Показати схожі тендери

Закупівля послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-07-001563-a
План UA-P-2024-02-07-000761-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.04.2024 09:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 282 690 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 413.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2024 09:57 до 15.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2024 09:57
до 12.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2024 09:57
до 12.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.02.2024 15:29
до 22.02.2024 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.02.2024 16:23
до 28.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.02.2024 16:23
до 18.04.2024 09:57
Період уточнень
з 07.02.2024 09:57 до 12.02.2024 00:00
Період оскарження
з 07.02.2024 09:57 до 12.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.02.2024 15:29 до 22.02.2024 16:23
Період кваліфікації
з 15.02.2024 15:29 до 22.02.2024 16:23
Основні параметри
послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
79210000-9 послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 282 690 грн.
послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
Назва предмета закупівлі
послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
Очікувана вартість
6 282 690 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31413,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
125 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.02.2024 15:06
Закінчення аукціону
15.02.2024 15:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг провадиться Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів на підставі рахунку та підписаного Акту наданих послуг по кожному етапу наданих Послуг.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)"
Пропозиція:
4 015 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
4 018 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.02.2024 15:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.02.2024 09:58
Оголошення про проведення закупівлі
07.02.2024 09:55
-
07.02.2024 09:55
Проект договору
07.02.2024 09:55
-
07.02.2024 09:55
Тендерна документація
07.02.2024 09:55
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
07.02.2024 09:55
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Наталія Сергіївна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
Період вимог/скарг з 22.02.2024 16:23 по 28.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.02.2024 16:23
Довідка НАЗК
22.02.2024 16:23
-
15.02.2024 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2024 09:57
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2024 09:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії 2 (двох) аналогічних договорів укладених з великими підприємствами серед яких повинен бути щонайменше один суб’єкт господарювання державного сектору економіки. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір з надання аудиторських або консультаційних послуг, які включали зокрема аудит або оглядову перевірку фінансової звітності. На виконання вказаної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції було надано копії договорів від 26.02.2021 № 14/76/21 та від 30.01.2023 № б/н. Відповідно до пункту 12.1. договору від 30.01.2023 № б/н договір набирає сили з моменту його підписання. Проте, наданий учасником у складі тендерної пропозиції договір не містить підпису учасника. Крім того, у відповідності до пункту 12.2. договору від 30.01.2023 № б/н будь-які зміни, додатки чи доповнення до договору дійсні за умови, що вони викладені в письмовому вигляді та підписані відповідним чином уповноваженими особами, а також за умови отримання, у разі необхідності, дозволу відповідного державного органу. Проте, наданий учасником у складі тендерної пропозиції Додаток № 1 до договору від 30.01.2023 № б/н не місить підписів його сторін. Таким чином, учасником у складі тендерної пропозиції надано лише один аналогічний договір, що є порушенням пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію фінансової звітності контрагентів за договорами, наданим на виконання вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, за рік, що передує року надання послуг, у складі: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати». Слід зазначити, що на виконання вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником було надано копію договору від 30.01.2023 № б/н укладеного між учасником та ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ». При цьому, вказаний договір укладено 30 січня 2023 року, а відповідно до пункту 4.1 договору кінцевим строком надання послуг є 31.03.2023. Таким чином, 2023 рік є роком надання послуг відповідно до умов договору від 30.01.2023 № б/н. Враховуючи вимоги пункту 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати копію фінансової звітності ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» за 2022 рік, у складі: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати». Проте, зазначені документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, що є порушенням пункту 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником не надано копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю, що є порушенням пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копії договору від 30.01.2023 № б/н та Додатку № 1 до договору від 30.01.2023 № б/н, які містять підписи сторін договору та копію фінансової звітності ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» за 2022 рік, у складі: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або Копії 2 (двох) аналогічних договорів укладених з великими підприємствами серед яких повинен бути щонайменше один суб’єкт господарювання державного сектору економіки. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір з надання аудиторських або консультаційних послуг, які включали зокрема аудит або оглядову перевірку фінансової звітності. Поняття великі підприємства застосовується у розумінні частини 2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Копії відгуків, наданих учаснику замовниками, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгуки надаються щодо договорів копії яких надані учасником у складі тендерної пропозиції. Копію фінансової звітності контрагентів за договорами, наданим на виконання вимог пункту 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, за рік, що передує року надання послуг, у складі: «Баланс» та «Звіт про фінансові результати». 2. Копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю.
Створено
20.02.2024 19:30
Надати до
21.02.2024 19:30
Договір
UA-2024-02-07-001563-a-a1
Підписаний і діє
Номер
16-1/04.2024-з
4 015 000 грн.
3 345 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
16.04.2024
Строк дії договору з
16.04.2024
по
31.03.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
Номенклатура
послуги з повного методологічного супроводу переходу на МСФЗ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.04.2024 09:56
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-19-000080
Дата створення проекту
19.03.2024 16:06
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.03.2024 17:01
Дата публікації висновку про результати
09.04.2024 17:27
Дата завершення усунення порушень
13.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 23-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 3. UA-2024-02-07-001563-a; 07.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.03.2024 00:00
Документи рішення
19.03.2024 17:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024 № 39, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.02.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)» (далі – ТОВ «АФ «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «АФ «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)», документи, завантажені учасником ТОВ «АФ «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.02.2024 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.02.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
09.04.2024 00:00
Дата публікації
09.04.2024 17:27
Документи висновку
09.04.2024 17:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 282 690 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 282 690 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності