Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-30-001549-a
План UA-P-2024-01-30-000459-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.05.2024 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 118 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
130 594.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.01.2024 09:41 до 14.02.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.01.2024 09:41
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.01.2024 09:41
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.02.2024 12:14
до 04.04.2024 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.03.2024 15:21
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2024 16:23
до 10.05.2024 09:26
Період уточнень
з 30.01.2024 09:41 до 11.02.2024 00:00
Період оскарження
з 30.01.2024 09:41 до 11.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.02.2024 12:14 до 04.04.2024 16:23
Період кваліфікації
з 15.02.2024 12:14 до 04.04.2024 16:23
Основні параметри
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 118 960 грн.
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Назва предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
26 118 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
130594,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 000
Аукціон
Cтарт аукціону
15.02.2024 11:45
Закінчення аукціону
15.02.2024 12:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Пропозиція:
25 988 365.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю Артденбуд
Пропозиція:
23 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
19 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.02.2024 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.01.2024 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
30.01.2024 09:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордя Наталія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380573367555
Замовник
ЄДРПОУ
30885376
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Поштовий індекс
61202
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Ахсарова, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Період вимог/скарг з 06.03.2024 15:21 по 12.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" код ЄДРПОУ 41010776 переможцем торгів по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" код ЄДРПОУ 41010776 на суму 19 200 000,00 грн (дев'ятнадцять мільйонів двісті тисяч грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
Документи кваліфікації
06.03.2024 15:21
Довідка НАЗК
06.03.2024 15:21
-
15.02.2024 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну банківську гарантію від 12.10.2024 № 37776 в якій пункт 2, абз.1, абз. 8 пункту 3 не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної банківської гарантії від 12.10.2024 № 37776, а саме: - пункт 2 зазначити відповідно до Додатку № 8 тендерної документації доповнити "з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості)"; - абз.1, абз. 8 пункту 3 зазначити відповідно до Додатку № 8 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Гарантійний лист від 09.02.2024 № 06 містить не всю інформацію наведену у Додатку № 1 тендерної документації (абз. 6 не містить інформацію про "ідентифікаційний код"). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 2 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції", розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлений Гарантійний лист, який буде відповідати вимогам тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.02.2024 № 01, в якій п.3 бульдозер Liebherr PR 722, не відповідає зазначеному критерію (потужність не менше 121 кВт) стосовно мінімального переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника; п. 5 коток Hamm 3520 HT у графі "Назва техніки учасника" не вірно зазначено масу котка відповідно до його технічних характеристик. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей від 12.02.2024 № 07 відсутня інформація щодо оздоблювальника та операторів машин/машиністів/водіїв. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.2. Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження інформації, що зазначена в Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору від 09.02.2024 № 04 довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) надані не в повному обсязі. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3. Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) в повному обсязі.
Створено
19.02.2024 13:53
Надати до
20.02.2024 13:53
Період вимог/скарг з 29.03.2024 10:53 по 04.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Договір про закупівлю не був укладений у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку з тим, що Переможець не усунув невідповідності у розрахунку договірної ціни, зазначені Замовником. Відповідно до абз.2 пп.3 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:41
Період вимог/скарг з 04.04.2024 16:23 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "АРТДЕНБУД" код ЄДРПОУ 41933788 переможцем торгів по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "АРТДЕНБУД" код ЄДРПОУ 41933788 на суму 23 199 999,00 грн (двадцять три мільйони сто дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
Документи кваліфікації
04.04.2024 16:23
Довідка НАЗК
04.04.2024 16:23
-
29.03.2024 10:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав електронну банківську гарантію від 12.02.2024 № 488-24Г яка не відповідає Додатку № 8 тендерної документації, форма якого затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (із змінами). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати електронну банківську гарантію відповідно до Додатку № 8 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12.02.2024 № 12/02 по п.1 відсутня інформація про марку автокрану КТА-28, по п. 7 відсутня інформація про модель самоскиду КАМАЗ 15т. Тому відсутня можливість перевірки на відповідність мінімальному переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору від 12.02.2024 № 12/05 в графі 2 не повністю зазначено ПІБ відповідальної особи. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, яка буде відповідати вимогам тендерної документації.
Створено
02.04.2024 13:23
Надати до
03.04.2024 13:23
Угоди
UA-2024-01-30-001549-a-b2
Підписаний і діє
Номер
Т84-ЦБ7/24
21 430 684.33 грн.
17 858 903.61 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2024
Строк дії договору з
09.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Номенклатура
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.05.2024 09:26
-
10.05.2024 09:25
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-06-000049
Дата створення проекту
06.05.2024 17:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2024 20:27
Дата публікації висновку про результати
15.05.2024 21:50
Дата завершення усунення порушень
30.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
28.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2024 № 73 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
 Мазалової Р.В. від 06.05.2024 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2024 № 73 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-01-30-001549-a 30.01.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2024 00:00
Документи рішення
06.05.2024 20:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації? про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 30.01.2024 року №1, вимоги про усунення порушення від 03.04.2024 та відповідь Замовника від 05.04.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.02.2024 року, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю Артденбуд (далі – ТОВ “Артденбуд”, Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до ТОВ “Артденбуд” та ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ", протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 04.04.2024 №10, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 04.04.2024 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 08.05.2024 року (далі – Пояснення). За результатами проведеного моніторингу розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “Артденбуд” установлено наступне. Відповідно до умов Додатку №2 “Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону” для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрім інформаційної довідки про виконання аналогічного договору та копій договору (договорів) з усіма додатками та невід?ємними частинами, довідку (ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами). Одночасно, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, документи, завантажені учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання. При цьому, учасником ТОВ “Артденбуд” у складі тендерної пропозиції надано Договір підряду на капітальне будівництво № 3/3 від 06.07.2022 року, а також до вищезазначеного аналогічного договору надано «Календарний графік» (Додаток №1), який не розбірливим та придатним до читання, що суперечить вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 07.05.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 08.05.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Так як Замовником по договору № 313 від 06.07.2022 є Центральна база виробничо- технологічної комплектації Національної гвардії України, то учасник ТОВ "АРТДЕНБУД" надав документи у відповідності до ч. 2 ст. 6 Закон України 2939-VI "Про доступ до публічної інформації”', оскільки у період військового стану інформація може нанести шкоди інтересам національної безпеки України. Тому інформація Календарного графіку виконання робіт не повністю відображена.». Однак, зазначене не спростовує факт наявності порушень пункту 43 Особливостей, інформація, яку учасник визначив, як таку, що може нанести шкоди інтересам національної безпеки України в календарному графіку виконання робіт, що є додатком до аналогічного договору № 02/02 від 02.04.2024 дійсно закрита, але відкрита інформація, яка міститься в календарному графіку, є повністю не розбірливою та не придатною до читання. Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ “Артденбуд” усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АРТДЕНБУД" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації? про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.05.2024 00:00
Дата публікації
15.05.2024 21:50
Документи висновку
15.05.2024 21:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляю, що з уповноваженою особою з публічних закупівель проведено роз’яснювальну роботу, в ході якої вказано щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Дата публікації
16.05.2024 10:09
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 26 118 960,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-30-001549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду. 3. Відповідно до умов Додатку №2 “Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону” для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрім інформаційної довідки про виконання аналогічного договору та копій договору (договорів) з усіма додатками та невід?ємними частинами, довідку (ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 No 281) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами). На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ Артденбуд у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору та копію Договору підряду на капітальне будівництво № 3/3 від 06.07.2022 року на суму 34 499 954,00 грн, з підтвердженням його виконання (форми КБ-3) на суму 33 996 796,00 гривень. При цьому згідно п 20.2 Договору No 3/3 всі зміни та доповнення до Договору повинні бути обгрунтованими та документально підтвердженими та є невід?ємною частиною Договору. Однак, Додаткової угоди щодо обґрунтування змін ціни Договору у складі тендерної пропозиції ТОВ Артденбуд не надано. Крім того, відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що документи, завантажені учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання. Однак, Додаток №1 «Календарний графік» до вищезазначеного аналогічного договору не придатний до читання. Чому тендерна пропозиція ТОВ Артденбуд не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації? 4. Чому замовником не оприлюднено обґрунтовану необхідність, щодо подовження строку для укладання договору, який укладається не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. (рішення про намір укласти договір 04.04.2024 договір ще не укладено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
 Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.05.2024 14:38
Орган перевірки
11.05.2024 00:00
Документи повідомлення
07.05.2024 14:39
-
Відповідь
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області надає інформацію та документи на Ваш запит від 07.05.2024р. щодо процедури закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-30-001549-a).
Рішеня
08.05.2024 15:20
Замовник
Документи повідомлення
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:20
-
08.05.2024 15:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 118 960 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380573367555
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 118 960 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380573367555
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності