Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.12.2023 10:23
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.12.2023 10:23
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.12.2023 10:23
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.12.2023 10:23
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Відповідно до інформації, отриманої від начальника відділу роботи бюветних
комплексів Реєнт В.В. виникла необхідність у скороченні обсягу видатків на здійснення
закупівлі послуг.
Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів
Тендер:
UA-2023-12-28-001887-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів
UA-2023-12-28-001887-a.c1
Дата:
02.01.2024 21:57
Стан:
Розгляд припинено
Скарга на вимоги тендерної документації
СКАРГА НА ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
28 грудня 2023 року Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд» (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2023-12-28-001887-a Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів, Код за національним класифікатором України ДК 021:2015: 64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних (Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів).
1 січня 2023 року Замовником було внесено зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи СВКП «Київводфонд» В. В. Ковалько від 01 січня 2024 року № 0101/3 (Доказ № 1), а саме:
«…
1. Пункти 6, 6.1. додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції:
6. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
6.1. Довідка у довільній формі або у вигляді таблиці, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку у вигляді наявності аналогічного(их) *господарського(их) договору(ів), що підтверджують в сукупності надання послуг з обслуговування не менше 75 бюветних комплексів одночасно.
№
п/п Найменування об’єкту і його місце знаходження Терміни надання послуг Замовник,
поштова адреса, № тел.
2. Визначення аналогічного договору, що наведено в додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції:
«*Аналогічним договором є договір, укладений Учасником із суб’єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі - надання/закупівлю послуг з обслуговування систем диспетчеризації бюветних комплексів.»
…»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАВТОСЕРВІС», (надалі – Скаржник або ТОВ «ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАВТОСЕРВІС»), планує взяти участь у даній процедурі. Однак, при вивченні внесених Замовником змін до тендерної документації нами було виявлено вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а також порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак при встановленні критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник порушив вищезгадані норми Закону.
Відповідно до нової редакції пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації від учасника вимагається надати інформацію про наявність досвіду роботи на ринку у вигляді довідки довільної форми чи у формі таблиці щодо наявності аналогічного(их) *господарського(их) договору(ів), що підтверджують в сукупності надання послуг з обслуговування не менше 75 бюветних комплексів одночасно, при чому аналогічним договором є договір, укладений Учасником із суб’єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі - надання/закупівлю послуг з обслуговування систем диспетчеризації бюветних комплексів.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника.
По-перше. ТОВ «ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАВТОСЕРВІС» працює на ринку надання послуг з технічного обслуговування, ремонту і встановлення (монтажу) систем диспетчеризації більше 10 років. Активно бере участь у процедурах закупівель таких послуг, та, відповідно, має досвід успішного виконання аналогічних договорів з технічного обслуговування, ремонту і встановлення (монтажу) різноманітних систем диспетчеризації.
Замовниками по укладених та виконаних договорах за даним видом послуг є зокрема, але не виключно, Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду Дніпровського, Деснянського, Голосіївського, Солом’янського, Святошинського, Печерського, Оболонського та інших районів міста Києва, ОСББ, ЖБК тощо (Доказ 2). Успішність виконання таких договорів неодноразово підтверджена позитивними відгуками Замовників.
У штаті Скаржника наявні спеціалісти необхідної кваліфікації та досвіду, а саме 8 електромонтерів диспетчерського устаткування та телеавтоматики.
Також, у Скаржника наявні всі дозвільні документи які передбачені законодавством для надання таких послуг (виконання таких робіт).
Спираючись на вищезазначене можемо стверджувати, що ТОВ «ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАВТОСЕРВІС» є провідним учасником ринку надання послуг з технічного обслуговування, ремонту та монтажу систем диспетчеризації.
Вивчивши технічне завдання до даної закупівлі нами не знайдено жодних особливих вимог або умов, які відрізняють чи виокремлюють технічне обслуговування, ремонт і встановлення систем диспетчеризації саме бюветних комплексів від інших систем диспетчеризації.
Також слід зауважити, що результатом запиту «системи диспетчеризації бюветних комплексів» у пошуковій системі у ЕСЗ «Prozorro» є виключно закупівлі оголошені СВКП «Київводфонд». Натомість результат запитів «системи диспетчеризації» або «диспетчерські системи» не піддається підрахунку.
Враховуючи наведене вище, вважаємо що вимога надання аналогічного договору з предметом закупівлі «обслуговування систем диспетчеризації бюветних комплексів» є дискримінаційною для Скаржника. Дискримінацією у цьому випадку є штучне звуження галузі обслуговування систем диспетчеризації.
По-друге. Вимога про обсяг аналогічних договорів, а саме наявність у учасника договорів про обслуговування не менше 75 бюветних комплексів також є дискримінаційною.
Замовником за даною закупівлею є Спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», засноване на комунальній власності територіальної громади міста Києва та підпорядковане Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Предметом діяльності СВКП «Київводфонд» є провадження господарської діяльності у сфері розширення, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (пункт 2.2.3. Статуту). Тобто СВКП «Київводфонд» забезпечує технічне обслуговування, проводить ремонтні роботи, контролює безпечність та якість питної води з бюветних комплексів та здійснює інформування населення про стан роботи бюветних комплексів міста Києва.
З моменту створення електронної системи закупівель PROZORRO і відображення інформації про закупівлі, проведені СВКП «Київводфонд» за предметом «Послуги з обслуговування систем GSM комплексів контролю (систем диспетчеризації) бюветних комплексів», можна побачити, що перша закупівля за даним предметом відбулась в 2016 році і серед вимог до учасників містила виключно вимоги надати реєстраційні документи, відсутність підстав для відмови, витяг ЄДР, загальну інформацію про учасника тощо (UA-2016-08-16-000857-b).
Натомість тендерна документація 2016 року не містила жодних кваліфікаційних вимог, таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників відповідної кваліфікації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю (Доказ 3).
Але вже при оголошенні закупівлі з тотожним предметом закупівлі на наступний 2017 рік (UA-2017-01-25-001168-a) серед вимог тендерної документації з’явилась вимога надати аналогічний договір, укладений Учасником із суб’єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі, а саме – надання послуг з обслуговування GSM комплексів контролю (систем диспетчеризації) бюветних комплексів (Доказ 4).
СВКП «Київводфонд» з 2016 року проводить закупівлі за предметом «Послуги з обслуговування систем GSM комплексів контролю (систем диспетчеризації) бюветних комплексів», постійно змінюючи код за Єдиним закупівельним словником, а у 2022 році до кваліфікаційних вимог було додано ще й наявність у учасника договору про обслуговування не менше 150 бюветних комплексів. Наявність у учасника досвіду такого ж обсягу обслуговування бюветних комплексів було внесено до першої редакції тендерної документації і цього року, але згодом Замовником було внесено зміни до обсягу, які, на жаль, не змінили дискримінаційності даної вимоги.
Хочемо окремо звернути увагу Комісії на той факт, що з 2016 року переможцем всіх процедур закупівлі СВКП «Київводфонд» за даним предметом закупівлі є Фізична особа-підприємець ІЛЬЧУК АРТУР ПАВЛОВИЧ (Доказ 5 – зведена таблиця проведених закупівель). Таким чином, починаючи з 2016 року, СВКП «Київводфонд» було укладено з ФОП ІЛЬЧУК АРТУР ПАВЛОВИЧ вісім договорів на загальну суму 7 207 714,15 (сім мільйонів двісті сім тисяч сімсот чотирнадцять гривень 15 копійок).
А отже у скаржника та інших потенційних учасників закупівлі, що провадять свою діяльність на території міста Києва, відсутня можливість надати аналогічний договір саме за таким предметом закупівлі, тим більше з урахуванням обсягу не менше 75 бюветних комплексів.
Крім того слід зазначити, що деякі договори виконані Скаржником лише у 2023 році є значно більшими за кількістю об’єктів, сумою договору, складністю самих диспетчерських систем тощо. Тому встановлення критерію обсягу договору у 150 або 75 бюветних комплексів не є об’єктивним показником для встановлення кваліфікації учасника.
* * * * *
Враховуючи вищевикладене, маємо тверду впевненість, що згадані вимоги штучно обмежують конкуренцію та були включені до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам, та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
Замовники при проведенні публічних закупівель повинні неухильно дотримуватись положень Закону. Вимоги тендерної документації, які не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, у тому числі й до нас. Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до ч. 15 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: за попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запрошуються сторони (суб’єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, повідомляємо, що Скаржник бажає скористатися зазначеним правом та письмово заявляє про необхідність запрошення Скаржника на засідання, під час якого відбуватиметься розгляд скарги, зокрема, для надання додаткових пояснень.
Враховуючи викладене вище, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», —
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі UA-2023-12-28-001887-a Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів.
4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити з вимог тендерної документації вимогу щодо наявності аналогічного(их) *господарського(их) договору(ів), що підтверджують в сукупності надання послуг з обслуговування не менше 75 бюветних комплексів, а також вимогу надання аналогічного договору про надання/закупівлю послуг з обслуговування систем диспетчеризації саме бюветних комплексів та викласти вимоги пункту 6, 6.1. додатку 3 до тендерної документації до закупівлі UA-2023-12-28-001887-a в наступній редакції:
«6. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
6.1. Довідка у довільній формі або у вигляді таблиці, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку у вигляді наявності аналогічного(их) *господарського(их) договору(ів), що підтверджують надання Учасником послуг з обслуговування систем диспетчеризації.
№
п/п Найменування об’єкту і його місце знаходження Терміни надання послуг Замовник,
поштова адреса,№ тел.
«*Аналогічним договором є договір, укладений Учасником із суб’єктом господарювання за аналогічним предметом закупівлі - надання/закупівлю послуг з обслуговування систем диспетчеризації».
Документальне підтвердження положень, викладених в скарзі (докази), додається до даної скарги:
1. Доказ 1 – Перелік змін до тендерної документації, затверджених протоколом уповноваженої особи СВКП «Київводфонд» В.В. Ковалько від «01» січня 2024 року №0101/3.
2. Доказ 2 – Інформація про проведені закупівлі послуг з технічного обслуговування, ремонту і встановлення (монтажу) диспетчерських систем, за результатами яких з ТОВ «ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАВТОСЕРВІС» були укладені відповідні договори.
3. Доказ 3 – Вимоги до першої спрощеної закупівлі UA-2016-08-16-000857-b «Послуги з обслуговування систем GSM комплексів контролю (систем диспетчеризації) бюветних комплексів» на 2016 рік.
4. Доказ 4 – Вимоги до закупівлі UA-2017-01-25-001168-a на 2017 рік, де з’явилась вимога аналогічного договору з надання послуг з обслуговування GSM комплексів контролю (систем диспетчеризації?) саме бюветних комплексів.
5. Доказ 5 – зведена таблиця всіх закупівель СВКП «Київводфонд» з 2016 року за предметом «Послуги з обслуговування систем GSM комплексів контролю (систем диспетчеризації) бюветних комплексів».
Автор:
36059409, ТОВ ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАВТОСЕРВІС
02094, Україна, м. Київ, місто Київ, Провулок Гната Хоткевича, будинок 8
Дата розгляду:
11.01.2024 10:00
Місце розгляду:
Антимонопольний комітет України
Причина припинення:
замовником відповідно до цього Закону усунено порушення
Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів
Звернення:
За тендером : Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів
Тема:
Порушення у визначенні коду ДК
Зміст:
Згідно оголошення про закупівлю UA-2023-12-28-001887-a «Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів», викладеного в електронну систему закупівель PROZORRO 28 грудня 2023 року, Вами як замовником було визначено код закупівлі - ДК 021:2015:64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв'язку та передачі даних.
Але, ознайомившись з Технічною специфікацією до закупівлі, викладеною в Додатку 7 до тендерної документації, очевидно, що предметом закупівлі є не телекомунікаційні послуги.
Відповідно до пункту 3 Розділу 1 «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (надалі – Порядок 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (надалі – Єдиний закупівельний словник).
Згідно з пунктом 14 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Згідно опублікованої тендерної документації предмет закупівлі, встановлений за кодом ДК 021:2015:64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв'язку та передачі даних, є порушенням пункту 21 частини 1 статті Закону та пункту 3 розділу 1 Порядку 708 та пунктів 12 та 14 Порядку №1082.
Вимагаємо змінити Код за Єдиним закупівельним словником до закупівлі UA-2023-12-28-001887-a «Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів». Адже, очевидно що предмет закупівлі належить до розділу ДК 021:2015 50000000-5 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ Єдиного закупівельного словника.
(Подібне порушення виявлене ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ зокрема, але не виключно - до закупівлі UA-2020-07-23-004550-c).
Згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі від ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дата оприлюднення звернення:
29.12.2023 19:49
Шановний учасник, в результаті розгляду звернення щодо роз’яснень повідомляємо наступне.
Замовником визначено код за показником четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (надалі – Єдиний закупівельний словник), а саме: «64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв'язку та передачі даних», що відповідає вимогам пункту 3 Розділу 1 Порядку 708.
Згідно з умовами оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями з ідентифікатором № UA-2023-12-28-001887-a замовником виділено три номенклатурні позиції та визначено код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пунктів 12 та 14 Порядку №1082.
Відповідно до «Словник української мови» (або СУМ-11), який видано 1970 — 1980 роках «ДИСПЕТЧЕРИЗА?ЦІЯ, ї, жін. Централізація контролю і управління виробничими та ін. процесами шляхом застосування технічних засобів зв'язку, сигналізації, телемеханіки і автоматики; диспетчерське керування».
Системи диспетчеризації — це системи збору, обробки та візуалізації інформації у сфері телекомунікацій, водопостачання, нафтовій та газовій промисловості та ін. Такі системи дозволяють здійснювати централізований контроль, управління і координацію різних процесів, що відбуваються на віддалених об'єктах, з використанням оперативної передачі інформації між цими об'єктами і пунктом управління.
GSM диспетчеризація – один з найбільш економних і функціональних методів контролю інженерних систем на великих промислових об'єктах і в сфері житлово-комунального господарства. GSM диспетчеризація дозволяє об'єднати системи електроживлення, водо- і теплопостачання, сигналізації, оповіщення, моніторингу навколишнього середовища в єдину мережу по бездротових каналах зв'язку, за допомогою спеціалізованого обладнання. Завдяки такому об'єднанню, забезпечується ефективний моніторинг всіх механізмів в режимі онлайн, оперативна реакція на критичні навантаження або загрози, а також дистанційне керування різними функціями обладнання. Особливо вона актуальна для забезпечення взаємозв'язку і централізованого управління великим числом об'єктів, розподілених на значній території (в межах населеного пункту та за його межами).
Відповідно до п.28 ст 2 розділу 1 ЗУ «Про електронні коммунікації» електронна комунікація (телекомунікація, електрозв’язок) - передавання та/або приймання інформації незалежно від її типу або виду у вигляді електромагнітних сигналів за допомогою технічних засобів.
З огляду на визначення та ідентичні характеристика характеристики, замовником зроблено висновок, що система диспетчеризації відноситься до сфери телекомунікацій.
Крім того, з огляду на номенклатурні позиції та технічну специфікацію, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі, що наведено у додатку 7 до тендерної документації замовник вважає, що розділ ДК 021:2015 50000000-5 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ Єдиного закупівельного словника не відображає суті повного комплексу послуг, що є предметом закупівлі.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі замовник визначає самостійно з дотриманням вимог Порядку № 708. Окрім того, враховуються особливості визначення предмета закупівлі для конкретних товарів, робіт і послуг відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082.
У зв’язку з тим, що при визначенні предмету закупівлі замовником дотримано вимоги Порядку № 708. Окрім того, враховуються особливості визначення предмета закупівлі для конкретних товарів, робіт і послуг відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, замовником прийнято рішення про незадоволення вимоги щодо зміни предмету закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
01.01.2024 16:44
Звернення:
За тендером : Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів
Тема:
Дискримінаційна вимога
Зміст:
Звертаємо увагу Замовника, що вимога наявності аналогічного договору з обсягом надання послуг не менше 150 бюветних комплексів є дискримінаційною. Замовник не може встановлювати вимоги щодо обсягів аналогічних договорів. Про неможливість встановлення таких вимог неодноразово зазначено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Приклади таких рішень можна знайти у розгляді скарг в наступних закупівлях:
UA-2019-07-29-001328-b рішення від 16.09.2019 № 13019;
UA-2019-04-22-000637-a рішення від 22.01.2019 № 6428, рішення від 24.06.2019 № 8289.
Тому, вимагаємо виключити згадану дискримінаційну вимогу зі складу Тендерної документації до закупівлі UA-2023-12-28-001887-a.
Дата оприлюднення звернення:
29.12.2023 20:17
Шановний учасник, в результаті розгляду звернення щодо роз’яснень повідомляємо наступне.
Вважаємо, що будь який досвід щодо обслуговування системи диспетчеризації бюветних комплексів не може вважатися аналогічним, порівняно з зазначеними в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями з ідентифікатором № UA-2023-12-28-001887-a, а саме: розгалуженою мережею та кількістю бюветних комплексів, яку необхідно обслуговувати. Бюветні комплекси, на яких встановлені системи диспетчеризації, є альтернативним джерелом питної води для жителів та гостей м. Києва. Зазначені бюветні комплекси оснащені відповідним насосним обладнанням, системами доочищення води, системами контролю затоплення та інше. Несправність у роботі системи диспетчеризації може призвести до споживання населенням міста Києва та гостей столиці води, яка буде не відповідати Державним санітарним нормам та правилам "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10).
Однак, з метою розширення коло учасників, замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію та зазначити інформацію щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію у новій редакції, що відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, дозволить підтримати баланс між вибором досвідченого та надійного постачальника та не дискримінації учасників.
Дата оприлюднення відповіді:
01.01.2024 16:53
Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів
Тендер:
UA-2023-12-28-001887-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
16.01.2024 20:08
Кінець періоду оскарження з часом
27.01.2024 00:00
Стан
виконано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Відповідно до інформації, отриманої від начальника відділу роботи бюветних
комплексів Реєнт В.В. виникла необхідність у скороченні обсягу видатків на здійснення
закупівлі послуг.