Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-24-001990-a
План UA-P-2024-01-24-000724-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.02.2024 09:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 744 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 440 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2024 09:54 до 01.02.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2024 09:54
до 29.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2024 09:54
до 29.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.02.2024 12:09
до 09.02.2024 11:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2024 17:21
до 15.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.02.2024 11:11
до 19.02.2024 09:53
Період уточнень
з 24.01.2024 09:54 до 29.01.2024 00:00
Період оскарження
з 24.01.2024 09:54 до 29.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.02.2024 12:09 до 09.02.2024 11:11
Період кваліфікації
з 02.02.2024 12:09 до 09.02.2024 11:11
Основні параметри
ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 744 000 грн.
ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води
Очікувана вартість
5 744 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57440,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.02.2024 11:40
Закінчення аукціону
02.02.2024 12:09
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 44 (тонни)
Сульфат алюмінію
Опис предмета закупівлі
Сульфат алюмінію
Код ДК 021:2015
24313123-9 - Сульфат алюмінію
Кількість
44
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, с. Шутнівці Кам'янець-Подільський район
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 40 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Опис предмета закупівлі
Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Код ДК 021:2015
24312121-8 - Хлорид алюмінію
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, с. Шутнівці Кам'янець-Подільський район
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 60 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію (низькоосновний)
Опис предмета закупівлі
Гідроксихлорид алюмінію (низькоосновний)
Код ДК 021:2015
24312121-8 - Хлорид алюмінію
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, с. Шутнівці Кам'янець-Подільський район
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 20 (тонни)
Залізовмісний коагулянт
Опис предмета закупівлі
Залізовмісний коагулянт
Код ДК 021:2015
24315000-5 - Неорганічні хімічні речовини різні
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Сагайдачного, 2Б
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 240 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Якщо Учасник є платником ПДВ: 80 % - в термін до 240 календаних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної; 20% - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь-якому випадку після реєстрації Учасником вірно оформленої податкової накладної відповідно до ст.201 Податкового кодексу України. Якщо Учасник не є платником ПДВ: 100 % - в термін до 240 календарних днів із дати наступної за датою підписання Сторонами видаткової накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
4 992 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
3 732 422 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХІМЕФЕКТ"
Пропозиція:
3 878 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.02.2024 11:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.01.2024 14:17
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Наконечна
Електронна пошта
Телефон
+380384950490
Замовник
ЄДРПОУ
36588183
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ"
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Кам'янець-Подільський
Адреса
ВУЛ.ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 123
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води
Період вимог/скарг з 06.02.2024 17:21 по 12.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.02.2024 17:21
-
02.02.2024 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2024 09:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2024 09:56
Період вимог/скарг з 06.02.2024 17:26 по 12.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.02.2024 17:26
-
Звіт про оцінку
06.02.2024 17:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2024 09:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.01.2024 09:56
Період вимог/скарг з 09.02.2024 11:11 по 15.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.02.2024 11:12
Довідка НАЗК
09.02.2024 11:11
-
Звіт про оцінку
06.02.2024 17:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-01-24-001990-a-b1
Підписаний і діє
Номер
84-19-02/24-Н
4 992 000 грн.
4 160 000 грн.
З ПДВ
Підписано
19.02.2024
Строк дії договору з
19.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
44 (тонни)
Сульфат алюмінію
Номенклатура
Сульфат алюмінію
Кількість
44
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
40 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Номенклатура
Гідроксихлорид алюмінію (високоосновний)
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
60 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію (низькоосновний)
Номенклатура
Гідроксихлорид алюмінію (низькоосновний)
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
20 (тонни)
Залізовмісний коагулянт
Номенклатура
Залізовмісний коагулянт
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
19.02.2024 09:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-20-000013
Дата створення проекту
20.03.2024 10:06
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
20.03.2024 10:39
Дата публікації висновку про результати
27.03.2024 17:08
Дата завершення усунення порушень
02.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 555-05-13
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 183-50-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.03.2024 № 15-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.03.2024 № 15-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-01-24-001990-a 24.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.03.2024 00:00
Документи рішення
20.03.2024 10:39
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськтепловоденергія» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2024 №12; відповіді Замовника, надані на звернення та вимоги за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ»), «ХІМЕФЕКТ» (далі – ТОВ «ХІМЕФЕКТ») та «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – ТОВ«ХІМРЕАГЕНТ» ); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОХІМ» від 06.02.2024 №24; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМЕФЕКТ» від 06.02.2024 №28; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ«ХІМРЕАГЕНТ» від 09.02.2024 №33; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024 року; договір про закупівлю від 19.02.2024№ 84-19-02/24-Н; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20 березня 2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.03.2024 00:00
Дата публікації
27.03.2024 17:08
Документи висновку
27.03.2024 17:08
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-24-001990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.03.2024 11:20
Орган перевірки
26.03.2024 00:00
Документи повідомлення
20.03.2024 11:21
-
Відповідь
Відповідь на запит від 20.03.2024
На Ваш Запит про надання пояснень від 20.03.2024 року в порядку проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води» (ID: UA-2024-01-24-001990-a), ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-03-20-000013, надаємо наступну інформацію. Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. 24.01.2024 року було оголошено закупівлю на підставі Заявки на проведення закупівлі від 23.01.2024 року, наданої ініціатором в межах компетенції згідно Порядку взаємодії між структурними підрозділами комунального підприємства «Міськтепловоденергія» під час планування та проведення публічних закупівель. У Заявці були визначені необхідна кількість, технічні та якісні характеристики, сформовані керуючись Технологічним регламентом водозабірного комплексу поверхневого водозабору (в тому числі водопровідно-очисна станція), Технологічним регламентом роботи каналізаційно-очисних споруд, а також враховуючи попередній досвід застосування реагентів Замовником, їх ефективність та кількість, що використовувалася, залежно від хіміко-фізичних властивостей вихідних речовин (води і стоків) для обробки, умов зовнішнього навколишнього середовища, температурних режимів використання для забезпечення сталої та безперебійної роботи підприємства, яке відноситься до критичної інфраструктури. Очікувана вартість була сформована на основі отриманих комерційних пропозицій після попередніх ринкових консультацій з потенційними учасниками, враховуючи усі технічні, технологічні, логістичні аспекти, строки поставки та дії договору, а також відтермінування оплати, зумовлене нестабільним надходженням коштів від господарської діяльності підприємства та відповідно уникнення можливості порушення зобов’язань Замовником перед Учасником щодо вчасної оплати, особливо у літній період, коли послуги теплопостачання населенню не надаються, а видатки на утримання господарства та його підготовки до роботи в осінньо-зимовий період зростають. Велику увагу було приділено інформації в ЕСЗ «Прозорро» щодо актуальних цін згідно оголошених закупівель та укладених договорів за результатами проведених процедур відкритих торгів за останній період перед оголошення. Ринок коагулянтів є досить складним. В більшості процедур закупівель наявні скарги, що значно затягує строки їх проведення. Ціни навіть у одного й того ж постачальника значно різняться у правовідносинах з різними Замовниками залежно від кількості, логістики, строків поставки і умов оплати тощо. На дату оголошення закупівлі 24.01.2024 року сформувалася наступна ситуація на ринку щодо цін на коагулянти, які були предметом закупівлі. КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» придбало коагулянт сульфат алюмінію у ТОВ «Аульська хлорпереробна станція» по 28 309,98 грн. з ПДВ за 1 т.- договір 17.01.2024 року. КП «Броваритепловоденергія» оголосило 23.01.2024 року відкриті торги на закупівлю сульфату алюмінію по 28 423,32 грн. з ПДВ. за 1 т. КП «Водоканал» (м. Корсунь-Шевченківський Черкаської обл.) придбало гідроксихлорид алюмінію у ТОВ «Марілайф» по 52 500,00 грн. з ПДВ за 1 т. – договір від 22.01.2024 року. КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області придбало у ТОВ «Хімреагент» гідроксихлорид алюмінію по 39 600,00 грн. з ПДВ, гідроксихлорид алюмінію по 39 480,00 грн. з ПДВ, реагент на основі заліза по 24 000,00 грн. з ПДВ за 1 т. – ціна актуальна була на дату розкриття 07.01.2024 року, договір від 17.01.2024 року. Нижня межа цін теж значно різнилася. Замовником КП «Міськтепловоденергія» були отримані актуальні комерційні пропозиції станом на 19.01.2024 року та 22.01.2024 року. Вони відповідали усередненим ціновим показникам на ринку. Оскільки рівень вільних цін значно різниться у різних постачальників, очікувана вартість формувалася, виходячи з середнього рівня цін згідно умов отриманих комерційних пропозиції, яка би забезпечила наявність потенційних учасників та конкуренції у закупівлі. Замовником визначено максимально допустиму ринкову економічно-обгрунтовану загальну очікувану вартість закупівлі на усі номенклатурні позиції вцілому з метою створення максимально рівних та конкурентних умов проведення закупівлі. Середня оголошена вартість в розрізі номенклатурних позицій за 1 т. відповідно склала: 1. Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію) –27 300,00 грн. з ПДВ. 2. Алюміній гідроксихлорид (високоосновний) – 41 000,00 грн. з ПДВ. 3. Алюміній гідроксихлорид (низькоосновний) – 39 560,00 грн. з ПДВ. 4. Залізовмісний коагулянт для потреб КОС – 26 460,00 грн. з ПДВ. Усі запитання і вимоги конструктивно були вирішені (задоволені), скарги під час проведення закупівлі не надходили, процедура була досить конкурентною, що додатково підтверджує правильність формування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості. Генеральний директор КП «Міськтепловоденергія» Олександр ПОХИЛКО Наконечна, (03849) 5 04 90
Рішеня
21.03.2024 14:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 744 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.02.2024 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
+380384950490
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 744 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.02.2024 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
+380384950490
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності