Показати схожі тендери

Закупівля Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-03-004056-a
Id Tender fee502dac8b24f7e8bfc743694baed47
План UA-P-2024-01-03-002003-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.02.2024 09:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 177 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 887.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.01.2024 15:22 до 11.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.01.2024 15:22
до 08.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.01.2024 15:22
до 08.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.01.2024 14:54
до 17.01.2024 08:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.01.2024 11:30
до 23.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.01.2024 08:21
до 12.02.2024 09:04
Період уточнень
з 03.01.2024 15:22 до 08.01.2024 00:00
Період оскарження
з 03.01.2024 15:22 до 08.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.01.2024 14:54 до 17.01.2024 08:21
Період кваліфікації
з 11.01.2024 14:54 до 17.01.2024 08:21
Основні параметри
Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 177 500 грн.
Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Назва предмета закупівлі
Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
3 177 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15887,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.01.2024 14:31
Закінчення аукціону
11.01.2024 14:54
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 000 (літр)
Бензин А-95 (талони)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 (талони)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 55 000 (літр)
Дизельне пальне (талони)
Опис предмета закупівлі
Дизельне пальне (талони)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
55 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання кожної партії Товару згідно видаткової накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
Пропозиція:
2 931 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
2 779 250 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.01.2024 14:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.01.2024 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380967588268
Сайт:
https://varash-rada.gov.ua/ekonomika/derzhavni-zakupivli/215-orhanizatory-zakupivel/kp-blahoustrii
Замовник
ЄДРПОУ
40800812
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
34400
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Вараш
Адреса
ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 2, корпус 2
Кваліфікація
Лот № 1 Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Період вимог/скарг з 15.01.2024 11:30 по 21.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.01.2024 11:30
-
Звіт про оцінку
11.01.2024 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції подана Довідка про виконання аналогічного договору не за формою, яку вимає замовник у тендерній документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 2. Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції не подана копія аналогічного договору за 2022-2023р. за предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності), що є невід’ємними частинами Договору, а також на підтвердження виконання аналогічного договору - видаткова накладна (інший документ, що засвідчує факт поставки Товару за даним Договором), а також позитивний лист-відгук про виконання такого аналогічного Договору всупереч вимогам п.1.2. додатку 3 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 3. Учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції не подані наступні докуменнти: - копія партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025р., - сканкопія/копія документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС, дійсний щонайменше до 31.12.2024р.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 4 п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»: «Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати копію партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025р., гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник (датований не раніше дати виходу оголошення про проведення торгів та має містити ідентифікатор даної закупівлі, власноручний підпис партнера та, у разі наявності, печатка та/або електронний підпис), сканкопію/копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС, дійсний щонайменше до 31.12.2024р.).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Довідка учасника за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) за 2022-2023 роки за предметом закупівлі, складена учасником за формою згідно п.1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 2. Копія аналогічного договору за 2022-2023р. за предметом закупівлі, а саме: бензин А-95, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності), що є невід’ємними частинами Договору, а також на підтвердження виконання аналогічного договору - видаткова накладна (інший документ, що засвідчує факт поставки Товару за даним Договором), а також позитивний лист-відгук про виконання такого аналогічного Договору всупереч вимогам п.1.2. додатку 3 до тендерної документації, що є невідповідністю кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 3. Копія партнерського договору (в партнерському договорі обов’язково має бути зазначено перелік АЗС з адресами, вказаний перелік має містити АЗС, що вимагаються Замовником у тендерній документації) дійсного щонайменше до 30.06.2025р., 4. Сканкопія/копія документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди між партнером та власником АЗС, дійсний щонайменше до 31.12.2024р.).
Створено
12.01.2024 15:42
Надати до
13.01.2024 15:42
Період вимог/скарг з 17.01.2024 08:21 по 23.01.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.01.2024 08:22
Довідка НАЗК
17.01.2024 08:21
-
Звіт про оцінку
15.01.2024 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2024 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції подана Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, розділ 3 якої не відповідає Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції та Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі з виправленими невідповіностями.
Створено
15.01.2024 14:34
Надати до
16.01.2024 14:34
Договір
UA-2024-01-03-004056-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1
2 931 450 грн.
2 442 875 грн.
З ПДВ
Підписано
08.02.2024
Строк дії договору з
08.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
5 000 (літр)
Бензин А-95 (талони)
Номенклатура
Бензин А-95 (талони)
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
48.39
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
55 000 (літр)
Дизельне пальне (талони)
Номенклатура
Дизельне пальне (талони)
Кількість
55 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
48.9
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
Повна назва
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34781258

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.02.2024 09:04
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-18-000041
Дата створення проекту
18.06.2024 09:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.06.2024 12:56
Дата публікації висновку про результати
20.06.2024 17:01
Дата завершення усунення порушень
26.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2024 № 45 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-01-03-004056-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2024 00:00
Документи рішення
18.06.2024 12:56
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження)), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-01-03-002003-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2024 №9, від 17.01.2024 №13, повідомлення про намір укласти договір, скаргу на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» та про скасування рішення при визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» від 18.01.2024 (номер ID: UA-2024-01-03-004056-a.b1), рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2006-р/пк-пз (опубліковане 06.02.2024), договір про закупівлю від 08.02.2024 №1, додаткові угоди від 21.03.2024 №1 та від 22.04.2024 №2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 19.06.2024. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Відповідно до рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2006-р/пк-пз ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» відмовлено у задоволенні його скарги від 18.01.2024 (номер ID: UA-2024-01-03-004056-a.b1). За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» укладений договір про закупівлю від 08.02.2024 №1 на загальну суму 2 931 450,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.06.2024 00:00
Дата публікації
20.06.2024 17:01
Документи висновку
20.06.2024 17:01
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-004056-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору. Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2024 14:22
Орган перевірки
22.06.2024 00:00
Документи повідомлення
18.06.2024 14:22
-
Відповідь
Пояснення на Запит Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
19.06.2024 Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області Пояснення на Запит Замовнику Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області КП «Благоустрій» ВМР повідомляє наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; З метою забезпечення потреб Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради для безперебійної роботи, підприємство здійснює закупівлю даного виду товару, а саме: закупівлю бензину А-95, дизельного палива, оскільки саме ці види палива використовуються транспортними засобами підприємства, та за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам і потребам. Тому з метою ефективного та раціонального використання коштів замовник здійснює закупівлю саме даного виду товару: Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Розрахунок очікуваної вартості товарів (пально-мастильних маеріалів) розрахований методом отримання цінових пропозицій від офіційних постачальників палива у м. Вараш. Так, КП «Благоустрій» ВМР отримані комерційні пропозиції від постачальників ПММ у м. Вараш Рівненської області, а саме: від ПП «ОККО-СЕРВІС» та ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ». Відповідно, на підставі яких виведена середня ціна на ПММ. Розрахунок очікуваної вартості додається. 2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=1955:ua-2024-01-03-004056-a&catid=159 3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору. Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору. Надаємо Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р. Додатки: 1. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС» б/н від 02.01.2024р. 2. Комерційна пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» №680 від 02.01.2024р. 3. Розрахунок очікуваної вартості. 4. Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р. Уповноважена особа – Фахівець з публічних закупівель Оксана КОВАЛЬЧУК
Рішеня
19.06.2024 11:03
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 177 500 грн.
Період подання пропозицій
до 11.01.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380967588268
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 177 500 грн.
Період подання пропозицій
до 11.01.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380967588268
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності