Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (Мед натуральний; Яйця курячі) від Одеський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-27-006143-a
План UA-P-2024-02-27-007411-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.04.2024 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
503 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 517.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2024 13:26 до 06.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2024 13:26
до 03.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2024 13:26
до 03.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.03.2024 14:12
до 03.04.2024 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2024 17:27
до 09.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2024 16:40
до 12.04.2024 15:33
Період уточнень
з 27.02.2024 13:26 до 03.03.2024 00:00
Період оскарження
з 27.02.2024 13:26 до 03.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.03.2024 14:12 до 03.04.2024 16:40
Період кваліфікації
з 06.03.2024 14:12 до 03.04.2024 16:40
Основні параметри
ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (Мед натуральний; Яйця курячі)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
503 550 грн.
ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (Мед натуральний; Яйця курячі)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (Мед натуральний; Яйця курячі)
Очікувана вартість
503 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2517,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.03.2024 13:49
Закінчення аукціону
06.03.2024 14:12
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 500 (кілограми)
Мед натуральний
Опис предмета закупівлі
Мед натуральний
Код ДК 021:2015
03142100-9 - Натуральний мед
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4; 65025, місто Одеса, вулиця 21-й кілометр Старокиївської дороги, 42-В
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 45 000 (штуки)
Яйця курячі
Опис предмета закупівлі
Яйця курячі
Код ДК 021:2015
03142500-3 - Яйця
Кількість
45 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, 4; 65025, місто Одеса, вулиця 21-й кілометр Старокиївської дороги, 42-В
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧАКИРУ АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
406 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БГМ-АГРО"
Пропозиція:
337 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.03.2024 13:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.02.2024 13:28
Оголошення про проведення закупівлі
27.02.2024 13:26
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Куруч
Електронна пошта
Телефон
+380487095067
Сайт:
https://oduvs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571570
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
65014
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Успенська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (Мед натуральний; Яйця курячі)
Період вимог/скарг з 27.03.2024 17:27 по 02.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2024 13:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2024 13:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) В підпункті 3 пункту 1 частини 1 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники в складі пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази в учасника документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту також надається договір оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість постачання товару). 1.2) В пункті 2 частини 2 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники в складі пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: 1) довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис /трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2) особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 1.3) В пункті 3 частини 1 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники в складі пропозиції документально підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - довідка (у довільній формі) про наявність аналогічних договорів. - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. * під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний (Учасник на підтвердження надає видаткову(-і) накладну(-і) або акт звіряння) договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі. 1.4) В пункті 2 частини 4 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники повинні надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. 1.5) В пункті 1 частини 4 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники повинні надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 1.6) В пункті 2 частини 5 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники повинні надати скан-копію оригіналу (завірена копія) Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб). 1.7) В пункті 3 частини 5 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники повинні надати документ, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1.8) В пункті 4 частини 5 додатку 1 до тендерній документації зазначено, що учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 1.9) В додатку 2 до тендерній документації зазначено, що термін поставки товару: протягом 1-го робочого дня з дня отримання постачальником заявки від замовника. Товар може постачатися окремими партіями відповідно до потреби замовника, до 31 грудня 2024 року. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо терміну та умов поставки. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасник надав довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі вих. № 01-02 від 05.03.2024 року, в якому зазначив один транспортний засіб, який знаходиться в оренді. Учасник також надав договір оренди автомобіля № 06/3-20 від 06.03.2020 року з фізичною особою Пікулєвич Лілією Олександрівною. Відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України, договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно з статтею 220 Цивільного кодексу України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Враховуючи вищевикладене надання у складі тендерної пропозиції вищезазначеного договору не є підтвердженням виконання вимоги тендерної документації. 2.2) Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. № 01-03 від 05.03.2024р. При розгляді вказаної довідці виявлено наступне: - посада працівника Грабівського Петра Францовича, яка зазначена в довідці, не відповідає посаді в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу цього працівника; - відсутній будь-який документ, що засвідчує можливість використання праці працівника Власенка Миколи Володимировича, якого Учасник зазначив в довідці. Також посада цього працівника в довідці не співпадає з посадою, яка зазначена у особистій медичній книжці, що надано Учасником. 2.3) Учасник надав відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі вих. № 01-04 від 05.03.2024 року. При розгляді вказаного документу виявлено наступне: - в договорі № 94/24 від 23.05.2023 року з Дніпропетровським державним університетом внутрішніх справ сума за договором не співпадає з сумою за всіма видатковими накладними, що надані Учасником на підтвердження повне виконання договору; - в договорі № 23-02/1 від 23.02.2023 року з Держаним підприємством «Санаторій «Конча-Заспа» сума за договором не співпадає з сумою за всіма видатковими накладними, що надані Учасником на підтвердження повне виконання договору. 2.4) Учасник надав лист щодо кінцевого бенефіціарного власника вих. 01-02 від 05.03.2024 року. В даному листі Учасник не зазначив адресу місця проживання засновника та кінцевого бенефіціарного власника. 2.5) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ. 2.6) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ. 2.7) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ. 2.8) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ. 2.9) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вказаний документ. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення: 3.1) Надати документи на автотранспорт, які підтверджують можливість постачання товару. 3.2) Привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Надати необхідні документи на працівника, які вимагаються тендерною документацією. 3.3) Надати документи, що підтверджують повне виконання вищезазначених аналогічних договорів. 3.4) Надати в повному обсязі необхідну інформацію. 3.5) Надати необхідні документи. 3.6) Надати необхідні документи. 3.7) Надати необхідні документи. 3.8) Надати необхідні документи. 3.9) Надати необхідні документи.
Створено
18.03.2024 15:27
Надати до
19.03.2024 15:27
Період вимог/скарг з 03.04.2024 16:40 по 09.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.04.2024 16:40
Довідка НАЗК
03.04.2024 16:40
-
27.03.2024 17:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-27-006143-a-b1
Підписаний і діє
Номер
216/24
406 050 грн.
406 050 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.04.2024
Строк дії договору з
12.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Мед натуральний
Номенклатура
Мед натуральний
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
45 000 (штуки)
Яйця курячі
Номенклатура
Яйця курячі
Кількість
45 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
12.04.2024 15:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
503 550 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2024 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
503 550 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2024 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності