Показати схожі тендери

Закупівля Лот №1 Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг; Лот №2 Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-06-011930-a
План UA-P-2024-02-06-005081-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.02.2024 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
194 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
320 грн. (0,16 %)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2024 15:50 до 14.02.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2024 15:50
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.02.2024 15:50
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.02.2024 01:01
до 21.02.2024 12:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.02.2024 14:53
до 27.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.02.2024 12:11
до 27.02.2024 15:26
Період уточнень
з 06.02.2024 15:50 до 11.02.2024 00:00
Період оскарження
з 06.02.2024 15:50 до 11.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.02.2024 01:01 до 21.02.2024 12:11
Період кваліфікації
з 14.02.2024 01:01 до 21.02.2024 12:11
Основні параметри
Лот №1 Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг; Лот №2 Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
130 000 грн.
Лот №1 Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг
Очікувана вартість
130 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
650,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Стебник, с. Новес Село, с. Болехівці, м. Дрогобич, за адресами, визначеними замовником : згідно Додатку №2 Технічна специфікація
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов проекту договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО НЕТВОРК"
Пропозиція:
129 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
64 000 грн.
Лот №2 Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
Очікувана вартість
64 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
320,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, за адресами, визначеними замовником : згідно Додатку №2 Технічна специфікація
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов проекту договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГНАТКІВ РОМАН ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
64 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.02.2024 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Томашенко Олександр
Електронна пошта
Телефон
380673837200
Замовник
ЄДРПОУ
13821690
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 170
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг
Період вимог/скарг з 21.02.2024 12:11 по 27.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.02.2024 12:11
Довідка НАЗК
21.02.2024 12:10
-
documentType.award.awardNotice
14.02.2024 01:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:50
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 3.9 розділу 3 тендерної документації Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Так, на виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі що не перевищує 20% №24/105 від 12 лютого 2024 р. при цьому відсутня інформація про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі, що перевищує 20% від вартості договору про закупівлю, що не відповідає встановленим вимогам. 1.2. Відповідно до пп. 2.2 п. 2 частини 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник для підтвердження наявності працівників надає скановану копію штатного розпису або витягу зі штатного розпису або копії наказів про прийняття на роботу. Учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №24/110 від 12 лютого 2024 р., в якій, зокрема, вказані такі працівники як Жолкевський Денис Ростиславович та Заяць Олег Миколайович. Однак для підтвердження наявності зазначених працівників подано накази про їх переведення (№23 К і №16 К відповідно), а не про прийняття на роботу, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1.3. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації учасники повинні надати форму «Пропозиція» за встановленою формою. Учасником у складі пропозиції надано форму «Пропозиція» №24/103 від 12 лютого 2024 р., однак у ній загальна вартість тендерної пропозиції вказана 129 000,00 грн., а згідно електронної системи закупівель остаточна пропозиція учасника становить 129 600,00 грн. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 3.9 розділу 3 тендерної документації надати довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника(ів)/співиконавця(ів) (у випадку незалучення інших суб’єктів господарювання до надання послуг як в обсязі меншому 20% від договору про закупівлю, та і в більшому 20%), або інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. 2.2. Відповідно до пп. 2.2 п. 2 частини 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників додатково надати копії наказів про прийняття на роботу Жолкевського Дениса Ростиславовича та Заяць Олега Миколайовича, або ж скановану копію штатного розпису або витягу зі штатного розпису. 2.3. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації привести у відповідність та надати вірно заповнену форму «Пропозиція».
Створено
19.02.2024 12:09
Надати до
20.02.2024 12:09
Лот № 2 Лот №2 Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
Період вимог/скарг з 16.02.2024 14:53 по 22.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.02.2024 14:53
Довідка НАЗК
16.02.2024 14:52
-
documentType.award.awardNotice
14.02.2024 01:01
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-02-06-011930-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2
64 000 грн.
64 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.02.2024
Строк дії договору з
26.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
Номенклатура
Послуги Інтернет-провайдера за користування Інтернетом та канал зв’язку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.02.2024 16:37
-
Підписаний договір
UA-2024-02-06-011930-a-c2
Підписаний і діє
Номер
4
129 600 грн.
108 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.02.2024
Строк дії договору з
27.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг
Номенклатура
Послуги доступу до мережі інтернет, підключення до мережі Інтернет/ Інсталяція каналу зв’язку та усунення Аварійної недоступності послуг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.02.2024 15:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
194 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Контактний телефон:
380673837200
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
194 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Контактний телефон:
380673837200
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності