Показати схожі тендери

Закупівля Плавучі конструкції від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-05-009671-a
План UA-P-2023-09-21-001940-b link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 26.04.2024 14:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
357 712 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 788.56 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2024 14:35 до 26.02.2024 12:30
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2024 14:35
до 23.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2024 14:35
до 23.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2024 13:10
до 09.04.2024 13:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2024 09:39
до 15.04.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.04.2024 13:44
-
Період уточнень
з 05.02.2024 14:35 до 23.02.2024 00:00
Період оскарження
з 05.02.2024 14:35 до 23.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2024 13:10 до 09.04.2024 13:44
Період кваліфікації
з 27.02.2024 13:10 до 09.04.2024 13:44
Основні параметри
Плавучі конструкції
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 160 м.п. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, cклад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 357 712,00 грн. без ПДВ / 429 254,40 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.02.2024 о 12-30 год. 12. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
357 712 грн.
Плавучі конструкції
Назва предмета закупівлі
Плавучі конструкції
Примітки
код ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна
Очікувана вартість
357 712 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1788,56
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2024 12:47
Закінчення аукціону
27.02.2024 13:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плавучі конструкції
Код ДК 021:2015
34515000-0 - Плавучі конструкції
Кількість
160
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, cклад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний)
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПАРТПОСТАЧ"
Пропозиція:
321 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ»
Пропозиція:
320 120 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2024 12:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2024 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошанюк Наталія Романівна
Електронна пошта
Телефон
0487381786
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Южне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Плавучі конструкції
Період вимог/скарг з 05.03.2024 9:39 по 11.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАРСОФТ" і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 29.02.2024; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ "МАРСОФТ" підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій даного учасника процедури закупівлі не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАРСОФТ" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2024 № 75, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ "МАРСОФТ" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "МАРСОФТ" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2024 14:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2024 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 29.02.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 29.02.2024 № 72) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-05-009671-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРСОФТ» (ТОВ «МАРСОФТ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п. 4.1 ч. 4 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі вимагалося надати: - Заповнену та підписану з боку учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1 до ТД. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п. 4.1 ч. 4 Розділу I Додатку 2 до ТД: - у документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАРСОФТ», були виявлені наступні невідповідності: А) Учасником процедури закупівлі ТОВ «МАРСОФТ» надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24, не за формою згідно Додатку 1 до ТД, а саме: після таблиці у документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24 присутній текст, який не був передбачений формою цього документу. Б) У примітці Додатку 1 до ТД зазначено: «*Найменування, технічні, кількісні характеристики товару повинні відповідати «Технічним вимогам» (Додаток 5) до даної тендерної документації.». У «Технічних вимогах» (Додатку 5 до ТД) зазначено: «Нижній силовий елемент повинен бути із гальванізованого ланцюга та троса, які розташований в спеціальному кармані та з’єднані з замками (зчіпним пристроєм з нержавіючої сталі).», а у документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. № 09/02_24 відсутня інформація щодо наявності троса у товарі, що запропонований ТОВ «МАРСОФТ». Вважаємо, що відсутність інформації щодо троса у товарі, що запропонований ТОВ «МАРСОФТ», відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, належить до невідповідності у інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п. 4.1 ч. 4 Розділу I Додатку 2 до ТД учаснику процедури закупівлі пропонується надати: - документи/інформацію у відповідності до вимог ТД з урахуванням виправлених невідповідностей. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
29.02.2024 15:01
Надати до
01.03.2024 15:01
Період вимог/скарг з 05.04.2024 11:23 по 11.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: Враховуючи мотивувальну частину рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 р. № 4839-р/пк-пз в якій зазначено, що не відхиливши пропозицію учасника ТОВ «МАРСОФТ», Замовник порушив вимоги пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: У складі пропозиції ТОВ «МАРСОФТ» надано документ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 16.02.2024 р. №09/02_24 не за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації (далі - ТД), а саме: після таблиці у документі присутній текст, який не був передбачений формою цього документу, крім цього відсутнє підтвердження наявності троса в нижньому силовому елементі запропонованого учасником товара. Після детального розгляду та на підставі висновків та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 р. № 4839-р/пк-пз, невідповідність в інформації / документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару від 16.02.2024 р. № 09/02_24» не підлягала / підлягає усуненню та свідчить про невідповідність пропозиції переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 р. № 4839-р/пк-пз, зазначений документ не відносився / відноситься до документів, визначених пунктом 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, і Замовник не має / мав права звертатися за усуненням невідповідностей у зазначеному документі. Враховуючи вищенаведене, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРСОФТ». Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРСОФТ» згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2024 № 133, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника «ТОВ "МАРСОФТ» на підставі того, що: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2024 14:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2024 14:35
Період вимог/скарг з 09.04.2024 13:44 по 15.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРТПОСТАЧ» і, враховуючи: аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ПАРТПОСТАЧ» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозицій даного учасника процедури закупівлі не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРТПОСТАЧ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. 9. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2024 № 140, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ПАРТПОСТАЧ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ПАРТПОСТАЧ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Плавучі конструкції за кодом ДК 021:2015 - 34510000-5 Судна.
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2024-02-05-009671-a-c2
Очікує підписання
321 920 грн.
321 920 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
160 (Погонний метр)
Плавучі конструкції
Номенклатура
Плавучі конструкції
Кількість
160
Одиниця виміру
погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
357 712 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2024 12:30
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
0487381786
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
357 712 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2024 12:30
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
0487381786
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності