Показати схожі тендери

Закупівля Акумуляторні батареї лужні нікель-кадмієві від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-15-013685-a
План UA-P-2024-01-12-001560-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.02.2024 16:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
538 560 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 385.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.01.2024 18:06 до 23.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.01.2024 18:06
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.01.2024 18:06
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.01.2024 00:04
до 25.01.2024 18:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.01.2024 18:10
до 31.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.01.2024 18:10
до 02.02.2024 16:07
Період уточнень
з 15.01.2024 18:06 до 20.01.2024 00:00
Період оскарження
з 15.01.2024 18:06 до 20.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.01.2024 00:04 до 25.01.2024 18:10
Період кваліфікації
з 23.01.2024 00:04 до 25.01.2024 18:10
Основні параметри
Акумуляторні батареї лужні нікель-кадмієві
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
538 560 грн.
Акумуляторні батареї лужні нікель-кадмієві
Назва предмета закупівлі
Акумуляторні батареї лужні нікель-кадмієві
Очікувана вартість
538 560 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5385,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акумуляторна батарея
Код ДК 021:2015
31432000-3 - Нікелево-кадмієві акумуляторні батареї
Кількість
153
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 5
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар впродовж 50 (п’ятидесяти) робочих днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та товарно – транспортної накладної, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СМАРТХАУС СЕРВІС"
Пропозиція:
495 720 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.01.2024 18:11
Оголошення про проведення закупівлі
15.01.2024 17:18
-
15.01.2024 17:18
-
15.01.2024 17:18
-
15.01.2024 17:18
-
15.01.2024 17:18
-
15.01.2024 17:18
-
15.01.2024 17:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Стукалова
Електронна пошта
Телефон
+380959270512
Замовник
ЄДРПОУ
40848524
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Конторська, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Акумуляторні батареї лужні нікель-кадмієві
Період вимог/скарг з 25.01.2024 18:10 по 31.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.01.2024 18:10
Довідка НАЗК
25.01.2024 18:10
-
23.01.2024 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2024 17:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2024 17:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності) ДОДАТОК 5 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕОБХІДНО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав довіреність на менеджера Лошкарьову Юлію Олегівну є чинною до 31 грудня 2023 року. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати чинну довіреність для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Створено
24.01.2024 17:33
Надати до
25.01.2024 17:33
Договір
UA-2024-01-15-013685-a-a1
Підписаний і діє
Номер
0102-01
495 720 грн.
413 100 грн.
З ПДВ
Підписано
01.02.2024
Строк дії договору з
01.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
153 (штуки)
Акумуляторна батарея
Номенклатура
Акумуляторна батарея
Кількість
153
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
25 грудня 2024 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
538 560 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380959270512
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
538 560 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380959270512
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності