Показати схожі тендери

Закупівля спред солодовершковий від Мельнице-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-17-012337-a
План UA-P-2024-01-12-002277-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.02.2024 19:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
102 120 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
510.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.01.2024 15:19 до 25.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.01.2024 15:19
до 22.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.01.2024 15:19
до 22.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.01.2024 00:03
до 29.01.2024 18:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2024 18:04
до 04.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.01.2024 18:04
до 06.02.2024 19:17
Період уточнень
з 17.01.2024 15:19 до 22.01.2024 00:00
Період оскарження
з 17.01.2024 15:19 до 22.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.01.2024 00:03 до 29.01.2024 18:04
Період кваліфікації
з 25.01.2024 00:03 до 29.01.2024 18:04
Основні параметри
спред солодовершковий
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
102 120 грн.
спред солодквершковий
Назва предмета закупівлі
спред солодквершковий
Очікувана вартість
102 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
510,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
спред солодковершковий 72,5%
Код ДК 021:2015
15431200-0 - Спреди знежирені або з низьким вмістом жиру
Кількість
740
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
48751, Україна, Тернопільська область, Мельниця-Подільська, вулиця Івана Франка,будинок 39
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Маник Неля Іванівна
Пропозиція:
101 380 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.01.2024 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
17.01.2024 15:18
Проект договору
17.01.2024 15:18
Тендерна документація
17.01.2024 15:18
-
17.01.2024 15:18
Критерії оцінки
17.01.2024 15:18
-
17.01.2024 15:18
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Струмінська Вікторія Степанівна
Електронна пошта
Телефон
380354141676
Замовник
ЄДРПОУ
21163568
Назва (англійською мовою)
Melnice-Podilskii psihonevrologichnii budinok-internat
Повна назва
Мельнице-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат
Повна назва (англійською мовою)
Melnice-Podilskii psihonevrologichnii budinok-internat
Поштовий індекс
48751
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Мельниця-Подільська
Адреса
вулиця Івана Франка,будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 спред солодквершковий
Період вимог/скарг з 29.01.2024 18:04 по 04.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.01.2024 18:04
Довідка НАЗК
29.01.2024 18:03
-
29.01.2024 18:02
documentType.award.awardNotice
25.01.2024 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.01.2024 15:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.01.2024 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей : - сертифікат виданий на ім’я Виробника та/або Учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). - сертифікат виданий на ім’я Виробника та/або Учасника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). - Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП). - Довідка, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності : ДОДАТОК №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, пункт 3.8.тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 3.Перелік документів які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - сертифікат виданий на ім’я Виробника та/або Учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). - сертифікат виданий на ім’я Виробника та/або Учасника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). - Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП). - Довідка, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 4. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах : 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього закону.
Створено
26.01.2024 21:35
Надати до
27.01.2024 21:35
Договір
UA-2024-01-17-012337-a-a1
Підписаний і діє
Номер
15
101 380 грн.
101 380 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
740 (кілограми)
спред солодковершковий 72,5%
Номенклатура
спред солодковершковий 72,5%
Кількість
740
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.02.2024 19:17
-
06.02.2024 19:15
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 120 грн.
Період подання пропозицій
до 25.01.2024 00:00
Замовник:
Мельнице-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат
Контактний телефон:
380354141676
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
102 120 грн.
Період подання пропозицій
до 25.01.2024 00:00
Замовник:
Мельнице-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат
Контактний телефон:
380354141676
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності