Показати схожі тендери

Закупівля «Столярні вироби (металопластикові двері, металопластикові перегородки)» ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби від ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-21-014105-a
План UA-P-2024-02-21-005873-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 26.04.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
562 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 620 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.02.2024 20:38 до 29.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.02.2024 20:38
до 26.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.02.2024 20:38
до 26.02.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.02.2024 15:16
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2024 19:43
до 11.03.2024 00:00
Період уточнень
з 21.02.2024 20:38 до 26.02.2024 00:00
Період оскарження
з 21.02.2024 20:38 до 26.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.02.2024 15:16
Основні параметри
«Столярні вироби (металопластикові двері, металопластикові перегородки)» ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
562 000 грн.
Столярні вироби (металопластикові двері, металопластикові перегородки)» ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Назва предмета закупівлі
Столярні вироби (металопластикові двері, металопластикові перегородки)» ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
562 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5620,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.02.2024 14:53
Закінчення аукціону
29.02.2024 15:16
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Металопластикові перегородки
Опис предмета закупівлі
Металопластикові перегородки
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58004, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Сторожинецька, 113
Дата постачання по
30.05.2024 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Двері металопластикові
Опис предмета закупівлі
Двері металопластикові
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58004, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Сторожинецька, 113
Дата постачання по
30.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОНЧУЛЕНКО МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
558 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
477 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.02.2024 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.02.2024 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
26.04.2024 00:02
відсутня потреба в закупівлі металопластикових дверей, металопластикових перегородок з характеристиками, вказаними у закупівлі, які були актуальні на момент подання оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями
15.04.2024 19:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мирослава Костиль
Електронна пошта
Телефон
+380989359741
Замовник
ЄДРПОУ
21430093
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Поштовий індекс
58004
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м.Чернівці
Адреса
вул. Сторожинецька, буд.113
Кваліфікація
Лот № 1 Столярні вироби (металопластикові двері, металопластикові перегородки)» ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Період вимог/скарг з 04.03.2024 19:43 по 10.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Період вимог/скарг з 05.03.2024 21:17 по 11.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2024 20:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2024 20:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей ФОП Ончуленко Михайло Іванович Відповідно до п. 3.1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупів Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір подібний за предметом закупівлі чи кодом ДК 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору Однак, Учасником не надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та не надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Особливостей та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів. 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
04.03.2024 20:10
Надати до
05.03.2024 20:10
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2024 20:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.02.2024 20:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (надалі -Учасник) 1. Перелік невідповідностей: 1.1. Відповідно до п. 12 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку №1 до тендерної документації передбачено надання в складі пропозиції «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено Учасником підписувати (завіряти) документи що надаються Учасником». Однак, Учасником у складі пропозиції не надано вказаного вище листа-згоди особи на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s» 1.2. Відповідно до вимог п. 4 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиції не надано документів на підтвердження повноважень підпису документів пропозиції особою на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s» 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Особливостей та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів. 1.1. Надати лист-згоду особи на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s». 1.2 Надати документи на підтвердження повноважень підпису документів пропозиції особою на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s" відповідно до вимог п. 4 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку №1 до тендерної документації.
Створено
01.04.2024 21:32
Надати до
02.04.2024 21:32
Торги відмінено
Очікувана вартість
562 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.02.2024 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380989359741
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
562 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.02.2024 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380989359741
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності