Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202 від Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-29-005450-a
План UA-P-2023-12-29-001752-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.01.2024 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 197 202 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
691 972.02 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.12.2023 14:19 до 06.01.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.12.2023 14:19
до 03.01.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.12.2023 14:19
до 03.01.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.01.2024 10:03
до 10.01.2024 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.01.2024 10:02
до 16.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.01.2024 10:02
до 30.01.2024 14:53
Період уточнень
з 29.12.2023 14:19 до 03.01.2024 00:00
Період оскарження
з 29.12.2023 14:19 до 03.01.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.01.2024 10:03 до 10.01.2024 10:02
Період кваліфікації
з 06.01.2024 10:03 до 10.01.2024 10:02
Основні параметри
Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
69 197 202 грн.
Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
Очікувана вартість
69 197 202 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
691972,02
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
345 986.01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
Код ДК 021:2015
45232221-7 - Будівництво трансформаторних підстанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі, після отримання Замовником фінансування, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ – 3)
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЛЕКТРОСВІТ"
Пропозиція:
69 103 054 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.12.2023 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Заволока
Електронна пошта
Телефон
+380673087078
Сайт:
https://www.fininpro.com
Замовник
ЄДРПОУ
37264503
Повна назва
Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Поштовий індекс
03118
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Хотівська, буд. 4 (літера А)
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
Період вимог/скарг з 10.01.2024 10:02 по 16.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.01.2024 10:02
Довідка НАЗК
10.01.2024 10:02
-
06.01.2024 10:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-29-005450-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/01/24
69 103 054 грн.
57 585 878.33 грн.
З ПДВ
Підписано
25.01.2024
Строк дії договору з
25.01.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
Номенклатура
Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
30.01.2024 14:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-26-000036
Дата створення проекту
26.01.2024 09:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.01.2024 14:04
Дата публікації висновку про результати
21.02.2024 15:41
Дата завершення усунення порушень
07.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
17.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.01.2024 № 14 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-12-29-005450-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.01.2024 00:00
Документи рішення
26.01.2024 14:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 29.12.2023 № 16-1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» (далі - ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.01.2024 № 16-3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.01.2024, договір підряду від 25.01.2024 № 25/01/2024 на суму 69 103 054,00 грн (далі –Договір), відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.02.2024, 12.02.2024. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 1 кошторисної частини Додатку 2 до тендерної документації установив вимогу: «Вичерпний перелік документів та розрахунків, що відносяться до договірної ціни, яка за результатами торгів, надається на погодження: - Договірна ціна складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) (далі Настанова) в паперовому вигляді, що розроблені в програмному комплексі. Також Учасник-переможець зобов’язаний надати інформаційну модель договірної ціни, створену в програмному комплексі АВК-5 найновішої версії (не нижче 3.8.3 – з розширенням - *imd або в іншому програмному комплексі, формат якого підтримує АВК-5 з додержанням вимог Кошторисних норм України.». Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених пунктом 1 кошторисної частини Додатку 2 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3.3 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо надання учасником (Підрядником) заповненого переліку основного устаткування (обладнання) та матеріалів за формою Таблиці 1. Крім того, відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3.6 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовник зазначив вимогу щодо надання учасником (Підрядником) технічної документації на устаткування (обладнання) зазначеного в п. 3.3: - сертифікат походження (на обладнання іноземного виробництва); - сертифікат якості (відповідності); - технічний паспорт (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника). Учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Таблиця 1. Устаткування (обладнання) та матеріалів для заповнення Учасником» від 05.01.2024 № 17/4 (далі - Таблиця), в пунктах 12, 13, якої зазначив реле постійного струму 859-304, виробник ТОВ НВП «Логікон», реле постійного струму 859-303, виробник ТОВ НВП «Логікон». При цьому, відповідно до наданої учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції технічної документації на устаткування (обладнання), зокрема декларацій про відповідність нормативним вимогам від 01.04.2024 (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад), файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)), виробником реле постійного струму 859-304 та реле постійного струму 859-303 є WAGO. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 07.02.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, отриманні інформації (пояснень) та документів щодо розгляду та оцінки тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання, яке зазначене в Таблиці, а саме: щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в пунктах Таблиці виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пунктах: 12 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)). Замовник 12.02.2024 надав пояснення де зазначив: «Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано не лише декларації про відповідність а й технічні паспорти, які повністю відповідають інформації, що зазначена в пунктах 12 та 13 таблиці.». Слід зазначити, що учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції, окрім декларації про відповідність, надав інформацію про технічні характеристики/параметри на реле постійного струму 859-304 та реле постійного струму 859-303, зазначеного в пунктах 12, 13 Таблиці (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад)), яка є лише 8-ю сторінкою із 372-х сторінок не встановленого документу, що містить технічний опис. Зазначений документ не дає можливості віднести його до документів передбачених вимогами пункту 3.3 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовник не надав можливості учаснику ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема невідповідність виробника зазначеного в пунктах 12, 13 Таблиці з виробником, зазначеним в технічних документах ((папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)). Учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Таблицю в пунктах 11, 30, 31, 61, 62, 63, 64, 65, 66, якої зазначив довантажувальний резистор, трифазний МР3021-Н-100/V 3В (3х10)ВА, виробник ТОВ «УКРМАШПРОМ»; шафу монтажну комутаційну 19" (773х600х500) UA-MGSWL155G, виробник Комтрейд; ящик силовий ЯС з рубильником і автоматом у складі, виробник E.NEXT; затискач відгалужувальний ОА-185-1, виробник Енергомаш; затискач апаратний А1А-185-7, виробник Енергомаш; затискач апаратний А2А-185-7, виробник Енергомаш; затискач апаратний штиревий АШМ-20-1, виробник Енергомаш; затискач апаратний А4А-185-7, виробник Енергомаш; затискач апаратний болтовий S490АК4Х551NS, виробник Енергомаш відповідно. При цьому, учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав технічні характеристики/параметри на зазначене в пунктах 11, 30, 31, 61,62, 63, 64, 65, 66 Таблиці устаткування (обладнання) без ідентифікації його виробника, як це передбачено пунктом 3.6 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації. Будь-яких інших документів на зазначене в пунктах 11, 30, 31, 61,62, 63, 64, 65, 66 Таблиці устаткування (обладнання) у складі тендерної пропозиції учасника не надано. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» відсутня технічна документації на устаткування (обладнання) (технічний паспорт (технічні характеристики/параметри обладнання)) від заводів-виробників зазначених в пунктах 11, 30, 31, 61, 62, 63, 64, 65, 66 Таблиці, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3.6 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації. Крім того, учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в пункті 18 Таблиці зазначив виробника устаткування (обладнання) ящика управління зовнішнім освітленням - ТЗОВ «ВП «Електросвіт». При цьому учасником було надано технічні характеристики на зазначений ящик управління зовнішнім освітленням від ТОВ «ПрофЕлектроГруп», який не є виробником зазначеного у пункті 18 Таблиці обладнання, чим не дотримано пункту 3.6 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» усунути такі невідповідності. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав із ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ», установлено порушення пунктів 43 та 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.02.2024 00:00
Дата публікації
21.02.2024 15:41
Документи висновку
21.02.2024 15:41
-
Оскарження в суді
05.03.2024 року Державним підприємством "Фінансування інфраструктурних проектів" подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-12-29-005450-a
Дата публікації
05.03.2024 16:11
Повідомлення
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошових котів відповідно до пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
30.01.2024 15:51
Орган перевірки
03.02.2024 00:00
Документи повідомлення
30.01.2024 15:51
-
Відповідь
Відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Стосовно питання «Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо копії технічного завдання (додаток №2 до тендерної документації) «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202», витягу експертного звіту з системи ЄДЕССБ, зведеного кошторисного розрахунку «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202». 2. Стосовно питання «Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОСВІТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошових коштів відповідно до пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації» надаємо копію договору забезпечення виконання договору підряду від 25.01.2024 № 25/01/24 та копію платіжної інструкції від 25.01.2024 № 118. Додатки: - технічне завдання (додаток №2 до тендерної документації) «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202»; - зведений кошторисний розрахунок «Нове будівництво підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202»; - витяг експертного звіту з системи ЄДЕССБ; - копія договору забезпечення виконання договору підряду від 25.01.2024 № 25/01/24; - копія платіжної інструкції від 25.01.2024 № 118.
Рішеня
02.02.2024 14:05
Замовник
Запит
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва підстанції закритого типу 110/6 кВ, за адресою: Львівська область, Львівський район, Львівська територіальна громада, місто Львів, вулиця Любінська, номер 202 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-005450-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника, із зазначенням номеру його сторінки) щодо розгляду та оцінки тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. 2. вимогам пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – виконання висотних робіт. 3. вимогам пункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання інформаційного листа або наміру укладання договору про постачання устаткування зазначених у пункті 3.3. таблиці, адресований Замовнику від офіційного представника в Україні виробника устаткування та матеріалів та/або виробника устаткування, які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в «Таблиці 1. Устаткування (обладнання) та матеріалів для заповнення Учасником» від 05.01.2024 № 17/4 (далі – Таблиця). 4. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів походження (на обладнання іноземного виробництва), які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в Таблиці. 5. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання, яке зазначене в Таблиці: - щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в Таблиці в пунктах: (7, 9, 11, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 52, 54, 55, 56, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66); - щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання), термін дії яких закінчився: сертифікат відповідності UA1.190.1304-18 терміном дії до 26.09.2019 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 48_49 «Сертифікат відповідності Dahua»), сертифікат відповідності UA1.052.0110926-15 терміном дії до 29.12.2017 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 59 «Сертифікат_Віброізолятор для трансформатора»); - щодо надання декларації про відповідність (№074-22TR-PO) (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 50 «Декларація_Монітор ASUS PA148CTV»), технічні характеристики якого не відповідають умовам пункту 50 Таблиці. - щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в пунктах Таблиці виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пунктах: 12 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)). 6. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання): - щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) зазначених в пунктах Таблиці (1, 25, 26, 27, 28, 29); - щодо наданих технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника), технічні характеристики яких не відповідають технічним параметрам, зазначених в Таблиці в пунктах: (7 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 7. «Триполюсний автоматичний вимикач, Ін.р.-16А, крива В, іС60N (паспорт)»); 9 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 9. Автоматичний вимикач двополюсний iC60L 2P 2A Z A9F92202 (паспорт продукту); 15 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 15. GPS антена KLS1-GPS-01A-SMA-MS-RG174-5000MM Паспорт (переклад); 32 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 32. - Шафа керування LC 241 2x 5,7-12 DOL 30 150 1 КЕ Паспорт (переклад); 55 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 55_54_Імпульсний блок живлення S8VK-C Omron (переклад); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий). - щодо наданих технічних паспортів без ідентифікації виробника устаткування (обладнання), які зазначені в Таблиці в пунктах: (11 - папка «Технічні документи_Частина 2», файл 11. Довантажувальний резистор,трифазний МР3021); 12, 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад)); 30 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 30. Шафа монтажна комутаційна 19 UA-MGSWL155G (паспорт)); 31 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 31. Обмежувач перенапруг ОПН-П-1107810550 УХЛ1); 38 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 38. Горозахист RLP-50_1000); 61 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 61. Затискач відгалужувальний ОА-185-1); 62 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 62. Затискач апаратний А1А-185-7); 63 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 63. Затискач апаратний А2А-185-7); 64 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 64. Затискач апаратний штиревий АШМ-20-1); 65 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 65. Затискач апаратний А4А-185-7); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий); - щодо наданих технічного паспорту (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) від виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пункті 18 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 18. Ящик управління зовнішнім освітленням ЯУО96 (паспорт)). 7. вимогам пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» щодо надання документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надані учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою: - щодо надання мовою оригіналів технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання) яке зазначене в Таблиці в пунктах: 6 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 6. «Однополюсний автоматичний вимикач S201-B1. Паспорт (переклад)»); 19 – (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 19. «Тумблер важільний R13-36A-1-11 (Специфікація)»); - щодо надання Declaration of Conformity від 23.08.2018 № Т211-0533/18 9 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 51. «Сертифікат_Маршрутизатор RUT955»), викладеного іноземною мовою, без перекладу його українською мовою. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.02.2024 16:49
Орган перевірки
13.02.2024 00:00
Документи повідомлення
07.02.2024 16:49
-
Відповідь
Відповідь на звернення
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю щодо інформації (пояснень) та документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника, із зазначенням номеру його сторінки) щодо розгляду та оцінки тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» (далі – Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: Банківська гарантія.zip > ВІРНО_ ДЛЯ ПІДГРУЗУ_ КЕП ТОВ ЕЛЕКТРОСВІТ 345 986_01 грн_ UA-2023-12-29-005450-a > 36414-3 ТОВ ЕЛЕКТРОСВІТ p7s.7z > 36414-3 ТОВ ЕЛЕКТРОСВІТ p7s>ЛИСТ-ЗГОДА 36414-3.pdf. Лист-згода від АТ «Комерційний банк «Глобус»» вих. №36414/Д1 від 05.01.2024 р. поєднує в собі інформацію в частині надання листа-згоди на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника та листа-згоди Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Таким чином учасник повністю підтвердив відповідність пропозиції вимогам тендерної документації в цій частині надавши один лист замість двох, що не заборонено тендерною документацією та вимогами чинного законодавства. 2. вимогам пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – виконання висотних робіт. Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: Дозвільні документи.pdf > сторінка 2-4 (Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці). Відповідно до чинного законодавства України встановлюється обов’язок роботодавця отримати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. До робіт підвищеної небезпеки віднесені і висотні роботи. Процедура видання дозволів визначена постановою Кабміну від 26 жовтня 2011 року № 1107. Для виконання висотних робіт (1.3 м і більше) роботодавцю досить надати в місцевий територіальний орган Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. 3. вимогам пункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання інформаційного листа або наміру укладання договору про постачання устаткування зазначених у пункті 3.3. таблиці, адресований Замовнику від офіційного представника в Україні виробника устаткування та матеріалів та/або виробника устаткування, які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в «Таблиці 1. Устаткування (обладнання) та матеріалів для заповнення Учасником» від 05.01.2024 № 17/4 (далі – Таблиця). Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: Гарантія щодо постачання обладання.pdf. Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист від свого імені щодо постачання обладнання від 05 січня 2024 року вих. № 19/4 адресований Замовнику, яким він гарантує, що забезпечить повний обсяг поставки обладнання та комплектуючих у потрібній кількості, необхідних для виконання договору та відповідних робіт. Варто зазначити, що це один із можливих способів підтвердження відповідності вимогам пункту 3.4. Додатку 2 до тендерної документації. Поряд з цим, Учасник також міг надати намір укладання договору про постачання устаткування зазначених у таблиці п. 3.3. адресований Замовнику від офіційного представника в Україні виробника устаткування та матеріалів та/або виробника устаткування. Таким чином Учасник повністю виконав вимоги пункту 3.4 Додатку 2 до тендерної документації. 4. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів походження (на обладнання іноземного виробництва), які зазначені учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОСВІТ» в Таблиці. Відповідно до статті 41 Митного кодексу України Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару. Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано декларації про відповідність, сертифікати якості, сертифікати відповідності, сертифікати перевірки типу, технічні паспорти та інші матеріали, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару. 5. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання, яке зазначене в Таблиці: - щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в Таблиці в пунктах: (7, 9, 11, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 52, 54, 55, 56, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66); Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. З метою недопущення дискримінаційних умов, керуючись статтею 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та вимогами тендерної документації Учасникам було запропоновано перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам. Надані учасником технічні та якісні характеристики були достатніми для підтвердження їх відповідності вимогам тендерної документації. Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано декларації про відповідність, сертифікати якості, сертифікати відповідності, сертифікати перевірки типу, технічні паспорти та інші документи, що підтверджують виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Також необхідно зазначити, що ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. - щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання), термін дії яких закінчився: сертифікат відповідності UA1.190.1304-18 терміном дії до 26.09.2019 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 48_49 «Сертифікат відповідності Dahua»), сертифікат відповідності UA1.052.0110926-15 терміном дії до 29.12.2017 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 59 «Сертифікат_Віброізолятор для трансформатора»); Надавши сертифікати якості (відповідності) на устаткування (обладнання) учасник підтвердив, що вказане обладнання офіційно та легально було ввезено на територію України та пройшло сертифікацію. Закінчення терміну дії сертифікату відповідності жодним чином не вказує на те, що завезена по цьому сертифікату продукція (в період його дії) є несертифікованою чи сертифікат простроченим. Наголошуємо, що вимогами пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання сертифікатів якості (відповідності) не вимагалося надання діючих сертифікатів. Тому Учасник може надавати сертифікати якості (відповідності) минулих періодів. Учасник підтвердив вимоги тендерної документації в цій частині надавши сертифікати якості (відповідності) та гарантійний лист щодо достовірності інформації від 05 січня 2024 року вих. № 15/4 (файл Гарантійний лист щодо достовірності інформації.pdf). Додатково необхідно зазначити, що ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. З метою недопущення дискримінаційних умов, керуючись статтею 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та вимогами тендерної документації Учасникам було запропоновано перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам. Надані учасником технічні та якісні характеристики були достатніми для підтвердження їх відповідності вимогам тендерної документації. - щодо надання декларації про відповідність (№074-22TR-PO) (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 50 «Декларація_Монітор ASUS PA148CTV»), технічні характеристики якого не відповідають умовам пункту 50 Таблиці. Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано інструкцію користувача на РК-монітор серії PA 148CTV. Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: папка «Технічні документи_Частина 1», файл 50.Монітор ASUS PA148CTV_(переклад).pdf). - щодо надання сертифікатів якості (відповідності) на устаткування (обладнання) зазначених в пунктах Таблиці виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пунктах: 12 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)). Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано не лише декларації про відповідність а й технічні паспорти, які повністю відповідають інформації, що зазначена в пунктах 12 та 13 таблиці. Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: папка «Технічні документи_Частина 2», файли 12. Реле постійного струму 859-303 Декларація відповідності (переклад)); 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад).pdf; 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 13. Реле постійного струму 859-304 Декларація відповідності (переклад)). 6. вимогам пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання): - щодо надання технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) зазначених в пунктах Таблиці (1, 25, 26, 27, 28, 29); Відповідно до статті 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. З метою недопущення дискримінаційних умов, керуючись статтею 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та вимогами тендерної документації Учасникам було запропоновано перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції технічним та якісним характеристикам. Надані учасником технічні та якісні характеристики були достатніми для підтвердження їх відповідності вимогам тендерної документації. Керуючись зазначеною нормою учасником на підтвердження вимоги було надано сертифікат відповідності, технічний опис та технічні паспорти на еквівалентне обладнання того ж виробника та тієї ж серії, які повністю відповідають інформації, що зазначена в пунктах 1, 25, 26, 27, 28, 29 таблиці (в тому числі і в частині технічних характеристик). Можливість надавати еквівалент передбачена пунктом 9.7. розділу 3 тендерної документації. Посилання на файл тендерної пропозиції учасника: папка «Технічні документи_Частина 1», файли 1.Сертифікат якості ОПН-П-110_78_10_550_УХЛ_1.JPG; 1.Сертифікат якості ОПН-П-110_78_10_550_УХЛ_2.JPG; 1.Сертифікат якості ОПН-П-110_78_10_550_УХЛ_3.JPG. Папка «Технічні документи_Частина 3», файли 21-28 Опис технічний (переклад).pdf; 21-28 Пристрої захисту та автоматики (переклад).pdf; 21-28 Пристрої серії 7SJ80-1 (переклад).pdf; 21-28 Пристрої серії 7SJ80-2 (переклад).pdf. - щодо наданих технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника), технічні характеристики яких не відповідають технічним параметрам, зазначених в Таблиці в пунктах: (7 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 7. «Триполюсний автоматичний вимикач, Ін.р.-16А, крива В, іС60N (паспорт)»); 9 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 9. Автоматичний вимикач двополюсний iC60L 2P 2A Z A9F92202 (паспорт продукту); 15 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 15. GPS антена KLS1-GPS-01A-SMA-MS-RG174-5000MM Паспорт (переклад); 32 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 32. - Шафа керування LC 241 2x 5,7-12 DOL 30 150 1 КЕ Паспорт (переклад); 55 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 55_54_Імпульсний блок живлення S8VK-C Omron (переклад); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий); На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником було надано технічні паспорти на еквівалентне обладнання, яке повністю відповідає інформації, що зазначена в пунктах 7, 9, 15, 32, 55, 66 таблиці (в тому числі і в частині технічних характеристик). Можливість надавати еквівалент передбачена пунктом 9.7. розділу 3 тендерної документації. - щодо наданих технічних паспортів без ідентифікації виробника устаткування (обладнання), які зазначені в Таблиці в пунктах: (11 - папка «Технічні документи_Частина 2», файл 11. Довантажувальний резистор,трифазний МР3021); 12, 13 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 12-13. Реле постійного струму 859-303 859-304 Паспорт (переклад)); 30 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 30. Шафа монтажна комутаційна 19 UA-MGSWL155G (паспорт)); 31 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 31. Обмежувач перенапруг ОПН-П-1107810550 УХЛ1); 38 - (папка «Технічні документи_Частина 3», файл 38. Горозахист RLP-50_1000); 61 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 61. Затискач відгалужувальний ОА-185-1); 62 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 62. Затискач апаратний А1А-185-7); 63 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 63. Затискач апаратний А2А-185-7); 64 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 64. Затискач апаратний штиревий АШМ-20-1); 65 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 65. Затискач апаратний А4А-185-7); 66 - (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 66. Затискач апаратний болтовий); Вимогами пункту 3.6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати технічну документацію, зокрема технічні паспорти (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання). Зазначаємо, що тендерною документацією не встановлено вимог до оформлення технічних паспортів. - щодо наданих технічного паспорту (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) від виробника, який не відповідає інформації, зазначеної в Таблиці в пункті 18 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 18. Ящик управління зовнішнім освітленням ЯУО96 (паспорт)). На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником було надано технічний паспорт на еквівалентне обладнання, яке повністю відповідає інформації, що зазначена в пункті 18 таблиці (в тому числі і в частині технічних характеристик). Можливість надавати еквівалент передбачена пунктом 9.7. розділу 3 тендерної документації. 7. вимогам пункту 7 розділу 1 «Загальні положення» щодо надання документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надані учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою: - щодо надання мовою оригіналів технічних паспортів (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання) яке зазначене в Таблиці в пунктах: 6 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 6. «Однополюсний автоматичний вимикач S201-B1. Паспорт (переклад)»); 19 – (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 19. «Тумблер важільний R13-36A-1-11 (Специфікація)»); Вимогами пункту 7 розділу 1 тендерної документації передбачено, що мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Учасником в складі тендерної пропозиції надано технічні паспорти (технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника) на устаткування (обладнання) яке зазначене в Таблиці в пунктах: 6 - (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 6. «Однополюсний автоматичний вимикач S201-B1. Паспорт (переклад)») та пунктах 19 – (папка «Технічні документи_Частина 2», файл 19. «Тумблер важільний R13-36A-1-11 (Специфікація)») українською мовою, які завірені КЕП Учасника. Надання документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї) мовою оригіналів не є обов’язковою умовою тендерної документації. Замовником вимагались саме технічні характеристики/параметри обладнання від заводу-виробника, а не документ мовою виробника. Крім того, вимогами пункту 3.5 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що супроводжувальна технічна документація на устаткування (обладнання), незалежно від виробника продукції, повинна надаватися українською мовою. - щодо надання Declaration of Conformity від 23.08.2018 № Т211-0533/18 9 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 51. «Сертифікат_Маршрутизатор RUT955»), викладеного іноземною мовою, без перекладу його українською мовою. Вимогами пункту 7 розділу 1 тендерної документації передбачено виключення, а саме: «1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.» Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимоги надано технічний паспорт (папка «Технічні документи_Частина 4», файл «51.Маршрутизатор RUT955 (переклад)»). Замовник не був зобов’язаний розглядати інші надані учасником документи на підтвердження цієї ж вимоги (документи Declaration of Conformity від 23.08.2018 № Т211-0533/18 9 (папка «Технічні документи_Частина 4», файл 51. «Сертифікат_Маршрутизатор RUT955»).
Рішеня
12.02.2024 16:10
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 197 202 грн.
Період подання пропозицій
до 06.01.2024 10:00
Замовник:
Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Контактний телефон:
+380673087078
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 197 202 грн.
Період подання пропозицій
до 06.01.2024 10:00
Замовник:
Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Контактний телефон:
+380673087078
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності