Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-28-002608-a
План UA-P-2024-02-16-005222-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.04.2024 17:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
818 680 988 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 093 404.94 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2024 10:38 до 09.03.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2024 10:38
до 06.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2024 10:38
до 06.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.03.2024 08:04
до 20.03.2024 09:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2024 09:27
до 26.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.03.2024 09:27
до 01.04.2024 17:31
Період уточнень
з 28.02.2024 10:38 до 06.03.2024 00:00
Період оскарження
з 28.02.2024 10:38 до 06.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.03.2024 08:04 до 20.03.2024 09:27
Період кваліфікації
з 09.03.2024 08:04 до 20.03.2024 09:27
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
818 680 988 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
Очікувана вартість
818 680 988 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4093404,94
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) складених у відповідності до МЕТОДИКИ протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
750 082 064 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2024 15:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
28.02.2024 10:35
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальська Ірина
Електронна пошта
Телефон
380962751619
Замовник
ЄДРПОУ
44588125
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ"
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
місто Хмельницький, вул.Свободи,77
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
Період вимог/скарг з 20.03.2024 9:27 по 26.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.03.2024 09:27
Довідка НАЗК
20.03.2024 09:26
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
09.03.2024 08:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2024 10:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. на підтвердження кваліфікаційного критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Додаток №1 частина І), надано «1.1 Довідка про наявність техніки.pdf», згідно якого встановлені невідповідності між даними зазначеними у довідці та підтверджуючими документами, а саме в марках автогрейдерів згідно свідоцтва про реєстрацію АК №459632 від 06.04.2001; АА №283082 від 25.02.2004; у році випуску АБ №336360 від 04.04.2007; зазначених датах реєстрації машин СТХ №677035 від 19.07.2018; СТХ №677046 від 19.07.2018; СТХ №677216 від 05.09.2008; СТХ №677033 від 14.07.2020; СТХ №955989 від 24.04.1994; СХА №110102 від 05.09.2008; СТО №593465 від 21.10.2023; СТО №593467 від 14.10.2023; СТО №593469 від 21.10.2023; СТР №722453 від 28.08.1994; марці навантажувача АБ №208541 від 28.11.2005. 1.2. на підтвердження кваліфікаційного критерію: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано «4.1 Довідка про працівників.pdf», згідно якої встановлені невідповідності між даними зазначеними у довідці та підтверджуючими документами, а саме в прізвищах працівників: Тютюнний Ю.І., Мілер В.Ф., Шкрубковський О.І., Тантероба А.А.,Цігода О.В.;в по-батькові працівників: Фещук Н.В.,Козійчук А.В.,Клімінський А.М., Базильчук С.П., імені працівника- Лукіянчук А.В. Також невідповідність посад у наданих документах Придимайло П.Ф., Блажеєва Н.В., Бабій С.В., Лозіцька Н.Л., Іванець А.П.,Зв’янець В.Д., Дужак В.П. Невідповідність в підтверджуючих документах на працівників: Шадрін В.В.,Рикун М.І.,Юрчук М.І., Брик М.М., Комісарчук Б.Д., Бондаренко Р.А., Саган М.Г., Манькевич Р.А., Тантероба А.А., Вітюк О.М.,Підберезний О.В.,Бех М.І., Волошин В.С. 1.3. на вимогу пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ тендерної документації Учасником надано «Договірна ціна.pdf» яка завірена тільки підписом керівника (уповноваженої особи). Так як Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" здійснює свою діяльність із використанням печатки, і відповідно до вимог тендерної документації (п.4 р. V), дана помилка вважається формальною, тому необхідно Учаснику усунути дану невідповідність шляхом надання належним чином засвідченого документу.
Створено
18.03.2024 14:36
Надати до
19.03.2024 14:36
Договір
UA-2024-02-28-002608-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1-01/04 ЕУ
750 082 064 грн.
625 068 386.67 грн.
З ПДВ
Підписано
01.04.2024
Строк дії договору з
01.04.2024
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
750 082 064
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2025 р.
Документи договору
01.04.2024 17:31
-
01.04.2024 17:30
Додатки до договору
01.04.2024 17:30
Додатки до договору
01.04.2024 17:29
Додатки до договору
01.04.2024 17:29
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-23-000040
Дата створення проекту
23.04.2024 10:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2024 13:55
Дата публікації висновку про результати
10.05.2024 15:14
Дата завершення усунення порушень
25.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2024-02-28-002608-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
23.04.2024 13:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Служба місцевих доріг Хмельниччини» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.03.2024 № 20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Хмельницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.03.2024 № 22, від 20.03.2024 № 24, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024, пояснення та документи Замовника надані 26.04.2024, 07.05.2024, договір про закупівлю від 01.04.2024 № 1-01/04 ЕУ (далі – Договір) на суму 750 082 064,00 гривень. 1. Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу до учасників торгів щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимоги до мінімальної кількості працівників ключових посад, зокрема, інженерно-технічних, в тому числі майстрів чисельністю не менше 20 осіб. Крім цього вимогами тендерної документації встановлено, що додатково на інженерно - технічних працівників, зокрема, майстрів перерахованих в довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. На виконання зазначених вимог в складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» міститься «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 18.03.2024 № 154, в якій зазначено інформацію про 20-ть майстрів, зокрема, у пункті 18 Довідки зазначено про майстра Лозіцьку Наталю Леонідівну. Проте скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів зазначеною працівницею відсутні у тендерній пропозиції. Отже учасник ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» не підтвердив визначену Замовником кількість інженерно-технічних працівників (майстрів), чим не дотримався вимог пункту 2 додатку 1 тендерної документації. Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель 07.05.2024 на запит Держаудитслужби, зазначив, що у документі «4.2.1.3-23 Інженер і майстри.pdf» міститься скан-копія диплома № 718797 від 01.03.1990, виданого Житомирським автомобільно-шляховим технікумом, яка є підтвердженням освіти Лозицької Н.Л. Проте диплом на який посилається Замовник у своєму поясненні видано Лущан Н.Л. Документи щодо зміни прізвища зазначеним працівником у тендерній пропозиції не надано. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» їх усунути. 2. За результатами моніторингу встановлено, що підпунктами 3.6.1 та 3.6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вказана у Технічній специфікації, що зазначена у додатку 3 тендерної документації. Слід зазначити, що додаток 3 тендерної документації містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, які відображені, зокрема у «Відомості обсягів робіт (BOQ)» та «Переліку основних матеріальних ресурсів». Відповідно до пункту 3 додатку 3 тендерної документації якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт/послуг або зміну обсягів та складу робіт/послуг згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником». На виконання зазначених вимог в складі тендерної пропозиції учасник ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» надав Відомість обсягів робіт (ВоQ), в якій відсутні робити з організації дорожнього руху (за кодовими номерами R811, R820, R824, V310, V399, V399.1, V310.1, V310.2, M700, X170, M700.1, X170.1, X170.2), які Замовник визначив у розділі 4 Відомостей обсягів робіт (ВоQ) додатку 3 до тендерної документації. Крім цього тендерна пропозиція зазначеного учасника містить Перелік основних матеріальних ресурсів, в якому «розмір вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» не відповідає розміру встановленому Замовником у Переліку основних матеріальних ресурсів додатку 3 до тендерної документації, зокрема, на такі основні матеріальні ресурси: щебінь-висівки, марка М-1000 і більше, фракція до3 мм, сіль, суміш щебенево-піщана С-7, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше, емульсія бітумна, дорожна, бітуми нафтові дорожні в'язкі, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М1000 і більше, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше, фарба дорожня, скляні кульки. Зазначене не відповідає вимогам підпунктам 3.6.1 та 3.6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 3 тендерної документації. Отже Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним Договір. 3. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» виявив невідповідності, зокрема у документах, які є підтвердженням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: неналежне їх завіряння, що є формальною помилкою (як зазначено у вимозі про усунення невідповідностей). Однак на усунення зазначеної невідповідності учасник ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» надав раніше відсутні у складі тендерної пропозиції документи, що містили оновлений перелік технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, виправлення яких Замовником не вимагалось. Відповідно до вимог пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно із нормами частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей (абзац другий частини дев’ятої статті 26 Закону). Слід зауважити, що розгляд Замовником технічних документів з виправленою інформацією, які завантажені ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та виправлення яких не вимагалось ним є порушенням вимог пункту 31 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону здійснив. Як наслідок, такі документи з урахуванням вимог пункту 31 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону не можуть вважаються частиною тендерної пропозиції зазначеного учасника. Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель 07.05.2024, зазначив, що «Відповідно до вимог підпункту 3.6.1. тендерної документації, а саме: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» ДП «Хмельницький облавтодор» надано документ: «23, 24. інформац. довідки.pdf», в складі якого міститься Інформаційна довідка №141 яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Вимогами тендерної документації, а саме підпунктом 3.6.3. «учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції також документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну за укрупненими показниками вартості, за формою визначеною Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (далі – Методика)». На підтвердження ДП «Хмельницький облавтодор» надано документ: «Договірна ціна і BOQ.pdf» в якому враховані необхідні роботи з організації дорожнього руху та необхідний розмір «вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» на основні матеріальні ресурси, при формуванні вартості цінової пропозиції». Проте надані Змовником пояснення не спростовують вимоги встановлені підпунктам 3.6.1 та 3.6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатком 3 тендерної документації, і як наслідок порушення збоку Замовника вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей. 4. За результатами аналізу питання, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. За результатами торгів Замовник уклав з учасником ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Договір, який містить додатки, що є його невід’ємною частиною, зокрема, додаток 2 - Відомість ВоQ та додаток 4 - Перелік основних матеріальних ресурсів, відомості яких не відповідають, відомостям тендерної пропозиції зазначеного учасника, а саме: - у Відомість обсягів робіт (ВоQ) включені роботи з організації дорожнього руху (за кодовим номером R811, R820, R824, V310, V399, V399.1, V310.1, V310.2, M700, X170, M700.1, X170.1, X170.2) (розділ 4), які відсутні у тендерній пропозиції переможця; - у Переліку основних матеріальних ресурсів на основні матеріальні ресурси «розмір вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» не відповідає розміру наданому у тендерній пропозиції переможця на такі основні матеріальні ресурси: щебінь-висівки, марка М-1000 і більше, фракція до 3 мм, сіль, суміш щебенево-піщана С-7, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше, емульсія бітумна, дорожна, бітуми нафтові дорожні в'язкі, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 40-70 мм, марка М1000 і більше, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше, щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше, фарба дорожня, скляні кульки. Згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Підпунктом 2 пункту 21 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» установлено порушення вимог частини дев’ятої статті 26 Закону, пунктів 31 та 43 та абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.05.2024 00:00
Дата публікації
10.05.2024 15:14
Документи висновку
10.05.2024 15:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-002608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
25.04.2024 12:37
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 12:37
-
Відповідь
Пояснення (інформація, документи) на Запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. По І питанню: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року №753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (Зміна №1), ДБН В.2.3-4:2015 (Зміна №1), СОУ 42.1-37641918-128:2019. Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: очікувана вартість визначена на підставі розрахунку загального обсягу мінімальних фінансових витрат на 2024 та 2025 року та складає: 818 680 988,00 грн з ПДВ. По ІІ питанню: Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті ДУ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ» https://dusmdh.km.ua (https://dusmdh.km.ua/diialnist/publichni-zakupivli/obgruntuvannia ) Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №17 від 28.02.2024 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, копія Розрахунку загального обсягу мінімальних фінансових витрат на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на 2024 рік
Рішеня
26.04.2024 09:31
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-002608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином переможцем торгів дочірнім підприємством «Хмельницький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – переможець торгів) забезпечено виконання вимог пункту 2 Додатку 1 в частині підтвердження інформації щодо наявності у нього обов’язкових працівників та їх кваліфікації, а саме надання на працівників: а) Пигу Миколу Андрійовича (тракториста) та Суліму Михайла Олександровича (дорожнього робітника) копії трудових книжок (витягів з трудових книжок) або копії наказів про прийняття на роботу, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з зазначеними працівниками; б) Лозіцьку Наталію Леонідівну (інженерно - технічного працівника, майстра) скан-копії диплому про закінчення учбового закладу. 2. Яким чином переможцем торгів забезпечено виконання вимог пункту 2 Додатку 1 в частині документального підтвердження наявності асфальтобетонних заводів, що зазначені у довідці від 07.03.2024 № 125 «Інформація про наявність асфальтнобетонних заводів ДП «Хмельницький облавтодор»? 3. Яким чином переможцем торгів забезпечено виконання вимог пункту 3.6.1 та 3.6.2 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання документів (інформації), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема в частині підтвердження: а) робіт з організації дорожнього руху у «Відомості обсягів робіт (ВоQ)»; б) розміру «вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» на основні матеріальні ресурси, які зазначені у пунктах 2-12 у «Переліку основних матеріалів ресурсів». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
03.05.2024 13:40
Орган перевірки
09.05.2024 00:00
Документи повідомлення
03.05.2024 13:41
-
Відповідь
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. По І питанню: Переможцем торгів дочірнім підприємством «Хмельницький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» в складі тендерної пропозиції надано документи: а) «2.4 Трактор Старкон Пиги М.А..pdf» - трудова книжка Пиги Миколи Андрійовича №2423436; «4.64,70 Дор роб Ізяслав.pdf» в складі якого міститься скан копія наказу №7 від 04.04.2019 року «про прийняття Суліми Михайла Олександровича, дорожнім робітником. б) «4.2.1.3-23 Інженер і майстри.pdf» в складі якого міститься скан копія диплома №718797 від 01.03.1990 року, виданого Житомирським автомобільно-шляховим технікумом. По ІІ питанню: На підтвердження наявності асфальтобетонних заводів, що зазначені у довідці від 07.03.2024 № 125 «Інформація про наявність асфальтнобетонних заводів ДП «Хмельницький облавтодор» надано наступні документи: «3.2 Право власності на АБЗ.pdf» Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №144296932, Свідоцтво право власності САЕ №564366, Свідоцтво право власності САЕ №128733. «3.3 Бухгалтерська довідка.pdf» - 126 від 07.03.2024 про те що на балансі підприємства обліковуються асфальтозмішувальні установки. «3.4 Атестати на АБЗ.pdf» в складі якого містяться АВ №021244 на АБЗ «Д-508-2» філії «Полонський райавтодор», АВ №021245 на АБЗ «ДС-158» філії «Старокостянтинівський райавтодор», АВ №021246 на АБЗ «ДС-158» філії «Ярмолинецький райавтодор» По ІІІ питанню: Відповідно до вимог підпункту 3.6.1. тендерної документації, а саме: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» ДП «Хмельницький облавтодор» надано документ: «23, 24. інформац. довідки.pdf», в складі якого міститься Інформаційна довідка №141 яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Вимогами тендерної документації, а саме підпунктом 3.6.3. «учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції також документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну за укрупненими показниками вартості, за формою визначеною Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування(далі – Методика)». На підтвердження ДП «Хмельницький облавтодор» надано документ: «Договірна ціна і BOQ.pdf» в якому враховані необхідні робіти з організації дорожнього руху та необхідний розмір «вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» на основні матеріальні ресурси, при формуванні вартості цінової пропозиції.
Рішеня
07.05.2024 12:29
Замовник
Документи повідомлення
07.05.2024 12:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
818 680 988 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2024 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ"
Контактний телефон:
380962751619
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
818 680 988 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2024 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ"
Контактний телефон:
380962751619
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності