Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. від КП "Одесміськелектротранс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-02-011672-a
План UA-P-2024-02-02-003817-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.04.2024 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
454 150 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 541.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.02.2024 15:24 до 11.02.2024 15:29
Завершено
Період уточнень
з 02.02.2024 15:24
до 08.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.02.2024 15:24
до 08.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2024 13:55
до 12.04.2024 21:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.02.2024 10:42
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 21:57
до 27.04.2024 10:37
Період уточнень
з 02.02.2024 15:24 до 08.02.2024 00:00
Період оскарження
з 02.02.2024 15:24 до 08.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.02.2024 13:55 до 12.04.2024 21:57
Період кваліфікації
з 12.02.2024 13:55 до 12.04.2024 21:57
Основні параметри
Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
454 150 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Очікувана вартість
454 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4541,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.02.2024 13:20
Закінчення аукціону
12.02.2024 13:55
Позиція : №1 50 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-1
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №2 500 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-2
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-2
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №3 250 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-5
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-5
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
250
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №4 200 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-6
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-6
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №5 100 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-9
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-9
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №6 20 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-50
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-50
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №7 20 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-100
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-100
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №8 250 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
250
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №9 100 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-2(ОУ-3)
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-2(ОУ-3)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №10 100 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №11 50 (послуга)
Заміна запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Опис предмета закупівлі
Заміна запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №12 300 (послуга)
Ремонт запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Опис предмета закупівлі
Ремонт запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
300
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №13 200 (послуга)
Заміна монометра до вогнегасника ВП
Опис предмета закупівлі
Заміна монометра до вогнегасника ВП
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №14 200 (послуга)
Доукомплектація розтрубом до ВВК-3,5
Опис предмета закупівлі
Доукомплектація розтрубом до ВВК-3,5
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №15 100 (послуга)
Доукомплектація шлангом до вогнегасника ВП-5(або 6,або 9)
Опис предмета закупівлі
Доукомплектація шлангом до вогнегасника ВП-5(або 6,або 9)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №16 80 (послуга)
Доукомплектація насадком до вогнегасника ВП-1(або2)
Опис предмета закупівлі
Доукомплектація насадком до вогнегасника ВП-1(або2)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
80
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №17 40 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-1
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №18 100 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-2
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-2
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №19 50 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-5
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-5
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №20 20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-6
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-6
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №21 20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-9
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-9
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №22 20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-50
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-50
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №23 20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-100
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВП-100
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №24 30 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №25 30 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВВК-2,0(ОУ-3)
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВВК-2,0(ОУ-3)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Позиція : №26 30 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Опис предмета закупівлі
Фарбування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2024 15:29
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником здійснюється на підставі виставлених рахунків Виконавця протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дня підписання Акту наданих послуг без зауважень.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"
Пропозиція:
297 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦФАЙЄРЮА"
Пропозиція:
150 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
Пропозиція:
250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"
Пропозиція:
249 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.02.2024 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.02.2024 19:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Таран Тетяна Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487175467
Замовник
ЄДРПОУ
03328497
Назва (англійською мовою)
ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans"
Повна назва
КП "Одесміськелектротранс"
Повна назва (англійською мовою)
ME Communal Enterprise "Odesmiskelektrotrans"
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Водопровідна,1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
Період вимог/скарг з 23.02.2024 10:42 по 29.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: В п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації є вимога про те, що матеріально-технічна база (далі - МТБ) повинна відповідати п. 27 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852.» (далі – Ліцензійні умови), серед вимог до якої було наявність «складських приміщень для зберігання вогнегасних речовин, вогнегасників після проведення їх технічного обслуговування та виробничих приміщень (приміщень для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників). Так, ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» на виконання вимоги щодо підтвердження наявності МТБ надає довідку МТБ, в якій вказано нежитлове приміщення загальною площею 116, 7 кв.м, що належить йому на праві суборенди за договором суборенди № СА-478 від (увага!) 06.11.2023 р., що передається ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» для використання у якості складу. Відповідно до умов цього договору (п. 3.1) передача приміщення в користування здійснюється за актом приймання-передачі. Учасник надав і зазначений акт також від 06.11.2023 р., який як і договір підписаний ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» в особі Шевченко Ірини Вікторівни, в якості директора, що діє на підставі Статуту. Проте, як свідчать дані з ЄДРПОУ: державна реєстрація створення юридичної особи ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» відбулася 07.11.2023 р., тобто ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» було створено 07.11.2023 р. Прошу звернути увагу, що набуваючи право користування таким приміщенням, Учасник, як юридична особа реалізує свою цивільну дієздатність (здатність набувати цивільні права та обов’язки). А відповідно до ч.4 ст. 91 ЦКУ цивільна правоздатність (тобто здатність мати цивільні права та обов’язки) юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення. Як вбачається з вищенаведеного ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА», взагалі не мало права вчиняти будь-які дії, пов’язані з набуттям цивільних прав і обов’язків, а саме: укладати договори до моменту свого створення. Такі правочини є недійсними, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 215 ЦКУ - Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 ЦКУ. Так, відповідно до ч. 2 ст. 203 ЦКУ - Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» станом на 06.11.2023 р. (включно) не могло не лише набувати свої права (цивільна дієздатність), але і мати їх (цивільна правоздатність). До слова, на виконання вимоги надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасником було надано Протокол установчих зборів учасників № 1 від 06.11.2023 р. (це при тому, що станом на 06.11.2023 р. такого органу як установчі збори учасників не існує, а установчих зборів ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» не існувало тим паче, бо і самого ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» не існувало ще). Серед питань, що зазначені в протоколі на голосування виносилось питання про обрання директором ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» Шевченко І.В., а відповідно до наказу про призначення на посаду директора № 1-к від 09.11.2023 р., директор Шевченко І.В. розпочала роботу з 09.11.2023 р., тобто у «директора» Шевченко І.В. не було повноважень для підписання договору суборенди від 06.11.2023 р.) Отже, таким чином у ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» відсутнє право на користування нежитловим приміщенням площею 116,7 кв.м., що надавалося у користування як склад. Також Учасником не було зазначено в переліку в довідці МТБ виробничих приміщень (приміщень для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників), чим Учасник не підтвердив наявність у нього таких приміщень. Додатково хочемо звернути увагу Учасника ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» що відповідно до п. 2 (Інша інформація) Розділу 5 Тендерної документації (Оцінка тендерної пропозиції) – «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України, однією з видів якої є обмеження волі на строк до двох років за використання завідомо підробленого документа. Рекомендуємо Учаснику під час складання документів своїх пропозицій в майбутньому пам’ятати про цей злочин та інші діяння, що передбачені в ст. 358 Кримінального кодексу України, що він може вчинити «через необережність». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 15:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 15:24
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.02.2024 13:55
Надати до
14.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.02.2024 10:42
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.03.2024 16:06 по 26.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 15:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 15:24
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.03.2024 16:19
Надати до
16.03.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦФАЙЄРЮА", ЄДРПОУ 45233993 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з ремонту та технічного обслуговування протипожежного обладнання, за кодом CPV ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-02-02-011672-a (кінцевий строк подання пропозицій до 11.02.2024 р.) 1. Відповідно до п. 3 Розділу 6 тендерної документації Учасник у складі пропозиції завантажує заповнений проект договору з обов'язковим заповненням усіх додатків до договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення договору). Учасник надав заповнений проект договору з усіма додатками, проте не заповнив п. 1.1.4 проекту договору. Для усунення вказаної невідповідності Учасник має завантажити заповнений проект договору з усіма додатками, заповнивши п. 1.1.4 проекту договору. 2. Відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: … 2) сканкопiю (ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), а також документальним підтвердженням його виконання (акт наданих послуг тощо). Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору № 04 від 06.02.2024 р., в якій вказав аналогічний договір № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а в якості документів, що підтверджують виконання зазначеного договору Учасник зазначив акт наданих послуг та лист-відгук від Замовника. Вказані документи також були надані Учасником у складі пропозиції, а саме: • рахунок від 02.02.2024 р. (який відповідно до договору є його невід’ємним додатком); • акт наданих послуг від 02.02.2024 р., проте дата акту передує даті заключення договору, що є неправомірним. • лист-відгук від Замовника № 02/02/2024-ЛВ від 02.02.2024 року, відповідно до якого Замовник рекомендує Виконавця до співпраці. Проте лист-відгук не стосується договору, вказаного в довідці. На підставі вищенаведеного у пропозиції Учасника відсутні документи, які свідчили б про виконання аналогічного договору №02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р. Для усунення даної невідповідності Учасник має завантажити документи на виконання умов зазначеного в довідці № 4 від 06.02.2024 р. договору № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а саме рахунок та акт наданих послуг, оскільки акт наданих послуг вказаний Учасником в довідці як документ, що підтверджує виконання договору. 3. Відповідно до п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (далі - МТБ), учасник повинен надати довідку за наведеною нижче формою на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника та з проставлянням печатки Учасника (за наявності). 2.2. У разі використання обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання.» Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій (далі - МТБ) № 5 від 06.02.2024 р., в переліку якої під п. 30 було зазначено найменування обладнання – манометр. В якості підтвердження права власності на це обладнання учасник вказав в довідці, видаткову накладну, проте не виконав вимогу надати видаткову накладну в складі своєї пропозиції. Для усунення даної невідповідності, Учасник має завантажити копію/оригінал видаткової накладної на манометр. 4. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Матеріально-технічна база повинна відповідати п. 27 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852.» (далі – Ліцензійні умови). Учасником надана довідка № 5 від 06.02.2024 р., з переліком МТБ, проте на виконання вимоги п. 27 Ліцензійних умов, а саме те, що Ліцензіат має забезпечити наявність виробничих приміщень (приміщень для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників) Учасником не було зазначено в переліку в довідці таких виробничих приміщень. Для усунення даної невідповідності, та за наявності у Учасника таких виробничих приміщень, Учасник має завантажити оновлену довідку про наявність МТБ (доповнивши її лише виробничим приміщенням), та вказати в довідці підставу використання таких приміщень (право користування/право власності), та відповідно до вимоги п. 2 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації надати документи на підтвердження такого права. 5. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати довідку (за наведеною формою) про наявність працівників із зазначенням посади працівників. Також у вимогах додатку 1 вимагалось надати копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, на працівників, які зазначені в довідці. Учасником було надано довідку (яка не відповідає формі, наведеній у п. 3) із зазначенням посади працівників, проте відповідно до документів, наданих на підтвердження трудових відносин, найменування посади працівників у довідці не відповідає найменуванню посади працівників у документах про прийняття на роботу. Для усунення вказаної невідповідності Учасник має завантажити довідку про наявність працівників відповідно до форми, наведеній у додатку 1 п. 3, оновлену в частині найменування посади працівників відповідно до наказів про призначення/трудового договору, що вже надані учасником у складі тендерної пропозиції. 6. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати стосовно всіх працівників-виконавців робіт у складі пропозиції надаються наступні документи: • підтверджуючі документи щодо проходження виконавцями робіт учасника (оригінали або копії протоколу/лів (витягу/гів з протоколу/лів) та посвідчень) про перевірку знань з питань Закону України «Про охорону праці», надання першої домедичної допомоги, електробезпеки, гігієни праці, Типового положення з охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» (Постанова КМУ від 17.04.2019 № 337); Учасником було надано посвідчення та протокол на всіх працівників про проходження навчання з «…Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків….» Учасником було надано лише посвідчення про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму. Для усунення вказаної невідповідності та на виконання вимоги тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати посвідчення та протокол про проходження навчання з «…Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» (Постанова КМУ від 17.04.2019 № 337)…» та протокол про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму на всіх працівників, що вказані учасником у довідці. 7. Відповідно до п. 1 Додатку № 1 вимогу про те, що матеріально-технічна база повинна відповідати п. 27 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016 р. № 852.» (далі – Ліцензійні умови), серед вимог до якої було наявність «складських приміщень для зберігання вогнегасних речовин, вогнегасників після проведення їх технічного обслуговування. Учасник надає довідку МТБ, в якій вказано нежитлове приміщення загальною площею 116, 7 кв.м, що належить йому на праві суборенди за договором суборенди № СА-478 від 06.11.2023 р., що передається ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» у якості складу. Відповідно до умов цього договору (п. 3.1) передача приміщення в користування здійснюється за актом приймання-передачі. Учасник надав і зазначений акт від 06.11.2023 р., який як і договір підписаний ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» в особі Шевченко Ірини Вікторівни, в якості директора, що діє на підставі Статуту. Проте, як свідчать дані з ЄДРПОУ: державна реєстрація створення юридичної особи ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» відбулася 07.11.2023 р., тобто ТОВ «СПЕЦФАЙЄРЮА» було створено 07.11.2023 р. Для усунення вказаної невідповідності Учаснику необхідно завантажити договір (зміни до договору) суборенди з датою не раніше призначення на посаду директора Шевченко І.В. 8 Відповідно до Додатку 1 - У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору). Учасником було надано протокол-рішення, в якому є невідповідність між тендерною документацією та ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі- ЗУ) , відповідно до вимог ТД надається протокол-рішення якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, а ст. 44 ЗУ, визначає іншу підставу. Для усунення вказано невідповідності Учасник має завантажити протокол-рішення відповідно до вимог Тендерної документації.
Створено
19.03.2024 13:02
Надати до
20.03.2024 13:02
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 12.04.2024 21:57 по 18.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2024 21:57
Довідка НАЗК
12.04.2024 21:57
-
09.04.2024 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 15:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 15:24
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.04.2024 15:54
Надати до
11.04.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: … 2) сканкопiю (ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), а також документальним підтвердженням його виконання (акт наданих послуг тощо). Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору № 04 від 06.02.2024 р., в якій вказав аналогічний договір № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а в якості документів, що підтверджують виконання зазначеного договору Учасник зазначив акт наданих послуг та лист-відгук від Замовника. Вказані документи також були надані Учасником у складі пропозиції, а саме: • рахунок від 02.02.2024 р. (який відповідно до договору є його невід’ємним додатком); • акт наданих послуг від 02.02.2024 р., проте дата акту передує даті заключення договору, що є неправомірним. • лист-відгук від Замовника № 02/02/2024-ЛВ від 02.02.2024 року, відповідно до якого Замовник рекомендує Виконавця до співпраці. Проте лист-відгук не стосується договору, вказаного в довідці. На підставі вищенаведеного у пропозиції Учасника відсутні документи, які свідчили б про виконання аналогічного договору №02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р. Для усунення даної невідповідності Учасник має завантажити документи на виконання умов зазначеного в довідці № 4 від 06.02.2024 р. договору № 02/02/24-ПВ від 05.02.2024 р., а саме рахунок та акт наданих послуг, оскільки акт наданих послуг вказаний Учасником в довідці як документ, що підтверджує виконання договору або надати інші документи, передбачені п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності позитивного досвіду. 2. Відповідно до п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (далі - МТБ), учасник повинен надати довідку за наведеною нижче формою на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника та з проставлянням печатки Учасника (за наявності). 2.2. У разі використання обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання.» Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій (далі - МТБ) № 5 від 06.02.2024 р., в переліку якої під п. 30 було зазначено найменування обладнання – манометр. В якості підтвердження права власності на це обладнання учасник вказав в довідці, видаткову накладну, проте не виконав вимогу надати видаткову накладну в складі своєї пропозиції. Для усунення даної невідповідності, Учасник має завантажити копію/оригінал видаткової накладної на манометр або інший документ, що підтверджує наявність у учасника обладнання, з функціями манометру.
Створено
11.04.2024 19:18
Надати до
12.04.2024 19:18
Договір
UA-2024-02-02-011672-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ВТ-ВМТЗ-П/2024/97
150 000 грн.
125 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.04.2024
Строк дії договору з
26.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
50 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-1
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-1
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-2
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-2
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-5
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-5
Кількість
250
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-6
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-6
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
100 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-9
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-9
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-50
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-50
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-100
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВП-100
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Кількість
250
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
100 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-2(ОУ-3)
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-2(ОУ-3)
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
100 (послуга)
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Номенклатура
Технічне обслуговування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
50 (послуга)
Заміна запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Номенклатура
Заміна запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
300 (послуга)
Ремонт запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Номенклатура
Ремонт запорно-пускового пристрою до вогнегасника
Кількість
300
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (послуга)
Заміна монометра до вогнегасника ВП
Номенклатура
Заміна монометра до вогнегасника ВП
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (послуга)
Доукомплектація розтрубом до ВВК-3,5
Номенклатура
Доукомплектація розтрубом до ВВК-3,5
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
100 (послуга)
Доукомплектація шлангом до вогнегасника ВП-5(або 6,або 9)
Номенклатура
Доукомплектація шлангом до вогнегасника ВП-5(або 6,або 9)
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
80 (послуга)
Доукомплектація насадком до вогнегасника ВП-1(або2)
Номенклатура
Доукомплектація насадком до вогнегасника ВП-1(або2)
Кількість
80
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
40 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-1
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-1
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
100 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-2
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-2
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
50 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-5
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-5
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-6
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-6
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-9
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-9
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-50
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-50
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВП-100
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВП-100
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВВК-1,4(ОУ-2)
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВВК-2,0(ОУ-3)
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВВК-2,0(ОУ-3)
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (послуга)
Фарбування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Номенклатура
Фарбування вогнегасника ВВК-3,5(ОУ-5)
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.04.2024 10:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
454 150 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2024 15:29
Замовник:
КП "Одесміськелектротранс"
Контактний телефон:
+380487175467
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
454 150 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2024 15:29
Замовник:
КП "Одесміськелектротранс"
Контактний телефон:
+380487175467
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності