Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров"яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради від Гвіздецький ліцей Гвіздецької селищної ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-02-010814-a
План UA-P-2024-02-02-003676-c link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 15.05.2024 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
598 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 992.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.02.2024 14:59 до 12.02.2024 16:33
Завершено
Період уточнень
з 02.02.2024 14:59
до 09.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.02.2024 14:59
до 09.02.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.02.2024 12:28
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.02.2024 11:40
до 16.05.2024 00:00
Період уточнень
з 02.02.2024 14:59 до 09.02.2024 00:00
Період оскарження
з 02.02.2024 14:59 до 09.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.02.2024 12:28
Основні параметри
Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
598 500 грн.
Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради
Назва предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради
Очікувана вартість
598 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2992,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.02.2024 11:53
Закінчення аукціону
13.02.2024 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
285
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
78260, Україна, Івано-Франківська область, смт.Гвіздець, вулиця Івана Франка,43,
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОВБЕЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
495 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кахнікевич Андрій Петрович
Пропозиція:
440 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ТУРЛУКОВСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
Пропозиція:
349 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.02.2024 11:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.02.2024 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Єреміца
Електронна пошта
Телефон
+380970962026
Сайт:
https://hvizdets.e-schools.info/
Замовник
ЄДРПОУ
20566873
Повна назва
Гвіздецький ліцей Гвіздецької селищної ради
Поштовий індекс
78260
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Коломийський р-н, селище міського типу Гвіздець
Адреса
ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 43
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради
Період вимог/скарг з 16.02.2024 11:40 по 22.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.02.2024 11:40
Довідка НАЗК
16.02.2024 11:40
-
16.02.2024 11:39
Звіт про оцінку
13.02.2024 12:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.04.2024 17:30 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 14:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 14:59
Період вимог/скарг з 03.05.2024 9:46 по 09.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.05.2024 09:47
Довідка НАЗК
03.05.2024 09:46
-
29.04.2024 17:32
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.05.2024 13:04 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.05.2024 13:04
-
Звіт про оцінку
10.05.2024 12:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 14:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 14:59
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 14:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.02.2024 14:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин учасником ФОП Кахнікевич Андрій Петрович, ЄДРПОУ 2957921591. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кахнікевич Андрій Петрович, ЄДРПОУ 2957921591 у процедурі закупівлі UA-2024-02-02-010814-а виявлено наступні невідповідності: - не надано листи-відгуки, копії аналогічних договорів та документів до них вказаних в Додатку 2 до тендерної документації; - не надано документальне підтвердження легального походження товару згідно вимог абз. 2 пункту 1,4 Додатку 3. Враховуючи вищенаведене, керуючись вимогами статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 41, 43 Особливостей та рішенням протоколу № 8 від 15 травня 2024 року оприлюднюється в електроннійсистемі закупівель повідомлення з вимогою про усунення протягом 24 годин вище вказаних невідповідностей учасником ФОП Кахнікевич Андрій Петрович, ЄДРПОУ 2957921591.
Створено
15.05.2024 14:55
Надати до
16.05.2024 14:55
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-22-000001
Дата створення проекту
22.04.2024 10:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.04.2024 11:22
Дата публікації висновку про результати
25.04.2024 14:37
Дата завершення усунення порушень
10.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 №31-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.04.2024 №31-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-02-02-010814-a 02.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
22.04.2024 11:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 07.02.2024 №3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Кабак Андрій Петрович (далі – ФОП Кабак А.П.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 №4, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 24.04.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника складена з порушенням вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей. Згідно абзацу п’ятого пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Зокрема, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 ТД Замовник зазначив, що: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Однак, відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпункту 11 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 Замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. У відповіді на запит про надання пояснення від 24.04.2024 Замовником надано посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено Обґрунтування, яке оприлюднено 24.04.2024, тоді як оголошення про закупівлю оприлюднено 02.02.2024, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП Кабак А.П. встановлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 №4 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Кабак А.П. та 16.02.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, у відповіді на запит про надання пояснення від 24.04.2024 Замовник зазначив, що: «Замовником не укладався договір про закупівлю товару «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» з переможцем торгів ФОП Кабак Андрій Петрович через його відмову від укладення договору, яку отримано на електрону адресу замовника об 11:20 год. 23.02.2024 року (лист-відмова ФОП Кабак А.П. № 1 від 23.02.2024 року - додається окремим файлом).». Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Кабак А.П. через те, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кабак А.П. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ФОП Кабак А.П. та заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей при складанні тендерної документації, вимог пункту 4-1 Постанови №710 при дотриманні вимог Постанови №710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.04.2024 00:00
Дата публікації
25.04.2024 14:37
Документи висновку
25.04.2024 14:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Гвіздецьким ліцеєм Гвіздецької селищної ради виконано зобов'язання щодо усунення порушень, вказаних у Висновку Західного офісу Держаудитслужби та скасовано рішення за № 4 від 16.02.2024 року про визначення ФОП КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ, ЄДРПОУ 3075923079 переможцем процедури закупівлі "Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради" (протокол УО про скасування рішення про визначення переможця додано окремим файлом) та вжито заходів направлених на недопущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації
29.04.2024 17:54
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Деревина дров'яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-010814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чи укладався Замовником договір про закупівлю товару (деревина дров’яна непромислового використання твердих порід) з переможцем торгів ФОП Кабак Андрій Петрович? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 09:51
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 09:52
-
Відповідь
Пояснення Замовника на запит Західного офісу Держаудитслужби
Пояснення Замовника на запит Західного офісу Держаудитслужби у межах моніторингу процедури закупівлі предмету «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-02-010814-а) відповідно до отриманих запитань: 1. Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дров’яній непромислового користування для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради. Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладом освіти. Очікувана вартість процедури закупівлі склала 598 500,00 грн. з ПДВ. Якість товару повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 005:2018. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» - https://hvizdets.e-schools.info. 2.Замовником не укладався договір про закупівлю товару «Деревина дров’яна непромислового використання твердих порід для Гвіздецького ліцею Гвіздецької селищної ради» з переможцем торгів ФОП Кабак Андрій Петрович через його відмову від укладення договору, яку отримано на електрону адресу замовника об 11:20 год. 23.02.2024 року (лист-відмова ФОП Кабак А.П. № 1 від 23.02.2024 року - додається окремим файлом).
Рішеня
24.04.2024 17:01
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
598 500 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2024 16:33
Замовник:
Гвіздецький ліцей Гвіздецької селищної ради
Контактний телефон:
+380970962026
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
598 500 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2024 16:33
Замовник:
Гвіздецький ліцей Гвіздецької селищної ради
Контактний телефон:
+380970962026
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності