Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, відповідно до яких вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції:
1. Розмір забезпечення: 1 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 49 782,14 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 14 копійок).
2. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.1. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника – Управління поліції охорони в Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 40108929, IBAN: UA473223130000026004000006319 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313, – суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних нижче) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
2.2. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
2.3. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені).
3. Строк дії забезпечення: не менше 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Прим.: більш детально у п. 3.2 Тендерної документації на закупівлю
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія (пакет документів)
Опис
Учасник повинен надати у складі пропозиції пакет документів у складі:
1) копії договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом (містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта));
2) банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (постанова Правління НБУ 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 і наданої у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, відповідно до яких вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції:
1. Розмір забезпечення: 1 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 49 782,14 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 14 копійок).
2. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.1. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника – Управління поліції охорони в Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 40108929, IBAN: UA473223130000026004000006319 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313, – суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних нижче) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
2.2. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
2.3. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені).
3. Строк дії забезпечення: не менше 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Прим.: більш детально у п. 3.2 Тендерної документації на закупівлю
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія (пакет документів)
Опис
Учасник повинен надати у складі пропозиції пакет документів у складі:
1) копії договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом (містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта));
2) банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (постанова Правління НБУ 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 і наданої у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, відповідно до яких вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції:
1. Розмір забезпечення: 1 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 49 782,14 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 14 копійок).
2. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.1. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника – Управління поліції охорони в Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 40108929, IBAN: UA473223130000026004000006319 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313, – суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних нижче) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
2.2. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
2.3. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені).
3. Строк дії забезпечення: не менше 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Прим.: більш детально у п. 3.2 Тендерної документації на закупівлю
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія (пакет документів)
Опис
Учасник повинен надати у складі пропозиції пакет документів у складі:
1) копії договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом (містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта));
2) банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (постанова Правління НБУ 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 і наданої у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
відповідно до листа ДВБ НПУ зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:37
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, відповідно до яких вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції:
1. Розмір забезпечення: 1 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 49 782,14 грн. (сорок дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 14 копійок).
2. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.1. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника – Управління поліції охорони в Хмельницькій області, код ЄДРПОУ 40108929, IBAN: UA473223130000026004000006319 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313, – суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних нижче) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
2.2. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
2.3. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені).
3. Строк дії забезпечення: не менше 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Прим.: більш детально у п. 3.2 Тендерної документації на закупівлю
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія (пакет документів)
Опис
Учасник повинен надати у складі пропозиції пакет документів у складі:
1) копії договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом (містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта));
2) банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (постанова Правління НБУ 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 і наданої у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
За лотом Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі
UA-2024-02-28-002716-a.b1
Дата:
19.03.2024 13:59
Стан:
Порушення усунуто
ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені Замовником Управлінням поліції охорони в Хмельницькій області під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі (код ДК 021:2015 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, уточнюючий код 31625300-6 Системи охоронної сигналізації)». 2. Зобов’язати Управління поліції охорони в Хмельницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «НВ ТЕХНОКОНТИНЕНТ» в рамках процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі (код ДК 021:2015 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, уточнюючий код 31625300-6 Системи охоронної сигналізації)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-28-002716-a.
СКАРГА
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
28 лютого 2024 року, Управлінням поліції охорони в Хмельницькій області (далі за текстом – Замовник) було оприлюднене оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-28-002716-a про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі (код ДК 021:2015:31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, уточнюючий код 31625300-6 Системи охоронної сигналізації)».
07 березня 2024 року, після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, виявилось, що для участі у даній процедурі закупівлі, свою тендерну пропозицію було подано наступним учасником:
ТОВ «НВ ТЕХНОКОНТИНЕНТ» (далі за текстом – Скаржник).
14 березня 2024 року, Замовником було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 14.03.2024 року № 73/03/КП (далі – Протокол 73/03/КП), де Замовник відхиляє тендерну пропозицію Скаржника на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, при цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Щодо підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Відповідно до Протоколу 73/03/КП, Замовник зазначає: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36 і 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 N? 1178 (далі —
Особливості) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При цьому пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, що проведено Замовником у порядку реалізації заходів у сфері протидії корупції в системі органів Національної поліції України (далі - НПУ ) (наказ УПО Хмельницької області N? 175 від 01.07.2022). У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон ) і пункту 48 Особливостей замовником у п . 3.5 тендерної документації і табл . 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю встановлено один кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження відповідності цьому критерію Учасником надано: довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору N? 51/1 від 04.03.2024, скан-копію договору про закупівлю товарів N? 20-12/2023 від 20.12.2023 на суму 556 231 грн, укладеного між Учасником та ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ», скан-копію акту прийому-передачі товару на суму 556 231 грн, лист-відгук щодо належного виконання умов договору. Відповідно до матеріалів, що надійшли від Департаменту внутрішньої безпеки (далі - ДВБ ) НПУ, виявлено факт пов’язаності Учасника процедури закупівлі з суб?єктом господарювання, господарські відносини з яким підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, що встановлені у Закупівлі, і підозру щодо фіктивності документів, наданих Учасником як документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (лист Хмельницького управління ДВБ N? 405/42-22/01-24 від 12.03.2024). Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Таким чином , тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми».
Відповідно до пункту 1 таблиці 3.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановлює вимогу щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію: «Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів протягом трьох останніх років (2021/2022/2023 роки на вибір) разом з копіями виконаних договорів (не менше одного). Обов’язково повинна містити наступну інформацію:
Найменування контрагента, код ЄДРПОУ, контактна особа із зазначенням номеру телефону Номер та дата укладання договору Предмет договору Загальна вартість договору
(з позначкою про врахування/неврахування ПДВ) Стан виконання
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати:
- копію договору (договорів), який зазначено в довідці;
- копію документів, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів), на який є посилання у довідці, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, акт приймання-передачі або інший фінансовий документ) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору щодо якості та строків
* Примітки:
• лист-відгук повинен бути оформлений на бланку контрагента Учасника за підписом його уповноваженої особи;
• аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в Учасника досвіду щодо поставки приладів охоронної та (або) пожежної сигналізації;
• у разі наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в УПО Хмельницької області Учасник надає їх перелік, складений за формою вищенаведеної таблиці із зазначення ідентифікатора закупівлі/договору в електронній системі закупівель, при цьому копії документів, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів), можуть не надаватися».
На виконання цього, Скаржником було надані наступні документи:
1) Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 51/1 Від «4» березня 2024 року;
2) Договір № 20-12/2023 про закупівлю товарів від 20 грудня 2023 року;
3) Лист – відгук Вих. № 059/1 Від «29» грудня 2023 року, який було видано ТОВ «ЛТД СМАРТ СІТІ»;
4) Акт №1 приймання – передачі товару від 28 грудня 2023 року.
Отже, Скаржником було виконано вимогу щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію в повному обсязі.
Разом з тим, Замовник зазначає, що відповідно до матеріалів, що надійшли від Департаменту внутрішньої безпеки НПУ, виявлено факт пов’язаності Учасника процедури закупівлі з суб’єктом господарювання, господарські відносини з яким підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, що встановлені у Закупівлі, і підозру щодо фіктивності документів.
Виходячи з цього, складається враження, що Замовник не володіє інформацією щодо терміну «пов’язані особи» в рамках публічних закупівель.
Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Як слідує із зазначених вище норм, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника за наявності таких умов:
- учасник процедури закупівлі є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або
- учасник процедури закупівлі є пов’язаною особою з уповноваженою особою (особами) замовника.
- з керівником замовника.
Враховуючи наведене вище, Скаржник не підпадає під ці підстави, тому, у Замовника відсутні факти та/або підтвердження пов’язаності Скаржника з суб’єктом господарювання, господарські відносини з яким підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Замовник зазначає щодо наявності підозри фіктивності документів, проте, відповідно до ст. 204 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) закріплює презумпцію правомірності правочину, зокрема, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Це означає, що кожний вчинений правочин вважається правомірним, тобто таким, що породжує, змінює або припиняє цивільні права та обов’язки, доки ця презумпція не буде спростована.
Таким чином, до спростування презумпції правомірності правочину всі права, набуті сторонами за ним, можуть безперешкодно здійснюватися, а створені обов’язки підлягають виконанню.
Проте, правомірність правочину може бути оспорено однією зі сторін або іншою заінтересованою особою, а відтак — правочин може бути визнаний судом недійсним. Варто звернути увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 215 ЦК України суд може визнати правочин недійсним на підставах, встановлених законом. Тобто, і в цих випадках презумпція правомірності може бути спростована лише за наявності припису закону, що забороняє такі дії.
Таким чином, відхилення Скаржника на підставі того, що Скаржник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, посилаючись на факт підозри щодо підробки документів є неправомірним. Більше того, така «підозра» не є доказом щодо фіктивності документів, які були надані Скаржником у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, яка повністю відповідає умовам тендерної документації.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав і законних інтересів Скаржника.
Враховуючи викладене вище та з урахуванням положень ст. ст. 5, 18, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
ПРОСИМО:
1. Встановити порушення, допущені Замовником Управлінням поліції охорони в Хмельницькій області під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі (код ДК 021:2015 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, уточнюючий код 31625300-6 Системи охоронної сигналізації)».
2. Зобов’язати Управління поліції охорони в Хмельницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «НВ ТЕХНОКОНТИНЕНТ» в рамках процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі (код ДК 021:2015 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, уточнюючий код 31625300-6 Системи охоронної сигналізації)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-28-002716-a.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, яка повністю відповідає умовам тендерної документації.
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, яка повністю відповідає умовам тендерної документації.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав і законних інтересів Скаржника.
Кваліфікація
UA-2024-02-28-002716-a
Інші підстави
Відхилення Скаржника на підставі того, що Скаржник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, посилаючись на факт підозри щодо підробки документів є неправомірним. Більше того, така «підозра» не є доказом щодо фіктивності документів, які були надані Скаржником у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, яка повністю відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи це, просимо прийняти цю Скаргу до розгляду та Встановити порушення, допущені Замовником Управлінням поліції охорони в Хмельницькій області. Просимо, Зобов’язати Управління поліції охорони в Хмельницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ "НВ ТЕХНОКОНТИНЕНТ"
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати Управління поліції охорони в Хмельницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «НВ ТЕХНОКОНТИНЕНТ» в рамках процедури відкритих торгів з особливостями за предметом «Прилади охоронної сигналізації та комплектуючі (код ДК 021:2015 : 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації, уточнюючий код 31625300-6 Системи охоронної сигналізації)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-28-002716-a.
Автор:
39442160, ТОВ "НВ ТЕХНОКОНТИНЕНТ"
02137, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зарічна, будинок 1-Б, приміщення 236
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2024 № 5684-р/пк-пз скасовано Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 14.03.2024 № 73/03/КП
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.