Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей:
Учасник:
- Надав Договори оренди автотранспортних засобів в яких незазначена дата укладання цих договорів, просимо надати довідку в довільній формі з датою заключення цих договорів. (за можливості)
- Надав скановану копію паспорту уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції тільки 1-3 та 10-11 сторінки, коли тендерною документацією вимагалося «сканована копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання)»
- Не надав письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), на працівників, які долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників а лише на директора підприємства
- Не надав довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару, на умовах, викладених в тендерній документації;
- Не надав лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника);
- Не надав Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство та додатково надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: В Учасника міститься /не міститься інформація в Єдиному реєстрі юридичних осіб – підприємців про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України;
- Не надав Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
- Не надав Копію договору про надання послуг з дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у довідці про потужності дійсний на 2024 рік та акт (-и) виконаних робіт/послуг з дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у довідці про потужності, за останній місяць до кінцевої дати подання тендерної пропозиції
- Не надав Копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженим на те органом або структурою.
- Не надав Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікат відповідності виробника про якість); (чинні на момент подачі документів) на Виріб з філе курчат бройлерів варено-копчений
- Не надав Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та/або міжнародними компаніями;
- Не надав Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та/або іноземним органом з акредитації;
- Не надав Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 80% від загального).
- Не надав Копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та мікробіологічні, виданий не раніше ніж за місяць до моменту подачі документів до цієї закупівлі.(повинні бути чинні на момент подачі документів)
- Не надав Скановану довідку, складеною в довільній формі з інформацією про те, що на Учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції)
- Не надав Довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (вказати повну назву Учасника) та (вказати повну назву Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
- Не надав копії документів про освіту. на водія Агратіна Ю.
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); та
- - копії податкових накладних (лише для платників ПДВ); надані не в повному обсязі
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такі документи:
Надати:
- Просимо надати довідку в довільній формі з датою заключення договорів оренди автотранспортних засобів. (за можливості)
- Скановану копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання)
- письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), на працівників, які долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників
- довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасної та якісної поставки товару, на умовах, викладених в тендерній документації;
- лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника);
- Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство та додатково надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: В Учасника міститься /не міститься інформація в Єдиному реєстрі юридичних осіб – підприємців про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України;
- Довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
- Копію договору про надання послуг з дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у довідці про потужності дійсний на 2024 рік та акт (-и) виконаних робіт/послуг з дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у довідці про потужності, за останній місяць до кінцевої дати подання тендерної пропозиції
- Копію асортиментного переліку товару, погодженого уповноваженим на те органом або структурою.
- Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація виробника про якість або сертифікат відповідності виробника про якість); (чинні на момент подачі документів) на Виріб з філе курчат бройлерів варено-копчений
- Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та/або міжнародними компаніями;
- Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та/або іноземним органом з акредитації;
- Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до кожного окремого місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 80% від загального).
- Копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні та мікробіологічні, виданий не раніше ніж за місяць до моменту подачі документів до цієї закупівлі.(повинні бути чинні на момент подачі документів)
- Скановану довідку, складеною в довільній формі з інформацією про те, що на Учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та інших нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), відповідно до яких заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції)
- Довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (вказати повну назву Учасника) та (вказати повну назву Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
- копії документів про освіту на водія Агратіна Ю.
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); та
- копії податкових накладних (лише для платників ПДВ); в повному обсязі