Закупівля Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони)
Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник»
ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання кожної партії Товару згідно видаткової накладної.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей:
1. Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції подана Довідка про виконання аналогічного договору не за формою, яку вимає замовник у тендерній документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
п.1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям».
2. Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції не подана копія аналогічного договору за 2022-2023р. за предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності), що є невід’ємними частинами Договору, а також на підтвердження виконання аналогічного договору - видаткова накладна (інший документ, що засвідчує факт поставки Товару за даним Договором), а також позитивний лист-відгук про виконання такого аналогічного Договору всупереч вимогам п.1.2. додатку 3 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям».
3. Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції не подані наступні докуменнти:
- копія партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025р.,
- сканкопія/копія документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС, дійсний щонайменше до 31.12.2024р.).
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
абз. 4 п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»:
«Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати копію партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025р., гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник (датований не раніше дати виходу оголошення про проведення торгів та має містити ідентифікатор даної закупівлі, власноручний підпис партнера та, у разі наявності, печатка та/або електронний підпис), сканкопію/копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС, дійсний щонайменше до 31.12.2024р.).»
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
1. Довідка учасника за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) за 2022-2023 роки за предметом закупівлі, складена учасником за формою згідно п.1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям».
2. Копія аналогічного договору за 2022-2023р. за предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності), що є невід’ємними частинами Договору, а також на підтвердження виконання аналогічного договору - видаткова накладна (інший документ, що засвідчує факт поставки Товару за даним Договором), а також позитивний лист-відгук про виконання такого аналогічного Договору всупереч вимогам п.1.2. додатку 3 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Копія партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025р.,
4. Сканкопія/копія документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС, дійсний щонайменше до 31.12.2024р.).
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей:
1. Учасником ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції подана Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, розділ 3 якої не відповідає Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Розділ ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції та Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі з виправленими невідповіностями.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-01-03-004056-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження)), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-01-03-002003-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2024 №9, від 17.01.2024 №13, повідомлення про намір укласти договір, скаргу на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» та про скасування рішення при визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» від 18.01.2024 (номер ID: UA-2024-01-03-004056-a.b1), рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2006-р/пк-пз (опубліковане 06.02.2024), договір про закупівлю від 08.02.2024 №1, додаткові угоди від 21.03.2024 №1 та від 22.04.2024 №2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 19.06.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2006-р/пк-пз ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» відмовлено у задоволенні його скарги від 18.01.2024 (номер ID: UA-2024-01-03-004056-a.b1).
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» укладений договір про закупівлю від 08.02.2024 №1 на загальну суму 2 931 450,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-004056-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору.
Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення на Запит Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
19.06.2024
Західному офісу
Держаудитслужби
в Рівненській області
Пояснення на Запит Замовнику Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
КП «Благоустрій» ВМР повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
З метою забезпечення потреб Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради для безперебійної роботи, підприємство здійснює закупівлю даного виду товару, а саме: закупівлю бензину А-95, дизельного палива, оскільки саме ці види палива використовуються транспортними засобами підприємства, та за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам і потребам. Тому з метою ефективного та раціонального використання коштів замовник здійснює закупівлю саме даного виду товару: Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Розрахунок очікуваної вартості товарів (пально-мастильних маеріалів) розрахований методом отримання цінових пропозицій від офіційних постачальників палива у м. Вараш.
Так, КП «Благоустрій» ВМР отримані комерційні пропозиції від постачальників ПММ у м. Вараш Рівненської області, а саме: від ПП «ОККО-СЕРВІС» та ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ». Відповідно, на підставі яких виведена середня ціна на ПММ.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=1955:ua-2024-01-03-004056-a&catid=159
3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору. Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору.
Надаємо Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС» б/н від 02.01.2024р.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» №680 від 02.01.2024р.
3. Розрахунок очікуваної вартості.
4. Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р.
Уповноважена особа –
Фахівець з публічних закупівель Оксана КОВАЛЬЧУК
Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони)
Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник»
ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Тендер:
UA-2024-01-03-004056-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За лотом Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони)
Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник»
ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
UA-2024-01-03-004056-a.b1
Дата:
19.01.2024 15:10
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» та про скасування рішення при визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ»
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
03.01.2024 о 15:21 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЛАГОУСТРІЙ» ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту - Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) бензину та дизельного палива за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (далі - відкриті торги з Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 11.01.2024 о 00:01.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
– ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» з ціною 2 779 250,00 грн;
– ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» з ціною 2 931 450 грн.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЛАГОУСТРІЙ» ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 12.01.2024 о 15.40 висунуло вимогу до учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОТАЧ» про усунення порушень, відповідно до якої учасник у складі тендерної пропозиції допустив наступні порушення:
1. Подав Довідку про виконання аналогічного договору не за формою, яку вимає замовник у тендерній документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам.
2. Не подав копію аналогічного договору за 2022-2023 роки за предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності), що є невід’ємними частинами Договору, а також на підтвердження виконання аналогічного договору - видаткової накладної (іншого документу, що засвідчує факт поставки Товару за даним Договором), а також позитивний лист-відгук про виконання такого аналогічного Договору всупереч вимогам п.1.2. додатку 3 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Не подав копію партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025 та скан/копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником А3С, дійсний щонайменше до 31.12.2024 року).
З метою усунення вказаних порушень учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», в передбачених вимогою строк до 15.42 13.01.2024, а саме о 15.36 13.01.2024 виправив зазначені невідповідності, а саме:
1. Додав документ PDF «Довідка про досвід виконання аналог.договорів_Додаток 3.pdf», який містить довідку про виконання аналогічних договорів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» за формою, передбаченою п. 1.1. Додатку № 3 Тендерної документації Замовника.
2. Додав архівний документ «Аналог.дог.ДЗУ_всі документи.7z», який містить копію аналогічного договору за 2022-2023 роки за предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, з усіма додатками та додатковими угодами, а також видаткову накладну – на підтвердження виконання аналогічного договору та позитивний лист-відгук про виконання такого аналогічного Договору.
3. Додав документ PDF «УН - УНП постачання по талонам № 2147 -МТР вд 04.10.2023.pdf», який містить партнерський договір, а саме договір від 04.10.2023 № 16/05/2147- МТР між ПАТ «УКРНАФТА» та ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», який містить перелік АЗС, що вимагаються замовником. Строк дії договору до 31.12.2023.
Також, під час подачі тендерної пропозиції учасником був доданий документ PDF «ДУ 2147.pdf», який містить додаткову угоду № від 30.10.2023 до зазначеного вище партнерського договору № 16/05/2147- МТР від 04.10.2023, відповідно до якої договір діє до 31.12.2024 включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за даним Договором.
Також на виконання абз. 4 п. 3 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовника, учасником документ PDF «Укрнафта_гар лист з додатками.pdf», який містить гарантійний лист в ПАТ «УКРНАФТА» на ім’я замовника від 08.01.2024, відповідно до якого ПАТ «УКРНАФТА» гарантує виконання зобов?язань щодо безумовного, цілодобового та безперервного відпуску пального по паливних картках та талонах бренду «UKRNAFTA» на всій мережі АЗС по всій території України протягом 2024-2025 року для Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради у відповідній кількості та на умовах закупівлі UA-2024-01-03-004056-а.
Окрім вказаного, учасником додано документ PDF «Довідка про АЗС в м. Вараш.pdf», який містить довідку про можливість відпуску пального Замовнику на території міста Вараш Рівненської області за адресою: Рівненська область, м. Вараш, вул. Правника, буд. 2, як це вимагається тендерною документацією.
З метою усунення невідповідностей згідно з висунотою вимогою, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» додано документ PDF «Договір купівлі-продажу маи?на від 04.04.2006 АЗС 17-033.pdf», який містить договір купівлі-продажу майна від 04.04.2006, відповідно до якого ПАТ «УКРНАФТА» є власником АЗС за адресою: м. Кузнецовськ (м. Вараш), вул. Правника, буд. 2.
З метою додаткового роз’яснення та підтвердження виправлення невідповідностей у тендерній документації, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» додано документ PDF «До листа щодо невідповідностей.pdf», який містить лист від 12.01.2023 № 01/1201, в якому зазначено про надання вказаних вище документів та обґрунтовано строк партнерського договору, який хоча і не укладений до 30.06.2025, як це зазначено у тендерній документації, однак має строк дії до виконання всіх зобов’язань, що жодним чином не перешкоджає виконанню зобов’язань перед замовником в повному обсязі, в тому числі у 2025 році.
Окремо слід зазначити, що хоча тендерна документація замовника і містить вимогу про те, що партнерський договір має бути дійсний щонайменше до 30.06.2025, вказана вимога є нелогічною, дискримінаційною та необґрунтованою, оскільки згідно з іншими документами та вимогами тендерної документації замовника, а саме Додатком № 1 до тендерної документації: «Строк поставки товару: Поставка здійснюється Постачальником протягом 2024 року окремими партіями та заявками Замовника.», також у Додатку № 4 до тендерної документації в п. 6.1 Проекту Договору про закупівлю зазначено: «Поставка Товару (талонів) здійснюється Постачальником протягом 2024 року окремими партіями за заявками Замовника.».
Вищевказане свідчить, що даною закупівлею передбачено поставка палива Замовнику протягом 2024 року, у зв’язку з чим підстав для підтвердження можливості виконувати зобов’язання у 2025 році – не вбачається.
Крім того, абз. 4 п. 3 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовника передбачено або надання партнерського договору, дійсного до 30.06.2025 або документу про право власності на АЗС, в тому числі договору оренди, при цьому договір оренди на АЗС повинен бути до 31.12.2024, а не до 30.06.2025, як це передбачено до партнерського договору.
Вивчення тендерної пропозиції іншого учасника закупівлі ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» встановлено, що учасником на виконання абз. 4 п. 3 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовника додано договір оренди, який діє, як раз до 31.12.2024, що свідчить про дискримінаційність вимоги щодо дійсності партнерського договору саме до 30.06.2025. Таким чином, ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» у строк, наданий для виправлення невідповідностей, надала необхідні документи та виправила вказані Замовником не відповідності.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЛАГОУСТРІЙ» ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ рішенням уповноваженої особи від 15.01.2024 відхилило тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на підставі абзацу 2 підпункту 2, абзацу 5 підпункту 1 пункту 41, зазначивши, що Учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЛАГОУСТРІЙ» ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ неправомірно виключило з Учасників закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Замовник незаконно відхилив тендерну документацію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та виключив підприємство з учасників закупівлі дизельного палива та Бензину А-95 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 - нафта і дистиляти, зазначивши, що Учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» станом на 15:42 13.01.2024 не виправив виявлені не відповідності, що не відповідає дійсності.
Також, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Іншим учасником закупівлі ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції подана Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, розділ 3 якої не відповідає Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Відповідно до вимог чинного законодавства, замовник повинен був дискваліфікувати учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, проте Замовником висунуто вимогу про усунення невідповідностей та надано час на виправлення, всупереч передбаченому Особливостями порядку.
Вищевказане свідчить про упереджене ставлення замовника при виборі переможця та не однакове ставлення до учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18 Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЛАГОУСТРІЙ» ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 15.01.2024 про дискваліфікацію учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
3. Визнати вимогу Замовника від 15.01.2024 про усунення порушень ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» неправомірною, зобов’язати Замовника скасувати рішення про висунення вказаної вимоги та дискваліфікувати учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ».
4. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЛАГОУСТРІЙ» ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-03-004056-а.
Автор:
43012009, ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони)
Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник»
ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Звернення:
За тендером : Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони)
Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник»
ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Тема:
Відповідність технічним вимогам
Зміст:
Шановний Замовник, в додатку 2 тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник (датований не раніше дати виходу оголошення про проведення торгів та має містити ідентифікатор даної закупівлі). Хотіли уточнити з метою відповідності вимогам тендерної документації, бо не зрозуміло чи має містити даний лист підпис партнера чи достатньо просто написаного листа без підписа. Також вказано що потрібно надати документи про право власності АЗС або договори оренди, чи вірно розуміємо якщо працюємо на партнерських АЗС то можна надати договір оренди між партнером та власником АЗС, оскільки в нас з орендарем тільки партнерський договір. Просимо надати відповідь та зазначити більш точніше в тендерній документації
Дата оприлюднення звернення:
04.01.2024 16:56
Шановний Учаснику, щодо Вашого запитання стосовного того, чи має містити даний лист підпис партнера чи достатньо просто написаного листа без підпису, повідомляємо наступне: загальні правила оформлення документів передбачають, що Склад реквізитів документів має містити в тому чисті підпис (для електронних документів — електронний підпис). Тому, власноручний підпис партнера (електронний підпис) є обов’язковим реквізитом гарантійного листа від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник згідно загальних правил діловодства, які є обов’язковими для Документів, що їх створюють юридичні особи.
Щодо Вашого запитання: «…якщо працюємо на партнерських АЗС то можна надати договір оренди між партнером та власником АЗС…», повідомляємо наступне:
Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, він повинен надати копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС).
Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідні зміни внесені до Тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
05.01.2024 15:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 177 500
грн.
Період подання пропозицій
до
11.01.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ