Показати схожі тендери

Закупівля Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-13-008090-a
План UA-P-2024-02-13-002351-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 01.04.2024 01:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 616 113.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
56 161.13 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2024 14:08 до 21.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2024 14:08
до 18.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2024 14:08
до 18.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2024 13:48
до 26.03.2024 09:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2024 16:24
до 01.04.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 26.03.2024 09:34
-
Період уточнень
з 13.02.2024 14:08 до 18.02.2024 00:00
Період оскарження
з 13.02.2024 14:08 до 18.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2024 13:48 до 26.03.2024 09:34
Період кваліфікації
з 21.02.2024 13:48 до 26.03.2024 09:34
Основні параметри
Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3.
Шини автомобільні відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, окремими дрібними партіми, відповідно до заявок замовника, до кінця поточного року
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 616 113.33 грн.
Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки
Назва предмета закупівлі
Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки
Очікувана вартість
5 616 113.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56161,13
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2024 13:19
Закінчення аукціону
21.02.2024 13:48
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 200 (штуки)
Шина 315/80R22.5 ведуча всесезонна
Опис предмета закупівлі
Шина 315/80R22.5 ведуча всесезонна
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
Шина 12.00R20 з камерою та ободовою стрічкою всесезонна
Опис предмета закупівлі
Шина 12.00R20 з камерою та ободовою стрічкою всесезонна
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Шина 9.00R20 з камерою та ободовою стрічкою всесезонна
Опис предмета закупівлі
Шина 9.00R20 з камерою та ободовою стрічкою всесезонна
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 60 (штуки)
Шина 8.25R20 з камерою та ободовою стрічкою всесезонна
Опис предмета закупівлі
Шина 8.25R20 з камерою та ободовою стрічкою всесезонна
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Шина 15.50R38
Опис предмета закупівлі
Шина 15.50R38
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 10 (штуки)
Шина 7.50-20
Опис предмета закупівлі
Шина 7.50-20
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 10 (штуки)
Шина 11.2R20
Опис предмета закупівлі
Шина 11.2R20
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 4 (штуки)
Шина 23,1-26
Опис предмета закупівлі
Шина 23,1-26
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 4 (штуки)
Шина 21,3R24
Опис предмета закупівлі
Шина 21,3R24
Код ДК 021:2015
19511200-3 - Гумові пневматичні шини
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється після отримання партії товару. Розрахунки за товар проводяться протягом 120 календарних днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМІНЬШИНА"
Пропозиція:
4 802 512 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.А.М.ТАЙЄР"
Пропозиція:
4 845 838.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
4 803 176 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2024 13:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.02.2024 13:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левуцька Світлана Федорівна
Електронна пошта
Телефон
0536758545
Сайт:
http://katp1628.com/
Замовник
ЄДРПОУ
03351898
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Кваліфікація
Лот № 1 Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки
Період вимог/скарг з 28.02.2024 16:24 по 05.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 256 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 28 лютого 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), розглянула тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей згідно протоколу № 255 від 26.02.2024 року, учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА», яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA- 2024-02-13-008090-а. 1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» не надав один з перелічених документів щодо підтвердження якості товару на кожну позицію товару. Враховуючи факт неподання документу на підтвердження якості товару, який закуповується в рамках даної процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови. 2. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» замовником було виявлено невідповідності, які були викладені в Протокольному рішенні уповноваженої особи № 255 від 26.02.2024 року. Відповідне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Протокольне рішення № 255 від 26.02.2024 року) було розміщено в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» не усунув всі зазначені в повідомленні невідповідності. Таким чином пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 3. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» на підставі підпункту 1 пункту 44 Постанови та підпункту 2 пункту 44 Постанови. 2. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника оприлюднити в електронній системі закупівель у строки, визначені законодавством. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Документи кваліфікації
28.02.2024 16:24
-
28.02.2024 16:24
-
21.02.2024 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 14:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 255 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» від 26 лютого 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕМІНЬШИНА» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (код 19510000-4 за ДК 021:2015) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-02-13-008090-a, виявила невідповідність в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав видаткову накладну № 620 від 18.09.2023 року та видаткову накладну № 997 від 06.12.2023 року, в яких не вказано номер договору, згідно якого здійснювалась поставка товару за цими видатковими накладними. Таким чином неможливо встановити факт підтвердження виконання аналогічних договорів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав: гарантійний лист щодо ціни, довідку щодо виробника товару, довідку щодо санкцій, в яких невірно зазначив назву предмета закупівлі. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав: - договір поставки товару № Г/897 від 21.03.2023 року між учасником та Приватним підприємством «ШИПШИНА» щодо поставки автотоварів; - дилерський договір № НАД/18-01 від 04.10.2018 року між учасником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Нокіан Шина»; - договір купівлі-продажу товару № 046391-18 від 06.09.018 року між учасником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка». Всі ці надані учасником документи не підтверджують його стосунки із виробником (виробниками) товару, що були зазначені учасником в довідці щодо виробника товару, яка подана в складі тендерної пропозиції учасника. 4. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат якості № 5080 неналежної якості зображення. 5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документи іноземною мовою без надання перекладу таких документів. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 1 до тендерної документації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання шин автомобільних. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2. Розділ 1. Загальні положення. 4.1 Назва предмета закупівлі. ДК 021:2015 – 19510000-4 – Гумові вироби Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3. 3. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. п. 3. Якщо учасник не є виробником даного товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. 4. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання 5. Розділ 1. Загальні положення. 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без переклада. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без переклада). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічних договорів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2. Надати із правильно зазначеною назвою предмета закупівлі наступні документи: 1. Гарантійний лист щодо обґрунтування ціни тендерної пропозиції, яка повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України та включати усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. 2. Довідку в довільній формі із зазначенням країни походження товару та виробника товару щодо кожної позиції товару згідно Додатка 3. 3. Довідку в довільній формі з підтвердженням того, що учасник та його пропозиція не підпадає під дію обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3. Надати: Оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником (виробниками) товару, що були зазначені учасником в довідці щодо виробника товару, яка подана в складі тендерної пропозиції учасника: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. 4. Надати: Сертифікат якості № 5080, поданий учасником в складі тендерної пропозиції, належної якості зображення, чіткий та розбірливий для читання. 5. Надати: Автентичний переклад документів, що подані учасником в складі тендерної пропозиції та викладені іноземною мовою. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Створено
26.02.2024 16:23
Надати до
27.02.2024 16:23
Період вимог/скарг з 05.03.2024 16:50 по 11.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 265 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 05 березня 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), розглянула тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей згідно протоколу № 259 від 01.03.2024 року, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA- 2024-02-13-008090-а. 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ замовником було виявлено невідповідності, які були викладені в Протокольному рішенні уповноваженої особи № 259 від 01.03.2024 року. Відповідне Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Протокольне рішення № 259 від 01.03.2024 року) було розміщено в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не усунув всі зазначені в повідомленні невідповідності, а саме. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Інші документи: п. 3. Якщо учасник не є виробником даного товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на підтвердження цієї вимоги надав Свідоцтво від ТОВ «Омега» про те, що ТОВ «Омега» є постачальником оригінальних запасних частин до транспортних засобів виробництва зазначених у цьому свідоцтві торгових марок для Фельчин Сергій Олександрович. Але цей документ підтверджує лише той факт, що ТОВ «Омега» є постачальником оригінальних запасних частин до транспортних засобів виробництва зазначених у цьому свідоцтві торгових марок для Фельчин Сергій Олександрович, а не є їх виробником. Також надане свідоцтво від ТОВ «Омега» не підтверджує стосунки безпосередньо ТОВ «Омега» із виробниками. Також в складі тендерної пропозиції учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ надано документ «Довідка з інформацією про виробника та країну походження», в якій учасник вказав виробників запропонованого ним товару, а саме: Shandong Haohua Tire CO. LTD; Shandong Hengfeng Rubber & Plastic Co., Ltd; HONGTYRE GROUP CO. LTD; ТОВ «Преміорі»; OZKA Lastik ve Kaucuk Sanayi Ticaret A.S. Тобто, документів, які би відобразили зв’язок учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ із заявленими ним виробниками товару у вище згаданих документах не прослідковується. Враховуючи факт неподання документів на підтвердження стосунків учасника із виробниками товару, який закуповується в рамках даної процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на підставі підпункту 1 пункту 44 Постанови. 2. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника оприлюднити в електронній системі закупівель у строки, визначені законодавством. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Документи кваліфікації
05.03.2024 16:50
-
05.03.2024 16:50
-
28.02.2024 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 14:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 259 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ від 01 березня 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі – учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (код 19510000-4 за ДК 021:2015) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-02-13-008090-a, виявила невідповідність в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав лист-згоду з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав один аналогічний договір з документами, що підтверджують його повне виконання. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації, у вигляді Додатку 3 до тендерної документації, але не всі вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, викладені учасником в стверджувальній формі. 4. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо обґрунтування ціни тендерної пропозиції, яка повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України та включати усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. 5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Свідоцтво від ТОВ «Омега» про те, що ТОВ «Омега» є постачальником оригінальних запасних частин до транспортних засобів виробництва зазначених у цьому свідоцтві торгових марок для Фельчин Сергій Олександрович, але цей документ не підтверджує стосунки учасника із виробником (виробниками) товару, що були зазначені учасником в довідці щодо виробника товару, яка подана в складі тендерної пропозиції учасника. 6. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про відсутність накладених санкцій, в якому не зазначив інформацію щодо відсутності накладених санкцій на його пропозицію. 7. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав Довідку(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - листом-згодою з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. 2. Додаток 1 до тендерної документації. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання шин автомобільних. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 3. Додаток 3 до тендерної документації. Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі подаються учасником на власному фірмовому бланку (в разі наявності), за підписом та печаткою (в разі використання) учасника. Вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, викладаються учасником в стверджувальній формі. Під час подання це повідомлення учасником видаляється!!!!!!!! 4. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 1. Гарантійний лист щодо обґрунтування ціни тендерної пропозиції, яка повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України та включати усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. 5. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 3. Якщо учасник не є виробником даного товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. 6. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 4. Довідка в довільній формі з підтвердженням того, що учасник та його пропозиція не підпадає під дію обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 7. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 6. Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Лист-згоду з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до тендерної документації. 2. Надати: Копію ще одного виконаного договору (з додатками). Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання шин автомобільних. Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 3. Надати: Підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації, у вигляді Додатку 3 до тендерної документації, та викласти всі вимоги до предмета закупівлі, зазначені в цьому додатку, в стверджувальній формі. 4. Надати: Гарантійний лист щодо обґрунтування ціни тендерної пропозиції, яка повинна бути розрахована відповідно до чинного законодавства України та включати усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені. 5. Надати: Оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником (виробниками) товару, що були зазначені учасником в довідці щодо виробника товару, яка подана в складі тендерної пропозиції учасника: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. 6. Надати: Довідка в довільній формі з підтвердженням того, що учасник та його пропозиція не підпадає під дію обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються у відповідності до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 7. Надати: Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Створено
01.03.2024 8:31
Надати до
02.03.2024 8:31
Період вимог/скарг з 26.03.2024 9:34 по 01.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Протокольне рішення № 299 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 26 березня 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), розглянула тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей згідно протоколу № 267 від 07.03.2024 року, учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР» (далі – учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA- 2024-02-13-008090-а. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. 1. Відповідно до Розділу 3. Тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - підтвердженням відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, у вигляді Додатку 3 до тендерної документації; та п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації). На виконання даних вимог тендерної документації учасник надав підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі у вигляді Додатка 3 до тендерної документації, де в колонці таблиці Найменування (учасника)* зазначив конкретне найменування товару, що пропонується до постачання, зокрема: п. 6: Шина для спец.техніки 7.50-20 109А6 6PR TT з камерою та п. 8: Шина для спец.техніки 23,1-26 14PR TT з камерою. Також, згідно вимог, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації: В складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Декларацію постачальника про відповідність, в якій об’єктом декларації є зокрема: п. 19: Шина 7.50-20 Marcher QZ-602 F-2 113A6 10PR TT Код УКТ ЗЕД 4011800000; п. 20: Шина 7.50-20 Росава В-103 103A6 6PR TT Код УКТ ЗЕД 4011800000; п. 28: Шина 23.1-26 TAIHAO R-1 146A2 12PR TT Код УКТ ЗЕД 4011800000; п. 29: Шина 23.1-26 Росава Ф-37 148A8 12PR TT Код УКТ ЗЕД 4011800000. Таким чином найменування предмета закупівлі (п.6 та п. 8 згідно Додатка 3 до тендерної документації), зазначені учасником в Додатку 3 та в документі, що підтверджує якість товару, не співпадають. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР» підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Відповідно до Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Протокольне рішення № 267 від 07.03.2024 року) учасник усунув всі зазначенні в повідомленні невідповідності. 3. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР» на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови. 2. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника оприлюднити в електронній системі закупівель у строки, визначені законодавством. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Документи кваліфікації
26.03.2024 09:34
-
26.03.2024 09:33
-
05.03.2024 16:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 14:08
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 267 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР» від 07 березня 2024 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР» (далі – учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Гумові вироби» (код 19510000-4 за ДК 021:2015) (Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-02-13-008090-a, виявила невідповідність в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Свідоцтво від ТОВ «Омега» про те, що ТОВ «Омега» є постачальником оригінальних запасних частин до транспортних засобів виробництва зазначених у цьому свідоцтві торгових марок для ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.А.М.ТАЙЄР», але цей документ не підтверджує стосунки учасника із виробником товару ТОВ «ПРЕМІОРІ», що був зазначений учасником в довідці щодо виробника товару, яка подана в складі тендерної пропозиції учасника. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 3. Якщо учасник не є виробником даного товару, учасник надає оригінал або копію чинного документу, який підтверджує його стосунки із виробником: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Оригінал або копію чинного документу, який підтверджує стосунки учасника із виробником товару ТОВ «ПРЕМІОРІ», що був зазначений учасником в довідці щодо виробника товару, яка подана в складі тендерної пропозиції учасника: або договір з виробником, або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера виробника, або лист від виробника про представництво його інтересів учасником тощо. Зазначені документи повинні бути дійсними протягом всього терміну постачання товару. В разі, якщо термін дії документу, поданий учасником відповідно до цього пункту, закінчується раніше кінцевого терміну постачання товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист стосовно зобов’язання надати після закінчення терміну дії цього документу новий такий документ. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Створено
07.03.2024 15:34
Надати до
08.03.2024 15:34
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 616 113.33 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 616 113.33 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності