Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам"ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади. від ГЛАДКОВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-01-009791-a
План UA-P-2024-02-01-003969-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.03.2024 15:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 753 873.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 769.36 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.02.2024 14:43 до 09.02.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 01.02.2024 14:43
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.02.2024 14:43
до 06.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2024 14:11
до 06.03.2024 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.02.2024 09:34
до 12.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.03.2024 16:47
до 20.03.2024 15:05
Період уточнень
з 01.02.2024 14:43 до 06.02.2024 00:00
Період оскарження
з 01.02.2024 14:43 до 06.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.02.2024 14:11 до 06.03.2024 16:47
Період кваліфікації
з 12.02.2024 14:11 до 06.03.2024 16:47
Основні параметри
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 753 873.2 грн.
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Назва предмета закупівлі
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Примітки
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Очікувана вартість
1 753 873.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8769,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.02.2024 13:48
Закінчення аукціону
12.02.2024 14:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11115, Україна, Житомирська область, с. Гладковичі, Репкіна Н,5-В
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється в порядку безготівкових платежів, шляхом перерахування грошових коштів Замовником на відповідний розрахунковий рахунок "Виконавця" після підписання відповідного акту виконаних робіт (послуг), протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СКЕФАЛД - 2"
Пропозиція:
1 449 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЦЕЛИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
1 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.02.2024 13:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.02.2024 12:23
Оголошення про проведення закупівлі
02.02.2024 12:22
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Макаревич Сергій
Електронна пошта
Телефон
380671856846
Замовник
ЄДРПОУ
04346770
Повна назва
ГЛАДКОВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
11115
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Овруцький район
Адреса
с.Гладковичі
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Період вимог/скарг з 14.02.2024 9:34 по 20.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.02.2024 09:34
Довідка НАЗК
14.02.2024 09:33
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
12.02.2024 14:11
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.03.2024 16:28 по 10.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів ID UA-2024-02-01-009791-а приватне підприємство «СКЕФАЛД-2» з наступних підстав: згідно пункту 3, частини 1, статті 31 Закону. 1. Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
04.03.2024 16:26
-
04.03.2024 16:25
documentType.award.awardNotice
04.03.2024 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 14:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 14:42
Період вимог/скарг з 06.03.2024 16:47 по 12.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.03.2024 16:47
Довідка НАЗК
06.03.2024 16:47
-
06.03.2024 16:46
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
04.03.2024 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 14:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЦЕЛИК ОЛЬГА СЕРГІЇВНА» у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями №UA-2024-02-01-009791-a Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади , виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією : 1. Додаток 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НАПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ на підтвердження розділу ІІ «Загальна довідка про учасника», Учасник повинен був надати на підтвердження відповідності встановленому критерію заповнену довідку. В Вашій тендерній пропозиції довідка відсутня. 2. Додаток 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НАПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ на підтвердження п. 1.3 розділу ІІ « Інформація про уповноважених осіб , які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю , у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою підприємцем – лист підтвердження у довільної формі про відсутність інших уповноважених осіб. В Вашій тендерній пропозиції «Інформація про уповноважених осіб або довідка відсутні. 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) /учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п.47 Особливостей Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. В Вашій тендерній пропозиції довідка відсутні.
Створено
05.03.2024 16:34
Надати до
06.03.2024 16:34
Угоди
UA-2024-02-01-009791-a-a2
Підписаний і діє
Номер
34
1 450 000 грн.
1 450 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Номенклатура
Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
1 450 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
20.03.2024 15:05
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
20.03.2024 14:54
Підписаний договір
20.03.2024 14:54
Підписаний договір
20.03.2024 14:54
Підписаний договір
20.03.2024 14:53
Підписаний договір
20.03.2024 14:53
Підписаний договір
20.03.2024 14:53
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-25-000071
Дата створення проекту
25.03.2024 17:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.03.2024 11:07
Дата публікації висновку про результати
04.04.2024 17:49
Дата завершення усунення порушень
19.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
17.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 036-42-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2024 № 30-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2024-02-01-009791-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.03.2024 00:00
Документи рішення
26.03.2024 11:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Гладковицької сільської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.02.2024,тендерна пропозиція учасника ПП «СКЕФАЛД-2», тендерна пропозиція учасника -переможця ФОП Целик Ольга Сергіївна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення учасника ПП «СКЕФАЛД-2» від 04.03.2024 № 15, лист про відмову від підписання договору від 01.03.2024 № 6, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 06.03.2024 № 17, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.03.2024, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2024, договір про закупівлю від 20.03.2024 № 34, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 28.03.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Целик Ольга Сергіївна не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці, не перебувають у власності учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) - учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці. На виконання вищевказаних умов учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби, а саме: - Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення); - Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення); - Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення); - Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування); - Газель 2705 (в користуванні сім’ї); - Peugeot 307 (власний). Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper та документальне підтвердження права на користування транспортним засобом Газель 2705, чим не підтверджено наявність в учасника вищевказаних транспортних засобів, та як наслідок не дотримано вимоги встановлені підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 28.03.2024 надав пояснення: «Після відмови переможця торгів «СКЕФАЛД 2» від підписання договору підряду з виконання робіт по об’екту - « Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади», наступним переможцем закупівлі було обрано ФОП «Целик О.С». Оскільки за весь час проведення закупівлі учасники не можуть знати хто буде переможцем, ФОП «Целик О.С», відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, було опубліковано лише довідку про наявність транспортних засобів. Тому договори оренди та свідоцтва про право власності автотранспортних засобів які будуть використовуватись під час виконання підрядних робіт, були надані після визначення ФОП «Целик О.С» переможцем торгів особисто. У відкритих торгах з особливостями приймала обмежена кількість учасників, всього два учасника «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади». Скасування закупівлі та проведення повторних торгів може привести до збільшення вартості робіт та витрачення зайвих коштів громади. Тому позиція Замовника визнати переможцем закупівлі ФОП «Целик О.С» обгрунтована, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади. В подальшому при проведені закупівель зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель і в подальшому не допускати помилок.» Слід зазначити, що пояснення Замовника підтверджує, що в учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи щодо документального підтвердження транспортних засобів, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», які стосуються усіх учасників процедури закупівлі. Слід відмітити, що відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна, як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від від 20.03.2024 № 34, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
04.04.2024 00:00
Дата публікації
04.04.2024 17:49
Документи висновку
04.04.2024 17:49
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам'ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.», ДК 021:2015: 45220000-5 — (Інженерні та будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-009791-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). Поясніть, чи надано у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору (із зазначенням назви файла зазначених вище документів в електронній системі закупівель)? 3) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна повинен надати довідку в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці. Учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби: - Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення) - Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення) - Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення) - Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування) - Газель 2705 (в користуванні сім’ї) - Peugeot 307 (власний). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна вимогам, встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази»? Також, поясніть та надайте документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації використання транспортного засобу Газель 2705 «в користуванні сім’ї»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
26.03.2024 17:00
Орган перевірки
30.03.2024 00:00
Документи повідомлення
26.03.2024 17:02
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит ДАСУ від 25.03.2024 (процедура закупівлі № UA-2024-02-01-009791-а) Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Постанови №710 Замовники мають публікувати обгрунтування на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» а саме: gid-td.gov.ua у розділі «Офіційні документи». Також для здійснення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат та визначення його очікувану вартість перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію предмета закупівлі шляхом: - проведення аналізу закупівель в інтернет-ресурсах відповідних робіт з відповідними та іншими технічними характеристиками та виготовленої проектно-кошторисної документації , проектною організацією – ФОП НЕВМЕРЖИЦЬКИЙ МИКОЛА ІВАНОВИЧ (2268812852), назва об’єкту проектування «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.» , Реєстраційний номер : PD01: 6768-0246-7884-3339 Редакція №1. ________________________________________ Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та Прізвище, скріплена печаткою ( за наявності). надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації учасником закупівлі ФОП Целик Ольга Сергіївна , надано файл в pdf форматі ,проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору, що відповідає на вимогу у тендерної документації у пункті 6.3 Розділу 6. Назва файла зазначених вище документів в електронної системі закупівель – Проєкт договору про закупівлю у форматі PDF, 06.03.2024 року у 09.48.05. Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень: «Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна повинен надати довідку в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці. Учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби: - Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення) - Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення) - Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення) - Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування) - Газель 2705 (в користуванні сім’ї) - Peugeot 307 (власний). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна вимогам, встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази»? Також, поясніть та надайте документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації використання транспортного засобу Газель 2705 «в користуванні сім’ї»? ПОЯСНЕННЯ: Після відмови переможця торгів «СКЕФАЛД 2» від підписання договору підряду з виконання робіт по об’екту - « Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади», наступним переможцем закупівлі було обрано ФОП «Целик О.С». Оскільки за весь час проведення закупівлі учасники не можуть знати кто буде переможцем, ФОП «Целик О.С», відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, було опубліковано лише довідку про наявність транспортних засобів. Тому договори оренди та свідоцтва про право власності автотранспортних засобів які будуть використовуватись під час виконання підрядних робіт, були надані після визначення ФОП «Целик О.С» переможцем торгів особисто. У відкритих торгах з особливостями приймала обмежена кількість учасників, всього два учасника «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади». Скасування закупівлі та проведення повторних торгів може привести до збільшення вартості робіт та витрачення зайвих коштів громади. Тому позиція Замовника визнати переможцем закупівлі ФОП «Целик О.С» обгрунтована, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади. В подальшому при проведені закупівель зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимок чинного законодавства у сфері публічних закупівель і в подальшому не допускати помилок. копії договорів оренди та свідоцтва права власності додаються на 15 арк
Рішеня
28.03.2024 12:01
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 753 873.2 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2024 12:00
Замовник:
ГЛАДКОВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380671856846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 753 873.2 грн.
Період подання пропозицій
до 09.02.2024 12:00
Замовник:
ГЛАДКОВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380671856846
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності