Показати схожі тендери

Закупівля Офісне приладдя різне (код 30190000-7 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-15-010322-a
План UA-P-2024-02-13-005239-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.03.2024 09:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 240 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
126.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.02.2024 15:46 до 23.02.2024 22:00
Завершено
Період уточнень
з 15.02.2024 15:46
до 20.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.02.2024 15:46
до 20.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.02.2024 22:01
до 29.02.2024 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.02.2024 10:58
до 06.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.02.2024 10:58
до 12.03.2024 09:42
Період уточнень
з 15.02.2024 15:46 до 20.02.2024 00:00
Період оскарження
з 15.02.2024 15:46 до 20.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.02.2024 22:01 до 29.02.2024 10:58
Період кваліфікації
з 23.02.2024 22:01 до 29.02.2024 10:58
Основні параметри
Офісне приладдя різне (код 30190000-7 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 240 грн.
Офісне приладдя різне (код 30190000-7 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Офісне приладдя різне (код 30190000-7 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
25 240 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
126,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 500 (штуки)
Пластикові картки
Опис предмета закупівлі
Пластикові картки
Код ДК 021:2015
30191140-7 - Аксесуари для особистої ідентифікації
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Силіконові кармани під картки
Опис предмета закупівлі
Силіконові кармани під картки
Код ДК 021:2015
30191140-7 - Аксесуари для особистої ідентифікації
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ретрансферна стрічка
Опис предмета закупівлі
Ретрансферна стрічка
Код ДК 021:2015
30192300-4 - Фарбувальна стрічка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Ріббон кольоровий (стрічка)
Опис предмета закупівлі
Ріббон кольоровий (стрічка)
Код ДК 021:2015
30192300-4 - Фарбувальна стрічка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
Пропозиція:
25 212 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.02.2024 12:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кіслова Ірина Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380667897426
Замовник
ЄДРПОУ
26252302
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01009
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Банкова, 6-8
Кваліфікація
Лот № 1 Офісне приладдя різне (код 30190000-7 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 29.02.2024 10:58 по 06.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Прийнято рішення визначити Учасника переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Документи кваліфікації
29.02.2024 10:58
Довідка НАЗК
29.02.2024 10:58
-
23.02.2024 22:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.02.2024 15:46
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.02.2024 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Невідповідності в документах та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме невідповідності у наданих Учасником документах та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена в п. 1 Розділу 1 Додатку 1. Згідно вимоги Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: “На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне та/або договір у якому предметом договору є постачання товарів подібних визначеним у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації). 2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємною його частиною. 3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.” Учасником надано для підтвердження відповідності, в складі тендерної пропозиції, документи “1 Довідка аналогічний договір”, “2 Аналогічний договір+видаткова”. При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: в наданій довідці довільної форми міститься інформація, щодо переліку товарів, що поставлялись, дана інформація зазначена в довідці не відповідає інформації, щодо переліку товару зазначеного в Специфікації товару Додатку 1 до договору № 52.23-178 від 02.08.2023 р. , Технічній специфікації Товару Додатку 2 до договору № 52.23-178 від 02.08.2023 р. Та Видатковій накладній№304 від 23.08.2023 р. Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям таким, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), привести у відповідність до наданого аналогічного договору та видаткової накладної , надати для підтвердження відповідності документи та інформацію, а саме В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 52.23-178 від 02.08.2023 р.
Створено
27.02.2024 16:54
Надати до
28.02.2024 16:54
Договір
UA-2024-02-15-010322-a-b1
Підписаний і діє
Номер
15
25 212 грн.
21 010 грн.
З ПДВ
Підписано
11.03.2024
Строк дії договору з
11.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (штуки)
Пластикові картки
Номенклатура
Пластикові картки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (штуки)
Силіконові кармани під картки
Номенклатура
Силіконові кармани під картки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Ретрансферна стрічка
Номенклатура
Ретрансферна стрічка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Ріббон кольоровий (стрічка)
Номенклатура
Ріббон кольоровий (стрічка)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.03.2024 09:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 240 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2024 22:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380667897426
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 240 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2024 22:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380667897426
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності