Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування) Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент освіти і науки Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-19-013447-a
План UA-P-2024-02-14-004474-c link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 26.04.2024 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 754 778.97 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
123 773.89 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2024 18:00 до 28.03.2024 00:05
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2024 18:00
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2024 18:00
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.03.2024 00:08
до 25.04.2024 11:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 11:55
до 01.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.04.2024 11:55
-
Період уточнень
з 19.02.2024 18:00 до 25.03.2024 00:00
Період оскарження
з 19.02.2024 18:00 до 25.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.03.2024 00:08 до 25.04.2024 11:55
Період кваліфікації
з 28.03.2024 00:08 до 25.04.2024 11:55
Основні параметри
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування) Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
24 754 778.97 грн.
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування) Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування) Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
24 754 778.97 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
123773,89
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69006, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пл. Запорізька, 1 (стара назва пл. Леніна, 1)
Дата постачання по
15.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ"
Пропозиція:
24 744 317.83 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.03.2024 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Шевцова
Електронна пошта
Телефон
+380617086970
Замовник
ЄДРПОУ
37573094
Повна назва
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 39-Б
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування) Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 25.04.2024 11:55 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 11:55
Довідка НАЗК
25.04.2024 11:55
-
Звіт про оцінку
28.03.2024 00:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2024 18:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2024 18:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана відповідна довідка та договір оренди, де інформація на Кобальт спеціалізований вантажний самоскид дорожня комбінована (машина поливально-мийна) не відповідає свідоцтву про реєстрацію марка транспортного засобу, а саме комерційний опис MSV-5/17-CS. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: - надані документи щодо навчання з охорони праці та пожежно-тенічний мінімум на Гринчук А.Г., Духан О.В., Духан С.В., Лазар О.В., Плет Д.О., Федорянич А.Д., строк дії, яких закінчився. - надані документи щодо підтвердження групи допуску електробезпеки Лазаря О.В. строк дії, якого закінчився. - надана копія диплому Гітуляр А.Д, проте не завірена належним чином відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - надана відповідна довідка, в якій суми договорів зазначені без урахування додаткових угод до них. - надані копії додаткових угод № 1, 2 до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019 не завірені належним чином відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації; - надана не в повному обсязі Додаткова угода № 3 від 31.01.2020 до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019; - надана не в повному обсязі Додаткова угода № 4 від 12.11.2020 до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019; - надані акти виконаних робіт не на всю суму договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019, також відсутнє пояснення, коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору. - відсутній документ про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів відповідно до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019, наданий тільки акт готовності об’єкта до експлуатації, який є додатком до документу. - наданий не в повному обсязі акт виконаних робіт № 28 до договору №14/04-02/ЄР від 14.04.2021; - відсутній документ про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів до договору №14/04-02/ЄР від 14.04.2021, наданий тільки акт готовності об’єкта до експлуатації, який є додатком до необхідного документу. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження фінансової спроможності не надано копію звіту про рух грошових коштів всупереч вимогам п.п. 5.4.3. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, що унеможливлює установити факт відповідності пропозиції учасника критерію: річний оборот за останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. 5. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження відповідності вимогам підпункту 5.5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації надано довідку від 25.03.2024 №553, однак інформацію надано не в повному обсязі щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, фізичної особи-кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи-учасника процедури закупівлі. 6. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження відповідності вимогам підпункту 5.5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації надано довідку від 25.03.2024 №554, згідно якої учасник має договори, укладені в рамках НКПВУ та ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції, однак згідно даних електронної системи закупівель веб-порталу Prozorro таких договорів не існує. 7. Інформація у пункті 5 Тендерної пропозиції учасника не відповідає наданому календарному графіку. 8. На виконання вимог п. 2 розділу 6 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції наданий паспорт на директора, проте не в повному обсязі. 9. У складі тендерної пропозиції учасником надані копії документів субпідрядника, які не завірені належним чином відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації. 10. У складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про субпідрядника, в якій орієнтовна вартість робіт субпідрядника відрізняється від тендерної пропозиції учасника. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання стосовно повної інформації стосовно транспортного засобу – Кобальт спеціалізований вантажний самоскид, дорожня комбінована (машина поливально-мийна); - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо навчання з охорони праці та пожежно-тенічний мінімум на Гринчук А.Г., Духан О.В., Духан С.В., Лазар О.В., Плет Д.О., Федорянич А.Д.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо підтвердження групи допуску електробезпеки Лазаря О.В.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання копії диплому Гітуляр А.Д, яка завірена учасником відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації або оригінал документу; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, щодо суми договору з урахуванням додаткових угод - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання копій додаткових угод № 1, 2 до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019, які завірені учасником відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації, або оригінал документу; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання в повному обсязі Додаткової угоди № 3 від 31.01.2020 до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання в повному обсязі Додаткової угоди № 4 від 12.11.2020 до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання актів виконаних робіт на всю суму договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019 або пояснення, коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів відповідно до договору №20/03-02/ЄР від 20.03.2019 у відповідності до вимог чинного законодавства; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання в повному обсязі акту виконаних робіт № 28 до договору №14/04-02/ЄР від 14.04.2021; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документу про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів до договору №14/04-02/ЄР від 14.04.2021 у відповідності до вимог чинного законодавства ; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника або пояснення про його відсутність разом з документами, які містять інформацію про загальні надходження коштів учасника протягом року, за останні 4 календарні роки; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки від 25.03.2024 №553, у відповідності до вимог підпункту 5.5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації зазначеної у довідці від 25.03.2024 №554 щодо укладених договорів в рамках НКПВУ та ПВУ; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформація у пункті 5 Тендерної пропозиції учасника; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання в повному обсязі паспорту директора учасника відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання копій документів субпідрядника, завірених учасником відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації або оригіналів документів; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про субпідрядника, в частині вартості робіт, які покладаються на такого субпідрядника.
Створено
23.04.2024 17:59
Надати до
24.04.2024 17:59
Договір
UA-2024-02-19-013447-a-a1
Очікує підписання
24 744 317.83 грн.
24 744 317.83 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)
Номенклатура
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
робота
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-29-000035
Дата створення проекту
29.04.2024 15:12
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.04.2024 16:34
Дата публікації висновку про результати
06.05.2024 17:50
Дата завершення усунення порушень
10.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.04.2024 № 33-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отримано від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону, моніторинг процедури закупівлі UA-2024-02-19-013447-a, яку проводить Департамент освіти і науки Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2024 00:00
Документи рішення
29.04.2024 16:34
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «03» травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол 19.02.2024 №4 із змінами), тендерна пропозиція ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ", протокол про прийняття рішення уповноваженої особи від 25.04.2024, укладений договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника, укладання договору порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
06.05.2024 00:00
Дата публікації
06.05.2024 17:50
Документи висновку
06.05.2024 17:50
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
24 754 778.97 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 00:05
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
24 754 778.97 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 00:05
Замовник:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617086970
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності