Показати схожі тендери

Закупівля кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015 55521200-0 «Послуги з доставки їжі») від Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-31-004275-a
План UA-P-2024-01-30-003641-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.03.2024 10:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 484 302 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 421.51 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.01.2024 11:30 до 14.02.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2024 11:30
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.01.2024 11:30
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.02.2024 11:40
до 23.02.2024 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2024 12:40
до 29.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.02.2024 11:28
до 01.03.2024 10:18
Період уточнень
з 31.01.2024 11:30 до 11.02.2024 00:00
Період оскарження
з 31.01.2024 11:30 до 11.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.02.2024 11:40 до 23.02.2024 11:28
Період кваліфікації
з 15.02.2024 11:40 до 23.02.2024 11:28
Основні параметри
кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015 55521200-0 «Послуги з доставки їжі»)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 484 302 грн.
кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015 55521200-0 «Послуги з доставки їжі»)
Назва предмета закупівлі
кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015 55521200-0 «Послуги з доставки їжі»)
Очікувана вартість
2 484 302 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12421,51
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.02.2024 11:11
Закінчення аукціону
15.02.2024 11:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
кейтерингові послуги з надання лікувального харчування
Код ДК 021:2015
55521200-0 - Послуги з доставки їжі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49074, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Слобожанський,96
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться Замовником щомісячно після складання Виконавцем акту наданих послуг та рахунку на оплату протягом 15 робочих днів з дня отримання таких документів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Пропозиція:
2 179 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Новіков Олександр Сергійович
Пропозиція:
1 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КЕЙТЕРІНГ"
Пропозиція:
1 999 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.02.2024 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.02.2024 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Пальцун
Електронна пошта
Телефон
+380983268543
Сайт:
http://gasto.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02011781
Повна назва
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Поштовий індекс
49074
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пр-т Слобожанський, 96
Кваліфікація
Лот № 1 кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015 55521200-0 «Послуги з доставки їжі»)
Період вимог/скарг з 21.02.2024 12:40 по 27.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.02.2024 12:40
-
Звіт про оцінку
15.02.2024 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 11:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! В Додатку № 1 до тендерної документації ( Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до п.1 ст. 16 Закону ) у Замовника є вимога :- Дійсні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів. Учасником надані Довідка № 834 про санітарну обробку автомобіля ГАЗель АЕ 8154 КР з даними про проходження санітарної обробки автотранспорту та Довідка № 1009 про санітарну обробку автомобіля ГАЗ АЕ 8117 КР в якій відсутні дані про проходження санітарної обробки автотранспорту.В Додатку № 2 (до тендерної документації) Медико –технічні вимоги предмета закупівлі, у Замовника в п. 3 є наступна вимога : На підтвердження можливості надавати послуги за вищевказаною технологічною моделлю харчування (фабрика- кухня), Учасник у складі тендерної пропозиції має надати рішення про державну реєстрацію потужності із видом діяльності фабрика – кухня, видане на ім’я Учасника. У складі вашої пропозиції дане рішення відсутне. Вимагаємо надати достовірну інформацію щодо зазначених невідповідностей.
Створено
19.02.2024 13:37
Надати до
20.02.2024 13:37
Період вимог/скарг з 22.02.2024 15:21 по 28.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.02.2024 15:21
-
Звіт про оцінку
21.02.2024 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 11:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2024 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! В Додатку № 1 до тендерної документації ( Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до п.1; 2; 3 ст. 16 Закону ) у Замовника є вимоги : - - Учасник має надати гарантійний лист, щодо виконання послуг з харчування в періоди стабілізаційних та екстрених відключень електроенергії. Підтвердити наявність альтернативних джерел постачання електроенергії (наприклад: генераторів, акумуляторів та ін.). Також Учасник повинен надати документи власності (купівлі) чи оренди альтернативного джерела постачання електроенергії. Учасник гарантійний лист та документи власності (купівлі) чи оренди альтернативного джерела постачання електроенергії не надав; - договір на вивезення твердих побутових відходів з приміщень, що вказані у довідці, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2024р. Договір не надано. - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язкова наявність кухарів, контролера якості, технолога. Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або осіб, які виконують такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. В довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації – відсутні дані працівники. -Довідка про досвід виконання аналогічного договору (Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори за групою кодів ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги). Аналогічний договір має бути наданий щодо підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про наданні послуги. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічний договір повинен містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів. Учасник надав Договір, який не відповідає предмету закупівля Замовника. Вимагаємо надати достовірну інформацію щодо зазначених невідповідностей.
Створено
21.02.2024 15:03
Надати до
22.02.2024 15:03
Період вимог/скарг з 23.02.2024 11:28 по 29.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.02.2024 11:28
Довідка НАЗК
23.02.2024 11:28
-
Звіт про оцінку
22.02.2024 15:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-01-31-004275-a-c1
Підписаний і діє
Номер
03
2 179 849.15 грн.
2 179 849.15 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.03.2024
Строк дії договору з
01.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
кейтерингові послуги з надання лікувального харчування
Номенклатура
кейтерингові послуги з надання лікувального харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
01.03.2024 10:18
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 484 302 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 14:00
Замовник:
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Контактний телефон:
+380983268543
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 484 302 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 14:00
Замовник:
Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України"
Контактний телефон:
+380983268543
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності