Показати схожі тендери

Закупівля маргарин вершковий 82% моноліт від Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-19-013746-a
План UA-P-2024-02-19-005790-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.04.2024 15:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
219 660 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 098.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2024 19:09 до 27.02.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2024 19:09
до 24.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2024 19:09
до 24.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2024 13:02
до 03.04.2024 20:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.03.2024 19:04
до 09.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2024 20:28
до 15.04.2024 15:18
Період уточнень
з 19.02.2024 19:09 до 24.02.2024 00:00
Період оскарження
з 19.02.2024 19:09 до 24.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2024 13:02 до 03.04.2024 20:28
Період кваліфікації
з 28.02.2024 13:02 до 03.04.2024 20:28
Основні параметри
маргарин вершковий 82% моноліт
1) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації’). 2) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
219 660 грн.
маргарин вершковий 82% моноліт
Назва предмета закупівлі
маргарин вершковий 82% моноліт
Очікувана вартість
219 660 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1098,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.02.2024 12:27
Закінчення аукціону
28.02.2024 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
маргарин вершковий 82% моноліт
Код ДК 021:2015
15431100-9 - Маргарин
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП"
Пропозиція:
135 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС"
Пропозиція:
138 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " Охтирська мясна компанія"
Пропозиція:
195 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чучкіна Олена Володимирівна
Пропозиція:
135 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.02.2024 12:27
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аріадна Царук
Електронна пошта
Телефон
+380577577140
Сайт:
http://nlu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071139
Повна назва
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Григорія Сковороди, 77
Кваліфікація
Лот № 1 маргарин вершковий 82% моноліт
Період вимог/скарг з 06.03.2024 19:04 по 12.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.03.2024 19:04
-
06.03.2024 18:59
-
28.02.2024 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2024 19:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2024 19:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП", виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та відповідно до пункту 1.9 підрозділу 1 розділу 6 Тендерної документації замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції учасника - ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" щодо закупівлі: маргарин вершковий 82% моноліт, код за ДК 021:2015 - 15430000-1 Харчові жири. 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «12. Договір дезтранспорт+акт_ду», де міститься договір про надання ветеринарних послуг №87 від 24 січня 2022 р., додаткова угода №1 та №2 до договору №87 від 24 січня 2022 р, акт №83 від 12.02.2024 про проведення дезінфекції автотранспорту. Наданий учасником договір №87 від 24 січня 2022 р не містить відомостей, що саме дезінфікується за даним договором. Тобто наданий учасником договір не підтверджує здійснення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, а саме: КА5954СХ. Крім того, наданий учасником акт не містить будь-яких посилань на наданий учасником договір, що могло б підтвердити, що наданий учасником акт пов’язаний з договором №87 від 24 січня 2022 р. Учасник повинен був надати документи, які вимагаються пунктом 1.3 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації для підтвердження дотримання Учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції. В наданому учасником акті №83 зазначено, що дезінфекція є вимушеною (тобто не є періодичною), що може означати, що цей акт укладено на виконання позадоговірних відносин, а саме через нововиявлені непередбачені договором обставини, результатом яких стала позачергова вимушена дезінфекція. Надані учасником документи не підтверджують наявність в учасника чинного договору на здійснення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі та відповідного акту виконаних робіт (послуг) про проведення дезінфекції транспортного засобу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимоги пункту 1.3 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження дотримання Учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортного засобу іншим суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмета закупівлі*. • акт виконаних робіт (послуг) з дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекції транспортного засобу; • документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекції транспортного засобу (документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця: свідоцтво про право власності / витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності / договір оренди (суборенди) приміщення тощо; • перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекції транспортного засобу (перелік обладнання, інвентарю та спецодягу надається в формі довідки в довільній формі); • перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекції транспортного засобу у формі довідки в довільній формі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен на підтвердження дотримання діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту надати: - у разі здійснення дезінфекції транспортного засобу іншим суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, чинний протягом строку поставки предмета закупівлі*. • акт виконаних робіт (послуг) з дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекції транспортного засобу; • документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекції транспортного засобу (документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця: свідоцтво про право власності / витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності / договір оренди (суборенди) приміщення тощо; • перелік обладнання, інвентарю та спецодягу, які використовуються під час проведення дезінфекції транспортного засобу (перелік обладнання, інвентарю та спецодягу надається в формі довідки в довільній формі); • перелік дезінфекційних засобів, що використовуються особою, відповідальною за проведення дезінфекції транспортного засобу у формі довідки в довільній формі. 2) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «13. Аналогічний договір маргарин», де міститься договір №52-МТ від 02 листопада 2023 року, за яким ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» здійснило постачання ФОП Попик Станіславу Анатолієвичу маргарину столового «LOREN Buterbrodnyi 40%». Відповідно до пункту 2.1 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання маргарину вершкового. З наданого учасником договору не вбачається, що поставлений учасником маргарин столовий «LOREN Buterbrodnyi 40%» є маргарином вершковим. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимоги пункту 2.1 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: а) не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами). Договір може бути виконаний повністю або частково або бути таким, що виконується. б) видаткову (-і) накладну (-і) та/або акту (-и) прийому-передачі товару, що свідчить (-ать) про виконання договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання маргарину вершкового. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (щодо постачання маргарину вершкового) та надати документи, які вимагаються пунктом 2.1 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Створено
04.03.2024 19:26
Надати до
05.03.2024 19:26
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.03.2024 19:04
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.04.2024 20:28 по 09.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.04.2024 20:29
Довідка НАЗК
03.04.2024 20:28
-
03.04.2024 20:23
-
01.04.2024 16:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-19-013746-a-a1
Підписаний і діє
Номер
248
135 360 грн.
112 800 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2024
Строк дії договору з
15.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 000 (кілограми)
маргарин вершковий 82% моноліт
Номенклатура
маргарин вершковий 82% моноліт
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
15.04.2024 15:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
219 660 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2024 09:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577577140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
219 660 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2024 09:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577577140
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності