Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М"ясо свійської птиці ; Печінка яловича від Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-21-000403-a
План UA-P-2024-01-21-000091-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.02.2024 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
694 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 946.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.01.2024 14:22 до 30.01.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 21.01.2024 14:22
до 27.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.01.2024 14:22
до 27.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.01.2024 11:03
до 02.02.2024 09:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.02.2024 09:25
до 08.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.02.2024 09:25
до 08.02.2024 12:06
Період уточнень
з 21.01.2024 14:22 до 27.01.2024 00:00
Період оскарження
з 21.01.2024 14:22 до 27.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.01.2024 11:03 до 02.02.2024 09:25
Період кваліфікації
з 30.01.2024 11:03 до 02.02.2024 09:25
Основні параметри
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
694 650 грн.
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Примітки
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Очікувана вартість
694 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6946,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 600 (кілограми)
Яловичина, телятина
Опис предмета закупівлі
Яловичина, телятина
Код ДК 021:2015
15111200-1 - Телятина
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 300 (кілограми)
Яловичина, телятина
Опис предмета закупівлі
Яловичина, телятина
Код ДК 021:2015
15111200-1 - Телятина
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 4 300 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Опис предмета закупівлі
М'ясо свійської птиці ;
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
4 300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 2 150 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Опис предмета закупівлі
М'ясо свійської птиці ;
Код ДК 021:2015
15112130-6 - Курятина
Кількість
2 150
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 960 (кілограми)
Печінка яловича
Опис предмета закупівлі
Печінка яловича
Код ДК 021:2015
15114000-0 - Потрухи
Кількість
960
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 480 (кілограми)
Печінка яловича
Опис предмета закупівлі
Печінка яловича
Код ДК 021:2015
15114000-0 - Потрухи
Кількість
480
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
77050, Україна, Івано-Франківська область, с.Підмихайлівці, вул. Медична,1 , с.Підмихайлівці, вул. Медична,1
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Яцків Руслана Іванівна
Пропозиція:
687 450 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.01.2024 14:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Ганчак
Електронна пошта
Телефон
+380962506992
Замовник
ЄДРПОУ
03092209
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Поштовий індекс
76011
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Медична, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Період вимог/скарг з 02.02.2024 9:25 по 08.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.02.2024 09:25
Довідка НАЗК
02.02.2024 09:25
-
Звіт про оцінку
30.01.2024 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.01.2024 14:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.01.2024 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 2. Пунктом 3 «ПЕРЕЛІКу ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМКРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» Інші документи передбачено надання: - довідки (у довільній формі) з описом заходів, які застосовуються Учасником для захисту довкілля; Учасник не надав опис заходів, які застосовуються учасником для захисту довкілля; Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати перелік заходів , які застосовуються учасником для захисту довкілля 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства
Створено
01.02.2024 8:44
Надати до
02.02.2024 8:44
Договір
UA-2024-01-21-000403-a-a1
Підписаний і діє
Номер
63
687 450 грн.
687 450 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.02.2024
Строк дії договору з
08.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
600 (кілограми)
Яловичина, телятина
Номенклатура
Яловичина, телятина
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Яловичина, телятина
Номенклатура
Яловичина, телятина
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
4 300 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Номенклатура
М'ясо свійської птиці ;
Кількість
4 300
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 150 (кілограми)
М'ясо свійської птиці ;
Номенклатура
М'ясо свійської птиці ;
Кількість
2 150
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
960 (кілограми)
Печінка яловича
Номенклатура
Печінка яловича
Кількість
960
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
480 (кілограми)
Печінка яловича
Номенклатура
Печінка яловича
Кількість
480
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
08.02.2024 12:06
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
694 650 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2024 11:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Контактний телефон:
+380962506992
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
694 650 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2024 11:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
Контактний телефон:
+380962506992
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності