Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95, ДП - талони від Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №4" Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-30-001179-a
Id Tender d1291bd8350c4564aab83fbe8387d221
План UA-P-2024-01-30-000403-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.02.2024 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
604 890 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 025 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.01.2024 09:25 до 07.02.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.01.2024 09:25
до 04.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.01.2024 09:25
до 04.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.02.2024 15:11
до 09.02.2024 12:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.02.2024 12:28
до 15.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.02.2024 12:37
до 15.02.2024 12:02
Період уточнень
з 30.01.2024 09:25 до 04.02.2024 00:00
Період оскарження
з 30.01.2024 09:25 до 04.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.02.2024 15:11 до 09.02.2024 12:37
Період кваліфікації
з 08.02.2024 15:11 до 09.02.2024 12:37
Основні параметри
Бензин А-95, ДП - талони
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
604 890 грн.
Бензин А-95, ДП - талони
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95, ДП - талони
Очікувана вартість
604 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3025,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.02.2024 14:48
Закінчення аукціону
08.02.2024 15:11
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 9 000 (літр)
бензин А-95 (талони)
Опис предмета закупівлі
бензин А-95 (талони)
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
9 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
14001, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Текстильників,36
Дата постачання по
31.12.2024 09:30
Позиція : №2 3 000 (літр)
ДП (талони)
Опис предмета закупівлі
ДП (талони)
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
3 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
14001, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Текстильників,36
Дата постачання по
31.12.2024 09:30
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Пропозиція:
604 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП АРС СЕРВІС 22
Пропозиція:
542 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.02.2024 14:48
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Акуленко Тетяна Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380936872074
Факс
+380462667260
Замовник
ЄДРПОУ
02774154
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №4" Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14001
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
вул.Текстильників, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-95, ДП - талони
Період вимог/скарг з 09.02.2024 12:28 по 15.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
надані Учасником технічні вимоги не відповідають вимогам замовника, а саме: - відсутня документації по п.3.7; 3.8 та 3.9
Документи кваліфікації
09.02.2024 12:28
-
08.02.2024 15:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.01.2024 09:25
Період вимог/скарг з 09.02.2024 12:37 по 15.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.02.2024 12:38
Довідка НАЗК
09.02.2024 12:37
-
09.02.2024 12:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-01-30-001179-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ТЛБЗ-2045/24
604 800 грн.
504 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.02.2024
Строк дії договору з
15.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
9 000 (літр)
бензин А-95 (талони)
Номенклатура
бензин А-95 (талони)
Кількість
9 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
3 000 (літр)
ДП (талони)
Номенклатура
ДП (талони)
Кількість
3 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Повна назва
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44838860

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.02.2024 12:02
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-07-02-000012
Дата створення проекту
02.07.2024 12:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.07.2024 16:18
Дата публікації висновку про результати
23.07.2024 16:29
Дата завершення усунення порушень
07.08.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
24.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.07.2024 № 38-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-01-30-001179-a 30.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.07.2024 00:00
Документи рішення
02.07.2024 16:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №4» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 30.01.2024 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «АРС СЕРВІС 22» (далі – ПП «АРС СЕРВІС 22»), Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС» (далі – ПП «ОККО-СЕРВІС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особи без дати та номера про відхилення тендерної пропозиції ПП «АРС СЕРВІС 22» та про визначення переможцем закупівлі ПП «ОККО-СЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.02.2024, договір про закупівлю товару від 15.02.2024 № ТЛБЗ-2045/24, укладений Замовником з ПП «ОККО-СЕРВІС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.02.2024, додаткову угоду від 08.04.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.07.2024 та надання пояснення з власної ініціативи 15.07.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. При цьому, Замовником у пункті 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та підпункті 6.3.1 розділу 6 додатку 4 «Проект договору про закупівлю товару» зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до пункту 19 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проекту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника. Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проект договору про закупівлю товару не містить підстави для зміни істотних умов, викладені у підпунктах 1, 3, 4 та 8 пункту 19 Особливостей, зокрема: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.07.2024 00:00
Дата публікації
23.07.2024 16:29
Документи висновку
23.07.2024 16:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Згідно НАКАЗУ 02.07.2024 № 38-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області проведено моніторинг закупівлі UA-2024-01-30-001179-a бензин А-95, ДП (талони) - 09130000-9 – нафта і дистилянти ). За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Адміністрацією комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №4» Чернігівської міської ради вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому: 1. Проведена роз’яснювальна робота з УО та юристом лікарні. 2. Дані особи будуть направлені на найближчі курси підвищення кваліфікації, які будуть проводитись в м.Чернігів. Генеральний директор Ю.СТЕЦЬКОВ
Дата публікації
29.07.2024 10:47
Документи інформації про усунення порушення
29.07.2024 10:47
-
29.07.2024 10:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДП - талони», очікуваною вартістю 604 890,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-001179-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору про закупівлю товару від 15.02.2024 № ТЛБЗ-2045/24, укладеного Замовником з Приватним підприємством «Окко-Сервіс» (далі – ПП «Окко-Сервіс»). 3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПП «Окко-Сервіс», вимоги пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»? 4. Просимо зазначити, у якому документі тендерної пропозиції ПП «Окко-Сервіс» міститься довідка (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (Бланк дозвіл) на території м. Чернігова, Чернігівської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій, надання якої передбачено вимогами підпункту 3.2 розділу ІІІ додатку 3 до тендерної документації Замовника. 5. Просимо надати документи, підтверджуючі коливання ціни на нафту та дистиляти (бензин А-95 та ДП), на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю товару від 15.02.2024 № ТЛБЗ-2045/24, укладеного Замовником з ПП «Окко-Сервіс», шляхом укладання додаткової угоди від 08.04.2024 № 1 до Договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.07.2024 16:58
Орган перевірки
16.07.2024 00:00
Документи повідомлення
10.07.2024 16:59
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДП - талони», очікуваною вартістю 604 890,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-001179-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з вимогами пункту 5 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, розмір частки статутного капіталу або відсоток права голосу. Просимо зазначити, у якому документі тендерної пропозиції ПП «Окко-Сервіс» міститься зазначена довідка. 2. У тендерній пропозиції учасника ПП «Окко-Сервіс» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на станом на 17.01.2024 15:39:44, відповідно до якого «кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи є АНТОНОВ ВІТАЛІЙ БОРИСОВИЧ, громадянство: Україна, Швейцарія, Швейцарія, 1660, КАНТОН ВО, ШАТО-Д'Е, ШЕМА ДЕ ФЛОРІССАН, БУД.4. Тип бенефіціарного володіння: Непрямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу (непрямий вплив): 88.29 %». Просимо повідомити, яким чином (з наданням підтверджуючих документів) перевірено хто являється кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу якого становить 11,71 %. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.07.2024 15:35
Орган перевірки
17.07.2024 00:00
Документи повідомлення
11.07.2024 15:36
-
Відповідь
Пояснення1
УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 4» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Текстильників, 36, м. Чернігів, 14001, тел. (факс): (0462) 66-72-60 e-mail: [email protected], код ЄДРПОУ 02774154 На № від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Щодо Запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДП - талони», очікуваною вартістю 604 890,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-001179-a), надаємо інформацію: Щодо п 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Бензин та ДП лікарня закуповує за кошти власного бюджету. Для безперебійної роботи закладу на рік орієнтовно потрібно 9000 л бензину та 3000л ДП (для роботи генераторів). Згідно даних на сайтах заправочних компаній станом на 30.01.2024 року, а саме ОККО –ціна на бензин та ДП становила 54,99 грн , WOG – 54.99 грн, Укрнафта – бензин 48.40 грн, ДП – 48,90. В середньому становить 52.79. За даними Державної статистичної служби України середня ціна на бензин становила 50.75 грн, ДП-50.83 грн. Вирішено було розрахувати (9000л+3000л) х 50.4075=604890,00 грн. (Аналіз ринку цін додається). Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару. Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі «Технічний регламент»). Щодо п 2. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору про закупівлю товару від 15.02.2024 № ТЛБЗ-2045/24, укладеного Замовником з Приватним підприємством «Окко-Сервіс» (далі – ПП «Окко-Сервіс»). Загальна сума договору становить 604800 грн. Виконання станом на 12.07.2024 року становить 157100,00 грн.(Платіжні доручення додаються). Щодо п 3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ПП «Окко-Сервіс», вимоги пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»? Переможцем процедури закупівлі – ПП «Окко-Сервіс», вимоги пункту 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, були дотримані, а саме надано копію ліцензії та Довіреність на право підписання договору (копії додаються). Щодо п. 4. Просимо зазначити, у якому документі тендерної пропозиції ПП «Окко-Сервіс» міститься довідка (в довільній формі) про дійсність довірчих документів (Бланк дозвіл) на території м. Чернігова, Чернігівської області та в кожній області України за виключенням окупованих територій, надання якої передбачено вимогами підпункту 3.2 розділу ІІІ додатку 3 до тендерної документації Замовника. У тендерній документації наявний лист за Вих 1 Від 06.02.2024 року де ПП ОККО -СЕРВІС гарантує наступний перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника в мережі АЗС ОККО - який містить перелік АЗС ,в тому числі в місті Чернігові ,Чернігівській області , та у кожній області України за виключенням окупованих територій. За суттю та змістом даний лист відповідає вимогам встановленим ТД. Відповідно у нас відсутні підстави дискваліфікації пропозиції Учасника. Щодо п 5. Просимо надати документи, підтверджуючі коливання ціни на нафту та дистиляти (бензин А-95 та ДП), на підставі яких було внесено зміни до договору про закупівлю товару від 15.02.2024 № ТЛБЗ-2045/24, укладеного Замовником з ПП «Окко-Сервіс», шляхом укладання додаткової угоди від 08.04.2024 № 1 до Договору. Документи додаються. В о. генерального директора І.РИЖОВА
Рішеня
15.07.2024 14:47
Замовник
Документи повідомлення
15.07.2024 14:48
-
15.07.2024 15:04
-
Відповідь
пояснення
УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 4» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Текстильників, 36, м. Чернігів, 14001, тел. (факс): (0462) 66-72-60 e-mail: [email protected], код ЄДРПОУ 02774154 На № від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Щодо Запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, ДП - талони», очікуваною вартістю 604 890,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-30-001179-a), надаємо інформацію: Щодо п 1. Згідно з вимогами пункту 5 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, розмір частки статутного капіталу або відсоток права голосу. Просимо зазначити, у якому документі тендерної пропозиції ПП «Окко-Сервіс» міститься зазначена довідка. Відповідно до тендерної документації визначено право учасника надавати зазначену інформацію у довільній формі без встановлення вимог щодо документу та повноти, міри повноти, достовірності , тощо визначення даної інформації . Відповідно Учасником надано електронний документ із інформацією про структуру власності, ПІБ засновника або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцепроживання та громадянство, розмір частки статутного капіталу або відсоток права голосу , тощо . вимога виконана. Відповідно в Замовника відсутні підстави дискваліфікації пропозиції Учасника. ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається. Щодо п 2. У тендерній пропозиції учасника ПП «Окко-Сервіс» надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на станом на 17.01.2024 15:39:44, відповідно до якого «кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи є АНТОНОВ ВІТАЛІЙ БОРИСОВИЧ, громадянство: Україна, Швейцарія, Швейцарія, 1660, КАНТОН ВО, ШАТО-Д'Е, ШЕМА ДЕ ФЛОРІССАН, БУД.4. Тип бенефіціарного володіння: Непрямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу (непрямий вплив): 88.29 %». Просимо повідомити, яким чином (з наданням підтверджуючих документів) перевірено хто являється кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу якого становить 11,71 %. Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2 встановлено вимогу надання інформації юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». В той же час відповідно до ЗУ Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення регулювання кінцевої бенефіціарної власності та структури власності юридичних осіб та Постанови КМУ і НБУ № 1011 від 19.09.2023 року встановлено що подання інформації у зазначені реєстри є відповідальністю юридичної особи, впливу на яку не має УО Замовника ,в то й же час встановлено методологію визначення такої інформації Учасником, а отже інформація надана Учасником у ЄДР є достовірною поки не доведено зворотнє, в той же час вимоги Додатку 2 не встановлюють вимог щодо повноти інформації ( надання інформації щодо «всіх» бенефеціарних власників , інформації щодо 100 % , тощо у будь якому формулюванні). Відповідно в Замовника відсутні підстави дискваліфікації пропозиції Учасника , оскільки ТД не містить вимоги про надання 100 % інформації . В о. генерального директора І.РИЖОВА
Рішеня
15.07.2024 15:02
Замовник
Документи повідомлення
15.07.2024 15:02
-
15.07.2024 15:02
-
15.07.2024 15:02
-
15.07.2024 15:03
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Доповнення до пояснення 1
Рішеня
15.07.2024 15:08
Замовник
Документи повідомлення
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:08
-
15.07.2024 15:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
604 890 грн.
Період подання пропозицій
до 07.02.2024 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №4" Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380936872074
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
604 890 грн.
Період подання пропозицій
до 07.02.2024 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №4" Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380936872074
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності