Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм від КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-22-013407-a
План UA-P-2024-01-22-006580-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.03.2024 08:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.01.2024 15:59 до 03.02.2024 16:00
Завершено
Період уточнень
з 22.01.2024 15:59
до 31.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.01.2024 15:59
до 31.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2024 12:18
до 26.02.2024 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2024 10:28
до 03.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2024 11:59
до 04.03.2024 08:06
Період уточнень
з 22.01.2024 15:59 до 31.01.2024 00:00
Період оскарження
з 22.01.2024 15:59 до 31.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.02.2024 12:18 до 26.02.2024 11:59
Період кваліфікації
з 05.02.2024 12:18 до 26.02.2024 11:59
Основні параметри
Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 800 000 грн.
Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм
Назва предмета закупівлі
Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.02.2024 11:43
Закінчення аукціону
05.02.2024 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відсів гранітний фракції 0-5 мм
Код ДК 021:2015
14212120-7 - Гравій
Кількість
10 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Романа Шухевича, 105 та вул. Львівське шосе, 14/1
Дата постачання по
31.12.2024 16:04
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕСТІНВЕСТ"
Пропозиція:
3 060 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
3 059 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІС ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 210 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС ТЕХБУД"
Пропозиція:
2 209 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.02.2024 11:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.01.2024 10:59
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кітнік Олександр Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kitnik Oleksandr Mykolayovych
Електронна пошта
Телефон
+380969718948
Факс
+380382641851
Сайт:
http://www.kpbred.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03335445
Назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм
Період вимог/скарг з 06.02.2024 10:28 по 12.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
06.02.2024 10:28
-
06.02.2024 10:28
-
05.02.2024 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2024 15:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2024 15:59
Період вимог/скарг з 06.02.2024 12:45 по 12.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
06.02.2024 12:45
-
06.02.2024 12:44
-
06.02.2024 10:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2024 15:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2024 15:59
Період вимог/скарг з 26.02.2024 11:59 по 03.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2024 11:59
Довідка НАЗК
26.02.2024 11:59
-
26.02.2024 11:58
-
06.02.2024 12:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2024 15:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.01.2024 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40049880) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-22-013407-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» замовником вимагалось надати учасникам Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про виробника товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт, перевезення товару). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40049880) наявний документ під назвою «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в якому зазначено інформація про наявність техніки, офісу та складу, а інформація про виробника товару відсутня, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником вимагалось надати учасникам Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У цих листах-відгуках має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40049880) наявний документ під назвою «Довідка про наявність досвіду виконання договору на поставку товару аналогічного предмету закупівлі», копія Договору поставки товару №01-01/032023 від 01.03.2023 року, ВН №137 від 31.03.2023р., ВН №171 від 18.04.2023р, ВН №215 від 05.05.2023р., Лист відгук до Договору поставки товару №01-01/032023 від 01.03.2023 року. У вказаному листі-відгуці не вказано інформація про кількість поставленого товару, що не відповідає умовам тендерної документації. 3) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації замовником вимагались надати документи, зокрема Копію сертифікату ДСТУ EN ISO 14001:2015 – «Системи екологічного управління», що виданий органом, який акредитований національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ EN ISO/IES 17021-1. На підтвердження у складі тендерної пропозиції необхідно надати акредитаційний сертифікат. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40049880) наявний Сертифікат на систему екологічного управління від 11.01.2024 року, виданий ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», а акредитаційний сертифікат ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» відсутній. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40049880) необхідно надати наступні документи: - Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника (наявність власних або орендованих площ (складів) для зберігання товару; інформацію про виробника товару; інформацію про наявність власного або орендованого автотранспорту та інших транспортних засобів, що будуть використовуватись Учасником для навантажувально-розвантажувальних робіт, перевезення товару). - лист-відгук до Договору поставки товару №01-01/032023 від 01.03.2023 року, в якому має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання. - акредитаційний сертифікат ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», який видав Сертифікат на систему екологічного управління від 11.01.2024 року.
Створено
22.02.2024 16:37
Надати до
23.02.2024 16:37
Договір
UA-2024-01-22-013407-a-b1
Підписаний і діє
Номер
132
3 059 000 грн.
2 549 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.03.2024
Строк дії договору з
04.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 000 (тонни)
Відсів гранітний фракції 0-5 мм
Номенклатура
Відсів гранітний фракції 0-5 мм
Кількість
10 000
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
305.9
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
04.03.2024 08:06
-
04.03.2024 08:05
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-19-000093
Дата створення проекту
19.03.2024 16:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.03.2024 17:49
Дата публікації висновку про результати
02.04.2024 17:14
Дата завершення усунення порушень
06.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 515-79-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 30-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.03.2024 № 30-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-01-22-013407-a, 22.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.03.2024 00:00
Документи рішення
19.03.2024 17:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження); відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.01.2024 № 59, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.01.2024 об 15:59; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 61, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.01.2024 об 09:48; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № 94, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.01.2024 об 10:40; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 61, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.01.2024 об 09:48; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № , оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.01.2024 об 10:40; запитання до процедури від 26.01.2024 та відповідь від 29.01.2024; скарга до процедури № UA-2024-01-22-013407-a.a1 від 07.02.2024 ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2024 № 3060-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІС ТРАНС СЕРВІС»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 № 124; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 № 194; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024; договір про закупівлю від 04.03.2024 № 132 на суму 3 059 000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.03.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД» укладено договір про закупівлю від 04.03.2024 № 132 на суму 3 059 000,00 грн (з ПДВ). Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону 922 та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання замовником рішення Органу оскарження; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.04.2024 00:00
Дата публікації
02.04.2024 17:14
Документи висновку
02.04.2024 17:14
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3800000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-22-013407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.03.2024 12:22
Орган перевірки
26.03.2024 00:00
Документи повідомлення
20.03.2024 12:23
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ
На Ваш запит від 20.03.2024 року про надання інформації по закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-22-013407-a, повідомляємо на ступне: Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» від 16.12.2020 року №1266 в постанову №710 було добавлено новий пункт 4-1 такого змісті: “4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”; В п.1 ст.2 Бюджетного кодексу наведено наступні терміни: 38) одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою та отримує на їх виконання кошти бюджету; 47) розпорядних бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобовязань за енергосервісом, середньострокових зобовязань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Крім того, Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (Далі – Замовник) є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі м. Хмельницький. Відповідно до п.п. 2.2 п.2 Наказу Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 р. №154 про затвердження «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати до цього інші підприємства, організації. Відповідно до п.п. 2.3 п.2 вищезазначеного наказу Власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Затверджується також перелік об’єктів проведення капітального ремонту. Балансоутримувач об’єктів благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі. На підставі затверджених заходів з виконання послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі був затверджений кошторис на 2024 рік. Дані заходи передбачають використання матеріалів (природного газу, бітуму, відсіву, щебнів різних фракцій, бітумної емульсії, кам’яної солі з антизлежувачем для посипання доріг тощо) в кількості, достатній для їх виконання. Фінансування на закупівлю матеріалів, необхідних для виконання заходів, відбувається на підставі плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та підписаних актів виконаних робіт (наданих послуг). Отже, враховуючи вище викладене, Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак не зобов’язаний розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Що стосується запитання, яким чином Замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі, то Замовником проведено розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), у кількості 10 000 т, на загальну суму 3 800 000,00 грн. (три мільйони вісімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ та сформований на підставі аналізу обсягів аналогічних закупівель, здійснених замовником у минулих роках та з урахуванням інфляційних процесів та темпів зростання ціни на відсів гранітний фракції 0-5 мм у 2023 році. Також до уваги взято комерційні пропозиції ТОВ «Спецметалконструкція.» від 08.01.2024 року №2/08.01.24, ТОВ «Подільська доставка» від 17.01.2024 року №01-17/012024, ТОВ «Укртрестінвест» від 09.01.2024 року №2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі замовником оприлюднено на власному веб-сайті за посиланням: https://www.kpbred.com.ua/pay-plans/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b4%d0%bb%d1%8f-%d0%b1%d0%bb%d0%b0%d0%b3%d0%be%d1%83%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d1%8e-%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%85-11/
Рішеня
22.03.2024 08:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2024 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2024 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності