Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95, дизельне паливо від Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-19-013212-a
Id Tender 6ce3f075ce764b5098fe39d04a1a700d
План UA-P-2024-01-19-005729-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.02.2024 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
678 366 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 391.83 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.01.2024 15:47 до 27.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.01.2024 15:47
до 24.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.01.2024 15:47
до 24.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.01.2024 00:00
до 30.01.2024 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2024 16:46
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.01.2024 16:46
до 08.02.2024 15:15
Період уточнень
з 19.01.2024 15:47 до 24.01.2024 00:00
Період оскарження
з 19.01.2024 15:47 до 24.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.01.2024 00:00 до 30.01.2024 16:46
Період кваліфікації
з 27.01.2024 00:00 до 30.01.2024 16:46
Основні параметри
Бензин А-95, дизельне паливо
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
678 366 грн.
Бензин А-95, дизельне паливо
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
678 366 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3391,83
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 9 880 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
9 880
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
00000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Дата постачання по
29.02.2024 15:52
Позиція : №2 3 500 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
00000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Дата постачання по
29.02.2024 15:52
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати фактичного отримання Замовником товару у повному обсязі на підставі належним чином оформлених видаткової накладної та рахунку.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТД "ІФС"
Пропозиція:
674 352 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.01.2024 16:02
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Охременко Анастасія Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380563712767
Замовник
ЄДРПОУ
43315529
Назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Повна назва
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Повна назва (англійською мовою)
Southern Interregional Office of the Ministry of Justice (Odessa)
Поштовий індекс
49027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-95, дизельне паливо
Період вимог/скарг з 30.01.2024 16:46 по 05.02.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2024 19:43
Довідка НАЗК
30.01.2024 16:46
-
30.01.2024 16:45
Повідомлення про рішення
27.01.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 15:47
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.01.2024 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 03/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 29 січня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ІФС», поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-19-013212-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 19.01.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-01-19-013212-a було оголошено процедуру закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, дизельне паливо). 27.01.2024 електронна система закупівель перейшла у статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозиції, а саме від: Керуючись пунктом 36 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ТД «ІФС» виявила наступне. Пунктом 2 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про те, що відомості про Учасника внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства). Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для Учасників - фізичних осіб). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ІФС» надано ВИПИСКУ та ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, але відсутня довідка, яка містить інформацію про те, що відомості про Учасника внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 4 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 р. № 1644-VII; • Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-ІХ; • Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"»; • Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 р. № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; • Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ІФС» відсутній вищезазначений лист-гарантія, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію, підготовлений відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що якщо Учасник не має власних АЗС у будь-якому переліченому районі міста Дніпро та Дніпропетровської області, допускається вказати адреси компаній-партнерів, які мають АЗС у цих районах, та здатні забезпечити безперебійний відпуск товару за талонами Учасника. З метою підтвердження інформації про компаній-партнерів, Учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати партнерський договір (-и) (із зазначеними у таблиці партнерами), який (-і), повинен (-і) бути чинний (-і) мінімум до кінця 2024 року. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ІФС» надано Договір поставки № Т-1090/23 від 25 грудня 2023 року, у якому пунктом 11.1 Розділу 11 «Строк дії договору» зазначається, що «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та засвідчення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання». Крім того, пунктом 11.2 Розділу 11 «Строк дії договору» зазначається, що «11.2. Строк дії цього Договору автоматично продовжується на наступний календарний рік у разі, якщо жодна із Сторін не повідомила про припинення дії Договору за 15 календарних днів до закінчення строку дії Договору». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ІФС» не надано додаткової інформації щодо підтвердження чинності наданого у складі тендерної пропозиції партнерського договору № Т-1090/23 від 25 грудня 2023 року. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо підтвердження чинності наданого у складі тендерної пропозиції партнерського договору № Т-1090/23 від 25 грудня 2023 року. Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що термін дії карток/талонів повинен бути безстроковий або з терміном дії не менше 1 року з дати передачі Замовнику, з можливістю їх безкоштовної заміни на діючі, у випадку закінчення їх строку дії. (Учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ІФС» надано гарантійний лист, але у складі якого не зазначений конкретний термін дії карток/талонів, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист із зазначенням конкретного строку дії карток/талонів, підготовлений відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ТОВ «ТД «ІФС» помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «ТД «ІФС», протягом 24 годин виправити невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-19-013212-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Створено
29.01.2024 16:44
Надати до
30.01.2024 16:44
Договір
UA-2024-01-19-013212-a-b1
Підписаний і діє
Номер
Бн/Дп
674 352 грн.
561 960 грн.
З ПДВ
Підписано
08.02.2024
Строк дії договору з
08.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
9 880 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
9 880
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 29 лютого 2024 р.
Номенклатура
3 500 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
3 500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 29 лютого 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТД "ІФС"
Повна назва
ТОВ "ТД "ІФС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45067285

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.02.2024 15:15
-
08.02.2024 14:52
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
678 366 грн.
Період подання пропозицій
до 27.01.2024 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380563712767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
678 366 грн.
Період подання пропозицій
до 27.01.2024 00:00
Замовник:
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Контактний телефон:
+380563712767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності