Показати схожі тендери

Закупівля Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення від КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-15-005954-a
План UA-P-2024-01-15-002637-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.02.2024 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.01.2024 12:29 до 23.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.01.2024 12:29
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.01.2024 12:29
до 20.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.01.2024 00:01
до 26.01.2024 12:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.01.2024 12:15
до 01.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.01.2024 12:15
до 07.02.2024 15:53
Період уточнень
з 15.01.2024 12:29 до 20.01.2024 00:00
Період оскарження
з 15.01.2024 12:29 до 20.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.01.2024 00:01 до 26.01.2024 12:15
Період кваліфікації
з 23.01.2024 00:01 до 26.01.2024 12:15
Основні параметри
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
600 000 грн.
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Назва предмета закупівлі
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі
Код ДК 021:2015
18522000-4 - Наручні годинники
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля 32
Дата постачання по
20.11.2024 12:34
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
520 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Журавльова Тетяна Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380671735975
Факс
+380382655390
Замовник
ЄДРПОУ
03198563
Повна назва
КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Поштовий індекс
29013
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Проскурівського підпілля, 32
Кваліфікація
Лот № 1 Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі для проведення протокольних заходів для сімей з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення
Період вимог/скарг з 26.01.2024 12:15 по 01.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.01.2024 12:15
Довідка НАЗК
26.01.2024 12:15
-
26.01.2024 12:14
-
23.01.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2024 12:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.01.2024 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "КАРПЕНКО ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" у процедурі закупівлі №UA-2024-01-15-005954-a виявлено наступні невідповідності: 1.ДОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 1.Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.п.1.1 Учасник повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних договорів* за предметом закупівлі; п.п.2 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає: 1) Довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договору, контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). 2) Надати оригінали виконаних договорів за предметом закупівлі, які зазначені в довідці згідно підпункту 1 цього додатку. 3) Листи-відгуки, які підтверджують факт виконання договорів, які зазначені в довідці згідно підпункту 1 цього додатку. Учасник надав довідку , оригінал договору та лист відгук тільки на один виконаний договір, а Замовником вимагається надати аналогічних договорів*, тобто в множині . Тому учаснику потрібно додати ще один виконаний договір, лист відгук про факт виконання та привести у відповідність довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договору, контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); 2. ДОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «4. Інші документи від Учасника» пункт 4 Лист гарантія Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника. Учаснику надати довідку в довільній формі враховувати заходи щодо захисту довкілля за підписом уповноваженої особи учасника 3. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: * Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проєкт договору» (скріплений підписом) та інформацією у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проектом договору; та відповідно до Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.3 Проект договору про закупівлю *Проект договору про закупівлю наведено у ДОДАТКУ№ 5 до тендерної документації. Надати Проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 «Проєкт договору» (скріплений підписом), також надати інформацію у вигляді гарантійного листа щодо погодження з істотними умовами договору та проектом. Учаснику надати Гарантійний лист шодо погодження з істотними умовами договору та погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 5.
Створено
25.01.2024 11:40
Надати до
26.01.2024 11:40
Договір
UA-2024-01-15-005954-a-a1
Підписаний і діє
Номер
54
520 000 грн.
520 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.02.2024
Строк дії договору з
07.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
400 (штуки)
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі
Номенклатура
Годинник тактичний мультифункціональний у футлярі
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.02.2024 15:53
-
07.02.2024 15:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 00:00
Замовник:
КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380671735975
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.01.2024 00:00
Замовник:
КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380671735975
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності