Закупівля Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» від Філія КП "Київпастранс" "Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо".
Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору.
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору.
Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору.
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору.
Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору.
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору.
Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Філія КП "Київпастранс" "Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо"
Поштовий індекс
02105
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Павла Усенка, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1
Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 13:43
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю:
0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору.
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору.
Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Звернення:
За тендером : Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
Щодо технічного завдання та технічних вимог
Зміст:
Доброго дня!
Згідно кваліфікаційних вимог до Додатку № 2, таблиці № 1 Ви вимагаєте наявність у Учасника пересувної гідродинамічної техніки (не менш ніж ТРИ ОДИНИЦІ) з насосом потужністю 90 Мпа, разом з тим згідно технічних вимог до Додатку № 5 Учасник для можливості виконання робіт повинен мати "не менш ніж ДВІ ОДИНИЦІ машин для прочистки трубопроводів під високим тиском з насосом потужністю - 700 Атм".
Згідно до технічної специфікації Дарницьке ТРЕД має дві філії де необхідно виконувати роботи, відповідно ДВОХ одиниць пересувної гідродинамічної техніки буде цілком достатньо для виконання даних робіт.
Щодо характеристик насосу (гідромонітору високого тиску) Замовник має право на свій розсуд встановлювати даний критерій, але він повинен бути однаковий - або 90 Мпа або 70 Мпа (700 Атм).
Також згідно технічних вимог до Додатку № 5, Ви вимагаєте у Учасника наявність газоаналізатора (сигналізатора), обґрунтуйте будь ласка вимогу саме сигналізатора?
Газоаналізатор — прилад для визначення якісного і кількісного складу сумішей газів, за допомогою переносних газоаналізаторів експрес-методом контролюється концентрація різних газів у повітрі, що і є необхідним при виконанні робіт з прочистки каналізаційної мережі, тож такого приладу як газоаналізатор вже достатньо для виконання даних робіт.
Газосигналізатор — прилад автоматичної подачі аварійного сигналу при досягненні гранично допустимої концентрації газового компонента (метану, оксиду вуглецю тощо), що контролюється в повітрі гірничих підприємств.
Ваше підприємство входить до категорії гірничих підприємств України?
Враховуючи вищевикладену інформацію можна зробити висновок, що даний критерій є абсолютно нецільовим.
Шановний Замовник, в зв'язку із наданою інформацією прохання внести зміни до тендерної документації або надати роз’яснення, щодо принципової вимоги саме сигналізатора та саме трьох одиниць пересувної гідродинамічної техніки.
Заздалегідь вдячні.
Дата оприлюднення звернення:
26.02.2024 13:23
Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та ретельне ознайомлення з тендерною документацією. Ваше зауваження розглянуте і опрацьоване. Відповідно до тендерної документації, у Додаток № 2, таблиця 1 та у Додаток 5 внесено відповідні зміни.
Нова редакція тендерної документації завантажена на майданчик.
Дата оприлюднення відповіді:
26.02.2024 14:37
Звернення:
За тендером : Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
щодо технічного завдання
Зміст:
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 2 ви вимагаєте мати: мулососну техніку (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: • продуктивність не менше 2000 м3/год. Але, потужна техніка потрібна для залучення на важких ділянках (видалення жирів, мулу, твердих відкладень, будівельного та іншого сміття). Чи буде достатньо мати одну мулососну техніку з такими характеристиками, а інші з меншими, враховуючи характер відкладень у каналізаційній мережі?
Дата оприлюднення звернення:
27.02.2024 11:35
Вітаємо! За вашим запитанням більш детально проаналізовано обсяги робіт та внесено відповідні зміни в Додаток 2 Таблиця 1 до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
28.02.2024 09:31
Звернення:
За тендером : Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
щодо кваліфікаційних вимог
Зміст:
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 2 ви вимгаєте: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору не менше одного (за період 2018-2022 рр. з усіма додатками до нього). Чому саме в цей період? Чи буде порушенням підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за 2023 рік?
Дата оприлюднення звернення:
27.02.2024 11:36
Вітаємо! За вашим зауваженням внесено зміни до тендерної документації, стосовно документально підтвердженого досвіду за період, який буде найбільш оптимальним для учасника.
Дата оприлюднення відповіді:
28.02.2024 09:23
Звернення:
За тендером : Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
щодо дозволів
Зміст:
Шановний Замовник! Згідно вимог Додатку 5 ви вимагаєте Наявність у Виконавця Дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (або Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки (у колодязях, колекторах, трубопроводах, котлованах). Але, згідно ПКМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану вищезазначені види робіт можуть виконуватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Просимо внести зміни відповідно до норм чинного законодавства. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що ви вимагаєте проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, але не вимагаєте наявність дозволу або декларації з На монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27. Це протиріччям. Просимо внести зміни та додати цю вимогу
Дата оприлюднення звернення:
27.02.2024 11:43
Вітаємо! Ваше звернення розглянуто та опрацьовано. Відповідні вимоги чинного законодавства враховано з внесенням змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
28.02.2024 09:17
Звернення:
За тендером : Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тема:
Щодо вимог до обладнання
Зміст:
Шановний Замовник! Первинна редакція тендерної документації вимагала у Учасника наявність газоаналізатора (сигналізатора). Чому були внесені зміни, а саме прибрано сигналізатор? Доводимо до Вашого відома, що дані прилади за своїм фукціоналом подібні. Відрізняються лише тим, що газоаналізатор визначає якісний і кількісний склад сумішей газів. Сигналізатор призначений для контролю горючих газів, їх сукупності в повітрі, визначення витоку газу та видачісигналізації про перевищення встановлених норм. Обидва приладів НЕОБХІДНІ для безпечного надання послуг у замкнутому просторі, колодязях та нш. Пояснення щодо використання сигналізаторів у гірничних підприємствах є не вірним. Ось приклади: https://nkpr.com.ua/shop/zond-1-57-datchik-6m/, https://3sf.com.ua/ua/pribori/signalizatorygaza/sigperenos/perenosnoj-signalizator-gaza-zond-1. https://temio.com.ua/chomu-varta/pro-sygnalizatory-gazu/. Вимагаємо повернути вимогу щодо наявність у Учасника газоаналізатора або сигналізатора, що є аналогічними приладами.
Дата оприлюднення звернення:
27.02.2024 12:36
Вітаємо! Ваше питання ретельно опрацьоване відділом, за заявкою якого оголошено закупівлю. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію, яку буде опубліковано.
Дата оприлюднення відповіді:
28.02.2024 09:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Тендер:
UA-2024-02-23-007182-a
Тип:
вимога
За лотом Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
UA-2024-02-23-007182-a.b3
Дата:
07.03.2024 11:20
Стан:
дано відповідь
щодо визнання переможцем
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Екотехтранс (далі — Учасник) виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме:
1) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Пояснення:
Згідно п.1 Додатку 2 вимагалось: До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• тиск насоса не менш ніж 700 Атм;
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• продуктивність одного з них не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.1.5. коренерізка;
1.1.6. набір насадок.
1.2. Характеристики підтвердити наданням копій паспортів з технічними характеристиками на машини та обладнання.
В складі пропозиції Учасник надана довідка про наявність технічних засобів (вих. № 4 від 01.03.2024 р.) згідно якої:
- учасник має 2 автомобіля каналопромивних (гідродинамічні установки високого тиску) URACA KD724, але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками на обидва автомобіля каналопромивних (гідродинамічні установки високого тиску). Наданий документ «Інструкція з есплуатації Uraca 724» є інструкцією з експлуатації до насосу URACA KD724, що є лише окремим елементом каналопромивних автомобілів (гідродинамічних установок високого тиску.
- учасник має 2 розпилюючих пістолети високого тиску, але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками на обидва пістолети.
- учасник має насадки високого тиску (Стандартна, трубопромивна, трубна), але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками на них. Надані документи є рекламою.
- учасник має ланцюгову фрезу Супер Нова 400, але відсутні копії паспортів з технічними характеристиками.
2) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Пояснення:
Згідно п.2 Додатку 2 вимагалось: Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць».
На всіх працівників, вказаних в довідці, надати трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.
В складі пропозиції Учасник надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 5 від 01.03.2024 р.) згідно якої:
- Учасник не надав посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП.
- Учасник не надав посвідчення з перевірки знань на працівників Міхно В.В., Гекало С.О., Санталов С.В., Близнюк С.Г., Сіренко М.В.
- Учасник не надав трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини працівників з учасником
3) щодо досвіду виконання аналогічного договору
Пояснення:
Згідно п.3 Додатку 2 вимагалось: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору не менше одного (за період 2018-2023 рр. з усіма додатками до нього).
Акти наданих послуг, що підтверджують виконання договорів.
Учасником надано скановану копію договору на виконання робіт №28042023 з ОВ «ІННОВАЦІЙНІ САНАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та акт наданих послуг. Але, інформація щодо вартості робіт, предмету договору є затушованою.
Згідно п.2 Розділу IV. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Учасником не обґрунтована конфіденційність інформації щодо виконання аналогічного договору.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ Екотехтранс повинна бути відхилена. У разі ігнорування наших вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Автор:
40694074, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К"
03035, Україна, м. Київ, СОЛОМ'ЯНСЬКА ПЛОЩА, будинок 2, офіс 609/2
Шановний Учасник ТОВ «КНС-К», вимогу до Замовника стосовно скасування рішення визнання Переможцем ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) за результатами процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями): Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» розглянуто та повідомляє наступне:
Пунктом 5 розділу III тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, учасник надає документи, зазначені в таблиці 1 Додатку 2:
Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема:
11.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі.
До довідки обов’язково включити наступну техніку та обладнання:
1.1.1. гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• тиск насоса не менш ніж 700 Атм;
1.1.2. мулососну техніку (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
• продуктивність однієї з них не менше 2000 м3/год.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
1.1.4. газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку.
1.1.5. коренерізка;
1.1.6. набір насадок.
1.2. Характеристики підтвердити наданням копій паспортів з технічними характеристиками на машини та обладнання.
У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» надав:
1. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET EXPRESS»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «URACA KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника, в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання;
2. Документ «Технічний паспорт спеціального автомобіля «CHEVROLET SILVERADO»», що містить в собі детальний опис про технічне обладнання, що встановлено на спеціалізованому автомобілі, а саме: насос високого тиску «URACA KD724», окремим файлом додано інструкцію з експлуатації від виробника, в якій зазначені технічні характеристики даного обладнання;
Згідно інформації, що викладена у інструкції експлуатації обладнання (насосу)
«URACA KD724» його характеристики повністю відповідають вимогам тендерної документації, а саме: тиск насоса не менше ніж 700 Атм. Також у інструкції експлуатації від виробника обладнання «URACA KD724» є інформація, щодо монтажу насосу на машині
(ст. 14 абзац 6), тож інформація про те, що насос є окремим елементом каналопромивних автомобілів є недостовірна.
3. Переможець підтвердив наявність у нього розпилюючих пістолетів високого тиску в кількості – 2 одиниці, надавши документи із зазначенням принципів роботи та характеристики, а саме: пістолет під’єднується до рукава та працює від насосу, є змога регулювання подачі води та тиску. Оскільки є наявна інструкція експлуатації виробника насосу «URACA KD724», що встановлений на обох гідроочистних автомобілях до якого буде під’єднуватись пістолет то наданий Переможцем документ відповідає вимогам тендерної документації, щодо наявності технічного обладнання.
4. Переможець підтвердив наявність у нього насадок різного типу, а саме: модель «стандартна», модель «трубопромивна», модель «трубна», модель «ланцюгова фреза «СУПЕР НОВА 400»», надавши документи, які містять технічні характеристики даного обладнання, як і вимагалось тендерною документацією. У даних документах не має жодної відмітки про їх рекламне призначення.
Враховуючи те, що законодавство України не містить чіткого поняття технічного паспорта та не має затвердженого регламентованого зразку, технічний паспорт має бути документом, що, зокрема, містить основні параметри й характеристики або властивості обладнання, що надає Учасник. Або це може бути експлуатаційний документ, що є схожим за своєю юридичною суттю до технічного паспорта, насамперед це документ, який окремо або в сукупності з іншими документами визначає правила експлуатації вибору і (або) відображає відомості, що засвідчують гарантовані значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу.
Посилання про поняття технічного паспорта:
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/tenderna_dokumentatsiya/tekhnichnyj-pasport-iak-alternatyva/
Тож у складі пропозиції Переможця надані всі необхідні документи, що доводять відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі:
1.1.1. гідроочистна техніка на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками:
тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
1.1.3. гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку
1.1.5. корнерізка
1.1.6. набір насадок
Зважаючи на вищевикладене, всі надані документи Переможцем про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідають вимогам.
Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
2.4. Для всіх працівників, зазначених у довідці, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». За умови навчання вказаних в довідці працівників на підприємстві учасника, надати посвідчення та протоколи комісії з перевірки знань по вказаним напрямкам на всіх членів комісії цього підприємства, які увійшли до складу комісії.
На всіх працівників, вказаних в довідці, надати трудові книжки або документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.
У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) надав:
1. Протокол № 11-ОП від «09» січня 2024 року про засідання комісії з перевірки знань з
питань охорони праці на наступних працівників:
Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В.
Оскільки навчання вищезазначених працівників проводилося на підприємстві Учасника (Переможця), у складі пропозиції було надано посвідчення та протоколи на всіх членів комісії, які до неї увійшли, а саме: Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К.
Це доводить наданий Переможцем:
Витяг з протоколу ТОВ «Навчально-курсовий центр «БУДМАШОСНОВА» - № 2-1301-22 від 13.01.2022 р. з засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці про проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
2. Пройшовши відповідне навчання і перевірку знань працівники:
Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К. отримали посвідчення, які Переможець також надав у складі своєї пропозиції.
3. Також Переможцем було надано Накази про прийняття на роботу на всіх працівників,
які вказані у довідці «про працівників відповідної кваліфікації», а саме:
Олексієнко Т.О, Олексієнко В.О, Кубов В.К, Гекало С.О; Міхно В.В; Санталов С.В; Близнюк С.Г; Сіренко М.В.
У складі тендерної документації вимагалось: надати трудові книжки АБО документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником.
Наказ про прийняття на роботу є документом, що підтверджує трудові/цивільно-правові відносини.
Додатком 2 тендерної документації передбачений перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема:
3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних послуг (копія аналогічного договору не менше одного (за період 2018-2023 рр. з усіма додатками до нього).
3.2. Акти наданих послуг, що підтверджують виконання договорів які вказані в п. 3.1.
У складі пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» (далі – Переможець) надав:
1. Договір на виконання послуг № 77 від 13 жовтня 2023 року та Акт здачі-приймання робіт до нього № 1 від 16 жовтня 2023 року. Предметом договору є: прочистка каналізаційних мереж та відкачка рідких побутових відходів, код ДК 021:2015:9047000-2;
2. Договір на виконання послуг № 091222-П від 09 грудня 2022 року та Акт здачі-приймання робіт до нього № 1533 від 12 грудня 2022 року. Предметом договору є: послуги 9047000-2 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» (послуги з гідродинамічної прочистки каналізаційної мережі, хімічний аналіз стічних вод);
3. Договір на виконання робіт №28042023/10 від 28 квітня 2023 року та Акт здачі-приймання робіт до нього № 780 від 21 червня 2023 року. Предметом договору є: гідродинамічна прочистка зливової каналізаційної мережі, відкачування мулових відкладень з подальшим їх вивозом, з очищення колодязів та зливоприймачів.
Конфіденційна інформація, яку приховав Переможець, а саме: точна адреса виконання робіт, вартість робіт та будь яка інша інформація, що стосується розрахунків по даному договору не вимагалась у тендерній пропозиції, як підтвердження будь яких кваліфікаційних критеріїв.
Крім того, згідно тендерних вимог, Учасник мав надати аналогічний договір та акт до нього не менше одного, навіть якщо брати до уваги договір з прихованою інформацією, Переможець надав окрім нього ще два договори, які є аналогічними до предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимогу Учасника ТОВ «КНС-К» про відхилення пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХТРАНС» та скасування рішення визнання Переможця вважаємо неправомірним, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2024-02-23-007182-a.c1
Дата:
28.02.2024 19:52
Стан:
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник, на жаль зміни, які Ви внесли у тендерну документацію є абсолютно не правовими та суперечать чинному законодавству.
Предметом закупівлі є Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», тож Дозвіл (декларація) на роботу в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) і є дозвільним документом, що надає право виконувати роботи, що зазначені у технічній специфікації. Крім цього документу законодавство не вимагає наявність інших Дозволів (декларацій) на виконання даних робіт, саме цей Дозвіл (декларація) є єдиним, необхідним і законним документом.
Необхідність дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27 потрібно лише при вимогах щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимально допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара, ПРО ЕКСПЛУАТАЦІЮ обладнання/агрегатів у даному регламенті не йдеться взагалі, додаємо посилання на постанову Кабінету Міністрів України, що доводить законність викладеної інформації (веб-сайт Верховної Ради України):
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/27-2019-%D0%BF#Text
Як предмет закупівлі стосується до необхідності наявності вищезазначеного Дозволу (декларації) ??? У технічній специфікації відсутні будь які вимоги, щодо виконання робіт на філіях КП «Київпастранс» з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27. Тож з яких причин Ви як Замовник вносите не правомірні зміни у тендерну документацію та вимагаєте даний Дозвіл (декларацію) НА ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ, ЯКІ ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЮТЬСЯ даної закупівлі, а саме: Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників).
Ймовірний Учасник, звернувся до Вас порівнявши вимогу, щодо надання посвідчень з проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та відсутність у Ваших вимогах Дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27 та вказав на те, що це про протиріччя.
Згідно чинного законодавства, а саме: Наказу від 05.03.2018 № 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» правила поширюються на всіх працівників та суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються НЕ ТІЛЬКИ монтажем та демонтажем, а і ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар, а саме:
цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, рідин і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення, додаємо посилання на Наказ, що доводить законність викладеної інформації (веб-сайт Верховної Ради України):
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0433-18#Text
Тож вимога, щодо надання посвідчень з проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» є абсолютно цільовою, тому що предмет закупівлі та кваліфікаційні вимоги передбачають наявність мулососа (цистерни) та його експлуатацію для виконання робіт, що зазначені у технічній специфікації, але дане обладнання не має ніякого відношення до обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, тому що даний Технічний регламент передбачає проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимально допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара та не має ніякого відношення до експлуатації! Крім того у переліку вищезазначеного регламенту взагалі відсутнє будь-яке обладнання, що може стосуватись до предмета закупівлі.
Крім того, Ви задовільнили вимогу ймовірного Учасника і внесли зміни до тендерної документації, що стосуються наявності мулососної техніки (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: продуктивністю одного з них не менше 2000 м3/год.
Чому не встановлено кваліфікаційний критерій, який би визначав потрібну потужність у другої одиниці спец. техніки (мулососа)?
Згідно специфікації послуг у тендерній пропозиції, умови для виконання робіт на обох філіях практично однакові, то чому техніка по своїх показниках (потужності) має бути різна? Відповідно до типової технологічної карти організації праці для прочистки зовнішніх каналізаційних мереж затвердженої в КМДА, для таких робіт має бути задіяно дві одиниці техніки (гідромонітор високого тиску та мулосос) або комбінований спец. автомобіль з обома характеристиками. Враховуючи чималі діаметри та необхідність проведення робіт з АВАРІЙНОЇ прочистки, прочищення колодязів, зливоприймачів (глибина яких може сягати декілька метрів) та відстійника мийки, опираючись на досвід проведення у попередніх роках аналогічних робіт, у процесі виконання яких було виявлено: жири, мул, тверді відкладення, будівельне та інше сміття, для його видалення та для можливості якісного виконання робіт, необхідне залучення потужної техніки. В зв’язку з чим критерій щодо наявності обох одиниць мулосоної техніки з однаково потужною продуктивністю є абсолютно доцільне.
Враховуючи те, що змінені Вами критерії у тендерній документації є абсолютно нецільовими до предмету закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати необхідність подання наступних документів:
- надання Дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27;
- встановити кваліфікаційних критерій для другої одиниці мулососної техніки або залишити критерій «продуктивність 2000 м3/год» для обох одиниць мулососної техніки.
Оскільки у внесених змінах вбачаються дискримінаційні, у разі Вашого рішення не змінювати тендерні вимоги на основі вищевикладеної інформації, яка повністю доводить, що дані зміни суперечать чинному законодавству, наше підприємство буде вимушене звернутись до АМКУ.
Доброго дня!
Внесення змін до вимог щодо характеристик мулососної техніки АБСОЛЮТНО не є дискримінаційним, а навпаки пом?якшує вимоги та розширює можливості щодо прийняття участі іншим учасникам. Залучення потужної техніки для прочистки зовнішніх каналізаційних мереж необхідно лише на важкодоступних ділянках з твердими (жировими) відкладеннями. Тому, достатньо мати з лише одну мулососну техніку з продуктивністю 2000 м3/год.
Згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 Ne 333 «Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском».
Правила поширюються на суб?єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар.
Правила обов?язкові для виконання всіма працівниками, що займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодження, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, що працює під тиском, вищим 0,5 бар (далі - обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення.
Згідно кваліфікаційних вимог Учасник повинен мати гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: • тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
Згідно ст. 13 Закону України «Про охорону праці» Роботодавець зобов?язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці згідно з нормативно-правовими актами, а також забезпечити дотримання вимог законодавства в галузі охорони праці всіма працівниками.
Роботодавець (стаття 153 К3пП) зобов?язаний забезпечити працівникам безпечні та нешкідливі умови праці. Безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що їх використовує працівник, також санітарно-побутові умови мають відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці. Власник або уповноважений ним орган повинен упроваджувати сучасні засоби техніки безпеки і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виробничому тразматизму та виникненню професійних захворювань працівників.
Роботодавець повинен забезпечити утримання обладнання під тиском у справному стані та безпечну експлуатацію шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду, експертного обстеження у випадках, передбачених законодавством, та ремонту власними силами або шляхом укладання договору з іншим суб?єктом господарювання на виконання зазначених робіт. 3 цією метою роботодавець зобов?язаний:
- забезпечити виконання цих Правил відповідальними працівниками за справний стан та безпечну експлуатацію обладнання під тиском, а обслуговуючим персоналом - інструкцій.
Гідроочисна техніка з технічними характеристиками щодо тиску насоса не менше ніж 70 МПа є обладнанням підвищеної небезпеки, що може травмувати і навіть призвести до загибелі працівників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника, тому вимоги щодо наявності у Учасника навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими.
Ваші вимоги щодо внесення змін до тендерної документації грунтуються на Вашій особистій суб?єктивній думці та не містять документального підтвердження обставин щодо порушення Ваших прав як Учасника під час проведення процедури закупівель.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2024-02-23-007182-a.b2
Дата:
29.02.2024 16:06
Стан:
Залишено без розгляду
ВИМОГА ЩОДО ВИКЛЮЧЕННЯ ДОКУМЕНТУ, ЯКИЙ ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Добрий день, Шановний Замовник.
Наше підприємство повністю згодне, що Учасники обов’язково повинні проводити навчання і перевірку знань з питань охорони праці у своїх працівників згідно до НПАОП 0.00-4.12-05 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та мати відповідні посвідчення після проходження навчання, саме ця інформація і була викладена нами, обґрунтована, як абсолютно цільова до предмету та вимог закупівлі!
Але Ви так і не обґрунтували, як пов’язані між собою перевірка знань з питань охорони праці у своїх працівників згідно до НПАОП 0.00-4.12-05 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та Дозвіл (декларація) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27, який Ви додали до переліку документів, які повинні надати Учасники?
Згідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27
«Про затвердження Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском»
даний Технічний регламент визначає вимоги щодо проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.
Як Ваша закупівля предметом якої є Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» пов’язана з вищевказаним Технічним регламентом?
Ви, як Замовник не потребуєте проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, тому Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який додається до даного Дозволу (декларації) ВЗАГАЛІ НЕ СТОСУЄТЬСЯ Вашої закупівлі, бо перелік обладнання/агрегатів що зазначений у ньому стосується проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.
Що Учасник(Переможець) повинен буде проектувати, виготовляти? Або які проводити оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском?
Сама назва Дозволу (декларації) говорить про те, що він потрібен для проведення робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і ці машини та механізми зазначені у Технічному регламенті від 16.01.2019 №27, і ці машини та механізми потребують проектування, виготовлення та проведення оцінки відповідності обладнання, що працює під тиском, та агрегатів з максимальним допустимим тиском (PS) понад 0,5 бара.
Вищезазначений Дозвіл (декларація) та посвідчення з проходження навчання працівниками з НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» не мають жодного зв’язку між собою та не можуть бути документальним (дозвільним) протиріччям, це абсолютно два різні дозвільні документа.
Для ЕКСПЛУАТАЦІЇ техніки (мулососів та гідродинамічних установок високого тиску) при виконанні робіт у Вас на філіях, необхідне проходження навчання працівниками згідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» і ВСЕ! Абсолютно ніяких робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ПРОВОДИТИСЬ НЕ БУДЕ, БО ЦИХ РОБІТ НЕ МАЄ У ВАШИХ ВИМОГАХ! Відповідно і перелік обладнання/агрегатів, що передбачає Технічний регламент №27 від 16.01.2019 НЕ СТОСУЄТЬСЯ ВАШОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Враховуючи абсолютну відсутність потреби для виконання робіт, що зазначені у закупівлі предметом якої є: Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів та зливоприймачів, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 показників), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
А НЕ
послуги з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати необхідність подання наступного документу:
- надання Дозволу (декларації) на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене:
у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою КМУ від 16.01.2019 №27.
У разі Вашого рішення залишити вимогу щодо надання вищезазначеного Дозволу (декларації), який абсолютно не стосується предмету даної закупівлі і тим самим суперечить чинному законодавству, наше підприємство буде вимушене звернутись до АМКУ.
Шановний Учасник!
НАОП 0.00-4.12-05, на який ви посилаєтесь, є Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Тендерна документація не містить вимог щодо проходження навчання з зазначеного НАОП. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском регламентуються Наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 і Технічним регламентом обладнання, що працює під тиском, затвердженим постановою КМУ від 16.01.2019 № 27.
Згідно роз?яснень до законодавчих документів: Правила обов?язкові для виконання всіма працівниками, які займаються модифікацією (модернізацією, реконструкцією), монтажем, демонтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, технічним оглядом та експлуатацією обладнання, яке працює під тиском вищим 0,5 бар (далі-обладнання під тиском), а саме: цистерни і посудини для транспортування і збереження зріджених, стиснутих газів, РІДИН і сипких тіл, у яких тиск вище 0,5 бар утворюється періодично для їх спорожнення.
Згідно кваліфікаційних вимог Учасник повинен мати гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 2 од.) з наступними технічними характеристиками: тиск насоса не менш ніж 700 Атм.
Гідроочисна техніка з технічними характеристиками, щодо тиску насоса не менше ніж 70 МПа, є обладнанням підвищеної небезпеки, що може травмувати і навіть призвести до загибелі працівників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника. Тому вимоги щодо наявності у Учасника зазначеного дозволу та навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими.
Виходячи із зазначеного, Філія КП "Київпастранс" "Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо" вважає, жодних дискримінаційних вимог не встановлено.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
542 803
грн.
Період подання пропозицій
до
04.03.2024 00:00
Замовник:
Філія КП "Київпастранс" "Дарницьке трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо"