Показати схожі тендери

Закупівля Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром) від Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-01-02-002877-a
План UA-P-2024-01-02-001410-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 28.04.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 980 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.01.2024 15:14 до 10.01.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.01.2024 15:14
до 07.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.01.2024 15:14
до 07.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.01.2024 15:55
до 30.01.2024 23:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2024 23:40
до 05.02.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 30.01.2024 23:40
-
Період уточнень
з 02.01.2024 15:14 до 07.01.2024 00:00
Період оскарження
з 02.01.2024 15:14 до 07.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.01.2024 15:55 до 30.01.2024 23:40
Період кваліфікації
з 10.01.2024 15:55 до 30.01.2024 23:40
Основні параметри
Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 980 000 грн.
Молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром
Назва предмета закупівлі
Молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром
Очікувана вартість
1 980 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.01.2024 15:32
Закінчення аукціону
10.01.2024 15:55
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 40 000 (кілограми)
Молоко коров’яче питне пастеризоване
Опис предмета закупівлі
Молоко коров’яче питне пастеризоване
Код ДК 021:2015
15511100-4 - Пастеризоване молоко
Кількість
40 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 4 000 (кілограми)
Молоко незбиране згущене з цукром
Опис предмета закупівлі
Молоко незбиране згущене з цукром
Код ДК 021:2015
15511600-9 - Згущене молоко
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
Пропозиція:
1 432 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
Пропозиція:
1 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.01.2024 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.01.2024 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
28.04.2024 00:02
У складі пропозиції учасника-переможця - Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" відсутня копія експертного висновку, яка підтверджує відсутність у товарі «Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру» антибіотиків, що є обов'язковим елементом відповідності технічним та якісним вимогам, встановленим у тендерній документації, а саме підпункт «в)» пункту 5 додатку 3 до тендерної документації.
17.04.2024 09:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Заплитнюк
Електронна пошта
Телефон
+380974513286
Сайт:
http://hmilnyk-osvita.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04544464
Повна назва
Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради
Поштовий індекс
22000
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Хмільник
Адреса
вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром
Період вимог/скарг з 30.01.2024 23:40 по 05.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.01.2024 23:40
Довідка НАЗК
30.01.2024 23:40
-
Звіт про оцінку
10.01.2024 15:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-01-02-002877-a-b1
Очікує підписання
1 432 800 грн.
1 432 800 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
40 000 (кілограми)
Молоко коров’яче питне пастеризоване
Номенклатура
Молоко коров’яче питне пастеризоване
Кількість
40 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 000 (кілограми)
Молоко незбиране згущене з цукром
Номенклатура
Молоко незбиране згущене з цукром
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-09-000015
Дата створення проекту
09.04.2024 14:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.04.2024 17:00
Дата публікації висновку про результати
18.04.2024 17:11
Дата завершення усунення порушень
03.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2024 №28-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09.04.2024 №28-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-01-02-002877-a 02.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2024 00:00
Документи рішення
09.04.2024 17:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01 січня 2024 року №03, тендерну пропозицію ТОВ «Радивилівмолоко», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 січня 2024 року №44, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15 квітня 2024 року через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 10 квітня 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що не розміщував вказане обґрунтування. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту. Крім того, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Радивилівмолоко», якого обрано переможцем торгів, умовам тендерної документації Замовника. Так, у підпункті «в» пункту 5 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію експертного висновку, що підтверджує відсутність у товарі токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів. На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Радивилівмолоко» у складі тендерної пропозиції надано експертні висновки від 13 грудня 2023 року №006341 п/23 та від 02 серпня 2023 року №003265 п/23, при цьому експертного висновку, що підтверджує відсутність у товарі «Молоко незбиране згущене з цукром 8,%» антибіотиків не надано, чим порушено вимоги підпункту «в» пункту 5 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Радивилівмолоко», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а прийняв рішення про намір укласти з ним договір. Згідно з абзацом 4 пункту 49 Постанови №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Моніторингом установлено, що Замовник 29 січня 2024 року оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу протокольне рішення уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю товару з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Радивилівмолоко». Однак, у визначений Законом строк Замовником договір про закупівлю не укладено, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178. Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі протоколу уповноваженої особи від 15 квітня 2024 року №116 відмінено закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанова №1178 - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.04.2024 00:00
Дата публікації
18.04.2024 17:11
Документи висновку
18.04.2024 17:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №116 від 15.04.2024) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
22.04.2024 08:10
Документи інформації про усунення порушення
22.04.2024 08:11
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.04.2024 09:18
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
23.04.2024 09:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (молоко коров’яче питне пастеризоване, молоко незбиране згущене з цукром) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-02-002877-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? 3. Чому не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції та впродовж 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.04.2024 17:47
Орган перевірки
16.04.2024 00:00
Документи повідомлення
10.04.2024 17:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит від 10.04.2024 уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне: 1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі. Крім того, від учасника ринка була надана цінова пропозиція щодо вартості предмету закупівлі (сканкопія додається). 2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради не розміщувалося. 3) Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №116 від 15.04.2024) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
15.04.2024 22:27
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 980 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2024 00:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради
Контактний телефон:
+380974513286
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 980 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2024 00:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради
Контактний телефон:
+380974513286
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності