Показати схожі тендери

Закупівля Картопля пізня, картопля рання від Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-20-012006-a
План UA-P-2024-02-20-005873-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.03.2024 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
753 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 538 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2024 16:22 до 29.02.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2024 16:22
до 26.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2024 16:22
до 26.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.02.2024 12:04
до 01.03.2024 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.03.2024 14:33
до 07.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.03.2024 14:33
до 11.03.2024 16:17
Період уточнень
з 20.02.2024 16:22 до 26.02.2024 00:00
Період оскарження
з 20.02.2024 16:22 до 26.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.02.2024 12:04 до 01.03.2024 14:33
Період кваліфікації
з 29.02.2024 12:04 до 01.03.2024 14:33
Основні параметри
Картопля пізня, картопля рання
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
753 800 грн.
Картопля пізня, картопля рання
Назва предмета закупівлі
Картопля пізня, картопля рання
Очікувана вартість
753 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7538,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 000 (кілограми)
Картопля пізня
Опис предмета закупівлі
Картопля пізня
Код ДК 021:2015
03212100-1 - Картопля
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, заклади освіти Хустської міської ради
Дата постачання по
31.12.2024 16:27
Позиція : №2 8 000 (кілограми)
Картопля рання
Опис предмета закупівлі
Картопля рання
Код ДК 021:2015
03212100-1 - Картопля
Кількість
8 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, заклади освіти Хустської міської ради
Дата постачання по
31.12.2024 16:27
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюється шляхом перерахуванням коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні.
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кузьменко Тарас Олександрович
Пропозиція:
670 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.02.2024 16:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Химинець Яна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380965251295
Факс
+380314244397
Замовник
ЄДРПОУ
33763070
Повна назва
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Поштовий індекс
90400
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Хуст
Адреса
900-річчя Хуста, 27
Кваліфікація
Лот № 1 Картопля пізня, картопля рання
Період вимог/скарг з 01.03.2024 14:33 по 07.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.03.2024 14:33
Довідка НАЗК
01.03.2024 14:33
-
01.03.2024 13:57
Повідомлення про рішення
29.02.2024 12:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-20-012006-a-b1
Підписаний і діє
Номер
57
670 000 грн.
670 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.03.2024
Строк дії договору з
11.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 000 (кілограми)
Картопля пізня
Номенклатура
Картопля пізня
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
8 000 (кілограми)
Картопля рання
Номенклатура
Картопля рання
Кількість
8 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.03.2024 16:17
-
11.03.2024 16:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-12-000003
Дата створення проекту
12.03.2024 09:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.03.2024 09:27
Дата публікації висновку про результати
26.03.2024 17:05
Дата завершення усунення порушень
10.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 555-05-13
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.03.2024 № 14-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11.03.2024 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-02-20-012006-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.03.2024 00:00
Документи рішення
12.03.2024 09:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 13.02.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.02.2024 № 64; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «Кузьменко Тарас Олександрович» (далі – ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович»); протокол уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» від 01.03.2024 № 67; повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2024 року; договір про закупівлю від 11.03.2024 № 57; додаткову угоду від 22.03.2024 № 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12, 13 та 19 березня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Проте, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність: Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V - втрата чинності від 13.05.2022 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» та визначення його переможцем встановлено наступне. Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено вимогу щодо надання копій особових медичних книжок персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності)- перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. В ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 26.02.2024 №14, поданій у складі тендерної пропозиції ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» наявна інформація про працівника Тараса Кузьменко, проте всупереч вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації копія особової медичної книжки відсутня у складі тендерної пропозиції вказаного учасника. Також, Замовником у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази встановлено вимогу щодо надання інформації, що підтверджує право володіння, користування або розпорядження учасником відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою та транспортними засобами (з додаванням завірених копій документів, що підтверджують право власності учасника на те чи інше майно, обладнання транспортний засіб або договори оренди (суборенди тощо)). В ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу, зазначеного у довідці від 26.02.2024 № 12, а саме: договір від 09.02.2024 № 1 з фізичною особою Голеня І.М. (MERCEDES-BENZ, державний номер АО1747ІС), який не містить нотаріального посвідчення. Однак, виходячи з приписів частини другої статті 799 Цивільного кодексу України - договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною третьою статті 640 цього Кодексу встановлено, що договір, який підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. При цьому, у разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору, такий договір є нікчемним відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України. Відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII - протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» вимогам тендерної документації, відповідно Замовнику 12.03.2024 та 19.03.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) по суті заданих питань не надано. Враховуючи вищезазначене, учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» документально не підтверджено кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації. Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович», що вимагалися на виконання кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) виникли обставини, передбачені абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» як таку, що: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Окрім цього, Замовником для підтвердження учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам у пункті 8 Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) встановлено наступні вимоги: «Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи: - копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ)». В ході проведення моніторингу встановлено, що на виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» надано експертні висновки від 21.02.2024 № 000211 п/24, від 23.02.2024 №000249 п/24 (файли експертний висновок 1.PDF та експертний висновок 2.PDF). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» відсутні копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» вимогам тендерної документації, відповідно Замовнику 13.03.2024 та 19.03.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) по суті заданих питань не надано. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, виявлені під час моніторингу невідповідності тендерної пропозиції ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та не може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович», а укладено з ним договір від 11.03.2024 № 57 на суму 670 000,00 гривень без ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» від 11.03.2024 № 57, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.03.2024 00:00
Дата публікації
26.03.2024 17:05
Документи висновку
26.03.2024 17:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації
29.03.2024 15:30
Документи інформації про усунення порушення
29.03.2024 15:30
-
29.03.2024 15:30
-
29.03.2024 15:34
-
01.04.2024 11:05
-
01.04.2024 11:09
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.04.2024 08:23
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом : так
Документи інформації про усунення порушення
04.04.2024 08:24
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Картопля пізня, картопля рання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-012006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». 2. Замовником у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається надання копії особових медичних книжок персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності)- перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» відсутня медична книжка, що вимагається у пункті 3 Додатку 1. Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною третьою статті 640 цього Кодексу встановлено, що договір, який підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. При цьому, у разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору, такий договір є нікчемним відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України. Однак, наданий учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» договір оренди транспортного засобу від 09.02.2024 №1 не містить нотаріального посвідчення. Враховуючи викладене, поясніть, чому Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей, а саме стосовно надання медичної книжки та договору оренди транспортного засобу від 09.02.2024 №1, який не містить нотаріального посвідчення? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.03.2024 14:20
Орган перевірки
16.03.2024 00:00
Документи повідомлення
12.03.2024 14:21
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Картопля пізня, картопля рання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-012006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: 1. Яким чином Замовником встановлена відповідність запропонованого учасником товару вимогам, встановленим Замовником у пункті 6 Додатку 2 тендерної документації, а саме щодо надання учасником наступних документів: - копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ). Учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» надано експертні висновки від 21.02.2024 № 000211 п/24, від 23.02.2024 №000249 п/24. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» відсутні копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.03.2024 17:03
Орган перевірки
19.03.2024 00:00
Документи повідомлення
13.03.2024 17:04
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
Відповідно до запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 12.03.2024, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє про здійснення необхідних заходів щодо недопущення зазначених у запиті помилок в подальшому.
Рішеня
15.03.2024 14:27
Замовник
Документи повідомлення
15.03.2024 14:28
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до запиту Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 13.03.2024, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє про здійснення необхідних заходів щодо недопущення зазначених у запиті помилок в подальшому.
Рішеня
18.03.2024 16:19
Замовник
Документи повідомлення
18.03.2024 16:20
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Картопля пізня, картопля рання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-012006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 12.03.2024 та 13.03.2024 через електронну систему закупівель було направлено запити про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, проте Управлінням освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) відповіді по суті заданих питань не надано, а проінформовано лише про здійснення необхідних заходів щодо недопущення зазначених у запитах помилок в подальшому. Враховуючи зазначене, поясніть, які саме необхідні заходи будуть здійснені щодо недопущення зазначених у запитах помилок ? Окрім того, у зв’язку з ненаданням відповідей по суті заданих питань на запити від 12.03.2024 та 13.03.2024, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області повторно просить надати пояснення та документи, які обґрунтовують позицію замовника з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». 2. Замовником у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається надання копії особових медичних книжок персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності)- перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» відсутня медична книжка, що вимагається у пункті 3 Додатку 1. Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною третьою статті 640 цього Кодексу встановлено, що договір, який підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. При цьому, у разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору, такий договір є нікчемним відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України. Однак, наданий учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» договір оренди транспортного засобу від 09.02.2024 №1 не містить нотаріального посвідчення. Враховуючи викладене, поясніть, чому Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей, а саме стосовно надання медичної книжки та договору оренди транспортного засобу від 09.02.2024 №1, який не містить нотаріального посвідчення? 3. Яким чином Замовником встановлена відповідність запропонованого учасником товару вимогам, встановленим Замовником у пункті 6 Додатку 2 тендерної документації, а саме щодо надання учасником наступних документів: - копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ). Учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» надано експертні висновки від 21.02.2024 № 000211 п/24, від 23.02.2024 №000249 п/24. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» відсутні копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.03.2024 10:14
Орган перевірки
23.03.2024 00:00
Документи повідомлення
19.03.2024 10:14
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 19.03.2024, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: 1. Щодо визначення обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: На виконання наказу МОН України від 30.07.2021 № 868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказів Державної служби статистики України закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету цієї закупівлі до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Також Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/ . Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Разом з тим, інформуємо про те, що Управлінням був направлений лист № 01-28/171 від 22.03.2024 року ФОП Кузьменку Т.О. з пропозицією щодо розірвання договору (додається).
Рішеня
22.03.2024 16:32
Замовник
Документи повідомлення
22.03.2024 16:32
-
22.03.2024 16:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
753 800 грн.
Період подання пропозицій
до 29.02.2024 12:00
Замовник:
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Контактний телефон:
+380965251295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
753 800 грн.
Період подання пропозицій
до 29.02.2024 12:00
Замовник:
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Контактний телефон:
+380965251295
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності