Показати схожі тендери

Закупівля пластикові касети від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-20-009842-a
План UA-P-2024-02-20-004486-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.04.2024 18:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 292 131.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
131 460.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2024 15:13 до 02.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2024 15:13
до 28.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2024 15:13
до 28.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.03.2024 13:44
до 01.04.2024 13:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2024 13:20
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2024 13:18
до 17.04.2024 18:08
Період уточнень
з 20.02.2024 15:13 до 28.02.2024 00:00
Період оскарження
з 20.02.2024 15:13 до 28.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.03.2024 13:44 до 01.04.2024 13:18
Період кваліфікації
з 04.03.2024 13:44 до 01.04.2024 13:18
Основні параметри
пластикові касети
Товарна номенклатура: 1) Пластикові касети, тип 1 за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів; 1) Пластикові касети, тип 2 за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 292 131.1 грн.
пластикові касети
Назва предмета закупівлі
пластикові касети
Очікувана вартість
26 292 131.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
131460,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
526 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.03.2024 13:15
Закінчення аукціону
04.03.2024 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
пластикові касети
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
120 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (п. 3.5 Договору) та за умови надання Постачальником рахунку-фактури на оплату Товару.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА"
Пропозиція:
26 172 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОГРЕС"
Пропозиція:
18 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком»
Пропозиція:
22 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.03.2024 13:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2024 17:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
20.02.2024 15:12
-
20.02.2024 15:12
Проект договору
20.02.2024 15:12
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Наталія
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 пластикові касети
Період вимог/скарг з 05.03.2024 13:20 по 11.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
04.03.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-20-009842-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОГРЕС» (надалі – ТОВ «БУД ПРОГРЕС»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. Згідно з технічними та якісними характеристиками товару, що є предметом закупівлі відповідно до пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, товар «пластикові касети, тип 1», що є предметом закупівлі, повинні відповідати зокрема такій характеристиці: «касети знижені до низу». На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації учасником надано Довідку № 0103/13 від 01 березня 2024р. (файл «Довідка порівняльна таблиця»), яка містить порівняльну таблицю, в якій не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару “пластикові касети, тип 1” такій характеристиці: касети знижені до низу. Виходячи з наведеного, запропоновані учасником «пластикові касети типу 1» не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, наведеної у пункті 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже, пропозиція ТОВ «БУД ПРОГРЕС» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» стосовно закупівлі ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 07.03.2024 17:52 по 13.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
04.03.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-20-009842-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОГРЕС» (надалі – ТОВ «БУД ПРОГРЕС»). Проте, рішенням уповноваженої особи № 203 від 05.03.2024 року тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно пункту 49 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих Особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими Особливостями. Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Трейдком» (надалі – ТОВ «Поділля Трейдком»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником 01.03.2024р. було розміщено у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступний файл: "sign.p7s". За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Підписувач: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА П.І.Б.: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА Країна: Україна РНОКПП: 2943222766 Організація (установа): ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ Код ЄДРПОУ: 44832979 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 21:16:21 01.03.2024 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000C6F735011026A104 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований». У відповідності до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, на тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» не накладено кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка пластикових касет. На виконання вимоги пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР»). Відповідно до пункту 1.2. Договору № 25/01 від 25.01.2024р., «Найменування, асортимент, кількість, комплектність і ціна Товару узгоджені Сторонами в Специфікації (Додаток №1) до цього Договору, що є його невід'ємною частиною.». Проте, наданий у складі тендерної пропозиції учасником аналогічний договір № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР») у своєму складі не містить Додаток №1 до Договору № 25/01 від 25.01.2024р., натомість надано копію Додатку №1 до Договору № 06/13 від 13.06.2023 р. Виходячи з наведеного, аналогічний договір надано не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. У складі тендерної пропозиції учасником також не надано лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації. 5) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 28 050 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 22 800 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Виходячи з наведеного, в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, водночас учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії наказу (розпорядження), на призначення Ковальчук Валентини Олексіївни на посаду директора ТОВ «Поділля Трейдком», що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 7) Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації надано Довідку №02-29/07 від 29.02.2024 року відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ»), що містить порівняльну таблицю, в якій наведена інформація про технічні та якісні характеристики запропонованого учасником товару. В наданій учасником порівняльній таблиці (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ») не зазначено, що похибка розмірів запропонованого товару не змінюється протягом усього терміну експлуатації», що є порушенням вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей замовник 06.03.2024 о 13:57 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. Кінцевим строком усунення невідповідностей, визначеним електронною системою закупівель, було встановлено 06.03.2024 о 13:57. Проте, у вказаний строк всі невідповідності в інформації та/або документах подання яких передбачалося тендерною документацією учасником ТОВ «Поділля Трейдком» усунені не були, а саме: На виправлення невідповідностей учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Натомість учасником надано такі документи: - Рішення № 3 Учасника ТОВ «Поділля Трейдком» від 27.02.2024 р. (файл “13-РІШЕННЯ УЧАСНИКА дозвіл.pdf”), в якому не зазначено, кому саме надається згоду на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності; - Рішення № 2 Учасника ТОВ «Поділля Трейдком» від 07.12.2023 р. (файл “11-РІШЕННЯ №2 від 07.12.2023р..PDF”), в якому не зазначено, що директору ТОВ «Поділля Трейдком» Ковальчук Валентині Олексіївні надається згода на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, пропозиція ТОВ «Поділля Трейдком» підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОВ «Поділля Трейдком»» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 15:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником 01.03.2024р. було розміщено у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступний файл: "sign.p7s". За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Підписувач: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА П.І.Б.: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА Країна: Україна РНОКПП: 2943222766 Організація (установа): ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ Код ЄДРПОУ: 44832979 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 21:16:21 01.03.2024 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000C6F735011026A104 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований». У відповідності до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, на тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» не накладено кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка пластикових касет. На виконання вимоги пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР»). Відповідно до пункту 1.2. Договору № 25/01 від 25.01.2024р., «Найменування, асортимент, кількість, комплектність і ціна Товару узгоджені Сторонами в Специфікації (Додаток №1) до цього Договору, що є його невід'ємною частиною.». Проте, наданий у складі тендерної пропозиції учасником аналогічний договір № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР») у своєму складі не містить Додаток №1 до Договору № 25/01 від 25.01.2024р., натомість надано копію Додатку №1 до Договору № 06/13 від 13.06.2023 р. Виходячи з наведеного, аналогічний договір надано не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. У складі тендерної пропозиції учасником також не надано лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації. 5) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 28 050 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 22 800 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Виходячи з наведеного, в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, водночас учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії наказу (розпорядження), на призначення Ковальчук Валентини Олексіївни на посаду директора ТОВ «Поділля Трейдком», що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 7) Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації надано Довідку №02-29/07 від 29.02.2024 року відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ»), що містить порівняльну таблицю, в якій наведена інформація про технічні та якісні характеристики запропонованого учасником товару. В наданій учасником порівняльній таблиці (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ») не зазначено, що похибка розмірів запропонованого товару не змінюється протягом усього терміну експлуатації, що є порушенням вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Додаток №1 який є невід’ємною частиною Договору № 25/01 від 25.01.2024р. Або Копія аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка пластикових касет. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Протокол зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо права на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції. Копія наказу (розпорядження), на призначення Ковальчук Валентини Олексіївни на посаду директора ТОВ «Поділля Трейдком». Довідка довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку. Довідка обов’язково має містити порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням інформації про найменування виробника запропонованого товару, країни походження, найменування запропонованого товару та його технічні та якісні характеристики, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника. Учасник не може змінити предмет закупівлі, запропонований учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Створено
06.03.2024 13:57
Надати до
07.03.2024 13:57
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.03.2024 17:52
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.04.2024 13:13 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
04.03.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-20-009842-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОГРЕС» (надалі – ТОВ «БУД ПРОГРЕС»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару. Згідно з технічними та якісними характеристиками товару, що є предметом закупівлі відповідно до пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, товар «пластикові касети, тип 1», що є предметом закупівлі, повинні відповідати зокрема такій характеристиці: «касети знижені до низу». На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації учасником надано Довідку № 0103/13 від 01 березня 2024р. (файл «Довідка порівняльна таблиця»), яка містить порівняльну таблицю, в якій не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару “пластикові касети, тип 1” такій характеристиці: касети знижені до низу. Виходячи з наведеного, запропоновані учасником «пластикові касети типу 1» не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, наведеної у пункті 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже, пропозиція ТОВ «БУД ПРОГРЕС» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» стосовно закупівлі ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 15:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 15:13
Період вимог/скарг з 01.04.2024 13:18 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2024 13:18
Довідка НАЗК
01.04.2024 13:17
-
01.04.2024 13:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-20-009842-a-b1
Підписаний і діє
Номер
12-1/04.2024-з
22 800 000 грн.
19 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.04.2024
Строк дії договору з
12.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
120 000 (штуки)
пластикові касети
Номенклатура
пластикові касети
Кількість
120 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.04.2024 18:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 292 131.1 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 292 131.1 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності