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами. Яка публічна позиція Голови Полтавської обласної ради Олександра Біленького та депутатів Полтавської обласної ради з зазначеного приводу?
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та за результатом аналізу годинникового ринку України.
Дата оприлюднення відповіді:
04.03.2024 11:40
На даному тендері відміни не були знайдені.
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Тендер:
UA-2024-02-28-006356-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2024-02-28-006356-a.a1
Дата:
04.03.2024 17:46
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Вимога
Не викликає жодних сумнівів, що, в черговий раз має місце факт змови Полтавської обласної ради (надалі – Замовник) з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами.
Звертаємо увагу, що це вже декілька років поспіль, коли Замовник прописує документацію/оголошення виключно в інтересах та під товар ТОВ «Київський годинниковий завод» за значно ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ – 5 600 грн. за ОДИН годинник! Тобто на суму
393 000 грн. Замовник планує закупити всього 70 (сімдесят годинників, 60 чоловічих, 10 жіночих)
Але під час кривавої повномасштабної війни, ВКРАЙ викликає занепокоєння позиція Замовника, який як мінімум ВДВІЧІ завищує очікувану вартість закупівлі на товар посередніх технічних характеристик (при тому, що на оголошену вартість можна закупити набагато якісніший товар набагато кращих технічних характеристик), а годинники заявлених технічних характеристик, причому відомих торгових марок, доступні на ринку по ціні від 2 500 грн. (що підтверджується відповідними моніторингами, які проводять відповідні установи, у т.ч. Держаудитслужба)
При цьому, для забезпечення відсутності конкуренції товару ТОВ «Київський годинниковий завод», Замовник знов вводить такі ж самі протиправні дискримінаційні обмеження, властивим лише параметрам конкретного товару годинники “Клейнод” (kleynod) Модель K 114-513, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, але позбавляє інших учасників права надати свою продукцію, що дозволяє Замовником виставляти будь-яку очікувану вартість закупівлі.
Це повністю підтверджують наступні факти
«Технічна специфікація» (Додаток 2 до тендерної документації) прописана Замовником під ТОВ «Київський годинниковий завод» та його годинники “Клейнод” (kleynod) Моделі K 114-513 (чоловічий) та К 138-523 (жіночий)
1. Замовник навмисно як мінімум ВДВІЧІ завищує очікувану вартість закупівлі до 5 600 грн. (!) за один годинник (що потребує негайної перевірки уповноваженими установами)
Подібними діями, при чому під час кривавої війни (де кожна гривня може врятувати чиєсь життя), Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
2. Замовник явно фальсифікує вимоги до предмета закупівлі з метою закупівлі годинників ЗА ЗНАЧНО ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, які не відповідають встановленим вимогам, у конкретного учасника ТОВ «Київський годинниковий завод»
В цілях замовлення годинників у конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та відхилення всіх інших учасників, Замовник протиправно вдається до ФАЛЬСИФІКАЦІЇ тендерної документації, вимагаючи годинники з «ГІЛЬОШИРОВАНИМИ ЦИФЕРБЛАТАМИ», відсутніми в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі, про що зокрема свідчить і світлина наведеної Замовником моделі K 114-513! Зі світлини явно видно, зо даний циферблат не є «ГІЛЬОШИРОВАНИМ».
Замовник також вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована), тобто із необробленого шмату шкіри, відсутньою в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі
Зазначені вимоги Замовника містять ознаки злочину, передбаченого Кримінальним кодексом України, при цьому Замовник має пояснити платникам податків яким чином від примудрився декілька попередніх років за значно завищеною ціною шляхом спрощеної процедури (розміщення оголошення, що виключає оскарження) закуповувати у ТОВ «Київський годинниковий завод» годинники зі звичайними циферблатами та ременями, при цьому стверджуючи, що закуповує з «гільошированими» та ременями з цільної, непресованої шкіри «природньої структури». Будь-яка експертиза підтвердить, що звичайний білий циферблат у даній моделі годинника K 114-513 НЕ Є ГІЛЬОШИРОВАНИМ, так само як і ремінь НЕ Є з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)!
3. В цілях замовлення годинників за в декілька разів завищеною ціною ніж ринкова, а саме 5 600 грн. (!) за один годинник Замовником також встановлені вимоги, підлаштовані виключно під конкретну модель K 114-513 та конкретну модель К 138-523 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»:
Замовник вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо розмірів корпусів (не менш 42 мм для чоловічого годинника та не менш 36мм для жіночого годинника), конструкції корпусів, підлаштованих під параметри конкретних механізмів Ronda, які вимагаються, а також вимоги щодо циферблатів (до речі, відсутніх у моделі K 114-513)
Так, для чоловічого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру не менш 42 мм, а для жіночого – не менш 36мм. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання!
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda, чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda. Тому вимога механізму Ronda (або еквіваленту з параметрами Ronda) та обмеження діаметру корпусу – це також виключно дискримінаційні обмеження.
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинника, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо конкретного розміру та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника (Ronda), підлаштованого під зазначений корпус, вимоги щодо специфічного («гільошированого») циферблату та ременя (до речі, відсутніх у заявленому предмета закупівлі!)
Замовник також протиправно всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами ВИКЛЮЧНО певної країни виробництва – Швейцарії (Swiss Made), НЕ ДОПУСКАЮЧИ ЕКВІВАЛЕНТІВ для країни виробництва, при наявності деяких більш якісних виробників механізмів в інших країнах, тим самим підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників ТОВ «Київський годинниковий завод», а також дискримінуючи інших виробників, які виготовляють свою продукцію на основі не менш якісних механізмів, інших країн виробництва ніж Швейцарія
Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі, що як мінімум ВДВІЧІ перевищує реальні ринкові ціни з посиланням на зазначені моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, а також пристосування вимог до предмета закупівлі під дані конкретні моделі (при цьому, з навмисною фальсифікацією даних) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами такими як так званий «гільоширований циферблат», відсутніми навіть у конкретній моделі годинників «Клейнод» K 114-513 та ремінь з цільного шмату шкіри, відсутнього в обох зазначених моделях, при цьому зазначені протиправні вимоги жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Звертаємо увагу що допуск Замовника так званого «еквівалента» заявлених годинників з встановленими технічними характеристиками, прописаними чітко під конструкції моделей «клейнод» K 114-513 та К 138-523 ТОВ «Київський годинниковий завод» жодним чином не знімає зазначені претензії, оскільки НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі, а крім того, самі моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, чомусь обрані Замовником у якості предмета закупівлі, НЕ відповідають як мінімум 2 вимогам Замовника щодо циферблату та ременів (що підтверджується їх світлинами у тендерній документації)
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів корпусу з точністю до мм, вимог щодо конкретної ТМ механізмів певної країни виробництва Швейцарії, так званого «гільошированого циферблату» та з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)!
Замовник вже декілька років поспіль протиправно вимагає однакові годинники, але жодного разу так і НЕ зміг на вимоги учасників ринку у системі електронних закупівель надати відповідні роз’яснення та обґрунтування встановлення зазначених вище дискримінаційних вимог до предмета закупівлі, у тому числі пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів з точністю до мм може впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі
Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, тощо
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
Зазначені дії свідчать про недоброчесність Замовника та його спроби спотворити процес проведення торгів про попередню домовленість Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод».
Це припущення цілком підтверджує протиправні дії Замовника під час попередніх закупівель, коли Замовник без жодних законних підстав відхиляв найкращі пропозиції інших учасників та здійснював закупівлю за завищеними цінами товару набагато гіршої якості у іншого постачальника.
Більш того, незрозуміло чому Полтавська обласна рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
В результаті, через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації), під товар якого прописаний предмет закупівлі (при чому, з явною фальсифікацією Замовником його характеристик) та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю персональних хронометрів (годинників для нагородження), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Встановити очікувану вартість закупівлі на підставі реального дослідження ринку, а не «кишенькового» запиту цінових пропозицій у ТОВ «Київський годинниковий завод» та пов’язаних з ним підприємств типу «Май-Час» або таких, що взагалі відсутні на даному ринку (що вочевидь здійснив Замовник)
2. прибрати сфальсифіковані дані щодо так званого «ГІЛЬОШИРОВАНОГО ЦИФЕРБЛАТУ», відсутнього в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі
3. прибрати сфальсифіковані дані щодо так званого ременя з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована), тобто з цільного необробленого шмату шкіри, відсутнього в моделі K 114-513 та К 138-523, на які посилається Замовник у якості предмета закупівлі
4. прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, властиві моделям «Клейнод”, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
5. прибрати протиправну вимогу щодо механізму Ronda, пристосованого під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
6. прибрати вимоги щодо конкретної країни- виробника механізмів
7. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагалися підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідь
на вимогу до закупівлі товару «Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі Код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)»
UA-2024-02-28-006356-a
Шановний Учасник!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) на вимогу частини 4 статті 23 Закону опис предмета закупівлі містить вираз "або еквівалент" та перелік технічних характеристик, яким має відповідати запропонований еквівалент механізму годинника.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару в закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, маркетплейси, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники з подібними технічними та якісними характеристиками вже закуповувалися для використання в якості подарунків та нагород і добре себе зарекомендували. Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (підходять як для маленької так і для великої руки).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища.
Стосовно висунутих вимог щодо усунення порушень повідомляємо наступне:
1. Встановити очікувану вартість закупівлі на підставі реального дослідження ринку, а не «кишенькового» запиту цінових пропозицій у ТОВ «Київський годинниковий завод» та пов’язаних з ним підприємств типу «Май-Час» або таких, що взагалі відсутні на даному ринку (що вочевидь здійснив Замовник)
Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
2. Прибрати сфальсифіковані дані щодо так званого «ГІЛЬОШИРОВАНОГО ЦИФЕРБЛАТУ», відсутнього в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі
Відповідь: На годинниках, які заплановані до закупівлі Полтавською обласною радою, циферблат має містити елементи гільйошування.
3. Прибрати сфальсифіковані дані щодо так званого ременя з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована), тобто з цільного необробленого шмату шкіри, відсутнього в моделі K 114-513 та К 138-523, на які посилається Замовник у якості предмета закупівлі
Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
4. Прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, властиві моделям «Клейнод”, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками чоловічих годинників.
5. Прибрати протиправну вимогу щодо механізму Ronda, пристосованого під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
Відповідь: У тендерній документації дану марку механізму годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
6. Прибрати вимоги щодо конкретної країни- виробника механізмів
Відповідь: Вимога щодо конкретної країни – виробника механізмів застосована з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента.
7. Провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагалися підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та за результатом аналізу годинникового ринку України. Підстави для проведення службового розслідування передбачені Порядком проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та осіб, які для цілей Закону України “Про запобігання корупції” прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року відсутні.