Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Код ДК - 39111200-5 Театральні крісла (Крісло театральне) від ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-16-009145-a
План UA-P-2024-01-16-003778-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.02.2024 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
652 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 264 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.01.2024 15:12 до 24.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2024 15:12
до 21.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.01.2024 15:12
до 21.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2024 00:03
до 30.01.2024 18:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2024 18:22
до 05.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.01.2024 18:22
до 08.02.2024 11:44
Період уточнень
з 16.01.2024 15:12 до 21.01.2024 00:00
Період оскарження
з 16.01.2024 15:12 до 21.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.01.2024 00:03 до 30.01.2024 18:22
Період кваліфікації
з 24.01.2024 00:03 до 30.01.2024 18:22
Основні параметри
Код ДК 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Код ДК - 39111200-5 Театральні крісла (Крісло театральне)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
652 800 грн.
Код ДК 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Код ДК - 39111200-5 Театральні крісла (Крісло театральне)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Код ДК - 39111200-5 Театральні крісла (Крісло театральне)
Очікувана вартість
652 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3264,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 112 (штуки)
Крісло театральне тип 1
Опис предмета закупівлі
Крісло театральне тип 1
Код ДК 021:2015
39111200-5 - Театральні крісла
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.04.2024 00:00
Позиція : №2 24 (штуки)
Крісло театральне тип 2
Опис предмета закупівлі
Крісло театральне тип 2
Код ДК 021:2015
39111200-5 - Театральні крісла
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОГРЕБЧУК ДІНА ОЛЕГІВНА"
Пропозиція:
649 984 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.01.2024 15:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шміляк
Електронна пошта
Телефон
+380971968655
Замовник
ЄДРПОУ
43912618
Повна назва
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90575
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський р-н
Адреса
селище міського типу Солотвино, вул.Шахтарська, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Код ДК - 39111200-5 Театральні крісла (Крісло театральне)
Період вимог/скарг з 30.01.2024 18:22 по 05.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2024 19:43
Довідка НАЗК
30.01.2024 18:22
-
Звіт про оцінку
24.01.2024 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2024 14:11
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.01.2024 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: З урахуванням виконання вимоги підпункту 1 пункту 4.1. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації для Підтвердження повноважень посадової особи / представника учасника щодо підпису документів пропозиції та підтвердження правомочності особи/осіб на укладення договору Для фізичних осіб-підприємців надати Сканована з оригіналу копію паспорту (всі заповнені сторінки) фізичної особи-підприємця або іншого документа, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: З урахуванням виконання вимоги абзацу 4 пункту 4.2. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації для Підтвердження Відомостей щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності) Для платників єдиного податку: надати скановану з оригіналу копію витягу з реєстру платників єдиного податку або надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Виконати вимогу та доповнити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: Підтвердити інформацію, що погоджена в проекті Договору, у формі окремого документу в частині підтвердження, що «В ціну мають бути включена доставка товару за адресою Замовника», як інформація та/або документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та вважається помилкою, виправленням, яке не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виконати вимогу та оновити зміст інформації у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї: З урахуванням виконання вимоги щодо Гарантійних зобов’язань, у випадку, Якщо учасник не є виробником, то підтверджену наявність КВЕДів на даний вид діяльності (Електронний документ - «3.13 Витяг з ЄДР Прем'єра 08.2023 (наявність КВЕД).pdf» без КЕП/УЕП), що наданий у складі пропозиції у підтвердження листів гарантійних зобов’язань безпосередньо від виробника подати у вигляді ряду інших вимог: - 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо, або з урахуванням Винятку: - 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Інформаію та документи подати у визначені системою строки та з урахуванням п.п. 2 п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, якщо у разі учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Створено
29.01.2024 15:23
Надати до
30.01.2024 15:23
Договір
UA-2024-01-16-009145-a-c1
Підписаний і діє
Номер
КР24-02
649 984 грн.
649 984 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.02.2024
Строк дії договору з
08.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
112 (штуки)
Крісло театральне тип 1
Номенклатура
Крісло театральне тип 1
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
1 квітня 2024 р.
Номенклатура
24 (штуки)
Крісло театральне тип 2
Номенклатура
Крісло театральне тип 2
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
1 квітня 2024 р.
Документи договору
08.02.2024 11:44
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
652 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2024 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380971968655
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
652 800 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2024 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380971968655
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності