Показати схожі тендери

Закупівля «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) від Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-04-005516-a
План UA-P-2024-01-04-002252-b link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 13.05.2024 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
485 469.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 427.35 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.01.2024 15:58 до 12.01.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 04.01.2024 15:58
до 09.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.01.2024 15:58
до 09.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.01.2024 12:52
до 13.05.2024 16:00
Залишилось 3 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.01.2024 15:09
до 19.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.05.2024 16:00
-
Період уточнень
з 04.01.2024 15:58 до 09.01.2024 00:00
Період оскарження
з 04.01.2024 15:58 до 09.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.01.2024 12:52 до 13.05.2024 16:00
Період кваліфікації
з 15.01.2024 12:52 до 13.05.2024 16:00
Основні параметри
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 1. Будинок учнівської творчості за адресою: вул. Стебницька, 12, м. Трускавець, Львівська область; 2. ДНЗ №4 «Сонечко», за адресою: вул. Бориславська, 34, м. Трускавець, Львівська область; 3. СЗШ №1 за адресою: вул. Садова 14, м. Трускавець, Львівська область; 4. ДНЗ №6 «Теремок» за адресою: вул. Лесі Українки, 21, м. Трускавець, Львівська область; 5. СЗШ №3 та ДНЗ №7 «Дзвіночок» за адресою: вул. Стебницька, 98, м. Трускавець, Львівська область; 6. ДНЗ №2 «Ялинка» та ДНЗ №5 Зірочка за адресою: вул. Івасюка, 19А, м. Трускавець, Львівська область; 7. ДЮСК «Спортовець» за адресою: вул. Данилишиних, 11, м. Трускавець, Львівська область; 8. ЗОСШ с. Доброгостів за адресою: вул.Стебницька,18, с. Доброгостів, Львівська область; 9. ЗОСШ с. Уличне за адресою: вул. Прикарпатська,3, с. Уличне, Львівська область; 10. Початкова школа с. Уличне за адресою: вул. Шкільна, 2, с. Уличне, Львівська область 11. ЗОСШ с. Модричі за адресою: вул. Шкільна,37, с. Модричі, Львівська область 12. Початкова школа с. Станиля за адресою: вул. Ів. Франка,1 с. Станиля, Львівська область
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
485 469.6 грн.
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Назва предмета закупівлі
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Очікувана вартість
485 469.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2427,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.01.2024 12:29
Закінчення аукціону
15.01.2024 12:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Садова,14
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за надані послуги Замовник здійснює щоразу на підставі акту наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін протягом 10 (десяти ) календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
259 980 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ"
Пропозиція:
260 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.01.2024 12:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.01.2024 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лотицька Ірина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380324751785
Сайт:
http://tmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02144513
Повна назва
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Поштовий індекс
82200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Трускавець
Адреса
Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Період вимог/скарг з 18.01.2024 15:09 по 24.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
Враховуючи надану інформацію, що ціна Учасника є ринковою та беручи до уваги перш надану цінову пропозицію в розмірі 470 700,00 грн., дане обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції не може вважатись належним щодо ціни або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Документи кваліфікації
18.01.2024 15:09
-
15.01.2024 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
15.01.2024 12:52
Надати до
17.01.2024 0:00
Період вимог/скарг з 22.01.2024 11:18 по 28.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону
Документи кваліфікації
22.01.2024 11:18
-
18.01.2024 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
18.01.2024 15:09
Надати до
20.01.2024 0:00
Період вимог/скарг з 08.05.2024 15:09 по 14.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Відповідно до норм пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції. Також, згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Згідно з умовами процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.01.2024. Отже, строк дії тендерної пропозиції Учасника завершився 11.04.2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
08.05.2024 15:09
-
01.05.2024 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
01.05.2024 14:14
Надати до
03.05.2024 0:00
Період вимог/скарг з 13.05.2024 16:00 по 19.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Є такою, строк дії якої закінчився
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до норм пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції. Також, згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Згідно з умовами процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.01.2024. Отже, строк дії тендерної пропозиції Учасника завершився 11.04.2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
13.05.2024 16:00
-
08.05.2024 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.01.2024 15:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
08.05.2024 15:09
Надати до
10.05.2024 0:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-17-000002
Дата створення проекту
17.04.2024 12:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.04.2024 15:29
Дата публікації висновку про результати
07.05.2024 12:23
Дата завершення усунення порушень
22.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
09.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.04.2024 № 81 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.04.2024 № 81. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-01-04-005516-a, 04.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.04.2024 00:00
Документи рішення
17.04.2024 15:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-04-002252-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.01.2024 №15 та від 22.01.2024 №24; тендерні пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та фізичної особи – підприємця Тракала Богдана Йосифовича (далі – ФОП Тракало Б.Й.); опубліковані повідомлення про необхідність обгрунтування ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та ФОП Тракалом Б.Й. аномально низької ціни тендерної пропозицій; оприлюднене ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозицій; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів (скарга UA-2024-01-04-005516-a.a1) порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги (рішення №2033-р/пк-пз від 01.02.2024); опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю; опубліковану під час моніторингу в електронній системі закупівель інформацію щодо скасування рішень Замовника про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та ФОП Тракала Б.Й. та повідомлення про необхідність обгрунтування учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» аномально низької ціни тендерної пропозицій; оприлюднене під час моніторингу ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозицій. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 01.02.2024, №2033-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, пропозиції учасників ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» та ФОП Тракала Б.Й. було відхилено Замовником. Зокрема, відповідно до протокольного рішення уповноваженгої особи Замовника від 17.01.2024 №15, тендерна пропозиція ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» відхилена у зв’язку із наданням неналежного обгрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» не погодився з вищевказним рішенням Замовника та подав скаргу до Органу оскарження (скарга UA-2024-01-04-005516-a.a1). За результатами розгляду вищвказаної скарги органом оскарження прийнято рішення (№2033-р/пк-пз від 01.02.2024), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У пункті 67 Особливостей №1178 визначено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та оприлюднення відповідного повідомлення про початок моніторингу інформація щодо виконання рішення Органу оскарження №2033-р/пк-пз від 01.02.2024 Замовником в електронній системі закупівель не розміщена. У наданому під час моніторингу поясненні на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причин невиконання рішення Органу оскарження Замовником зазначено, що рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» не виконано, оскільки з даним рішенням Замовник не погоджується та направив відповідні документи до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ. До наданого пояснення Замовником надано копію квитанції про скерування 28.02.2024 адміністративного позову та додатків до нього до Київського окружного адміністративного суду та платіжної інструкції від 28.02.2024 про сплату судового збору за вказаним позовом. Як вказано вище, відповідно до норм частини двадцять другої статті 18 Закону рішення Органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до статті 168 Кодексу адміністративного судочинства України позов пред’являється шляхом подання позовної заяви в суд першої інстанції, де вона реєструється та не пізніше наступного дня передається судді. Водночас, що відповідно до наданих до моніторингу пояснень та копій документів Замовником не підтверджено реєстрації Київським окружним адміністративним судом позовної заяви Замовника про визнання недійсним рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033-р/пк-пз, взяття її до розгляду та прийняття ухвали про відкриття провадження. Слід зауважити, що Кодексом адміністративного судочинства України також визначено підстави для залишення позовної заяви без руху та повернення позовної заяви (стаття 169), відмова у відкритті провадження в адміністративній справі (стаття 170). Окрім того, відповідно до норм частини четвертої статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України, подання позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб’єкта владних повноважень, якщо суд не застосував відповідні заходи забезпечення позову. Таким чином, рішення Органу оскарження (поки його не скасовано чи не визнано недійсним у встановленому порядку) є обов`язковим до виконання. Слід зазначити, що під час моніторингу 01.05.2024 Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». З врахуванням вищенаведеного, Замовником, на порушення норм частини двадцять другої статті 18 Закону та пунктів 3 та 55 Особливостей №1178, рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033-р/пк-пз виконано з порушення строку, визначеного законодавством (пізніше 30 днів з дня його прийняття Органом оскарження). Відповідно до наявної інформації в електронній системі закупівель, після скасування Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», оприлюднено повідомлення про необхідність обгрунтування вказаним учасником до 03.05.2024 (00:00 год) аномально низької ціни його тендерної пропозиції. ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» в електронній системі закупівель 01.05.2023 (19:33 год) оприлюднено відповідне обгрунтування аномально низької ціни його тендерної пропозиції. Водночас, відповідно до норм пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції. Також, згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Згідно з умовами досліджуваної процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна доументація) тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.01.2024. Отже, строк дії тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» завершився 11.04.2024. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» підлягає відхиленню відповідно до норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178 внаслідок несвоєчасного виконання Замовником рішення Органу оскарження. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи здійснити заходи, передбачені підпунктом 2 пункту 44 особливостей №1178, а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення несвоєчасного виконання рішення Органу оскарження у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
07.05.2024 00:00
Дата публікації
07.05.2024 12:23
Документи висновку
07.05.2024 12:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Бориславська, 1, м. Трускавець, Львівська обл., 82200 тел. факс (03247) 5-17-85 Е-mail: [email protected] Код ЄДРПОУ 02144513 _____________ № ____________ Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Галині ГАВЧАК Відділ освіти Трускавецької міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє у відповідь на Ваш висновок від 07.05.2024 року наступне: 1. Протоколом № 125 від 07.05.2024 року відхилено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" як таку, строк дії якої завершився відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей № 1178. 2. Протоколом № 126 від 13.05.2024 року відхилено тендерну пропозицію ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" відповідно до підпункту 2 пункту 44 особливостей № 1178. 3. Шляхом проведення роз’яснювальної роботи вжили заходів щодо недопущення несвоєчасного виконання рішення Органу оскарження у подальшому. 4. Копії відповідних підтверджуючих документів додаються. Начальник відділу освіти Орест ЛОБИК Вик. Ірина Лотицька тел. 0324751785
Дата публікації
13.05.2024 15:59
Документи інформації про усунення порушення
-
-
-
13.05.2024 15:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD- UA-2024-01-04-005516-a, яка проводилась відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами розгляду скарги Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі – ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів») до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів». Рішенням Органу оскарження від 01.02.2024 №2033 -р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» за процедурою закупівлі — "Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання". (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-04-005516-a. Однак станом на час проведення моніторингу рішення Органу оскарження не виконано. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати детальну та обґрунтовану інформацію (причини) чому Замовником не виконано рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033 -р/пк-пз щодо скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2024 09:11
Орган перевірки
26.04.2024 00:00
Документи повідомлення
22.04.2024 09:11
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 22.04.2024 року
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вул. Бориславська, 1, м. Трускавець, Львівська обл., 82200 тел. факс (03247) 5-17-85 Е-mail: [email protected] Код ЄДРПОУ 02144513 _____________ № ____________ Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Галині ГАВЧАК Відділ освіти Трускавецької міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє у відповідь на Ваш запит від 22.04.2024 року наступне: 1. Розмір бюджетного призначення визначений потребою у послугах на підставі аналізу їх фактичного використання для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та затверджений кошторисом на 2024 рік (Додаток 1 додається). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. При оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями очікувана вартість закупівлі вийшла в результаті розрахунку ціни даних послуг за грудень 2023 року з урахуванням індексу інфляції в розмірі 10% та помножено на кількість періодів надання послуг, в даному випадку до 30 квітня 2024 року, тобто 4 місяці. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені вимогою на підставі наявної потреби у застосуванні конкретних послуг для забезпечення діяльності замовника відповідно до наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року «Про затвердження правил безпеки систем газопостачання» та інструкції «Безпека праці під час експлуатації котельні». 2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту: https://osvita-truskavets.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-nalagodzhuvalni-roboty-i-tehnichne-obslugovuvannya-avtomatyky-bezpeky-kotliv-kotelnogo-obladnannya-dk-0212015/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відділ освіти Трускавецької міської ради не виконав рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2033 -р/пк-пз щодо скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», оскільки з даним рішенням не погоджується та направив відповідні документи до суду (Копії підтверджуючих документів додаються). В.о. начальника відділу освіти Руслан ГУНЯК Вик. Ірина Лотицька тел. 0324751785
Рішеня
25.04.2024 15:03
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
485 469.6 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2024 17:00
Замовник:
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324751785
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
485 469.6 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2024 17:00
Замовник:
Відділ освіти Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
380324751785
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності